Love Isak! Skulle ønske alle var då hyggelige som han ass!
Naww
Isak er såå cute ?
Naww
Isak er såååå søt
Marte
Ikkje bytt! Forklar deg for klassen/Skula!
Vilde
Hahaha døde litt av de stereotypene. Stemmer de med virkeligheten? Er ikke fra Oslo, skjønner dere 🙂
Anne
Haha lurer jeg også på x) Va i alle fall morsomt!
Maria
De stemmer så jævlig, hahahah? Går ikke på noen av de skolene, men kjenner mange folk der og det er akkurat slik han beskriver
Litt
Pretty much
Mina
Isak er så god
Anne
Haha Isak er skikkelig morsom og søt! <3 Sånn utseendesmessig så ligner han på en fyr jeg kjenner 😛
Jade
Omg Isac er så søt??❤️
Jade
Isak^
Sandbakken 10 b
Isak er snill!❤️?
meg
elsker isak han er så herlig og nydelig <3
Noora e best!
Han e så sinnsykt falsk! Det e han som har sladra te Jonas, bare fordi han vil ha Jonas for seg sjøl. Det e e sikker på! Klina seg innpå sånn, og få ho te å førtella alt. Og så røpa han alt te Jonas. Sviker!!
ella?
Ja. Og han virket helt rar da Eva spurte ham om hvem som sa det til jonas
Johanne
Han er jo forelsket i Eva
Gossip Girl
Isak mimner skikkelig om Eric fra Gossip Girl
Heyy
Hahah har aldri hørt en mer on point beskrivelse av vgs’ene i Oslo!!
Anna
God gutten 🙂
Hemmelig
Jeg trur Isak er hemmelig forelsket i Eva, han oppmuntre hun alltid når hun er lei seg men han vil ikke si noe pga. bestevennen Jonas
Meg
Ååååh, Isak er så kul herlighet ?❤️
❤️??
Isak er så snill og forstår alt❤️
PS du burde bli sammen med han i stede ?
Meg1
Bli sammen med Isak ❤️
Jeg
Isac er en super venn han støtter Eva og trøster henne når han må?håper Eva ikke bytter??
Mathea
Du må ikke bytte skole! Tenk på Jonas oh Noora og alle vennene dine! Håper du velger det rette, klem ……?
Maria
Jeg vil ha en guttebestevenn som
Isak? fml
anonym
alle kan ikke få alt. husk at dette er en serie, ikke virkeligheten
Er det mulig
Eva gjør det du syntese er best følg deg selv ikke alltid hør på alle andre
Sara Marie
BEGYNN PÅ BLINDERN!!! MIDT I BLINKEN FOR DEG;DDDDDDDD <3333333
Serr.
Katta er ikke sånn ass, lite camel toe og mye bra mennesker der. Eva hadde storkost seg! Men hun måtte ha blitt med i Natur og Ungdom da, det er et møst hvis du går på Katta.
Emma
Der sa jo Isak hvorfor hun ikke burde bytte skole, da. Så ikke bytt skole, du kan jo bare snakke med Noora igjen da. Eg vil se litt mer av Christoffer, og Noora og William?
.
han er sååå sykt good<33
Alf liker ,....
Derp
gudmund
han er så omtenksom =) digger han as
lily
jælla mye kuk på dass hahaha
Kriss.
Hoff hadde ikke orket og bli påvirket av andre 🙂
Jalla
#lengstesetningennoengang
Jalla
#lengstesetningennoenganh
Severin
Kult gjort Isak ??
Lol
Man går faktisk ikke med Michael kors vesker på handels lol. Mer Celine, masse LV og endel Prada/Chanel/Stella McCartney
Hannah til lol
Oi så mye forskjell…
Idk
Er jeg den eneste som har en følelse at Isak er forelsket i Eva? Enten det eller så er han bare en jællig (haha) god venn ?
Tess*
Så søtt, og litt morsomt, hadde fått meg til å endre mening og smilt
Love Isak! Skulle ønske alle var då hyggelige som han ass!
Isak er såå cute ?
Isak er såååå søt
Ikkje bytt! Forklar deg for klassen/Skula!
Hahaha døde litt av de stereotypene. Stemmer de med virkeligheten? Er ikke fra Oslo, skjønner dere 🙂
Haha lurer jeg også på x) Va i alle fall morsomt!
De stemmer så jævlig, hahahah? Går ikke på noen av de skolene, men kjenner mange folk der og det er akkurat slik han beskriver
Pretty much
Isak er så god
Haha Isak er skikkelig morsom og søt! <3 Sånn utseendesmessig så ligner han på en fyr jeg kjenner 😛
Omg Isac er så søt??❤️
Isak^
Isak er snill!❤️?
elsker isak han er så herlig og nydelig <3
Han e så sinnsykt falsk! Det e han som har sladra te Jonas, bare fordi han vil ha Jonas for seg sjøl. Det e e sikker på! Klina seg innpå sånn, og få ho te å førtella alt. Og så røpa han alt te Jonas. Sviker!!
Ja. Og han virket helt rar da Eva spurte ham om hvem som sa det til jonas
Han er jo forelsket i Eva
Isak mimner skikkelig om Eric fra Gossip Girl
Hahah har aldri hørt en mer on point beskrivelse av vgs’ene i Oslo!!
God gutten 🙂
Jeg trur Isak er hemmelig forelsket i Eva, han oppmuntre hun alltid når hun er lei seg men han vil ikke si noe pga. bestevennen Jonas
Ååååh, Isak er så kul herlighet ?❤️
Isak er så snill og forstår alt❤️
PS du burde bli sammen med han i stede ?
Bli sammen med Isak ❤️
Isac er en super venn han støtter Eva og trøster henne når han må?håper Eva ikke bytter??
Du må ikke bytte skole! Tenk på Jonas oh Noora og alle vennene dine! Håper du velger det rette, klem ……?
Jeg vil ha en guttebestevenn som
Isak? fml
alle kan ikke få alt. husk at dette er en serie, ikke virkeligheten
Eva gjør det du syntese er best følg deg selv ikke alltid hør på alle andre
BEGYNN PÅ BLINDERN!!! MIDT I BLINKEN FOR DEG;DDDDDDDD <3333333
Katta er ikke sånn ass, lite camel toe og mye bra mennesker der. Eva hadde storkost seg! Men hun måtte ha blitt med i Natur og Ungdom da, det er et møst hvis du går på Katta.
Der sa jo Isak hvorfor hun ikke burde bytte skole, da. Så ikke bytt skole, du kan jo bare snakke med Noora igjen da. Eg vil se litt mer av Christoffer, og Noora og William?
han er sååå sykt good<33
Derp
han er så omtenksom =) digger han as
jælla mye kuk på dass hahaha
Hoff hadde ikke orket og bli påvirket av andre 🙂
#lengstesetningennoengang
#lengstesetningennoenganh
Kult gjort Isak ??
Man går faktisk ikke med Michael kors vesker på handels lol. Mer Celine, masse LV og endel Prada/Chanel/Stella McCartney
Oi så mye forskjell…
Er jeg den eneste som har en følelse at Isak er forelsket i Eva? Enten det eller så er han bare en jællig (haha) god venn ?
Så søtt, og litt morsomt, hadde fått meg til å endre mening og smilt