1 285 kommentarer

  1. Hmm

    Folkens se nøye etter. Det er ikke noe Even eller Isak vi ser i dette klippet.

    Hun dama som Isak lata som han var forelsket i…
    Det er nok henne.

    Se veldig nøye folkens så ser dere det også.

    Men ok huff må mann vente til 14 nov.. neste tirsdag….. huff huff over en uke….

    1
    • Hvilken dame?

      Dama fra sesong to eller Emma? Uansett ser det ut som det er to gutter

  2. Pauseteori

    I denne sesongen er vi «inne i hodet» til Isak. At det er stille der i en hel uke har jeg en teori om. Tipper Isak er ute for en ulykke om natten. Det vi ser her er en drømmesekvens. Han havner i koma i en uke. På sykehuset dukker Even og Jonas opp samtidig og alt blir forklart og ordner seg, hehe..

    10
  3. Cathrin

    Hviiis sesongen her handler om psykisk helse så har de klart å få seeerne til å kjenne på det ?

    21
  4. PROOF

    ALLE SAMMEN DETTE ER EVEN!!!!!!!! Se på personen til høyre, man ser munnen hans og haka. Så ser man TO føflekker, en litt større og en mindre som er nedenfor den. Dette er Isak og Even. Ikke Eskild. Føflekker får frem alt. Og attpåtil så har ikke Eskild en eneste føflekk i ansiktet ( jeg har sjekka). Og dermed er den andre personen Even.
    Kommer til å bli vanskelig og ikke ha skam… hvordan skal jeg greie meg???

    17
  5. Hva skal vi tro nå a

    Hva om Isak ender i en ni dagers koma og er på sykehuset, og når han våkner så sitter Even der og holder han i hånda. Gaaaaaaaadh jeg hadde død, I wish!!

    6
  6. English

    Oh, the eye brows and nose looks like Isak’s, and the chin and 3 moles Even’s. Not sure tho, it would be very disappointing if it was Eskild. LOL

    2
  7. Tuppo

    Okay, men NRK 3 har jo oppsett neste episode 11.nov….. i programmet sitt.

    1
  8. Hæææ

    Nei!!!! Greier ikke å vente så lenge, åååh griner

    1
  9. Lørdag

    Showet skal jo liksom være på samme tid som oss. Så neste klipp kommer sikkert ikke til være om denne helgen som var . Den kommer til å være om hva som skjer neste uke.

    3
  10. Mina

    Dette er filmmusikken fra Dead Man Walking…. tror jeg.

    2
    • .

      Bra catch! Hadde ikke hørt om den filmen, men fant soundtracken. Nonna I den filmen ser ut til å tilgi morderen, så det betyr kanskje at Isak vil finne en måte å tilgi Even? Og hvis det siste klippet var det metaforiske mordet av Isak, så trenger vi kanskje ikke å bekymre oss om ekte død.

      3
  11. Selvfølgelig er det Even

    Even har præcis samme modersmærke på kinden lige ved siden af munden, som personen i den her video har! Og det ville heller ikke give mening at vente 9 dage på at finde ud af, at Isak laver noget med en anden person. Even kom helt sikkert hjem til Isak i nat, og fordi Isak var helt sårbar og ked af det, var han ikke i stand til at være sur på Even.. Spændende ????

    7
  12. Even

    Tenker dere at dette betyr at vi får et «hull» på 9 dager hvor vi ikke får vite hva som skjer? Siden serien spiller seg ut i «real time»? Eller tror dere at vi fortsetter etter? Vil ikke at vi skal gå glipp av noe som skjer mellom Even og Isak!

    Jeg tenker at Isak kanskje ikke kommer til å være på skolen frem til 14. At det derfor ikke vil skje så mye før noen gjør noe. Men d forutsetter at klippet her er et frampek og ikke noe som faktisk skjedde i natt. DØR.

    14
    • Frempek

      Det er et frempek, akkurat som det var da de hadde pause i sesong to. Tipper det skjer i løpet av første episode men neppe på mandagen. Fredag muligens?

      6
    • Minis

      Enig med det du skriver!

  13. Hjernen som er alene

    99,9% Even 😀

    10
    • boy

      yessss

      1
  14. Hææ?

    Neeei! Ikke den cliffhangeren og en pause etterpå?!

  15. Lørdag

    Det er bare en drøm som Isak har

    5
  16. Mia

    Tennene og leppene får det til å se ut som det er Eskild. Så.. Eskild of Isak?

  17. Wallp

    Hva om det er en trekant? Even + dama ‘sympati’ har seg med Isak, og han står igjen som et unødvendig vedheng. Det svir.

  18. Kaija

    Hallo kan vi ikke se på det positive? det er bare 2 uker til, de kunne jo sakt desember ellerno

    3
  19. Skam

    Vil tro at det er Eskild om man ser på munnen, rette tenner og ganske så lik leppe

  20. Ingen har nevnt denne teorien under dette klippet så her kommer det!

    Er det ingen som husker at Isak sa at han var bedre uten psykisk syke mennesker i livet sitt?
    Tidligere spekulasjoner og teorier rundt om kring så har folk uttalt seg om at Even muligens er psykisk syk, og det var jo etter at Isak sa han var bedre uten psykisk syke mennesker i livet sitt at Even sa han trengte litt tid for det gikk litt fort og kanskje han derfor gikk tilbake til Sonja pga Isak sa det han sa og Sonja kanskje allerede vet om hva Even sliter med psykisk og at Even ikke vil utsette Isak for det. Men syntes alikevell sykt synd på Isak etter den vonde avsluttninga ? Men er nok mere bak det en vi vet enda.

    8
  21. Håper!

    Kanskje Emma fortalte Even at Isak var innom festen og at Even løp etter han. Men er redd det er Eskil. Men jeg ser også tre føflekker i en trekant på kinnet.

    1
  22. ????

    Isak til venstre, 100% sikker. ??????????

    8
  23. TtT

    Kan det være Even og Eskild?? De har jo møttes…bla på badet i kollektivet til Isak ??

  24. Jente?

    For meg ser det ut som en jente pga lange og spisse brystvorter…og lipgloss. Er jo merkelig hvis Isak plutselig skulle ligge med Even etter at han så han på festen og gikk. Litt unaturlig hvis de klippene skal vises etter hverandre i en episode. Jeg heier på Even og Isak altså, men så ut som Isak ble veldig lei seg og trengte å slukke sorgen i noe/ noen. Å ligge med Eskild hadde jo også vært litt rart. Kanskje han vil ligge med ei jente for å overbevise seg selv (og andre) om at han ikke er homofil. Føler med Isak. <3

    1
  25. ...

    Ååh, hvorfor måtte skam ta seg en pause nå? Det hadde vært greit om NRK hadde sagt grunnen til hvorfor det blir sånn. Og dette måtte skje etter en utrolig spennende episode. Hater det 🙁 Jeg vil vite om Even og Isak får en framtid sammen, for det burde de <3

    1
    • Minis

      Det har vært sånn i de tidligere sesongene også, midt i sesongen.

  26. ij

    hva faen hvorfor 14 november jeg mener at når det har starta en sesong så må dere serriøst nå faktisk fortsette og vise resten av sesongen

    1
  27. Reggis

    Uansett hvem gutta på klippet er, er det vel en opptur fra gårsdagen? Isak er i live og det blir endelig litt guy-on-guy action!

    6
    • Lala

      Jeg vil heller se ingen action enn å se Isak me noen andre enn Even. Fy søren så kleint det blir om det er Eskild. Blir litt for incest-aktig.

      3
      • Maria

        Enig! Det siste jeg vil se er Isak ha sex med Eskild.

        2
  28. Hm..

    Tenk om det er Even og Eskild..hmm..klarer nesten ikke vente til den 14

  29. Nå må vi roe oss ned litt, alle sammen

    Pust med magen. Gå en tur i frisk luft. Klem en venn. Lag noe god mat. Se på videoer av kattunger på YouTube. Legg på nytt sengetøy på senga. Kjøp en blomst til mamma.
    Kjenn hvor godt det er å kunne ta en pause fra fiktive personers fiktive drama i noen dager.
    Klem til dere alle! <3

    50
    • Lilly

      Haha, genialt! Gode råd! 🙂 🙂

      3
  30. Lene♡

    No he ej to ting å sjå fram til den 14.November, at skam kjeme tilbake og bursdagen min;)

    2
  31. Filming/skuespillere/slemme?

    Er det sånn det trengs flere skuespillere/filme mer, eller er dere bare slemme mot oss?! D:

    1
    • ❤️❤️❤️

      De trenger nok pausen for å filme siden de filmer fortløpende.

  32. EEE

    På NRK nett står det at episode 6 vises nå førstkommende fredag, episode 7 den 18. nov og episode 8 den 25. nov…

    1
  33. Isak Before

    Even rotehue! Hva betyr et «unnskyld»?

    1
  34. NEI JEG NEKTER :'(

    nooooooooooooooooo wtf :'(((

  35. Bryster

    Det er uden tvivl en kvinde, Isak er sammen med. Det kan snildt ligne Emma. Perfekt timing at være sammen med en kvinde – manden har lige set hans elskede være sammen med en kvinde – så hvorfor skulle han ikke også kunne det

    1
    • Kan jeg aldri tenke meg

      hvorfor skulle Emma ville det nå?

      2
  36. Skamgjørnomedmeg.

    Hva pokker er det for no musikk?!?

    1
  37. Slapp av

    Slapp av. Det er sikkert bare Emma.

    • m

      varför skulle emma ha sex med isak….

  38. Ganske så sikker

    Det her, det er Eskild og Isak

    1
  39. Whaaat??

    Fuck this shit!! ??

  40. Blah

    Sånn serr!! Skam du dreper meg akkurat nå! Jeg trenger å vite hva som skjer!!! ?? Men det ser ut som Emma og Even det er i værtfall Even og en jente.

  41. Ingrid

    Kommer det da 20 min 14 november?!?

  42. M

    Viss dere ser på profiler så er det en som heter Kasper som vi ikke har blitt introdusert for ennå. Ifølge Imdb skal Even være med i 5 episoder og Kasper skal være med i 3. Så jeg tror det er Isak og Kasper vi ser her. Muligens fra gay baren Eskild fant Isak på tidligere?

    1
    • Sara

      Kasper er jo kjæresten til jenteChris. Han fra hytteturen

      15
      • Skamløs

        Ifølge Imdb er Even snart ute av serien 🙁 d går jo ikke an! 🙁 Evan ❤️

    • M

      Sier du nå at Even er ute av serien snart, ifølge Imdb? Nei nei, det skal bli Even og Isak tilslutt !!!

      1
    • What?

      Så i følge Imbd kommer vi ikke til å se mer til Even?

      • Hmm

        Emma står også bare oppført med 5 episoder, så tror det er hvor mange de har vært med i så langt.

    • Stine

      Kasper er jo jente-Chris sin kjæreste…

    • FO

      På IMDB står det ikke for kommende episoder, kun for de som har vært. Det ligger ingen skuespillere inne for episode 6 og utover for sesong 3. Så ingenting å bekymre seg for ?

      1
    • m

      asså har du inte ens sett serien….

      1
  43. Mona

    Klikka inn på sesong 1 & 2. De tok 1 uker pause der også mitt i sesongen.

    2
  44. Ingrid

    Tenker nokk at Even så Isak på festen og løpt etter han, så fant han på gata.
    Også tar han med seg Isak hjem siden han tydelig vis er full og så kysser en av de hverandre og så BOOM the moment we have all been waiting for!!

    5
  45. Hmmmm

    Kan være Vilde og Magnus.

    2
  46. Ha skjedde i dette klippet??

    Jeg oppdaterer og oppdaterer, men d henger seg. Kanskje på tide med ny pc? Leser alle kommentarer men får ikke sett, kan noen plis forklare? Skamhekta??

    • m

      man ser två nakna kroppar (två killar) men man ser knappt vilka de är. men vad jag och många tror så är det even och isak. det är helt säkert att det är isak.