Kommer sikkert video av det i 3-tiden. Da spør sikkert Eva om Jonas.
A
Yey endelig ny video!! Gleder meg?
En persom
Jeg tror hun kommer til og spørre masse spørsmål om Jonas hilsen en person…….,.
hva skedde med lørdags innlegene? det kom jo ikke
hva skedde med lørdags innlegene? det kom jo ikke
Susie
Det var det jeg også tenkte??
Mina
Samma det vel. Kanskje de ikke har hatt tid til å lage? Ikke forvent for mye
Helene
Lurer jeg også på
Salamander
kom sikkert ikke på lørdag fordi hun var lei seg på en måte.
Kriss.
Hvem er hun/han som sendte meld til Isak ? 🙂
hallo
eva såklart
Kriss.
Åjaa, så alt handler om Eva her inne ?
Skam elsker
Håper det kommer video????? det blir veldig kult om de plutselig møter Christoffer. Håper de ikkebare viser at Isak og Eva sknakker sammen, håper det blir masse drama??????????????????????????????
Helene
Gleder meg til videoen!
Kriss.
Vist det kommer video 🙂
Eline
Hvordan kan over 100 mennesker ha likt dette når det bare er 70 mennesker i verden? Hakcs?
Kriss.
Det e jo maaaange fler da ?
Nyskjerrig
Men serr folkens? Slutt og kommentere så mye tull. Kommentar feltet brukes bare til hvis det er noen som lurer på noe. Så bruk det til noe nyttig istedenfor: first , åh kan det komme ny video snart….
Agree
Så eniiig
Gudmund synes at chris......
får du 6er i karakter i engelsk ? siden du sier agree
Gudmund synes at chris......
ser du er en fast komentator «nyskjerrig» ? men jeg synes at du var litt kritisk her nyskjerrig så skjerp deg man skal få skrive hva man vil ?
Agree
Ahahahahaha kul du’a
Jacob
Er det ikke rart at de møtes de som ikke er sammen engang?
Signe
Hvorfor?!
Thea
Skam?
gudmund the big G
haha får helt latterkrampe av bildet til isak as hva skjer med det ass xD
Kommer det video av det
Eyyy first
Kommer sikkert video av det i 3-tiden. Da spør sikkert Eva om Jonas.
Yey endelig ny video!! Gleder meg?
Jeg tror hun kommer til og spørre masse spørsmål om Jonas hilsen en person…….,.
hva skedde med lørdags innlegene? det kom jo ikke
Det var det jeg også tenkte??
Samma det vel. Kanskje de ikke har hatt tid til å lage? Ikke forvent for mye
Lurer jeg også på
kom sikkert ikke på lørdag fordi hun var lei seg på en måte.
Hvem er hun/han som sendte meld til Isak ? 🙂
eva såklart
Åjaa, så alt handler om Eva her inne ?
Håper det kommer video????? det blir veldig kult om de plutselig møter Christoffer. Håper de ikkebare viser at Isak og Eva sknakker sammen, håper det blir masse drama??????????????????????????????
Gleder meg til videoen!
Vist det kommer video 🙂
Hvordan kan over 100 mennesker ha likt dette når det bare er 70 mennesker i verden? Hakcs?
Det e jo maaaange fler da ?
Men serr folkens? Slutt og kommentere så mye tull. Kommentar feltet brukes bare til hvis det er noen som lurer på noe. Så bruk det til noe nyttig istedenfor: first , åh kan det komme ny video snart….
Så eniiig
får du 6er i karakter i engelsk ? siden du sier agree
ser du er en fast komentator «nyskjerrig» ? men jeg synes at du var litt kritisk her nyskjerrig så skjerp deg man skal få skrive hva man vil ?
Ahahahahaha kul du’a
Er det ikke rart at de møtes de som ikke er sammen engang?
Hvorfor?!
Skam?
haha får helt latterkrampe av bildet til isak as hva skjer med det ass xD
Eg Henter Amalie. Kjenner ❤️