66 kommentarer

  1. Nao

    Subtilt

    1
  2. Lol

    Er bare en av de som spiller ps4. Er bare 1 av kontrollerne som er på ?

    28
  3. Malin

    Savner jentene!!!

    18
    • jeg savner jentene og

      Hei jeg er enig med deg jeg savner jentene guttene er veldig flike men de er veldig dramatisk og det er ikke gøyt å se på?????

      1
      • En fyr

        Så sykt mye skrivefeil

        17
      • Julenissen

        2 skrivefeil, er det sykt mye?

      • Andrea

        Kanskje han/hun har dysleksi!???

        1
      • Niklas

        Setter fokus på et syk viktig tema, og gjør det mye enklere og forstå hva det vil si å være usikker på seg sjøl.
        Respekt ass for at de faktisk klarer å belyse detta.

        1
      • Madelen

        «Hei,
        Jeg er enig med deg. Jeg savner også jentene. Guttene er veldig flinke, mende er veldig dramatiske og det er ikke gøy å se på ?????»

        1
    • Neh

      Ikke jeg ass

      17
  4. sk83r b0i

    Den ene kontrollen er ikke på (smh)

    7
  5. UTOLMODIG

    når kommer flere episoder???

    5
    • Zoe

      Det kommer når det kommer, slutt å mas! Alle vet at det ikke kommer hver dag, så er ikke noe vits i å klage på at det ikke kommer.

      2
  6. even er hot

    Jeg vil ha Eveeeeen :((

    12
  7. hahah

    de liker vell du isak ikke sant… haha no hate

    3
  8. Ska

    Bra med litt bøg-ironi, da. Håp for gutten. Troa på han & kattehookern

    4
  9. :(

    Nå har jeg ventet i hele dag og sjekket sikkert 15 ganger, også er det DETTE som kommer… :(:(

    55
    • lei

      ditto, ass

      3
    • Zoe

      Hvorfor gidder du det da? Følg en av Instagramkontoene som oppdaterer på Skam og velg å få varsler, så slipper du å sjekke. Dessuten vet vi jo nå i 3. sesong at det ikke kommer klipp hver dag. Er det noe å mase med? Sykt irriterende.

      4
    • Umm

      De poster ikke klipp hver dag, da…

      1
  10. Fru

    Er dette alt i dag???

    7
  11. Henril

    Passe fail at Kattehookeren sin ps4 kontroll ikke en gang er på???

    3
    • Zoe

      Ja, utrolig viktig for hele handlngen i Skam… Tror de fleste ikke la merke til det en gang.

      1
  12. Meg

    Har ikke Isak baller da?

    5
  13. martine

    hvorfor er ikke Skam like bra som før? :(((

    6
    • ..

      de er ikke like bra de er bedre

    • Malin

      Fordi jentene ikke er med. Skjedde mere da

    • Stine

      Slutt å sutre, d er valgfritt å følge med.

      Blir sur av surmulingen deres…

    • Jo

      Det er bedre #IsakForLyf

    • ...

      Fordi de er bedre nå

      1
    • Eh

      Bare du som vil ha jentedrama

      1
  14. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHAHAAAAA

    Nei det er 9 baller hahaahahahaa

    1
  15. noora og wiliam

    vil ha jentene guttene er noe drit

  16. wiliam savn

    åååååååååhhhhhhhhhhh jEG SAVNER WIKIAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEGF ELSKER DEG WILIAM

    MEN GUTTENE ER JO FLINKE DAH!!!!!!!!!!!!

  17. ???

    Enig savner jentene. Å seriøst har ventet i hele dag og dette er det som kommer.
    Mvh ???

  18. Litt skuffa

    Nå har jeg gått fra å sjekke opptil flere ganger om dagen. Til å sjekke en gang i uka. Har andre ting å gjøre. Ses når sesongen er ferdig og jeg kan se alt på en gang.

  19. Ikke sant

    Når man har venta hele dagen også kommer bare et bilde 🙁

  20. Kjedelig

    Jeg har ventet i hele dag, så kommer det et bilde der det står 7 baller??

  21. Hmm

    Nu syns æ det at det kan komme ut en EPISODE, å ikke bare små snutta…

  22. xD

    Eeh…den ene kontrolleren er ikke på engang! (Kattehookern sin)

  23. !

    Klippet i går var ganske kort og ikke noe klipp i dag heller? Kom igjen a, slutt og pin oss!

  24. Skjetten

    Poenget er nok at Isak ikke er med….

  25. JS

    Ny video plzzz… venta over 24 på dette bilde

  26. Raya

    «This suspense is terrible. I hope it will last.»
    — Oscar Wilde (jeg låner passende ord fra en genial forfatter og homse på hans bursdag)

  27. Niklas

    Sa at jeg ALDRI skulle begynne å se skam, å at det var så lame og greier……..hva skjedde liksom? ?
    Skjekker jo sia her 7 ganger daglig…

    2
  28. Tonje

    Halo folkens?! Dåkke kan ikkje forventa at skam episoder ska bli posta kvar jævla dag! Dåkke klage så mye kan dåkke kje setta pris på det me allerede har fått liksom?! Tenk dåkke om!

    1
  29. lol

    Sykt dårlig med oppdateringer, skjerp dere

    • Tonje

      Skjerp deg sjøl tror du det e lett å laga skam?! Det e nokk kje det

  30. SKAMforSKAM

    dette er faktisk en SKAM for SKAM. For det første; guttene mangler karakterer. De har ingen karakter. Asså, hvem faen er disse guttene? Hvordan ble de kjent? Hvilken relasjon har de? Går de i klasse sammen? For det andre; Det er masse løse tråder som aldri blir fulgt opp. Feks at Isak ble stoppa av Politiet men klarte å stikke av – okei!? burde ikke dette blitt fulgt opp av politiet? Og hvem faen stikker av fra Politiet for så at politiet gir faen?
    For det tredje; Når de satt å røyka – det der er ikke kun 1000 spenn ass. Ser heller ut som ca 10 000 spenn spør du meg. INGEN går rundt med så mye. Dessuten, hva faen var poenget med å vise at lærern gikk uten bh med nippels så store som vannmelon. HVA hadde det med saken å gjøre? For det fjerde; Vi får jo ikke se noe av skolehverdagen deres – det er jo der ting skjer – på skolen, der de tilbringer 7-9 timer hver dag liksom? For det femte; Om Nooras karakter er bygget på Nora i et dukkehjem – så passer det seg faktisk ikke at Noora plutselig har flytta til London og gjør ingenting – bare surrer rundt og venter på William. Har hun mista ryggraden sin nå? For det sjette; Om det nå en gang er slik at vi får se SKAM gjennom øynene til Isak så gir det forsåvidt mening at Even ikke nødvendigvis er homofil, men hele greia virker merkelig ettersom det helt klart var noe mer enn kun vennskap når de lagde toast. En ting å si; om dette ikke tar seg opp, kommer dere til å miste jævli mange seere. SKJERPINGS.

    • Zoe

      Etter å ha lest dette tror jeg egentlig bare det er du som ikke helt skjønner greia. Sorry.

  31. Isak

    Håper det blir mer om moren til Isak. Viktig tema å belyse.
    Hilsen barn av psykisk syk mor

    1
  32. King

    Hvor er dine baller da? Siden det bare er syv

  33. Kommenteren

    Magnus sin kontroller er ikke engang på!