Antar att detta betyder att isaks hjärna kommer vara helt allena i typ en vecka nu. Han drar sig undan och träffar inte nån, dvs det «händer» inget. =. episod-paus
Isak, kom tillbaka! Du blir stark av det här ?
*clap clap*
woow… woow… men noen som veit hvorfor?
Føflekkstudier
Kjære alle sammen, det er dessverre ikke Even?Jeg har inngående studert føflekkene nå, og de er simpelthen helt forskjellige, det kan ikke la seg gjøre at det er Even, med mindre de kanskje har speilvendt bildene.. Der man kort ser øyne er det helt klart Isak som rynker øyenbrynene, som om han er frustrert, kanskje fortsatt full, i situasjonen?
En glanyhet er at jeg også har nærstudert Eskilds kinn, og det er heller ikke ham!!:)
Kanskje noen random han har plukket opp og avreagerer med??
A
Er uenig med deg der. Pauser du klippet er det tre føflekker i en slags trekant. Det har Even også.
MS
Men Even har sykt fyldig overleppe, og her er det bare underleppa som er fyldig. Tror ikke det er han, ass.
Karlsvogna
Nei Evens ser nemlig mer ut som karlsvogna.. Ingen trekant.. NRK kan selvfølgelig ha redigert om på føflekkene for å lure oss, men ellers er det nok ikke Even..
Ikke enig
På klippet står føflekkene i en trekant fordi den siste føflekken som er nærmest øret til Even ikke er med. Rett ved føflekken ved siden av munnen, der er det en pigmentflekk/et fødselsmerke. Og om man studerer bilder av Even veldig nøye ser man en slik pigmentflekk ved siden av føflekken ved munnen.
Malena
NeiiiiI!!!!! det går ikke an å ta en pause i nesten en hel uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååååååå hva skal jeg gjøre nå i mellomtiden ! *gråååååte*
Emma??
Der var det et kvinnebryst, ja….
A
De viser ikke kvinnebryst… Så tviler.
IKKE Eskild!!!
Enig. Null pupp så langt i SKAM, så hvorfor nå, lissom
Cliffhanger
Det er kjipt med så cliffhangers Ass!! Ikke kult #Skam
Stine
Uten tvil Eskild…ser d med en gang…
Dette er bare vondt vondt vondt…???
Hemmelig
HVORFOR?!?!?!! Tenk litt på oss også??
Isak og?
Kanskje han har funnet en fra grindr hehheh
Ville vilde
Er det ikke Magnus og Vilde??
Heartbroken etter forrige klipp
Livet mitt er over. Vekk meg om 9 dager.
Ja nei NÅ....!
Me too…
Frank Ocean
Even ❤️ Isak
Even så at Isak stormet ut. Gikk etter og fant han på gaten. Forklarte at han ikke hadde vært keen på å kysse Sonja ❤️»Jeg vil bare ha deg» ❤️
Ja!
Det samme tror jeg❤️❤️
Herregud
Tilbake 14. november! Forventa ikke det i det heletatt, og itilleg slutter det med at han har sex med en eller annen, flott. Blir mental ustabil av det her ass!
Kan ikke være pause
I følge TV-oversikten så ser det ut som at episode 6 sendes fredag som vanlig… så kanskje ikke så mye å bry seg om???
Skammelig
Det er en skam å ha pause i Skam nå! ???
Ikke kuli
Er det bare meg som frykter at Isak våkner på et sykehus etter 14.11. eller, at han har gjørt noe galt? Jeg håper der er
C
Tror också på något i stil med detta! Känns som att de kommer att ta till vara på att det varit en veckas uppehåll i handlingen. Kanske kommer Even(även Jonas?) och hälsar på han på sjukhuset och han får förklara allt för nära och kära.
Hæ
Dette er Eskild og Isak.
Skamplet
Det er Evan’s hage og en mande ryg til højre.. Kan se Isak er til venstre.. ahhhhhhh de hooker op igen
kærligst fra dansken..
Wtf pause?!
Det er Isak til venstre i klippet. Men til høyre?? No idea! Even plz
Syyykt spennende!!
…men nesten er jo ikke lik Isaks???
Syyykt spennende!!
Jeg tror ikke det er Isak, for nesen er ikke like som Isaks nese.
Sara
What!? Vi ser jo Isak helt tydelig!
Ada
Helt enig! Det er ikke Isak sin nese. Ser ut om Eskild..og Even
Jente ?!
Er det islak og Eskil ?!,? Eller ligger han med ei jente for å motbeviste seg selv å andre ?! Wtf!! Klarer ikke får abstinenser. Hvis noen vet må de si det til meg ?
Rikke
Tenk om det er Isak og- Vilde! Bare helt random. så fucker han opp med kameratene også, det er jo helt klart at Magnus liker Vilde!
Danmark elsker SKAM
NOOO, just give us text messages, Instagram updates…. anything! Damn, hård afslutning.
K
Håper det er Isak og Even! De må snakke sammen og finne ut av ting. <3
Hekta
Tror ikke det blir Skampause fram til 14, men fortsettelsen på akkurat DET klippet kommer 14. Håper!!
T
Hvordan skal man tolke dette klippet? Var det noe Isak gjorde på fylla klokka tre i natt, eller er det en smakebit på noe som kommer etter pausen?
Sant?
Noen som husker teaseren for sesong to? Den med William og Nora etter en fest? Men som endte forferdelig i virkeligheten?!
Selv om det er Even her, så trenger det jo ikke være sant! :O :O :O :O
Ikke kuli
Er det bare meg som frykter at Isak våkner på et sykehus etter 14.11. eller, at han kanskje har gjørt noe galt og hence the break? Jeg håper jeg tar en feil.
Creepy nattbord
Du er ikkje den einaste. Men eg trur heller at han endte på sjukehus inatt, og at 14.11 er første dag tilbake på skulen…
78
Guhjelpemeg hvordan skal jeg overleve til den 14.!!!?
Hallo
Som om det ikke var for lite skam allerede!
A
Pauset videoen på føflekkene på høyre kinn, de er veldig tydelige. Etter å ha sett andre klipp er de veldig tydelige hos Even også. Noen andre som er enige her?
Og veldig dårlig gjort om det er Eskild, da han vet det at Isak liker Even og at det er en greie? Han vet jo ikke at det skjærte seg mellom dem.
Solsikke
Det er Eskild ihvertfall – men det trenger nødvendigvis ikke være Isak han er sammen med – kan være en Grindr-fyr.
Skam har lurt oss før…
Nicolaj P., Danmark
Jeg føler mig virkelig som en af vennerne i den her serie, og bryder mig virkelig ikke om situationen for Isak i øjeblikket. Det her klip gør det ikke meget bedre. Efter at have set klippet et par gange, pauset det m.v., ser det for mig ud som om det er et kvindebryst. Og ansigtet man ser i 00:13 ligner (ud fra munden at vurdere) for mig Magnus – men jeg har svært ved at se, hvorfor vi skulle se dette…….. 🙁
Det bør
Være Isak og Even i det klippet ass.
Noen må ha fått med seg rabalderet ute og Even får nyss på at det er Isak å løper etter!!!
Jeg blir seriøst helt kvalm hvis ikke de to ender opp sammen ??
Trrrrrrr
Nooooooooooooooooooo
Noia!
Hvis du spoler til 0:13 og ser på føflekkene på høyre kinn, der man ser leppene samtidig. Så stemmer de over ens med føflekkene Even har på kinnet. Sammenlign med klippet fra gymgarderoben «Pause» så ser du det 😀
Malinnnnn
Mellom 00:04 og 00:06 så ser du at det er Isak, og mellom 00:12 og 00:14 så set du at det er Even sitt ansikt og munn.. Så yey
Therese
Even og Eskild det her..
Pause sååå lenge!!!
Jeg tror ikke Isak eller Even er med på dette klippet. Det er bare Eskil som har seg en flørt men en eller annen på lørdagskvelden. ….Men dette er sykt spennende og en pine å måtte vente i 9 dager til neste klipp!!!
Skamavhengig
Vilde og Magnus…..
Fortvilet jente 16
Hvorfor har dere så sykt mange pauser, med den lange pausen dere hadde i sommer skulle vi jo trodd dere hadde nok klipp til hele høsten!
xoxo
Dette KAN ikke være Eskild. Da blir det dårlig. Mulig han har hatt et hemmelig crush på Isak men han har jo liksom vært rådgiver og mentor da, hvis dette er Eskild så er det jo som om han utnytter Isak når han er skikkelig på bånn 🙁 🙁
.
Enig, det hadde vært helt krise
SBLJ
Tipper de ble overraska av snøen som kom nå.. De må vel endre på deler av manus eller noe?
Inspector Gadget
Så, har noen sendt inn videoen til Kripos ennå, for analysering? #desperatetimescallfordesperatemeasures
Isak
Tror dere ikke Isak kanskje prøver å få Even til å bli sjalu ved å hooke med en jente? Man så jo at Even gikk tilbake til sonja og at det gjorde isak forbanna, så er godt mulig at det er ei jente og ikke Eskild. Syns også den andre personen hadde dame bryster.
Men hvem vet ¯\_(ツ)_/¯
Sad face
Men men…….
Det er jo 9 dager til!
....
….det er ikke greit
Kattehookeren
Kvifor tror alle, at det er Eskild og Issy K? Det er jo tydeligvis Vilde og ReggisMeggis!! #magnilde
Ja, det er
Malde
Tror ikke det, men ...
… Vignus?
Smulan
Nä alltså säg inte att det är Eskild.
NI KAN INTE GÖRA SÅHÄR, NRK!!
Snøkaos = pause??
Klarer ikke å dy meg… Hva hvis det er Even og Eskild???? ?????
trist
fint at jeg skal våkne opp til dette dagen etter det bombshellet
Kanskje det er Even og Sonja?
Antar att detta betyder att isaks hjärna kommer vara helt allena i typ en vecka nu. Han drar sig undan och träffar inte nån, dvs det «händer» inget. =. episod-paus
Isak, kom tillbaka! Du blir stark av det här ?
woow… woow… men noen som veit hvorfor?
Kjære alle sammen, det er dessverre ikke Even?Jeg har inngående studert føflekkene nå, og de er simpelthen helt forskjellige, det kan ikke la seg gjøre at det er Even, med mindre de kanskje har speilvendt bildene.. Der man kort ser øyne er det helt klart Isak som rynker øyenbrynene, som om han er frustrert, kanskje fortsatt full, i situasjonen?
En glanyhet er at jeg også har nærstudert Eskilds kinn, og det er heller ikke ham!!:)
Kanskje noen random han har plukket opp og avreagerer med??
Er uenig med deg der. Pauser du klippet er det tre føflekker i en slags trekant. Det har Even også.
Men Even har sykt fyldig overleppe, og her er det bare underleppa som er fyldig. Tror ikke det er han, ass.
Nei Evens ser nemlig mer ut som karlsvogna.. Ingen trekant.. NRK kan selvfølgelig ha redigert om på føflekkene for å lure oss, men ellers er det nok ikke Even..
På klippet står føflekkene i en trekant fordi den siste føflekken som er nærmest øret til Even ikke er med. Rett ved føflekken ved siden av munnen, der er det en pigmentflekk/et fødselsmerke. Og om man studerer bilder av Even veldig nøye ser man en slik pigmentflekk ved siden av føflekken ved munnen.
NeiiiiI!!!!! det går ikke an å ta en pause i nesten en hel uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ååååååå hva skal jeg gjøre nå i mellomtiden ! *gråååååte*
Der var det et kvinnebryst, ja….
De viser ikke kvinnebryst… Så tviler.
Enig. Null pupp så langt i SKAM, så hvorfor nå, lissom
Det er kjipt med så cliffhangers Ass!! Ikke kult #Skam
Uten tvil Eskild…ser d med en gang…
Dette er bare vondt vondt vondt…???
HVORFOR?!?!?!! Tenk litt på oss også??
Kanskje han har funnet en fra grindr hehheh
Er det ikke Magnus og Vilde??
Livet mitt er over. Vekk meg om 9 dager.
Me too…
Even ❤️ Isak
Even så at Isak stormet ut. Gikk etter og fant han på gaten. Forklarte at han ikke hadde vært keen på å kysse Sonja ❤️»Jeg vil bare ha deg» ❤️
Det samme tror jeg❤️❤️
Tilbake 14. november! Forventa ikke det i det heletatt, og itilleg slutter det med at han har sex med en eller annen, flott. Blir mental ustabil av det her ass!
I følge TV-oversikten så ser det ut som at episode 6 sendes fredag som vanlig… så kanskje ikke så mye å bry seg om???
Det er en skam å ha pause i Skam nå! ???
Er det bare meg som frykter at Isak våkner på et sykehus etter 14.11. eller, at han har gjørt noe galt? Jeg håper der er
Tror också på något i stil med detta! Känns som att de kommer att ta till vara på att det varit en veckas uppehåll i handlingen. Kanske kommer Even(även Jonas?) och hälsar på han på sjukhuset och han får förklara allt för nära och kära.
Dette er Eskild og Isak.
Det er Evan’s hage og en mande ryg til højre.. Kan se Isak er til venstre.. ahhhhhhh de hooker op igen
kærligst fra dansken..
Det er Isak til venstre i klippet. Men til høyre?? No idea! Even plz
…men nesten er jo ikke lik Isaks???
Jeg tror ikke det er Isak, for nesen er ikke like som Isaks nese.
What!? Vi ser jo Isak helt tydelig!
Helt enig! Det er ikke Isak sin nese. Ser ut om Eskild..og Even
Er det islak og Eskil ?!,? Eller ligger han med ei jente for å motbeviste seg selv å andre ?! Wtf!! Klarer ikke får abstinenser. Hvis noen vet må de si det til meg ?
Tenk om det er Isak og- Vilde! Bare helt random. så fucker han opp med kameratene også, det er jo helt klart at Magnus liker Vilde!
NOOO, just give us text messages, Instagram updates…. anything! Damn, hård afslutning.
Håper det er Isak og Even! De må snakke sammen og finne ut av ting. <3
Tror ikke det blir Skampause fram til 14, men fortsettelsen på akkurat DET klippet kommer 14. Håper!!
Hvordan skal man tolke dette klippet? Var det noe Isak gjorde på fylla klokka tre i natt, eller er det en smakebit på noe som kommer etter pausen?
Noen som husker teaseren for sesong to? Den med William og Nora etter en fest? Men som endte forferdelig i virkeligheten?!
Selv om det er Even her, så trenger det jo ikke være sant! :O :O :O :O
Er det bare meg som frykter at Isak våkner på et sykehus etter 14.11. eller, at han kanskje har gjørt noe galt og hence the break? Jeg håper jeg tar en feil.
Du er ikkje den einaste. Men eg trur heller at han endte på sjukehus inatt, og at 14.11 er første dag tilbake på skulen…
Guhjelpemeg hvordan skal jeg overleve til den 14.!!!?
Som om det ikke var for lite skam allerede!
Pauset videoen på føflekkene på høyre kinn, de er veldig tydelige. Etter å ha sett andre klipp er de veldig tydelige hos Even også. Noen andre som er enige her?
Og veldig dårlig gjort om det er Eskild, da han vet det at Isak liker Even og at det er en greie? Han vet jo ikke at det skjærte seg mellom dem.
Det er Eskild ihvertfall – men det trenger nødvendigvis ikke være Isak han er sammen med – kan være en Grindr-fyr.
Skam har lurt oss før…
Jeg føler mig virkelig som en af vennerne i den her serie, og bryder mig virkelig ikke om situationen for Isak i øjeblikket. Det her klip gør det ikke meget bedre. Efter at have set klippet et par gange, pauset det m.v., ser det for mig ud som om det er et kvindebryst. Og ansigtet man ser i 00:13 ligner (ud fra munden at vurdere) for mig Magnus – men jeg har svært ved at se, hvorfor vi skulle se dette…….. 🙁
Være Isak og Even i det klippet ass.
Noen må ha fått med seg rabalderet ute og Even får nyss på at det er Isak å løper etter!!!
Jeg blir seriøst helt kvalm hvis ikke de to ender opp sammen ??
Nooooooooooooooooooo
Hvis du spoler til 0:13 og ser på føflekkene på høyre kinn, der man ser leppene samtidig. Så stemmer de over ens med føflekkene Even har på kinnet. Sammenlign med klippet fra gymgarderoben «Pause» så ser du det 😀
Mellom 00:04 og 00:06 så ser du at det er Isak, og mellom 00:12 og 00:14 så set du at det er Even sitt ansikt og munn.. Så yey
Even og Eskild det her..
Jeg tror ikke Isak eller Even er med på dette klippet. Det er bare Eskil som har seg en flørt men en eller annen på lørdagskvelden. ….Men dette er sykt spennende og en pine å måtte vente i 9 dager til neste klipp!!!
Vilde og Magnus…..
Hvorfor har dere så sykt mange pauser, med den lange pausen dere hadde i sommer skulle vi jo trodd dere hadde nok klipp til hele høsten!
Dette KAN ikke være Eskild. Da blir det dårlig. Mulig han har hatt et hemmelig crush på Isak men han har jo liksom vært rådgiver og mentor da, hvis dette er Eskild så er det jo som om han utnytter Isak når han er skikkelig på bånn 🙁 🙁
Enig, det hadde vært helt krise
Tipper de ble overraska av snøen som kom nå.. De må vel endre på deler av manus eller noe?
Så, har noen sendt inn videoen til Kripos ennå, for analysering? #desperatetimescallfordesperatemeasures
Tror dere ikke Isak kanskje prøver å få Even til å bli sjalu ved å hooke med en jente? Man så jo at Even gikk tilbake til sonja og at det gjorde isak forbanna, så er godt mulig at det er ei jente og ikke Eskild. Syns også den andre personen hadde dame bryster.
Men hvem vet ¯\_(ツ)_/¯
Men men…….
Det er jo 9 dager til!
….det er ikke greit
Kvifor tror alle, at det er Eskild og Issy K? Det er jo tydeligvis Vilde og ReggisMeggis!! #magnilde
Malde
… Vignus?
Nä alltså säg inte att det är Eskild.
NI KAN INTE GÖRA SÅHÄR, NRK!!
Klarer ikke å dy meg… Hva hvis det er Even og Eskild???? ?????
fint at jeg skal våkne opp til dette dagen etter det bombshellet