Shipper ikke William eller Noora men synes det blir spennende å se hvordan forholdet utvikler seg 😛
Agnes
Jeg føler at Nora og Wiliam er de som virker kulest men at begge egentlig har hatt ganske mye problemer
Jen
Enig! Blir veldig spennende å få vite mer om Noora. Hvorfor hun ikke bor sammen med foreldrene sine, for eksempel. Og jeg føler at det kanskje har skjedd ting i Madrid, som gjorde at hun flyttet derfra?
HD
Penetrators er muligens det verste dekket noensinne
Ingrid
Jeg lurer på hvordan Vilde visste det, liksom de andre visste de ikke. Og de er jo de eneste vennene henne har? hun kan kanskje ha stalket han litt???
gyihujoik
Vilde har flere venner? Dette skjedde for lenge siden og kan hende Vilde hørte det fra noen andre.
...........................
De gikk jo på samme ungdomsskole, da..
.
Å det kommer definitivt til å bli William og Noora! Det blir hintet så mye til… føler han er en mer interessant karakter nå som vi vet mer om bakgrunnen hans, men håper virkelig ikke Noora faller likevel. Bad boy og good girl.. det er så typisk! Kan ikke heller serien vise hvordan jenter kan stå opp for seg selv, og ikke bli lurt av gutter bare fordi de er sjarmerende? Så langt virker det som om Noora tenker i de banene, men i tillegg er det hint om det motsatte..
Jen
De kan jo fortsatt vise at jenter kan stå opp for seg selv og ikke bli lurt av gutter. For jeg tror ikke Noora kommer til å bli lurt av William. Virker jo ikke som om hun har falt så veldig for sjarmen hans til nå.
Jeg tror vi får se en William som kommer til å forandre seg ganske mye, fordi han innser at han er et rasshøl og må skjerpe seg.
Selv om noen oppfører seg som en drittsekk, så betyr jo ikke det at man ikke kan forandre seg, og da fortjener en ny sjanse
.
Håper Willian og Noora hooker opp! Den følelsen når gutten som alle jentene liker, liker deg.. <3
serena
omg glede meg til fredag
Anonym
Spørsmålet et hvordan har egentlig William fått tak i Nora sitt mob nummer?
Mathilde
jeg lurer på va sol skjer Nå
Skam
er jeg den eneste som ikke shipper Noora og William:/
!!!!!
Shiit gleder meg til fredagen hahaha
en jente
EVA OG JONAS MÅ BLI SAMMEN IGJEEEEEEEEEEN
Meg
Er det bare jeg som tror Noora er lesbisk? Vet ikke hvor jeg har det fra, har bare en følelse av det…
June
Nei, jeg har også tenkt i de baner. Blir spennende å se. Hadde jo egentlig vært litt kult med en lesbisk karakter, for det ser man ikke så ofte på TV.
Men, jeg tror ikke de kommer til å gjøre det sånn at Noora er lesbisk. Føler de allerede har begynt å bygge opp Noora og William for mye til at det ikke skal bli noe mellom dem
you lose
you lose
Pernille
når kommer episoder?!? meee neeeeeed
eva
bare jeg som merket at eva ikke snakket bergensk når hun skulle si det william sa?
Anne
Haha nei jeg også hørte det! Var sykt merkelig egently xD
Anonym
GLEDER MG SÅ SYKT TIL NESTE EPISODE! Kommer neste ut på onsdag!?!?
;)
Noen som tror Nora unngår William bare for å ikke bli betatt av han, eller rettere sagt at de ikke skal bli bedre kjent på grunn av Vilde?!
Anne
Egentlig*
JGVKURYIKJHBKJUGOI)YV(FT
har serr alltid digga noora så jævlig, men jeg føler hun begynner å bli så cocky, og jeg skjønner ikke helt greia…? hun er jo såklart dritrå, men det er bare måten hun svarer på og reagerer på ting som gjør at det virker som hun tror hun er så mye bedre enn alle andre :// (hun er jo for så vidt det da, men hun bare vet det så godt selv liksom)… Noen andre enn meg??
Marte
Haha stakkar William da?
Em
Dayym
Amanda
Herregud, har på følelsen at de blir sammen
Hf
Dere sender det dårligste budskapet til ungdom om ei så smart, radikal, selvstendig og selvsikker jente som Noora blir sammen med William. Veit dere alltid kan si noe om at «han forandret seg for kjærligheten», men seriøst. Ikke gjør det.
Wtf
Ehhh Okei? Hva skjedde nå lissom? Trodde Noora & Willam ble sammen før S2? Weird…. Digger Chris forresten❤️??
Chrisseva
Hva med chriss og Eva håper de blir sammen vet det er Noora det handler om men uansett????
lol
Hallo, mens Vilde snakker om hva William sa til hun på julegrantenninga tekster William Noora og sier at hun skylder han en date…. Noora fikk William til å si det til Vilde og lovte William en date til gjengjeld……… tror jeg da
Vilde
Når kommer det ny video?
D.
Noora som fikk William til å si at Vilde er mer enn fin nok på sesong 1, så skylder hun en date ifølge mr. William 😀
Lilly
Hei det er en veldig bra serie og liker hva de gjør der ????
Shipper ikke William eller Noora men synes det blir spennende å se hvordan forholdet utvikler seg 😛
Jeg føler at Nora og Wiliam er de som virker kulest men at begge egentlig har hatt ganske mye problemer
Enig! Blir veldig spennende å få vite mer om Noora. Hvorfor hun ikke bor sammen med foreldrene sine, for eksempel. Og jeg føler at det kanskje har skjedd ting i Madrid, som gjorde at hun flyttet derfra?
Penetrators er muligens det verste dekket noensinne
Jeg lurer på hvordan Vilde visste det, liksom de andre visste de ikke. Og de er jo de eneste vennene henne har? hun kan kanskje ha stalket han litt???
Vilde har flere venner? Dette skjedde for lenge siden og kan hende Vilde hørte det fra noen andre.
De gikk jo på samme ungdomsskole, da..
Å det kommer definitivt til å bli William og Noora! Det blir hintet så mye til… føler han er en mer interessant karakter nå som vi vet mer om bakgrunnen hans, men håper virkelig ikke Noora faller likevel. Bad boy og good girl.. det er så typisk! Kan ikke heller serien vise hvordan jenter kan stå opp for seg selv, og ikke bli lurt av gutter bare fordi de er sjarmerende? Så langt virker det som om Noora tenker i de banene, men i tillegg er det hint om det motsatte..
De kan jo fortsatt vise at jenter kan stå opp for seg selv og ikke bli lurt av gutter. For jeg tror ikke Noora kommer til å bli lurt av William. Virker jo ikke som om hun har falt så veldig for sjarmen hans til nå.
Jeg tror vi får se en William som kommer til å forandre seg ganske mye, fordi han innser at han er et rasshøl og må skjerpe seg.
Selv om noen oppfører seg som en drittsekk, så betyr jo ikke det at man ikke kan forandre seg, og da fortjener en ny sjanse
Håper Willian og Noora hooker opp! Den følelsen når gutten som alle jentene liker, liker deg.. <3
omg glede meg til fredag
Spørsmålet et hvordan har egentlig William fått tak i Nora sitt mob nummer?
jeg lurer på va sol skjer Nå
er jeg den eneste som ikke shipper Noora og William:/
Shiit gleder meg til fredagen hahaha
EVA OG JONAS MÅ BLI SAMMEN IGJEEEEEEEEEEN
Er det bare jeg som tror Noora er lesbisk? Vet ikke hvor jeg har det fra, har bare en følelse av det…
Nei, jeg har også tenkt i de baner. Blir spennende å se. Hadde jo egentlig vært litt kult med en lesbisk karakter, for det ser man ikke så ofte på TV.
Men, jeg tror ikke de kommer til å gjøre det sånn at Noora er lesbisk. Føler de allerede har begynt å bygge opp Noora og William for mye til at det ikke skal bli noe mellom dem
you lose
når kommer episoder?!? meee neeeeeed
bare jeg som merket at eva ikke snakket bergensk når hun skulle si det william sa?
Haha nei jeg også hørte det! Var sykt merkelig egently xD
GLEDER MG SÅ SYKT TIL NESTE EPISODE! Kommer neste ut på onsdag!?!?
Noen som tror Nora unngår William bare for å ikke bli betatt av han, eller rettere sagt at de ikke skal bli bedre kjent på grunn av Vilde?!
Egentlig*
har serr alltid digga noora så jævlig, men jeg føler hun begynner å bli så cocky, og jeg skjønner ikke helt greia…? hun er jo såklart dritrå, men det er bare måten hun svarer på og reagerer på ting som gjør at det virker som hun tror hun er så mye bedre enn alle andre :// (hun er jo for så vidt det da, men hun bare vet det så godt selv liksom)… Noen andre enn meg??
Haha stakkar William da?
Dayym
Herregud, har på følelsen at de blir sammen
Dere sender det dårligste budskapet til ungdom om ei så smart, radikal, selvstendig og selvsikker jente som Noora blir sammen med William. Veit dere alltid kan si noe om at «han forandret seg for kjærligheten», men seriøst. Ikke gjør det.
Ehhh Okei? Hva skjedde nå lissom? Trodde Noora & Willam ble sammen før S2? Weird…. Digger Chris forresten❤️??
Hva med chriss og Eva håper de blir sammen vet det er Noora det handler om men uansett????
Hallo, mens Vilde snakker om hva William sa til hun på julegrantenninga tekster William Noora og sier at hun skylder han en date…. Noora fikk William til å si det til Vilde og lovte William en date til gjengjeld……… tror jeg da
Når kommer det ny video?
Noora som fikk William til å si at Vilde er mer enn fin nok på sesong 1, så skylder hun en date ifølge mr. William 😀
Hei det er en veldig bra serie og liker hva de gjør der ????
Det var ikke jeg som skrev meldingen Sorry
Han er søt
er det noen som vet hvor toppen til noora er fra?
Hus hotell slott brenner