Skam må få aldersgrense.Jeg tenker 10 år minst.
Det handler jo om sex og masse sånne ting.Jeg vil at sesong 4 skal komme.Vis dere lager sesong 4 vill jeg at den skal handle om SEX
1ste
Første kommentarr yayyy
❤️❤️
Hei
Isak
HEEEEI <3
S
Sitter fint i det nå ja :))))
Jeg er ikke norsk
Dette blir en bra sesong
Skam elsker
Det bli en sykt bra en??
hahah
jeg kalte det også for «genser» dajeg var yngre
Jonatan
Hei jeg er Jonathan hvordan går det. Jeg har det bare bra. Jeg skal ha fisk til middag i dag. Hva skal du ha? Jeg er veldig kul bare så du vet det. Etter middag skal vi ha desser. Jag har 14 brødre og søstre. Mange sier vi er en stor familie, men jeg skulle ønske vi var Støre . Hvor mange er dere i familien. Brødrene og søstrene mine heter june, Olav, kacper, Albert, Kari, drene, Diana,Ove,Sofie,Josef , Truls,Ingrid , ingvard,eirik. Hva hater deres søsken.
Misnjekabejw a
HAHHAHAHAHAHA du er lø as
Misnjekabejw a
HAHAHAHAHA du er lø as
Rolf
Skulle ønske jeg vare en kylling
hahahh
En genser.. ja sikkert xD
Rangnhild
Har dere noen gang spist ost oppå et kalkunsmørbrød?
Hęlo
Hęlo, ¡m f!r$t
Nora
Det er ikke genser du lyver
Nora
Lol
Skam
Ooooooo
Hu derre
Genser? Ja sikkert
grrr
hvornår kommer der undertekster på, kan ikke norsk
Mia
Du kan sagtens få undertekster på nu 🙂 Du skal bare klikke på den lille firkant under klippet, inden du starter det 😀
Marte279
Grunnen til at jeg blir å følge med denne sesongen, er nok for å få en bedre «forklaring» eller «oversikt», og vite om hvordan det er å være interessert i det samme kjønn, og hvordan dette oppleves når dette ikke alltid er akseptert og godtatt.
Hanna
Jeg digger Skam, jeg synes det kommer til å bli en spennende sesong med Isak som hovedperson siden han er litt spesiell i rollen sin
Hanna
Jeg håper Isak blir sammen med noen og at d blir litt Drama
Hanna
Hvor er Noora nå, er hun i England sammen med Wiiliam?
FAN SKAM
Eva og Chris e dritt goals omfg!! ????? dette blir ein bra sesong !! elsker når dere legger ut møye!!!
Move
Ditta blir en bra sesong?❤
Han lyver!
Ikke tro på han Eva! han lyver! han gjemte weeden hos deg! ikke gensern…
Sts
Det kan faktisk hende han glemte genseren.. Man skal ikke drive fare opp med forklaringer og sånt. Håøer du ikke dømmer flere folk
Bærgænsaren
Eva er fra Bergen, så hun ville skrevet «ryddet» ikke «rydda»..
S
Står jo at det er Vilde som chatter
Bærgænsaren
Vilde spør om det var Isak som inviterte førstisjentene, Eva sier at hun har ryddet hele dagen
...
Ikke glem at Eva bor i Oslo da. Kan miste litt dialekt av at alle rundt deg snakker Oslo-dialekt.
allaha akpa
er isak gay?
stian
Hei, Asbjørn her. kommenterer på Stian sin telefon siden jeg har mistet min
Elisabeth
Jeg liker ikke skam
Hanne Mellegard
Ja
Irritert
Hvorfor er plutselig Isaak og Eva venner Igjen? Skal vi bare glemme at det var Isaak som ødela mellom Jonas og Eva? Jeg kan gjerne ramse opp flere ting som gir null og ingen mening innenfor Skam men dette er litt rart. Håper bare at sesong 3 blir bedre en Andre-Halvdelen til sesong 2. Noora og William forholdet føltes litt tvunget ut
Pio
De er jo IKKE venner. Er jo ice cold
Pernille
Kan jeg komme å lete jeg og Eller?
ElinB
«Genser» Hehe. Er vel heller stasjet han «glemte»
Noora
Captain Obvious
K.
Gøy 😀
kukhud
eg elskar eva
kukgud
eva<3<3<3<3<3<3<3
Markus
Skam er værdens beste serie ever
:)
cool
cristal
que guay todo esto madre mia willy
Frenchgirl
Please if anyone can translate..?
Nora
Jeg elsker skam.Håper det kommer sesong 4.Jeg liker rollen Noora
first bitches
Digger at de legger ut mye nå!! <3
Ja?
Skam må få aldersgrense.Jeg tenker 10 år minst.
Det handler jo om sex og masse sånne ting.Jeg vil at sesong 4 skal komme.Vis dere lager sesong 4 vill jeg at den skal handle om SEX
Første kommentarr yayyy
Hei
HEEEEI <3
Sitter fint i det nå ja :))))
Dette blir en bra sesong
Det bli en sykt bra en??
jeg kalte det også for «genser» dajeg var yngre
Hei jeg er Jonathan hvordan går det. Jeg har det bare bra. Jeg skal ha fisk til middag i dag. Hva skal du ha? Jeg er veldig kul bare så du vet det. Etter middag skal vi ha desser. Jag har 14 brødre og søstre. Mange sier vi er en stor familie, men jeg skulle ønske vi var Støre . Hvor mange er dere i familien. Brødrene og søstrene mine heter june, Olav, kacper, Albert, Kari, drene, Diana,Ove,Sofie,Josef , Truls,Ingrid , ingvard,eirik. Hva hater deres søsken.
HAHHAHAHAHAHA du er lø as
HAHAHAHAHA du er lø as
Skulle ønske jeg vare en kylling
En genser.. ja sikkert xD
Har dere noen gang spist ost oppå et kalkunsmørbrød?
Hęlo, ¡m f!r$t
Det er ikke genser du lyver
Lol
Ooooooo
Genser? Ja sikkert
hvornår kommer der undertekster på, kan ikke norsk
Du kan sagtens få undertekster på nu 🙂 Du skal bare klikke på den lille firkant under klippet, inden du starter det 😀
Grunnen til at jeg blir å følge med denne sesongen, er nok for å få en bedre «forklaring» eller «oversikt», og vite om hvordan det er å være interessert i det samme kjønn, og hvordan dette oppleves når dette ikke alltid er akseptert og godtatt.
Jeg digger Skam, jeg synes det kommer til å bli en spennende sesong med Isak som hovedperson siden han er litt spesiell i rollen sin
Jeg håper Isak blir sammen med noen og at d blir litt Drama
Hvor er Noora nå, er hun i England sammen med Wiiliam?
Eva og Chris e dritt goals omfg!! ????? dette blir ein bra sesong !! elsker når dere legger ut møye!!!
Ditta blir en bra sesong?❤
Ikke tro på han Eva! han lyver! han gjemte weeden hos deg! ikke gensern…
Det kan faktisk hende han glemte genseren.. Man skal ikke drive fare opp med forklaringer og sånt. Håøer du ikke dømmer flere folk
Eva er fra Bergen, så hun ville skrevet «ryddet» ikke «rydda»..
Står jo at det er Vilde som chatter
Vilde spør om det var Isak som inviterte førstisjentene, Eva sier at hun har ryddet hele dagen
Ikke glem at Eva bor i Oslo da. Kan miste litt dialekt av at alle rundt deg snakker Oslo-dialekt.
er isak gay?
Hei, Asbjørn her. kommenterer på Stian sin telefon siden jeg har mistet min
Jeg liker ikke skam
Ja
Hvorfor er plutselig Isaak og Eva venner Igjen? Skal vi bare glemme at det var Isaak som ødela mellom Jonas og Eva? Jeg kan gjerne ramse opp flere ting som gir null og ingen mening innenfor Skam men dette er litt rart. Håper bare at sesong 3 blir bedre en Andre-Halvdelen til sesong 2. Noora og William forholdet føltes litt tvunget ut
De er jo IKKE venner. Er jo ice cold
Kan jeg komme å lete jeg og Eller?
«Genser» Hehe. Er vel heller stasjet han «glemte»
Captain Obvious
Gøy 😀
eg elskar eva
eva<3<3<3<3<3<3<3
Skam er værdens beste serie ever
cool
que guay todo esto madre mia willy
Please if anyone can translate..?
Jeg elsker skam.Håper det kommer sesong 4.Jeg liker rollen Noora