KAN ALLE KIDSA HER ROE NED, det er en serie, det er ikke ekte, ro ned.
Ikke like stor fan av Noora lenger..
Det har ikke kommet videoer på lenge?Så teit!! :(( flere som syntes at Noora var en snillere person før hun ble sammen med W? Nå ljuger hun liksom til Vilde, og fortsetter med det, for å liksom «Beskytte Vilde»?? Flere som er enig?
q
Jeg HATER skam akkurat nå. så slemt å bare pine oss, jeg blir så irritert
Heidi
Trodde Vilde hadde sett Noora og William Kysse?
oda
hæææ det må komme episode i dag det var ikke episode i går heller?!!?
#skam
Det kommer en video snart! Du kan se hele episoden kl.21.30
Utolmodig
KOMMER DET VIDEO SNART??!!
Zoe
DEN KOMMER KLOKKA 2130! Det finnes noe så utrolig nyttig som en sendeoversikt på NRK sine sider. Bruk den.
Surpåatdetikkeharkommetvideopåtodager
Hva med en video??
Lilo
Hihi ????????
skam?
Vilde er søt, men håper hun ikke ødlegger seg selv med de anoreksi greiene….?
?
Enig!
E9
Jeg begynner å like mindre og mindre Vilde… Er helt sikker at hun pønsker på noe!
Solo
Omg!! Så spennende ?
Stine. Love skam
Vilde hvis du har snap Hva heter du
22helhol
Så enig!
22helhol
enig!
MAria
Så fin du er Vilde??
Oda13
nei det er ikke det, jeg beklager.
Banansplitt
Bra serie Coolt ???
Hater Vilde
Nei.
nina
hei jeg lurer bare på hva thomas (william) heter på insta?
Hallo
Hei
Olivia
Håper Noora blir sammen med William igjenn
Renate
De e så sjukt dritt at Norhelm er knust lizom di var perfekte ):
Kjæm dæ ikke nåkkæ episode idag?
Når skal de rulle????
KAN ALLE KIDSA HER ROE NED, det er en serie, det er ikke ekte, ro ned.
Det har ikke kommet videoer på lenge?Så teit!! :(( flere som syntes at Noora var en snillere person før hun ble sammen med W? Nå ljuger hun liksom til Vilde, og fortsetter med det, for å liksom «Beskytte Vilde»?? Flere som er enig?
Jeg HATER skam akkurat nå. så slemt å bare pine oss, jeg blir så irritert
Trodde Vilde hadde sett Noora og William Kysse?
hæææ det må komme episode i dag det var ikke episode i går heller?!!?
Det kommer en video snart! Du kan se hele episoden kl.21.30
KOMMER DET VIDEO SNART??!!
DEN KOMMER KLOKKA 2130! Det finnes noe så utrolig nyttig som en sendeoversikt på NRK sine sider. Bruk den.
Hva med en video??
Hihi ????????
Vilde er søt, men håper hun ikke ødlegger seg selv med de anoreksi greiene….?
Enig!
Jeg begynner å like mindre og mindre Vilde… Er helt sikker at hun pønsker på noe!
Omg!! Så spennende ?
Vilde hvis du har snap Hva heter du
Så enig!
enig!
Så fin du er Vilde??
nei det er ikke det, jeg beklager.
Bra serie Coolt ???
Nei.
hei jeg lurer bare på hva thomas (william) heter på insta?
Hei
Håper Noora blir sammen med William igjenn
De e så sjukt dritt at Norhelm er knust lizom di var perfekte ):