90 kommentarer

  1. Erlanda

    Kjæm dæ ikke nåkkæ episode idag?

  2. alt over 98

    KAN ALLE KIDSA HER ROE NED, det er en serie, det er ikke ekte, ro ned.

  3. Ikke like stor fan av Noora lenger..

    Det har ikke kommet videoer på lenge?Så teit!! :(( flere som syntes at Noora var en snillere person før hun ble sammen med W? Nå ljuger hun liksom til Vilde, og fortsetter med det, for å liksom «Beskytte Vilde»?? Flere som er enig?

  4. q

    Jeg HATER skam akkurat nå. så slemt å bare pine oss, jeg blir så irritert

  5. Heidi

    Trodde Vilde hadde sett Noora og William Kysse?

  6. oda

    hæææ det må komme episode i dag det var ikke episode i går heller?!!?

  7. #skam

    Det kommer en video snart! Du kan se hele episoden kl.21.30

  8. Utolmodig

    KOMMER DET VIDEO SNART??!!

    • Zoe

      DEN KOMMER KLOKKA 2130! Det finnes noe så utrolig nyttig som en sendeoversikt på NRK sine sider. Bruk den.

  9. Surpåatdetikkeharkommetvideopåtodager

    Hva med en video??

  10. skam?

    Vilde er søt, men håper hun ikke ødlegger seg selv med de anoreksi greiene….?

  11. E9

    Jeg begynner å like mindre og mindre Vilde… Er helt sikker at hun pønsker på noe!

  12. Solo

    Omg!! Så spennende ?

  13. Stine. Love skam

    Vilde hvis du har snap Hva heter du

  14. MAria

    Så fin du er Vilde??

  15. Oda13

    nei det er ikke det, jeg beklager.

  16. Banansplitt

    Bra serie Coolt ???

  17. nina

    hei jeg lurer bare på hva thomas (william) heter på insta?

  18. Olivia

    Håper Noora blir sammen med William igjenn

  19. Renate

    De e så sjukt dritt at Norhelm er knust lizom di var perfekte ):