58 kommentarer

  1. Hei

    ????????

    5
  2. Helene

    Fyf for en kjedelig sesong dette kommer til å bli

    6
    • Is3nhag1

      F off

      1
    • Yo

      Hvorfor? Dette var jo en drit bra episode!

      19
      • Omg

        Kor e noora?

        1
    • K.

      Ikke si sånn før du har sett…

    • Fuck off

      Nei? Denne blir nok den beste

      11
    • Lucy

      Du kan jo bare slutte å se da.

      4
    • habibi

      HVORFOR???

      2
    • Chris

      Trur du tar kraftig feil!!!!

      8
  3. Hei

    ????

    1
  4. Helene

    Fyf for en kjedelig sesong dette kommer til å bli siden William skal slutte!!?

    2
    • Marte279

      Han har allerede sluttet 🙂

    • Pat

      Vil nå påstå at sesong 1, uten voldsomt fokus på William, var bedre enn sesong 2!

      11
      • Mig

        Sæson 2 er den bedste

        1
    • ??

      den episoden var jo drit bra!!!???????

      2
    • Ida

      Dette var bare 1 episode vent litt da

      1
  5. Hei

    Skam??

    2
  6. Robin

    OMG endelig

    8
  7. Marte

    er lykkelig nå

    4
  8. Jeee

    Jeeeee

    4
  9. Espen

    HAHHA JA!!! Le’Go!!!

  10. K.

    Dette bli bra 😀

    1
  11. Helene Snellingen

    Håper William kommer tilbake snart, savner han…

    • ?

      han har sluttet

      1
  12. hehexd

    Lukter møkk av sesongen allerede haha

  13. Anonym

    Kjære alle sammen, ikke kom her å si at dette blir en kjedelig sesong allerede etter 1. episode. SKAM sesong 1 og 2 har vært dritbra, og da bør man heller håpe at denne også blir bra. Den blir ikke bra hvis man har en negativ innstilling etter første episode. Syns den var kjempebra, supert at vi får bli kjent med karakterer som vi ikke har blitt så godd kjent med tidligere. Gleder meg til fortsettelsen?

    31
    • SKAM FAN

      Du er godt innstilt og jeg er helt eing skam er BEST
      ——–

      2
  14. .

    Kjedelig når alt handler om fyll og klining, orker ikke og følge med på sesongen desverre

    • .......

      Du har bare sett en episode ???

      4
  15. Jaurn

    Dere har føkka opp skam

    • :)

      Ikke vær så j*vla negativ da

      3
  16. Thea

    Folk er så negative!
    Jeg tror dette kommer til å bli den beste sesongen hittil

    3
  17. Musicbish

    OMG JEG HAR VENTET SÅ LENGE!! HERREGUD AMAZING

    6
  18. Martine

    Dette kommer til å bli så bra

    3
  19. Martine

    Haha, litt fulle eller

    2
  20. Linn

    På profiler så står fortsatt William.. han har jo sluttet eller?? Og hvorfor var noora den eneste av jentene vi ikke så på festen? Uansett gleder meg til ny sesong❤️

    1
    • ?

      william og nora har sluttet

  21. idioter

    det her er ikke hele episode 1 engang, koffer i fanken klager dere på at det er kjedelig…….vær episode tar en uke å den er ca. 20-30-40 min lang..så vær fukkings tålmodig….takk for at dere forstår ☺️

    2
  22. ØÆÆÆÆÆ SKAM

    DERE KAN JO IKKE BARE STOPPE DER AKSJSKSLSLSLSLJSJS

  23. Omg

    Flirte meg i hjel når isak hoppa på sykkelen ? Fyf æ glæd mæ til den hær sesongen

    3
  24. Snonym

    Drit bra, men altfor kort…

  25. Sars

    Elsker skam er så sykt gla for at d har begynt igjen ??????

  26. Noor ELSKER

    Hei! Kommer Noora til å bli med i denne sesongen? 😀 Håper det :)!

    • Daniel

      Nei, Nora har sluttet

  27. Ida

    Endelig e det starta! Venta såå lenge! Denna sesongen vil æ tru blir like bra om ikke bedre enn sesong 1og 2

  28. Ole henrik gulbransjen stjærne

    K

  29. Wow.

    Leste ned gjennom kommentarene her og fatter ikke hvordan dere kan bli så negative til skam bare fordi at to av profilene har sluttet??? Dere ser jo igjennom kulissene på de klippene som har komt ut at denne sesongen oser drama! Gleder meg til å se resten!

    1
  30. Erica

    ?

    1
    • På efterkant

      Ja, det er sjov læsning her 3 mdr. senere ?

      1
  31. Je

    Jeg elsker disse gutta

  32. Je

    Jeg elsker disse gutta