53 kommentarer

  1. :)

    first bitches

    3
  2. Maren

    Digger at de legger ut mye nå!! <3

    15
    • Elissse

      Ja?

      1
    • Nora

      Skam må få aldersgrense.Jeg tenker 10 år minst.
      Det handler jo om sex og masse sånne ting.Jeg vil at sesong 4 skal komme.Vis dere lager sesong 4 vill jeg at den skal handle om SEX

  3. 1ste

    Første kommentarr yayyy

    5
  4. ❤️❤️

    Hei

    3
    • Isak

      HEEEEI <3

      1
  5. S

    Sitter fint i det nå ja :))))

    4
  6. Jeg er ikke norsk

    Dette blir en bra sesong

    11
    • Skam elsker

      Det bli en sykt bra en??

      2
  7. hahah

    jeg kalte det også for «genser» dajeg var yngre

    3
  8. Jonatan

    Hei jeg er Jonathan hvordan går det. Jeg har det bare bra. Jeg skal ha fisk til middag i dag. Hva skal du ha? Jeg er veldig kul bare så du vet det. Etter middag skal vi ha desser. Jag har 14 brødre og søstre. Mange sier vi er en stor familie, men jeg skulle ønske vi var Støre . Hvor mange er dere i familien. Brødrene og søstrene mine heter june, Olav, kacper, Albert, Kari, drene, Diana,Ove,Sofie,Josef , Truls,Ingrid , ingvard,eirik. Hva hater deres søsken.

    3
    • Misnjekabejw a

      HAHHAHAHAHAHA du er lø as

      1
    • Misnjekabejw a

      HAHAHAHAHA du er lø as

  9. Rolf

    Skulle ønske jeg vare en kylling

  10. hahahh

    En genser.. ja sikkert xD

  11. Rangnhild

    Har dere noen gang spist ost oppå et kalkunsmørbrød?

    1
  12. Nora

    Det er ikke genser du lyver

    3
  13. Hu derre

    Genser? Ja sikkert

  14. grrr

    hvornår kommer der undertekster på, kan ikke norsk

    2
    • Mia

      Du kan sagtens få undertekster på nu 🙂 Du skal bare klikke på den lille firkant under klippet, inden du starter det 😀

      3
  15. Marte279

    Grunnen til at jeg blir å følge med denne sesongen, er nok for å få en bedre «forklaring» eller «oversikt», og vite om hvordan det er å være interessert i det samme kjønn, og hvordan dette oppleves når dette ikke alltid er akseptert og godtatt.

    2
  16. Hanna

    Jeg digger Skam, jeg synes det kommer til å bli en spennende sesong med Isak som hovedperson siden han er litt spesiell i rollen sin

    1
  17. Hanna

    Jeg håper Isak blir sammen med noen og at d blir litt Drama

  18. Hanna

    Hvor er Noora nå, er hun i England sammen med Wiiliam?

  19. FAN SKAM

    Eva og Chris e dritt goals omfg!! ????? dette blir ein bra sesong !! elsker når dere legger ut møye!!!

  20. Move

    Ditta blir en bra sesong?❤

  21. Han lyver!

    Ikke tro på han Eva! han lyver! han gjemte weeden hos deg! ikke gensern…

    1
    • Sts

      Det kan faktisk hende han glemte genseren.. Man skal ikke drive fare opp med forklaringer og sånt. Håøer du ikke dømmer flere folk

      1
  22. Bærgænsaren

    Eva er fra Bergen, så hun ville skrevet «ryddet» ikke «rydda»..

    1
    • S

      Står jo at det er Vilde som chatter

      1
      • Bærgænsaren

        Vilde spør om det var Isak som inviterte førstisjentene, Eva sier at hun har ryddet hele dagen

    • ...

      Ikke glem at Eva bor i Oslo da. Kan miste litt dialekt av at alle rundt deg snakker Oslo-dialekt.

      1
  23. stian

    Hei, Asbjørn her. kommenterer på Stian sin telefon siden jeg har mistet min

    2
  24. Elisabeth

    Jeg liker ikke skam

    1
  25. Irritert

    Hvorfor er plutselig Isaak og Eva venner Igjen? Skal vi bare glemme at det var Isaak som ødela mellom Jonas og Eva? Jeg kan gjerne ramse opp flere ting som gir null og ingen mening innenfor Skam men dette er litt rart. Håper bare at sesong 3 blir bedre en Andre-Halvdelen til sesong 2. Noora og William forholdet føltes litt tvunget ut

    2
    • Pio

      De er jo IKKE venner. Er jo ice cold

  26. Pernille

    Kan jeg komme å lete jeg og Eller?

  27. ElinB

    «Genser» Hehe. Er vel heller stasjet han «glemte»

  28. kukgud

    eva<3<3<3<3<3<3<3

    1
  29. Markus

    Skam er værdens beste serie ever

  30. cristal

    que guay todo esto madre mia willy

    2
  31. Frenchgirl

    Please if anyone can translate..?

    4
  32. Nora

    Jeg elsker skam.Håper det kommer sesong 4.Jeg liker rollen Noora

    1