#df når du ser en skam-post 1 min etter at det ble posta *gud elsker meg*
Hate to break it to you
Det finnes nok ingen gud 🙂
Jente
De to er så søte <33
ååå
hahahah
Fanlove
I love random awesomeness!
:)
bare meg eller er even lowkey awkward på meldinger
:))
hhahah jaa det er så søtt
Søte Even❤️?
Hahaha han er såå søt hahaa
Even er rar
Trodde det stod lowkey retard ahhaha
SM
De meldingene som er «random» er nesten de som er søtest. Når du egentlig ikke har noe fornuftig å si, men at du likevel ønsker kontakt, så du sender noe meningsløst. Søtt.
?
#isen??❤️
Ragnhild
Hallo
isak full = de kysset nesten
Full all day = ???
Elias
To «fyllikker»!!!
jassåja
Off, så kleine de er haha <3
DNNFNffn
1. Kmt
Torerik
First!
Hmmm
Bange for at Even er total useriøs mæ Isak 🙁
Chringo
Jeg ved ikke hvorfor, men kan også mærke at jeg indeni har en fornemmelse af at han er meget mere erfaren med fyre end han giver udtryk for, og måske bare nyder at han ved at Isak er interesseret i ham. Håber virkelig ikke at jeg har ret.
Emma
Jeg tror skam han har masser af erfaring. Han tør bare ikke gør det forbi med Sonja. Jeg ser det nu ikke som noget skidt at Even er mere afklaret omkring det end Isak.
Chringo
Jeg har en mærkelig fornemmelse af at han er mere erfaren med fyre end han giver udtryk fof. Måske han bare nyder at han ved at Isak er interreseret i ham, og egentlig ikke vil noget med ham. Håber ikke jeg har ret. :/
Enig
Jeg får også litt dårlige vibes av Even… lurer veldig på hvilke intensjoner han har med Isak. Håper virkelig ikke han bare leker med ham 🙁
SKAMalyse
Even har gaysperience. Du ser det på hans selvsikkerhet. Han roter med gutter/mannfolk på si og vil det ha sånn.
Jfr referanse:
«kan ikke dumpe Sonja»
kjærlighetskarusselen ved Fagerborgkirke (forbudt/hemmelig kjærlighet)
PROSTITUTE som er forstørret i tegningen til Even
Alt er love
Og Eskild som snakker om en på Grindr som «suger pikk for fun».
Det er den typen Even er.
Han sitter enda dypere i skapet sitt en Isak.
Han vil ha sexen, men ikke kjærligheten.
Åh
Åh nei 🙁
oscar wilde
wowww men nei tho
Måkejævel
Hey – nok en referanse fra headeren, jo 🙂
H.
Hæ? Hvor finner du denne referansen??
Bak P3 logoen
Scroll litt så synes den.
.
Hva mener du? ? Kanke se den!
Kråkereiret
Forklar! ? Må visst inn å studere den nøyere.
Kul
Hvilken?
ayy lmao
Hvor da?
Måkejævel.
Ai, sorry. Ikke meninga å være kryptisk!
(Kommenterte visst for fort. Må ta det kuli)
Det er på den litt større varianten av headeren sammenligna med det jeg ser på mobilen her. Prøver å lime den inn under. Helt til venstre, nederst, står det «Imagine you can walk», men så har han slutta å skrive, og klussa ut walk. Som om han har begynt å skrive av dette memet, og så blitt glad for teksten «Imagine you can», og latt det være med det.
noen som klarer å se hva som står før «imagine» i headeren?
elischa
Ser ut som det skulle hat vært IM
Elias
Mannen med briller, til venstre for Isaks munnvik, tror jeg kan være Keith Haring.
:)
Ja! Det ligner lidt! Og han var jo en homoseksuel kunstner, der arbejdede meget med seksualitet som tema. Passer meget godt ind! (Han døde desuden af AIDS)
Line
Det ligna! Hva med han andre fyren med langt hår?
Usikker
jeg telte de stekene etter «walk» og det er like mange streker (-1 ?) som bokstavene i resten av memen. Om det ga mening 😀 Vet ikke om det er sånn, men kanskje det er en hangman
Aluminiumsbein
«Imagine you can walk.» Kanskje det er EVEN som har amputert og har «aluminiumsbein»? ? #overtolkning
:)
Ej, ja! Du er nice! (Der står «imagine you can»i nederste venstre hjørne)
DK
Der står endda ‘imagine you can walk’, men walk er streget ud
SKAMoveranalysereren
Nederst i venstre hjørne på headeren står det «Imagine you can walk» med walk kryssa over – altså påbegynt sitat fra bilde Even sendte Isak i denne meldingen! Bildet er forøvrig fra situasjonskomedien Seinfeld (det var det første bilde han sendte også).
Dette er nok en gang enda mer bevis på at tegningene på headeren er Evens! 🙂
yey
Og til høyre teksten til NAS’ The Message, Evens favorittmusikk.
Malin
Ikke minst det største hintet, teksten til «The message» av Nas (som blir spilt i Mekke øl) står til høyre
Even
Tegningene er garantert Evens! Og Even HAR jo en facebookprofil! Første gang Isak leter etter Even på face, finner han ingenting med hele navnet hans. Men det er en Even som han scroller forbi som har sånne tegninger i headeren. Vedder på det er han som er der uten sitt fulle navn.
SKAMalyse
Damn, bra observasjon!
I klippet GRINDR 0:19-0:22
Eveber/eveng profilen. Samme stilen.
enda et tegn på at E har et (sex)liv på si som han vil holde hemmelig?
analyserer også
Da Isak var hjemme hos Even så han alle tegningene han hadde på skapet. Og han kommenterte at de var morsomme. Jeg tror også tegningene er Evens.
bjoork
Tips til dere som studerer headeren: zom litt ut – headeren er bredere enn det som vises til de fleste som «standard». Øverst til venstre er noe dato-notater? Noen som finner noen betydning der? Helt til høyre et illuminatiøye med peniser rundt med to ansikter som reagerer ved siden av – tenker det kanskje representerer foreldrene? Coolcat må vel nesten være Magz?
:)
Jeg havde slet ikke set hele headeren før nu! Jeg er også nysgerrig på, hvad datoer og tidspunkterne refererer til! Og er fyren helt til venstre mon Even?
lone
Tror Isak kjøpte T-skjorta si etter besøket hos Even. Illuminatiøyet….
Dansk fan
Og læg mærke til det I der er tegnet. Mon I står for Isak?
Langston Hughes
Noen som veit hva de tallene i det øvre venstre hjørnet kan bety? Ser det står «lørdag» og «12 gange (?) 16». Så står det klokkeslett 19:30, ONS (one night stand?) og 20:30.
Sola
Så søtttte???
Ingen
Når du er for tidlig det er ikke morsomme kommetarer å les
Sommerfugler
Åh, Even tar initiativ, vil opprettholde kontakten!
:)
2 CUTE! <3
Danmark elsker SKAM
Aw, det er ægte kærlighed, når man sender hinanden memes <3
Evak/Isen❤️
Jeg er så glad at de tekster sammen , har venta så lenge bare på dette ❤️Enig??
Julie?
Helt enig!!!?❤️????
DOPE
I know , jeg blir sånn veldig «excited» bare av dette her! Jeg klarer ikke å vente til Halloween festen ❤️❤️❤️❤️❤️
Sol
Så enig !!!!
;)
Enig med deg ,der !!!
Lise
Eg e også veldig glad fær at dæm tekstar sammam , eg klarar ikka å venta ein gong ??
Jente 15
Enig 😉
William
Enig
Noorhelm?
Å , helt serr enig med deg . #Evak/Isen4LIFE❤️❤️❤️
Josse
<3
Gleder meg sånn sykt
KAN IKKE VENTE TIL FESTEN , DET KOMMER GARANTERT TIL Å SKJE NOE !!!!! HELT ENIG!!!!!
Eg vil ha Haloween fest NÅ
Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Isen❤️
Enig , jeg venter hele tiden, bare på å se ting fra Even , Skam er life!!!!
Nano
Mjau
Memes!!!!!
Nå kommer han med Memes igjen!!! Ekte kjærlighet, ass!!
Meg
Unnskyld men hva er memes?
2dank4u
Man kan ikke bare spørre om hva memes er!
Ekte kjærlighet
Det er ikke ekte kjærlighet. Even kommer til å skuffe Isak voldsomt.
Jas
Jaasss
?
?
HAHAHA XD
naiceee cx liker Even litt cx
Måka
Um. Jeg synes det er veldig hyggelig å få samtaler med Even, men… det kjennes litt rart og. Syns liksom han er veldig annerledes når han skriver enn når han prater. Mindre kul, på et vis. Først tenkte jeg liksom: er dette en fyr som er skikkelig uvant med chatting – men da hadde han jo ikke posta alle memene.
Spesielt
Even er litt for ung til » kona» mi forstår meg ikke, men føler det er det relasjon med Isak rettferdiggjøres med. Syns Isak og Even kunne vært single når de er i skapet. Gruer meg til shit hits the fan
Gamlita
He he, jeg for min del gleeeeder meg stoort til the shit hits the fan! Det ville jo vært grusomt i virkeligheten, der er jeg helt enig. Men her kan man jo heldigvis minne seg om at «ingen virkelige gutte- eller jentehjerter ble knust under innspillingen» … eh … kremt … håper jeg, da. 🙂
Joël
Du veit d e ekte kjærligheit når han sende memes ❤️
Uegh
«Rndm er awsm» ga meg war flashbacks til 2011
Hesaplaya
Even er litt for avslappa og cool. Redd han player Isak. Nesten ingen som faktisk er forelska i noen klarer å være så laid-back rundt vedkommende.
:)
han var jo omtrent 2,5cm stressa da han snakka med isak på mandag
Noen
Haha, alt han klarer å sende er memes, vet ikke hva som er så avslappet og kult med det :p
Kanskje han bare generelt er selvsikker
William var da ganske så laidback han også? Han var i hvert fall ikke merkbart nervøs rundt Noora. Synes Even virker veldig interessert når han ser intenst på Isak, håper bare ikke det er fake.
Jenny
Elsker det
Ki
Drunk in love? <3
Teori
Hva hvis Even outer Isak med vilje? Kanskje alt ved han er fake? Navn, dame, kanskje det er derfor han ikke har fb, kanskje han ikke engang går på Nissen? Har han noengang blitt sett i ett klasserom? Det forklarer også hvorfor han er 19, kanskje han tar ett friår og dermed har tid til alt dette. Hva hvis Jonas står bak, hva hvis han har betalt Even for å oute Isak som hevn for det Isak gjorde mot Jonas i sesong 1? omg..
Seriøst?
WTF!?
faen
neineinei
:D
Skam er en stor konspiration!! :b
Lol
Jesus christ det var litt av en konspirasjonsteori.
?
Uhm.. Tror kanskje de prøver å lage serien så realistisk som mulig. Hvorfor skulle noen gjort det der mot kompisen sin bare fordi han er i skapet?
Konspiratorisk
Må si jeg har tenkt på den outing med vilje jeg og. Blikket til Even på mandag på 0,52 sier veldig mye, men om han bruker blikket bevisst for å få Isak med seg, for deretter å oute ham eller om han er så genuint interessert som det ser ut som der, er jeg ikke sikker på. Men Gud for et blikk?
lol
hvorfor i alle dager skulle Jonas ville gjøre det? Da hadde det jo gitt mer mening at Eva gjorde men. Men begge deler er da helt bak mål..
Hva har Even å vinne på dette egentlig? Det er jo på en måte han som har mest å tape, hvis Isak plutselig hadde vist seg å oute han, siden Even jo har en kjæreste han har hatt i fire år. JA, det er garantert noe vi ikke vet om Even, og han går jo bak ryggen på Sonja nå. Men herregud så syke teorier folk kommer opp med.
Gamlis
Bare det ikke betyr at han bare vil ha Isak på ramdom basis, da…
❤️❤️❤️❤️
memes er starten på et fantastisk forhold❤️
sike
skam er så interessant.
R
Fun fact: uttrykket yas har sin opprinnelse i USAs queer/POC community på 80-tallet. Just sayin..
YAAS
Endelig noen som nevte det! har gått gjennom kommentarene men ingen har sagt noe.
R
Det ligger i detaljene vettu 😉
memes
en meme igjen. dette gikk fort.
Lana.
Om Troye Sivan og Austin Butler hadde fått et barn, hadde det vært Even.
Føler denne sesongen kommer til å ende i noe typ Blue Neighbourhood Trilogy.
Er litt uggen i magen..
Søte Even❤️?
OMFG VI TENKER LIKT
Alba
Babies, jeg vil at de snakker om den «almost-kiss» de hadde????
GKM
Håper på at han ikke player Isak
B
«image – you can walk around drunk all day». Begge var litt småfulle da de var i ferd med å kysse. Kanskje er det dette han hinter til?
YAS
De holdt nesten på å kysse når du var småfulle. Lurer på hvordan det går når begge er dritings
Wii
Gleder meg til fredaaag
Line
hva du får med deg, Måkejævel!! Imponert.
Charlotte
Okei, nåå må Mr. Isak roe ned litt.
TRUE LUV
Dette er tru luv ass..
desert_coffin
Ahhhh I wish I knew Norwegian right now!! Can someone tell me if it’s Isak Even is sending all these things to?
yeye
Yeah, Even is the one sending the memes, and it’s to Isak, yes^^
Yes
Yes, Isak is the receiver of all the messages (this season).
Danish
Yes, the messages are to Isak. Her is the main charcuteri this seson, so Isak is responding blue in all messages.
Jam
It is 🙂
From which country are you watching?
Yes, Even is teksting in sms/emassages to Isak. Seems like Even doesen’t have Facebook.
desert_coffin
Thank you!
I’m from France, discovered the show thanks to someone on YouTube!
Yes
Yes, it is.?
Yes,
Isak has the blue comments.
But how can you get anything out of this show if you don’t understand Norwegian?
(Y)
Yep:-) since this is Isak’s season, all iPhone screenshots that are published are taken from Isak’s point of view;)
Julie
Har dere seriøst ingenting å legge ut lenger
:)
Ingenting i Skam är ju random. Två seinfeld referanser på ett dygn? Måste betyda något ;p Det var ju många som trodde att Kramer var bisexuell i serien, kanske det är ett hint..
Oraklet
Tror favorittreplikkene til Isak er «hehehe» og «jas».
hehehe
jas
Spåkone
Når han er glad, i alle fal.
Toodeloo
Den engelske versjonen av jas er yas og betyr «you are sexy». Just saying.
Hahaha åå så søtt
Digger Even
1.
#df når du ser en skam-post 1 min etter at det ble posta *gud elsker meg*
Det finnes nok ingen gud 🙂
De to er så søte <33
hahahah
I love random awesomeness!
bare meg eller er even lowkey awkward på meldinger
hhahah jaa det er så søtt
Hahaha han er såå søt hahaa
Trodde det stod lowkey retard ahhaha
De meldingene som er «random» er nesten de som er søtest. Når du egentlig ikke har noe fornuftig å si, men at du likevel ønsker kontakt, så du sender noe meningsløst. Søtt.
#isen??❤️
Hallo
isak full = de kysset nesten
Full all day = ???
To «fyllikker»!!!
Off, så kleine de er haha <3
1. Kmt
First!
Bange for at Even er total useriøs mæ Isak 🙁
Jeg ved ikke hvorfor, men kan også mærke at jeg indeni har en fornemmelse af at han er meget mere erfaren med fyre end han giver udtryk for, og måske bare nyder at han ved at Isak er interesseret i ham. Håber virkelig ikke at jeg har ret.
Jeg tror skam han har masser af erfaring. Han tør bare ikke gør det forbi med Sonja. Jeg ser det nu ikke som noget skidt at Even er mere afklaret omkring det end Isak.
Jeg har en mærkelig fornemmelse af at han er mere erfaren med fyre end han giver udtryk fof. Måske han bare nyder at han ved at Isak er interreseret i ham, og egentlig ikke vil noget med ham. Håber ikke jeg har ret. :/
Jeg får også litt dårlige vibes av Even… lurer veldig på hvilke intensjoner han har med Isak. Håper virkelig ikke han bare leker med ham 🙁
Even har gaysperience. Du ser det på hans selvsikkerhet. Han roter med gutter/mannfolk på si og vil det ha sånn.
Jfr referanse:
«kan ikke dumpe Sonja»
kjærlighetskarusselen ved Fagerborgkirke (forbudt/hemmelig kjærlighet)
PROSTITUTE som er forstørret i tegningen til Even
Alt er love
Og Eskild som snakker om en på Grindr som «suger pikk for fun».
Det er den typen Even er.
Han sitter enda dypere i skapet sitt en Isak.
Han vil ha sexen, men ikke kjærligheten.
Åh nei 🙁
wowww men nei tho
Hey – nok en referanse fra headeren, jo 🙂
Hæ? Hvor finner du denne referansen??
Scroll litt så synes den.
Hva mener du? ? Kanke se den!
Forklar! ? Må visst inn å studere den nøyere.
Hvilken?
Hvor da?
Ai, sorry. Ikke meninga å være kryptisk!
(Kommenterte visst for fort. Må ta det kuli)
Det er på den litt større varianten av headeren sammenligna med det jeg ser på mobilen her. Prøver å lime den inn under. Helt til venstre, nederst, står det «Imagine you can walk», men så har han slutta å skrive, og klussa ut walk. Som om han har begynt å skrive av dette memet, og så blitt glad for teksten «Imagine you can», og latt det være med det.
http://skam.p3.no/wp-content/themes/d16/assets/images/header/header_s3-1-medium.jpg
noen som klarer å se hva som står før «imagine» i headeren?
Ser ut som det skulle hat vært IM
Mannen med briller, til venstre for Isaks munnvik, tror jeg kan være Keith Haring.
Ja! Det ligner lidt! Og han var jo en homoseksuel kunstner, der arbejdede meget med seksualitet som tema. Passer meget godt ind! (Han døde desuden af AIDS)
Det ligna! Hva med han andre fyren med langt hår?
jeg telte de stekene etter «walk» og det er like mange streker (-1 ?) som bokstavene i resten av memen. Om det ga mening 😀 Vet ikke om det er sånn, men kanskje det er en hangman
«Imagine you can walk.» Kanskje det er EVEN som har amputert og har «aluminiumsbein»? ? #overtolkning
Ej, ja! Du er nice! (Der står «imagine you can»i nederste venstre hjørne)
Der står endda ‘imagine you can walk’, men walk er streget ud
Nederst i venstre hjørne på headeren står det «Imagine you can walk» med walk kryssa over – altså påbegynt sitat fra bilde Even sendte Isak i denne meldingen! Bildet er forøvrig fra situasjonskomedien Seinfeld (det var det første bilde han sendte også).
Dette er nok en gang enda mer bevis på at tegningene på headeren er Evens! 🙂
Og til høyre teksten til NAS’ The Message, Evens favorittmusikk.
Ikke minst det største hintet, teksten til «The message» av Nas (som blir spilt i Mekke øl) står til høyre
Tegningene er garantert Evens! Og Even HAR jo en facebookprofil! Første gang Isak leter etter Even på face, finner han ingenting med hele navnet hans. Men det er en Even som han scroller forbi som har sånne tegninger i headeren. Vedder på det er han som er der uten sitt fulle navn.
Damn, bra observasjon!
I klippet GRINDR 0:19-0:22
Eveber/eveng profilen. Samme stilen.
enda et tegn på at E har et (sex)liv på si som han vil holde hemmelig?
Da Isak var hjemme hos Even så han alle tegningene han hadde på skapet. Og han kommenterte at de var morsomme. Jeg tror også tegningene er Evens.
Tips til dere som studerer headeren: zom litt ut – headeren er bredere enn det som vises til de fleste som «standard». Øverst til venstre er noe dato-notater? Noen som finner noen betydning der? Helt til høyre et illuminatiøye med peniser rundt med to ansikter som reagerer ved siden av – tenker det kanskje representerer foreldrene? Coolcat må vel nesten være Magz?
Jeg havde slet ikke set hele headeren før nu! Jeg er også nysgerrig på, hvad datoer og tidspunkterne refererer til! Og er fyren helt til venstre mon Even?
Tror Isak kjøpte T-skjorta si etter besøket hos Even. Illuminatiøyet….
Og læg mærke til det I der er tegnet. Mon I står for Isak?
Noen som veit hva de tallene i det øvre venstre hjørnet kan bety? Ser det står «lørdag» og «12 gange (?) 16». Så står det klokkeslett 19:30, ONS (one night stand?) og 20:30.
Så søtttte???
Når du er for tidlig det er ikke morsomme kommetarer å les
Åh, Even tar initiativ, vil opprettholde kontakten!
2 CUTE! <3
Aw, det er ægte kærlighed, når man sender hinanden memes <3
Jeg er så glad at de tekster sammen , har venta så lenge bare på dette ❤️Enig??
Helt enig!!!?❤️????
I know , jeg blir sånn veldig «excited» bare av dette her! Jeg klarer ikke å vente til Halloween festen ❤️❤️❤️❤️❤️
Så enig !!!!
Enig med deg ,der !!!
Eg e også veldig glad fær at dæm tekstar sammam , eg klarar ikka å venta ein gong ??
Enig 😉
Enig
Å , helt serr enig med deg . #Evak/Isen4LIFE❤️❤️❤️
<3
KAN IKKE VENTE TIL FESTEN , DET KOMMER GARANTERT TIL Å SKJE NOE !!!!! HELT ENIG!!!!!
Enig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enig , jeg venter hele tiden, bare på å se ting fra Even , Skam er life!!!!
Mjau
Nå kommer han med Memes igjen!!! Ekte kjærlighet, ass!!
Unnskyld men hva er memes?
Man kan ikke bare spørre om hva memes er!
Det er ikke ekte kjærlighet. Even kommer til å skuffe Isak voldsomt.
Jaasss
?
naiceee cx liker Even litt cx
Um. Jeg synes det er veldig hyggelig å få samtaler med Even, men… det kjennes litt rart og. Syns liksom han er veldig annerledes når han skriver enn når han prater. Mindre kul, på et vis. Først tenkte jeg liksom: er dette en fyr som er skikkelig uvant med chatting – men da hadde han jo ikke posta alle memene.
Even er litt for ung til » kona» mi forstår meg ikke, men føler det er det relasjon med Isak rettferdiggjøres med. Syns Isak og Even kunne vært single når de er i skapet. Gruer meg til shit hits the fan
He he, jeg for min del gleeeeder meg stoort til the shit hits the fan! Det ville jo vært grusomt i virkeligheten, der er jeg helt enig. Men her kan man jo heldigvis minne seg om at «ingen virkelige gutte- eller jentehjerter ble knust under innspillingen» … eh … kremt … håper jeg, da. 🙂
Du veit d e ekte kjærligheit når han sende memes ❤️
«Rndm er awsm» ga meg war flashbacks til 2011
Even er litt for avslappa og cool. Redd han player Isak. Nesten ingen som faktisk er forelska i noen klarer å være så laid-back rundt vedkommende.
han var jo omtrent 2,5cm stressa da han snakka med isak på mandag
Haha, alt han klarer å sende er memes, vet ikke hva som er så avslappet og kult med det :p
William var da ganske så laidback han også? Han var i hvert fall ikke merkbart nervøs rundt Noora. Synes Even virker veldig interessert når han ser intenst på Isak, håper bare ikke det er fake.
Elsker det
Drunk in love? <3
Hva hvis Even outer Isak med vilje? Kanskje alt ved han er fake? Navn, dame, kanskje det er derfor han ikke har fb, kanskje han ikke engang går på Nissen? Har han noengang blitt sett i ett klasserom? Det forklarer også hvorfor han er 19, kanskje han tar ett friår og dermed har tid til alt dette. Hva hvis Jonas står bak, hva hvis han har betalt Even for å oute Isak som hevn for det Isak gjorde mot Jonas i sesong 1? omg..
WTF!?
neineinei
Skam er en stor konspiration!! :b
Jesus christ det var litt av en konspirasjonsteori.
Uhm.. Tror kanskje de prøver å lage serien så realistisk som mulig. Hvorfor skulle noen gjort det der mot kompisen sin bare fordi han er i skapet?
Må si jeg har tenkt på den outing med vilje jeg og. Blikket til Even på mandag på 0,52 sier veldig mye, men om han bruker blikket bevisst for å få Isak med seg, for deretter å oute ham eller om han er så genuint interessert som det ser ut som der, er jeg ikke sikker på. Men Gud for et blikk?
hvorfor i alle dager skulle Jonas ville gjøre det? Da hadde det jo gitt mer mening at Eva gjorde men. Men begge deler er da helt bak mål..
Hva har Even å vinne på dette egentlig? Det er jo på en måte han som har mest å tape, hvis Isak plutselig hadde vist seg å oute han, siden Even jo har en kjæreste han har hatt i fire år. JA, det er garantert noe vi ikke vet om Even, og han går jo bak ryggen på Sonja nå. Men herregud så syke teorier folk kommer opp med.
Bare det ikke betyr at han bare vil ha Isak på ramdom basis, da…
memes er starten på et fantastisk forhold❤️
skam er så interessant.
Fun fact: uttrykket yas har sin opprinnelse i USAs queer/POC community på 80-tallet. Just sayin..
Endelig noen som nevte det! har gått gjennom kommentarene men ingen har sagt noe.
Det ligger i detaljene vettu 😉
en meme igjen. dette gikk fort.
Om Troye Sivan og Austin Butler hadde fått et barn, hadde det vært Even.
Føler denne sesongen kommer til å ende i noe typ Blue Neighbourhood Trilogy.
Er litt uggen i magen..
OMFG VI TENKER LIKT
Babies, jeg vil at de snakker om den «almost-kiss» de hadde????
Håper på at han ikke player Isak
«image – you can walk around drunk all day». Begge var litt småfulle da de var i ferd med å kysse. Kanskje er det dette han hinter til?
De holdt nesten på å kysse når du var småfulle. Lurer på hvordan det går når begge er dritings
Gleder meg til fredaaag
hva du får med deg, Måkejævel!! Imponert.
Okei, nåå må Mr. Isak roe ned litt.
Dette er tru luv ass..
Ahhhh I wish I knew Norwegian right now!! Can someone tell me if it’s Isak Even is sending all these things to?
Yeah, Even is the one sending the memes, and it’s to Isak, yes^^
Yes, Isak is the receiver of all the messages (this season).
Yes, the messages are to Isak. Her is the main charcuteri this seson, so Isak is responding blue in all messages.
It is 🙂
Yes, Even is teksting in sms/emassages to Isak. Seems like Even doesen’t have Facebook.
Thank you!
I’m from France, discovered the show thanks to someone on YouTube!
Yes, it is.?
Isak has the blue comments.
But how can you get anything out of this show if you don’t understand Norwegian?
Yep:-) since this is Isak’s season, all iPhone screenshots that are published are taken from Isak’s point of view;)
Har dere seriøst ingenting å legge ut lenger
Ingenting i Skam är ju random. Två seinfeld referanser på ett dygn? Måste betyda något ;p Det var ju många som trodde att Kramer var bisexuell i serien, kanske det är ett hint..
Tror favorittreplikkene til Isak er «hehehe» og «jas».
jas
Når han er glad, i alle fal.
Den engelske versjonen av jas er yas og betyr «you are sexy». Just saying.