Fyf for en kjedelig sesong dette kommer til å bli siden William skal slutte!!?
Marte279
Han har allerede sluttet 🙂
Pat
Vil nå påstå at sesong 1, uten voldsomt fokus på William, var bedre enn sesong 2!
Mig
Sæson 2 er den bedste
420_3v3ryday
Har slutta*
??
den episoden var jo drit bra!!!???????
Ida
Dette var bare 1 episode vent litt da
Hei
Skam??
Robin
OMG endelig
Marte
er lykkelig nå
Jeee
Jeeeee
Espen
HAHHA JA!!! Le’Go!!!
K.
Dette bli bra 😀
Helene Snellingen
Håper William kommer tilbake snart, savner han…
?
han har sluttet
hehexd
Lukter møkk av sesongen allerede haha
Anonym
Kjære alle sammen, ikke kom her å si at dette blir en kjedelig sesong allerede etter 1. episode. SKAM sesong 1 og 2 har vært dritbra, og da bør man heller håpe at denne også blir bra. Den blir ikke bra hvis man har en negativ innstilling etter første episode. Syns den var kjempebra, supert at vi får bli kjent med karakterer som vi ikke har blitt så godd kjent med tidligere. Gleder meg til fortsettelsen?
SKAM FAN
Du er godt innstilt og jeg er helt eing skam er BEST
——–
.
Kjedelig når alt handler om fyll og klining, orker ikke og følge med på sesongen desverre
.......
Du har bare sett en episode ???
Jaurn
Dere har føkka opp skam
:)
Ikke vær så j*vla negativ da
Tone
Kjedelig!!
Thea
Folk er så negative!
Jeg tror dette kommer til å bli den beste sesongen hittil
Musicbish
OMG JEG HAR VENTET SÅ LENGE!! HERREGUD AMAZING
Martine
Dette kommer til å bli så bra
Martine
Haha, litt fulle eller
Linn
På profiler så står fortsatt William.. han har jo sluttet eller?? Og hvorfor var noora den eneste av jentene vi ikke så på festen? Uansett gleder meg til ny sesong❤️
?
william og nora har sluttet
idioter
det her er ikke hele episode 1 engang, koffer i fanken klager dere på at det er kjedelig…….vær episode tar en uke å den er ca. 20-30-40 min lang..så vær fukkings tålmodig….takk for at dere forstår ☺️
ØÆÆÆÆÆ SKAM
DERE KAN JO IKKE BARE STOPPE DER AKSJSKSLSLSLSLJSJS
Omg
Flirte meg i hjel når isak hoppa på sykkelen ? Fyf æ glæd mæ til den hær sesongen
Noen((;
Omg! ENDELIIG
Snonym
Drit bra, men altfor kort…
Sars
Elsker skam er så sykt gla for at d har begynt igjen ??????
Noor ELSKER
Hei! Kommer Noora til å bli med i denne sesongen? 😀 Håper det :)!
Daniel
Nei, Nora har sluttet
Ida
Endelig e det starta! Venta såå lenge! Denna sesongen vil æ tru blir like bra om ikke bedre enn sesong 1og 2
Ole henrik gulbransjen stjærne
K
Wow.
Leste ned gjennom kommentarene her og fatter ikke hvordan dere kan bli så negative til skam bare fordi at to av profilene har sluttet??? Dere ser jo igjennom kulissene på de klippene som har komt ut at denne sesongen oser drama! Gleder meg til å se resten!
????????
Fyf for en kjedelig sesong dette kommer til å bli
F off
Hvorfor? Dette var jo en drit bra episode!
Sykt enig
Kor e noora?
Ikke si sånn før du har sett…
Nei? Denne blir nok den beste
Du kan jo bare slutte å se da.
HVORFOR???
Ja enig
Trur du tar kraftig feil!!!!
Helt enig
????
Fyf for en kjedelig sesong dette kommer til å bli siden William skal slutte!!?
Han har allerede sluttet 🙂
Vil nå påstå at sesong 1, uten voldsomt fokus på William, var bedre enn sesong 2!
Sæson 2 er den bedste
Har slutta*
den episoden var jo drit bra!!!???????
Dette var bare 1 episode vent litt da
Skam??
OMG endelig
er lykkelig nå
Jeeeee
HAHHA JA!!! Le’Go!!!
Dette bli bra 😀
Håper William kommer tilbake snart, savner han…
han har sluttet
Lukter møkk av sesongen allerede haha
Kjære alle sammen, ikke kom her å si at dette blir en kjedelig sesong allerede etter 1. episode. SKAM sesong 1 og 2 har vært dritbra, og da bør man heller håpe at denne også blir bra. Den blir ikke bra hvis man har en negativ innstilling etter første episode. Syns den var kjempebra, supert at vi får bli kjent med karakterer som vi ikke har blitt så godd kjent med tidligere. Gleder meg til fortsettelsen?
Du er godt innstilt og jeg er helt eing skam er BEST
——–
Kjedelig når alt handler om fyll og klining, orker ikke og følge med på sesongen desverre
Du har bare sett en episode ???
Dere har føkka opp skam
Ikke vær så j*vla negativ da
Kjedelig!!
Folk er så negative!
Jeg tror dette kommer til å bli den beste sesongen hittil
OMG JEG HAR VENTET SÅ LENGE!! HERREGUD AMAZING
Dette kommer til å bli så bra
Haha, litt fulle eller
På profiler så står fortsatt William.. han har jo sluttet eller?? Og hvorfor var noora den eneste av jentene vi ikke så på festen? Uansett gleder meg til ny sesong❤️
william og nora har sluttet
det her er ikke hele episode 1 engang, koffer i fanken klager dere på at det er kjedelig…….vær episode tar en uke å den er ca. 20-30-40 min lang..så vær fukkings tålmodig….takk for at dere forstår ☺️
DERE KAN JO IKKE BARE STOPPE DER AKSJSKSLSLSLSLJSJS
Flirte meg i hjel når isak hoppa på sykkelen ? Fyf æ glæd mæ til den hær sesongen
Omg! ENDELIIG
Drit bra, men altfor kort…
Elsker skam er så sykt gla for at d har begynt igjen ??????
Hei! Kommer Noora til å bli med i denne sesongen? 😀 Håper det :)!
Nei, Nora har sluttet
Endelig e det starta! Venta såå lenge! Denna sesongen vil æ tru blir like bra om ikke bedre enn sesong 1og 2
K
Leste ned gjennom kommentarene her og fatter ikke hvordan dere kan bli så negative til skam bare fordi at to av profilene har sluttet??? Dere ser jo igjennom kulissene på de klippene som har komt ut at denne sesongen oser drama! Gleder meg til å se resten!
?
Ja, det er sjov læsning her 3 mdr. senere ?
Jeg elsker disse gutta
Jeg elsker disse gutta