282 kommentarer

  1. K

    Åh, hjertesmerte

    8
  2. I

    ❤️❤️

    2
  3. first

    lol

    1
  4. Svensk

    Vad betyder det sista? ?

    2
    • det betyr:

      ta telefonen da

      2
    • DK

      Pick up your phone then

      3
    • K

      ..och vad betyder isak, eller even?!

      lol svensker as, må bare elske dere

      3
  5. Teori:

    Jeg tror Even føler skyld i det han har gjort. Eller så har hanndet bare sinnsykt tøft akkurat nå og må samle tankene. Han har jo tross alt vært utro mot dama og i tillegg til dette med en gutt! Kan ikke være enkelt…

    54
    • Venterspent

      Enig. Jeg tenker at det han føler for Isak er ekte, men at det er en tung prosess å ordne opp med Sonja/stå fram som homofil. Håper ukene framover vil vise at de kan stå fram sammen og at det blir happy ending for dem. Serien skal vel vise hvordan det er å være homofil i dag og forhåpentlig gjøre det enklere å stå fram for ungdommen som ser på. Da «må» det ende med at det går bra!

      84
      • Måka

        Hakk i plata her, men….eller bifil.

        1
      • K

        Serien skal vel vise hvordan det er å være homofil i dag..»

        Nettopp derfor det kan gå begge veier, det er jo ikke lett selv i dag? Spesielt ikke for normalt maskuline med heterofile kretser som ikke lyser gay.. For om du spør meg, så har jeg kanskje aldri vært borti denne gruppen, nesten usikker på om den finnes even.. Mest sannsynlig fordi de har det ekstra vanskelig og vil gå under radaren i frykt for å bli satt i bås og generalisert som de andre.. Samtidig har jeg vel «aldri» møtt noen siden de ikke er åpenbare, men igjen får jeg bare inntrykk av at de nesten ikke finnes.. vet ikke om det bare er pga. skammen eller at man ikke merker det.

      • Lilja

        Etterhvert som man blir litt eldre og opplever at både den ene og den andre kommer snikende ut av skapet ser man at det er helt umulig å generalisere både homo og hetero. Men mange blir vel kanskje på sikt preget av miljøet man er en del av – uavhengig av legning.

    • Noia

      Det er nok dette som er noiaen til Even, at han vil være «normal» (hetero), men hele kroppen verker etter å få være seg selv og å være sammen med Isak. Han har dårlig samvittighet overfor Sonja, hun har jo ikke gjort noe galt, og samtidig klarer han ikke å fortelle hvordan han egentlig har det. Av og til er de som står oss nærmest de vi har vanskeligst for å være ærlig med. Vil tro at Sonja står Even nær etter flere år sammen og derfor vil han ikke såre henne. Blir mye hjerte smerte for både Isak og Even.

      4
  6. Åååååååååå

    Trist:(

    Ta tlf Even!!!!!!

    2
  7. Elias

    Det å ikke vite noe, er det værste.

    18
    • ??

      hva bertyr first ? er det noe mening med det ..

      14
      • K

        Ja, det betyr at vedkommende fortjener annerkjennelse etter en stor og ærefull bragd som er krevende å få til. Disse personene er ofte mer messed up enn andre, så de fortjener vel et par likes i sympati, eh?

        9
  8. Too old....but eyyy

    Har vel aldri sjekket/oppdatert så mye på tlf som nå i helgen ??

    61
  9. Even

    Ta telefon!!!

    2
  10. Danmark elsker SKAM

    Hvad mon der sker i morgen på skolen… Mahdi, Magnus og Jonas er sikkert pisse sure 🙁

    38
    • Norge elsker at Danmark elsker SKAM

      Altså, jeg føler meg fysisk uvel bare av å tenke på det!

      2
  11. #evenmåsvare...

    … Håper ikke det tar like lang tid som da William skulle svare! ?

    53
    • #vivilhaaction

      De ser vel hverandre på skolen i morgen (håper jeg). Krysser fingrene for nytt klipp når jeg kommer hjem fra skolen 🙂

      1
  12. #Svardaeven ?

    Ikke greit/ lett å bare bli «hengende» sånn da????

    7
  13. ?

    Har en ekkel følelse ?

    8
  14. DK

    Håper ikke Even ignorerer Isak.. 🙁

    7
  15. Ingrid

    Isak burde endre navn fra Even kosegruppa til Even kose partner

    113
  16. B

    Greit med en oppdatering, men vi lurer fælt på hva som skjedde med bursdagen til Magnus…

    67
    • Jonas sin insta

      Sjekk på instabrukeren til Jonas

    • Insta

      Jonas har lagt ut bilder fra festen på insta.

      1
  17. Itte visste je...

    At’n Even itte tok tælfon…

    27
  18. E+I

    Elsker even og isak!

    4
  19. oh

    ikkje sei at Even begynde å ignorere Isak, pls …. NRK – kan dei ikkje berre få vere happy?

    24
  20. Ingrid

    #EvenMåSvare

    34
  21. Not first

    Not first

    3
  22. :(

    Minner meg om William og Noora

    1
  23. T

    Det ser ut til å bli en tøff uke for Isak, på alle fronter. Jonas og gutta er ikke blid, Emma er grumpy, og Even, akk, Even.

    42
  24. Chillen Isak

    När man inte vill, men verkligen behöver lugna sig lite, låt Even jaga dig istället, ha lite is i magen…

    23
  25. Okey

    Plis ikkje sei at dei går fra hverande!!

    • Donald Trump for God Emperor

      Yeez slapp av da.. De var jo ikke sammen engang -.-‘

  26. Håper du har en bra plan nå, Isak

    Hvis ikke kommer du til å falle ut av skapet

    22
  27. Katta

    Bort med #Williammåsvare. Inn med #evenmåsvare

    36
  28. Stulti

    ahh I hope Even won’t ghost him

    4
  29. TM

    #evenmåsvare

    5
  30. Jon

    Omg hvorfor svarer han ikke?

    3
    • Mon

      Sikkert sammen med Sonja nå

      1
  31. Hjertet mitt blør for deg

    Åååh Isak ❤️❤️

    3
  32. Skam elsker

    Synes dette var dårlig innlegg av skam. Vil heller ha hatt meldinger fra gruppechaten med Jonas og de

    15
  33. itte viste je......

    at je var fyst

    4
  34. Skuffet

    Var vel ikke annet å vente enn at noen skulle få kalde føtter..
    Men slutten er ennå ikke vist 🙂

    2
  35. Frank Ocean

    I’m about to drive in the ocean
    I’ma try to swim from something bigger than me
    Kick off my shoes and swim good, and swim good
    Take off this suit and swim good, and swim good, good

    I’m going off, don’t try stopping me
    I’m going off, don’t try saving
    No flares, no vest, and no fear
    Waves are washing me (out)

    Har en eller følelse av at vi får denne låten ila sesong 3..

    18
    • K

      Ja, eller Take me to church

      4
  36. Fiirst!

    Han må ta telefonen??

  37. ...

    Ta telefonen, Even!!!

    1
    • Even

      Han trenger også tid til å summe seg og finne ut av ting. Sonja må han jo også forholde seg til, og mulig også foreldrene etter at han var borte to netter. Isak får helt klart en tøff uke, men enn så lenge har ikke Even gjort noe galt mot ham.

      23
  38. Lalala

    Og nå skal vi inn i en periode der alt går til helvete for Isak… Men håper alt blir bra til slutt 🙂

    23
  39. M

    Fuck. Håper ikke Even bare kommer til å late som alt dette kun skjedde i et parallelt univers. T_T

    35
  40. Oh

    Now I’m worried D:

    2
  41. Ellie

    Hmm, badguy-følelsen med Even…. ? Han har å oppføre seg mot Isak-han er så sårbar!

    13
  42. aleeexandra

    Can someone tell me what it means ?

    1
    • Yeah

      He wants him to answer the phone.

      1
    • Cecilie

      Nice drawing. Answer the phone.

      3
    • Nice drawing!

      Pick up the phone!

      4
  43. oh no

    Frygter hvad Even laver

    1
    • Ja

      Har allerede vært video i dag, kommer nok ikke ny før i morgen eller tirsdag…