54 kommentarer

  1. Sara Pervolan

    Jeg får ike til å sjå videoen

    • Oda

      Prøv å gå inn på nettsiden på nytt. Det funka ikke for meg heller, men så gikk jeg inn på nettsiden på nytt og da virket det 🙂

  2. .....

    Koffer i F funke dt ikke????!!!

  3. Frida

    Tror vennskapet mellom Jonas og Eva vil føre til heftig sjalusi etterhvert…

  4. Thea

    AHHAHAHA ELSKER SKAM <3 <3 <3

  5. Anne

    Skreik når jeg så at det var lagt ut en video til i dag!

  6. Lena

    De titsa va svære 😛

    • Karen

      Kan de ikke vise penisen neste gang a??

  7. Anne

    Wtf, jeg ville reagert på samme måte som Noora xD Jaja, bra de er gode venner i alle fall….

  8. Tuva

    E d flere som ikke får starta

    • Jen

      Enten homo eller bi. Eller kanskje bare nysgjerrig?

      • Spørsmål

        Var en fyr vi så i den videoen som bare her 29.02.16 som det virka som kommer til å holde på med Vilde. Var ikke det Eskil? Føler det var samme fyren…

  9. Kometator

    Nr1 ekkel konfom
    Nr2 hvem faen var den fyren som knulla Eskil
    Nr3 åj så store ti*s???

    • SKAMROBIN

      halla, han som sugde ligna på han som er nure i linus barne-tv 😀

  10. Kometator

    Hva kjer med smilene ?????????????? det er iPhone

    • Hello

      Det er sånn som skjer her på nettsiden ?????????????

  11. Kometator

    ???????????????????????????????????????????????????????‍?‍??‍?‍??‍❤️‍??‍❤️‍?‍??‍?‍??‍?‍?‍???✉️???????????????????????

  12. Emilie

    Haha:)) Litt mer chill stemning denne sesongen;)
    Love SKAM<3<3<3

  13. Kometator

    ✝⛎☯???????✒️?????????????????????????????????????????????????????⚗????????⚒⛓???☠??????????????????⌛️⏳?⏱⏰???????⌚️⌨???⛪️???????????⛵️⛵️?⛵️?⛴????????????????????????????????????????⛳️??⚽️??????????????☃?❄️??⛈????✨☄?????????????????????????????????????????

  14. irritert

    For ikke sett videoen:(

  15. Christina

    Tror ikke Løvenes Konge-musikk er det jeg ville hatt i bakgrunnen mens jeg holdt på, men la gå!

  16. Karsten

    er dette første episode

    • :))

      I slutten av uka setter de sammen alle kortfilmene til en hel episode, akkurat det samme som i sesong 1 :))

  17. Lol

    ???????????????????????????

  18. Noen

    Skjønner ikke at Eva hjelper Jonas med dette. Hele greia var litt meningsløst. Og var det ikke sånn at de elsket hverandre å greier, så begynner Eva å hjelpe Jonas med å få seg kjæreste eller noe? What

    • ...

      Du skjønner ikke greia sier du? Tydelig at du ikke har opplevd så mye. Det ER faktisk mulig å bli bestis med x-en sin. Og nei, hvis du ser siste episode i ses. 1 igjen, så ser du at kjæresteforholdet mellom E og J ikke fungerte for E. Det mer normalt enn du kanskje tror!

    • S

      Klart det går an. Ikke for alle, men for mange. Faktisk syntes jeg det var ganske forfriskende å se. De virket mye mer avslappet med hverandre nå, spesielt Eva.

      • SKAMROBIN

        Halla, synes også det var forfriskende med nytt vennskap mellom E og J selv om N ikke synes å støtte E i det, selvom E og N er bestevennenner.

  19. Noen

    Hvorfor låste de ikke døra æ?

  20. Iman

    Dritt bra, heftig serie ??

  21. Sofie

    Jeg er også 00, kan han ikke holde på meg med også?

  22. Johanna

    Vent! Er dette en episode liksom?

  23. Michelle

    Hva skjer mellom Jonas og eva. hahahaha

  24. Fan girl

    OMFG den var litt drøy ass??

  25. Rakel

    Er de to små videoene seriøst det eneste som kommer ut som en «episode» ? Trodde det skulle komme full episode i dag, sykt skuffet

    • Sesong 1

      Det var ikke serlig stor episode på første i sesong 1 heller

    • #enperson

      Har du aldri sett SKAM før eller? D r sånn d funker…
      Et eller flere korte klipp hver dag, dette blir satt sammen til en lengre episode på fredag

  26. Skam fan

    Ahaha de titsa var svære? Good, Good

  27. Selena

    Videoen funker på meg :p

  28. Kommentator

    Kjeder meg for faen i helvete

  29. Rikke

    eeeh???? var ikke jonas og Eva sammen???? når slo de opp

  30. isabella

    Lizm herregud! D r faktisk noen barn som ser på dette å da! Men jeg bryr meg ikke! Jeg er en 00

  31. tage

    isac catfisher jonas.