9 kommentarer

  1. Amalie

    Elsker serien. Det må komme mer

  2. Nelia

    ÅÅÅÅ! Jeg elsker dette så utrolig mye! Sykt bra kvalitet på skuespillerne og selve programmet! Digger deg så langt!

    1
  3. Gudmund

    Nå blir det spennende her, tipper det blir full krig mellom hovedpersonene. Er allerede helt revet med!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hilsen gudmund!!!!!!!!

  4. Amalie

    Hva heter sangen på slutten??

  5. someone

    bra serie. Må komme mer videoer og mer drama.

  6. Erle

    På sesong 3 er det Isak, men han er jo dritkjedelig

    1
    • 3

      Håper du har endret meningen din?

      6