Så en teori her… Og det gikk opp et lys for meg!! Det er selvfølgelig Sonja som har sendt meldingen til Isak om pause!! Fra Evens telefon!!
Vet av egen erfaring at enkelte ex’er ikke skyr noen midler for å få det som de vil, typen «sin» tilbake, så det er jo plausibelt..!
Even sjekker nok meldingene sine til Isak etterhvert, og da vil han jo se og forstå… Skulle jo ikke være vanskelig å ordne opp da, og vi vil få se det som skjer i siste klipp, Isak og Even sammen! Klynger meg hardt til den teorien!!
Det må jo bare ordne seg!!
Bia
Håper Isak tar godt vare på seg selv i tiden som kommer, og til å «finne seg selv» opp i all smerten han må gjennom. Kanskje teste ut nye interesser, oppsøke nye miljøer, skaffe nye venner osv – og ikke bare ligge inne og sture over Even. Da kan han møte Even på en mer likeverdig måte senere. Hittil har jo forholdet deres vært veldig ubalansert, og Even hatt all «makt».
Even er helt nydelig, og vi vil jo alle se dem sammen. Men hvis Isak var min lillebror IRL ville jeg rådet ham til å roe ned litt, og ha åpne øyne for andre også. Even ble redd og trakk seg unna pga EN ubetenksom kommentar, uten et ord til forklaring. Han burde skjønt litt mer av hvor tøft det må ha vært for Isak å vokse opp med en syk mor, og tolket kommentaren i lys av det. Selv om han sikkert er sårbar han også.
Selv om Isak (og vi!) har tøffe uker foran seg, så er jeg 100% sikker på
– Ingen kommer til å dø (NRK kan ikke sende så triste og brutale signaler om homofili og hovedpersoner mange identifiserer seg med til en ung seergruppe)
– Det går bra til slutt
– Isak finner kjærligheten – sannsynligvis med Even, men kanskje med noen andre (serien skal jo gi håp og et optimistisk bilde av det å komme ut). Tror mest det blir Even, tross alt:-)
Maria
Så er det vel bare å stille vekkeklokka på 03.00 mandag 14.11!!!
Siri
Elsker denne sesongen som de to første. Viktig tema! Men savner å se litt mer av de «gamle»!
Elin
Det er jonas sitt øyenbryn hvis du stopper den perfekt. Jonas e homo!!!!!! Han lige sikkert Isak??
Elin
Hvis du stopper den perfekt så kan du se øyenbrynet til Jonas. Kanskje Jonas e homo og lige Isak eller Even?
Yas!
Priser meg lykkelig over at jeg kan se skam selvom jeg bor i utlandet <3<3<3
plis svar
Hvilken låt kommer lydklippet fra?
Teori
Jeg tror Skam tok pause nå pga. valget i USA. De gadd ikke å ta det med i manus, men så ville det kanskje vært rart om det ble utelatt også denne uka, siden alle er så opptatte av det. Så da var det praktisk med pause!
Isen
There are only four days!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
AK
Det kan umulig bare være meg som går inn her, oppdaterer, for så å innse at pokker… Det har jo tatt pause. Har gjort det hver dag denne uka. Værsåsnill å si at det ikke bare er meg!
Noora
Hvis du hører nøye når den er på sånn 10-13 sekunder kan man høre noen som stønner, og det høres ut som Isak..
Ok
Munnen man ser på slutten er Isak sin og til høyre er det Even. Virker som om de flytter litt på kamera ogsånn og.
Skjønner ikke
Betyr dette klippet at Isak har sex med noen lørdag kl 3 på natten, eller viser klippet noe som skjer i fremtiden????
Even + Isak
Det e Isak og Even, helt garantert!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Em
Det er Even og Isak.
Se 11 sekunder ut i klippet. Da ser man at han har en føflekk på sin venstre kjeve/kinn. Se på bilder av Even – det er nøyaktig samme sted. Eskild har ikke føflekk der. Så da er det Even og Isak!
Takk og lov. Monday, please come soon!
(It must be Even. Because he has a mole on his left jaw/cheek. And 11 seconds into the clip you see the same mole. Eskild does not have a mole in that spot. I am pretty sure now, that it must be Even and Isak then).
Aaaaaarrrrrgggghhhhh!
Jeg har SKAMbstinens!
Vente i fiiiire dager til, altså????
Hva med et liiiiite trøsteklipp, kjære SKAM-redaksjon… ?
eflo
Iam so fucking saaad!!!
Caroline
Nå er det nesten så jeg teller timer og minutter til mandag! Haha dagene har gått sååå seeent. Kan ikke forstå at dette klippet må være isak og even. Altså hvem ellers? Noen annet ville ødelagt historien. Isak sier selv at han liker Even, første gutten han har falt for. Det er jo det som er historien!!! Måtte helgen gå fort! Første gang jeg har sagt i heeeele mitt liv;)
SuperÆrligeJenta
Jeg for min del finner det litt trist at i løpet av tre sesonger har ikke SKAM brukt musikken til bandet med samme navn…
Plizz gi meg svar!!
Jeg vet ikke om dette har blitt snakket om før: Men har dere lagt merke til T-shorten med bilda av Jesus på korset? Eskild har en på seg i en episode i sesong 2. Så har Isak den på seg nå i begynnelsen av denne sesongen. Så har Even den på seg i «hjernen er alene» klippet. Noen teorier på hva dette kan bety?
Åhhhh
Så akkurat om igjen klippet av Eskild Linn Nora og Isak etter revy vorser…og jammen hadde Even kosegruppa allerede blitt til Even…sukk<3 Disse to gutta måååå få en happy ending altså, sammen!! Pliiis…
Mourice
ТАМ ИСАК И ЭВЕН. СМОТРИТЕ ВНИМАТЕЛЬНЕЕ НА РОДИНКИ.
Hekta ??
Hærregud æ savne SKAM!!! Dagan går jo kjæmpe seint?
K
Kanskje bare en våt drøm?? Hmm..
m aka svensk
nu är det bara två hela dagar utan skam… har redan klarat oss i en vecka. we can do this.
Nå er det ikke så lenge igjen
Jeg merker at eg har hatt godt av å ha en skam pause.. men nå gleder jeg meg til mandag.
Er det bare meg som er forbanna på Even? Syns Isak fortjener mye bedre. At man kan gå fra å ha en så flott helg sammen til å bare gå ut tidlig på morgenen uten å si hade… i tillegg ikke ta tlf og ikke svare på mld. Og tydligvis ikke noe ønske om å treffe Isak.
i tillegg har han fortalt til sonja ( som har sagt det til Emma) at Isak er homo. Virker som han har glemt seg selv litt siden han er sammen med Sonja igjen…
Nei jeg har heiet på Isak og Even. Nå heier jeg heller på Eskild og Isak
Unnerud
Nei herre Gud det var dårlig tror både jeter og skam hermer men dere har rett hvis dere får oss til å ble mer spente på å se mer.
Nina
Kanskje det er Eskild og Isak?!
Frida
jag liker ikke Even etter det som skjedde. Hade han fortalt alt til Sonja ens?
Frida
om det här inte är even och Isak så dör jag
litt avhengig
gått inn på nettsiden hver dag og oppdatert i håpp de vil komme med en teaser eller bare komme med en episode før 14.11
litt avhengig!!!!
I+E
Jeg klarer nesten ikke vente lengre… er det ikke MANDAG SNART….Savner Isak og Even og gjengen ssååååååååååå !
Fjompa
Ny teori: hva om Even slett ikke hadde tenkt å kysse Sonja, men Sonja så Even og var sjalu på Isak så hun sørget for at Isak så henne kysse Even på festen? Det betyr jo at Even har fortalt henne ihvertfall noe om ham selv og/eller Isak. Og da skjønner jeg pauseklippet kanskje litt bedre?
ER DET MANDAG SNART
Venter og venter …
From the US, Johan
Am I the only one from the US, that likes this show. I have to watch with subtitles on YouTube. However, they usually get copyrighted before I can watch it.
Carolina
Det kan ikke være Eskild ass. Det virker helt ulogisk! De er mer som brødre, ville det være så rart!
Mh
Snart 14.11.2016, er besatt og blir gal av å vente…
lolol
Skam er så sykt spennende♥
lolol
Skam er så Spennende♥
Anonym
Humbly , if You sub in english the Isak & Even Gay-Story-Line , it will be much more viral than the Finnish LARIAS .
Tuvaedeilig.no
Faen! Koff skjer dette alltid når vi e inne i november! Det e så føkings irriterende!!!!
ane
det er even og isak i det klippet, for ser du badescenen engang til ,så ser du at even former munnen helt likt som på denne videoen 🙂 og isak er jo i begynnelsen så er ingen tvil om at det er de 2 <3
Mimi
Tror neste klipp kommer natt til mandag ???
Christine
Skam ❤️ FTW! ❤️
okei
kjenner jeg hadde godt av en pause. begynte å bli vel obsessed for å være en som påstår at han ikke liker skam noe særlig (helt til de plutselig skulle lage en sesong om isak, en favoritt of mine..).
men, når det begynner på igjen blir jeg sikkert like obsessed som jeg var før pausen….takk nrk p3, tusen takk. dette ødelegger hele image mitt og min sosiale status. digger det.
one more day waiting
After i saw skam season 1 with english sub, I think SANA deserves a season for her.
anynomus
please be isak and evem
LK
Bare en dag igjen:)
Reb
Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er inne og sjekker daglig, når jeg innerst inne vet at fortsettelsen kommer den 14…
Så en teori her… Og det gikk opp et lys for meg!! Det er selvfølgelig Sonja som har sendt meldingen til Isak om pause!! Fra Evens telefon!!
Vet av egen erfaring at enkelte ex’er ikke skyr noen midler for å få det som de vil, typen «sin» tilbake, så det er jo plausibelt..!
Even sjekker nok meldingene sine til Isak etterhvert, og da vil han jo se og forstå… Skulle jo ikke være vanskelig å ordne opp da, og vi vil få se det som skjer i siste klipp, Isak og Even sammen! Klynger meg hardt til den teorien!!
Det må jo bare ordne seg!!
Håper Isak tar godt vare på seg selv i tiden som kommer, og til å «finne seg selv» opp i all smerten han må gjennom. Kanskje teste ut nye interesser, oppsøke nye miljøer, skaffe nye venner osv – og ikke bare ligge inne og sture over Even. Da kan han møte Even på en mer likeverdig måte senere. Hittil har jo forholdet deres vært veldig ubalansert, og Even hatt all «makt».
Even er helt nydelig, og vi vil jo alle se dem sammen. Men hvis Isak var min lillebror IRL ville jeg rådet ham til å roe ned litt, og ha åpne øyne for andre også. Even ble redd og trakk seg unna pga EN ubetenksom kommentar, uten et ord til forklaring. Han burde skjønt litt mer av hvor tøft det må ha vært for Isak å vokse opp med en syk mor, og tolket kommentaren i lys av det. Selv om han sikkert er sårbar han også.
Selv om Isak (og vi!) har tøffe uker foran seg, så er jeg 100% sikker på
– Ingen kommer til å dø (NRK kan ikke sende så triste og brutale signaler om homofili og hovedpersoner mange identifiserer seg med til en ung seergruppe)
– Det går bra til slutt
– Isak finner kjærligheten – sannsynligvis med Even, men kanskje med noen andre (serien skal jo gi håp og et optimistisk bilde av det å komme ut). Tror mest det blir Even, tross alt:-)
Så er det vel bare å stille vekkeklokka på 03.00 mandag 14.11!!!
Elsker denne sesongen som de to første. Viktig tema! Men savner å se litt mer av de «gamle»!
Det er jonas sitt øyenbryn hvis du stopper den perfekt. Jonas e homo!!!!!! Han lige sikkert Isak??
Hvis du stopper den perfekt så kan du se øyenbrynet til Jonas. Kanskje Jonas e homo og lige Isak eller Even?
Priser meg lykkelig over at jeg kan se skam selvom jeg bor i utlandet <3<3<3
Hvilken låt kommer lydklippet fra?
Jeg tror Skam tok pause nå pga. valget i USA. De gadd ikke å ta det med i manus, men så ville det kanskje vært rart om det ble utelatt også denne uka, siden alle er så opptatte av det. Så da var det praktisk med pause!
There are only four days!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Det kan umulig bare være meg som går inn her, oppdaterer, for så å innse at pokker… Det har jo tatt pause. Har gjort det hver dag denne uka. Værsåsnill å si at det ikke bare er meg!
Hvis du hører nøye når den er på sånn 10-13 sekunder kan man høre noen som stønner, og det høres ut som Isak..
Munnen man ser på slutten er Isak sin og til høyre er det Even. Virker som om de flytter litt på kamera ogsånn og.
Betyr dette klippet at Isak har sex med noen lørdag kl 3 på natten, eller viser klippet noe som skjer i fremtiden????
Det e Isak og Even, helt garantert!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Det er Even og Isak.
Se 11 sekunder ut i klippet. Da ser man at han har en føflekk på sin venstre kjeve/kinn. Se på bilder av Even – det er nøyaktig samme sted. Eskild har ikke føflekk der. Så da er det Even og Isak!
Takk og lov. Monday, please come soon!
(It must be Even. Because he has a mole on his left jaw/cheek. And 11 seconds into the clip you see the same mole. Eskild does not have a mole in that spot. I am pretty sure now, that it must be Even and Isak then).
Jeg har SKAMbstinens!
Vente i fiiiire dager til, altså????
Hva med et liiiiite trøsteklipp, kjære SKAM-redaksjon… ?
Iam so fucking saaad!!!
Nå er det nesten så jeg teller timer og minutter til mandag! Haha dagene har gått sååå seeent. Kan ikke forstå at dette klippet må være isak og even. Altså hvem ellers? Noen annet ville ødelagt historien. Isak sier selv at han liker Even, første gutten han har falt for. Det er jo det som er historien!!! Måtte helgen gå fort! Første gang jeg har sagt i heeeele mitt liv;)
Jeg for min del finner det litt trist at i løpet av tre sesonger har ikke SKAM brukt musikken til bandet med samme navn…
Jeg vet ikke om dette har blitt snakket om før: Men har dere lagt merke til T-shorten med bilda av Jesus på korset? Eskild har en på seg i en episode i sesong 2. Så har Isak den på seg nå i begynnelsen av denne sesongen. Så har Even den på seg i «hjernen er alene» klippet. Noen teorier på hva dette kan bety?
Så akkurat om igjen klippet av Eskild Linn Nora og Isak etter revy vorser…og jammen hadde Even kosegruppa allerede blitt til Even…sukk<3 Disse to gutta måååå få en happy ending altså, sammen!! Pliiis…
ТАМ ИСАК И ЭВЕН. СМОТРИТЕ ВНИМАТЕЛЬНЕЕ НА РОДИНКИ.
Hærregud æ savne SKAM!!! Dagan går jo kjæmpe seint?
Kanskje bare en våt drøm?? Hmm..
nu är det bara två hela dagar utan skam… har redan klarat oss i en vecka. we can do this.
Jeg merker at eg har hatt godt av å ha en skam pause.. men nå gleder jeg meg til mandag.
Er det bare meg som er forbanna på Even? Syns Isak fortjener mye bedre. At man kan gå fra å ha en så flott helg sammen til å bare gå ut tidlig på morgenen uten å si hade… i tillegg ikke ta tlf og ikke svare på mld. Og tydligvis ikke noe ønske om å treffe Isak.
i tillegg har han fortalt til sonja ( som har sagt det til Emma) at Isak er homo. Virker som han har glemt seg selv litt siden han er sammen med Sonja igjen…
Nei jeg har heiet på Isak og Even. Nå heier jeg heller på Eskild og Isak
Nei herre Gud det var dårlig tror både jeter og skam hermer men dere har rett hvis dere får oss til å ble mer spente på å se mer.
Kanskje det er Eskild og Isak?!
jag liker ikke Even etter det som skjedde. Hade han fortalt alt til Sonja ens?
om det här inte är even och Isak så dör jag
gått inn på nettsiden hver dag og oppdatert i håpp de vil komme med en teaser eller bare komme med en episode før 14.11
litt avhengig!!!!
Jeg klarer nesten ikke vente lengre… er det ikke MANDAG SNART….Savner Isak og Even og gjengen ssååååååååååå !
Ny teori: hva om Even slett ikke hadde tenkt å kysse Sonja, men Sonja så Even og var sjalu på Isak så hun sørget for at Isak så henne kysse Even på festen? Det betyr jo at Even har fortalt henne ihvertfall noe om ham selv og/eller Isak. Og da skjønner jeg pauseklippet kanskje litt bedre?
Venter og venter …
Am I the only one from the US, that likes this show. I have to watch with subtitles on YouTube. However, they usually get copyrighted before I can watch it.
Det kan ikke være Eskild ass. Det virker helt ulogisk! De er mer som brødre, ville det være så rart!
Snart 14.11.2016, er besatt og blir gal av å vente…
Skam er så sykt spennende♥
Skam er så Spennende♥
Humbly , if You sub in english the Isak & Even Gay-Story-Line , it will be much more viral than the Finnish LARIAS .
Faen! Koff skjer dette alltid når vi e inne i november! Det e så føkings irriterende!!!!
det er even og isak i det klippet, for ser du badescenen engang til ,så ser du at even former munnen helt likt som på denne videoen 🙂 og isak er jo i begynnelsen så er ingen tvil om at det er de 2 <3
Tror neste klipp kommer natt til mandag ???
Skam ❤️ FTW! ❤️
kjenner jeg hadde godt av en pause. begynte å bli vel obsessed for å være en som påstår at han ikke liker skam noe særlig (helt til de plutselig skulle lage en sesong om isak, en favoritt of mine..).
men, når det begynner på igjen blir jeg sikkert like obsessed som jeg var før pausen….takk nrk p3, tusen takk. dette ødelegger hele image mitt og min sosiale status. digger det.
After i saw skam season 1 with english sub, I think SANA deserves a season for her.
please be isak and evem
Bare en dag igjen:)
Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt er inne og sjekker daglig, når jeg innerst inne vet at fortsettelsen kommer den 14…