44 kommentarer

  1. Isak?

    Love Isak! Skulle ønske alle var då hyggelige som han ass!

  2. Naww

    Isak er såååå søt

  3. Marte

    Ikkje bytt! Forklar deg for klassen/Skula!

  4. Vilde

    Hahaha døde litt av de stereotypene. Stemmer de med virkeligheten? Er ikke fra Oslo, skjønner dere 🙂

    • Anne

      Haha lurer jeg også på x) Va i alle fall morsomt!

    • Maria

      De stemmer så jævlig, hahahah? Går ikke på noen av de skolene, men kjenner mange folk der og det er akkurat slik han beskriver

  5. Anne

    Haha Isak er skikkelig morsom og søt! <3 Sånn utseendesmessig så ligner han på en fyr jeg kjenner 😛

    1
  6. Jade

    Omg Isac er så søt??❤️

  7. Sandbakken 10 b

    Isak er snill!❤️?

  8. meg

    elsker isak han er så herlig og nydelig <3

  9. Noora e best!

    Han e så sinnsykt falsk! Det e han som har sladra te Jonas, bare fordi han vil ha Jonas for seg sjøl. Det e e sikker på! Klina seg innpå sånn, og få ho te å førtella alt. Og så røpa han alt te Jonas. Sviker!!

    • ella?

      Ja. Og han virket helt rar da Eva spurte ham om hvem som sa det til jonas

    • Johanne

      Han er jo forelsket i Eva

  10. Gossip Girl

    Isak mimner skikkelig om Eric fra Gossip Girl

  11. Heyy

    Hahah har aldri hørt en mer on point beskrivelse av vgs’ene i Oslo!!

    1
  12. Hemmelig

    Jeg trur Isak er hemmelig forelsket i Eva, han oppmuntre hun alltid når hun er lei seg men han vil ikke si noe pga. bestevennen Jonas

  13. Meg

    Ååååh, Isak er så kul herlighet ?❤️

  14. ❤️??

    Isak er så snill og forstår alt❤️
    PS du burde bli sammen med han i stede ?

  15. Meg1

    Bli sammen med Isak ❤️

  16. Jeg

    Isac er en super venn han støtter Eva og trøster henne når han må?håper Eva ikke bytter??

  17. Mathea

    Du må ikke bytte skole! Tenk på Jonas oh Noora og alle vennene dine! Håper du velger det rette, klem ……?

  18. Maria

    Jeg vil ha en guttebestevenn som
    Isak? fml

    • anonym

      alle kan ikke få alt. husk at dette er en serie, ikke virkeligheten

  19. Er det mulig

    Eva gjør det du syntese er best følg deg selv ikke alltid hør på alle andre

  20. Sara Marie

    BEGYNN PÅ BLINDERN!!! MIDT I BLINKEN FOR DEG;DDDDDDDD <3333333

  21. Serr.

    Katta er ikke sånn ass, lite camel toe og mye bra mennesker der. Eva hadde storkost seg! Men hun måtte ha blitt med i Natur og Ungdom da, det er et møst hvis du går på Katta.

    1
  22. Emma

    Der sa jo Isak hvorfor hun ikke burde bytte skole, da. Så ikke bytt skole, du kan jo bare snakke med Noora igjen da. Eg vil se litt mer av Christoffer, og Noora og William?

  23. .

    han er sååå sykt good<33

  24. gudmund

    han er så omtenksom =) digger han as

  25. lily

    jælla mye kuk på dass hahaha

  26. Kriss.

    Hoff hadde ikke orket og bli påvirket av andre 🙂

  27. Jalla

    #lengstesetningennoengang

  28. Jalla

    #lengstesetningennoenganh

  29. Severin

    Kult gjort Isak ??

  30. Lol

    Man går faktisk ikke med Michael kors vesker på handels lol. Mer Celine, masse LV og endel Prada/Chanel/Stella McCartney

    • Hannah til lol

      Oi så mye forskjell…

      4
  31. Idk

    Er jeg den eneste som har en følelse at Isak er forelsket i Eva? Enten det eller så er han bare en jællig (haha) god venn ?

  32. Tess*

    Så søtt, og litt morsomt, hadde fått meg til å endre mening og smilt