604 kommentarer

  1. Triston

    What did he do in the shower?

    1
    • Flute

      Playing the Flute 😉

      1
  2. Cw

    Helt seriøst, jeg får ondt i maven af at vente på oppdateringer ?

    5
  3. Rikke

    Dette var da voldsomt – en teaser uten oppfølging…
    Vi trenger en samtale mellom gutta nå, men godt å vite at det går bra med de
    og at det er Even som tar kontakt 🙂

    5
  4. Danmark er nede med Isak+Even

    Isak+ Even, mmmmmmmmmm!
    Tak Skam – I er dygtige

    1
  5. Come on...

    De må IKKE vise teaser’n i dag, ass! Jo lengre de venter, jo større er sjansen for en happy ending på storyen. Siste uka er OK.
    Men klipp vil jeg ha. Helst nå. Nå.
    (Sonja – hold seg unna litt til’a… – så gutta får prata litt seriøst sammen. Men sorry to say – tror Even holder korta tett til brystet…)

    5
    • .

      Teaseren? Mener dere den som kom før pausen? Regner med den pekte på det som har skjedd denne helgen her?
      (Tror og håper på happy ending både for gutta og for forholdet. Så det kan jo hende det blir flere heite scener de siste ukene. Men tenker teaseren er avklart nå 😉 )

      2
  6. ❤️????

    De gjør meg så glad. Håper alt ender braaa

    1
  7. To dager på rad uten klipp, eller???

    Har mandag blitt den nye tirsdag, liksom – altså den nye faste dagen uten klipp? To dager på rad uten klipp – det er i tøffeste laget… ?

    11
  8. T

    Har ikke tenkt på det før, men morsomt at de faktisk er med i koseruppa. Det blir jo en del kos mellom dem ?

    4
  9. ?

    Det kunne jo kommet en liten video idag, eller? Hadde blitt veldig glad da altså ?

    5
  10. Host

    Leste navnet feil første gangen og trodde det var Eskild han snakket med.. Fikk litt panikk da jeg leste innholdet for å si det sånn..

    3
  11. Isak+Even=❤

    Hot damn! ❤?❤

    3
  12. utålmodig

    Når kommer neste klipp da?! Så utålmodig haha

    1
  13. Fnis ??

    Den «Even kosegruppa» ble brått en snert intim må jeg si ???

    16
  14. NÅ!

    Kan jeg dø lykkelig. ?

    2
  15. A french girl

    I didn’t expected that from Isak, i need 3 days to recover!

    13
  16. Smud

    Har aldri skjønt greia med at gutter syns det er så digg med jenter som kysser osv, har alltid tenkt at «sånn er der hvertfall ikke for jenter når det kommer det å se på to gutter», så sykt feil kan man altså ta!

    77
    • Kanskje

      Eller så er bare den fortellingen her så fint skildret at både lesbiske jenter og heterofile gutter blir like engasjert… <3

      21
      • brand

        Tror alle med evnen til at føle det andre føler kan blive tændt af disse to. Er selv bI seksuel kvinde og bliver i den grad tændt af at se disse smukke gutter kysse og andre mænd for den sags skyld…

        3
      • Kanskje ikke

        Har følt romansen og spenningen frem til nå, men akkurat denne meldingen ble litt over the top for min heterofile guttehjerne. Blir ikke tent av dette, bare flirer litt. Tror nok det ville vært ganske annerledes om det var to jenter…

        1
    • Pike

      Yes! Du fikk sagt det!
      Dette var nytt for meg!

      20
  17. boY

    yall have me SHOOK

    2
  18. Digger det

    Digger det Pride hjertet som kommer opp når du «liker» så bra gjort

    10
  19. Venter i spening

    Nå trenger vi en klipp til.. <3

    3
  20. Hehe

    Her var det god stemning 🙂
    Har kaffebrenneriet sponset julebord på de statsansatte kanskje eller er de bare redd noen skal kjede seg på jobb?

    4
  21. Sweet baby jesus

    Skal vedde for at Isak fikk samme sug i «magen» som jeg fikk da jeg leste dette.. Og bildene i hode etterpå! ?
    Men altså når får vi egentlig det der 03:03 pauseklippet? Har jeg gått glipp av noe?

    5
    • m - svensk

      det kan ha varit som teasern innan säsong två, att det inte riktigt är vad so. sker men nästan. det kan vara när even kom hem till isak i fredags.

    • Dama

      Pauseklippet kom på fredag kveld..
      Hør på musikken når Even har banka på døra, å så er det klippet fra slutten der, når de er avkledd og godt igang. ?
      Så da var det utvilsomt Isak og Even på klippet! ❤️

      9
  22. Men

    Håper det komme et klipp også <3

    1
  23. Kondoler

    I’m offically dead. ??

    5
  24. swedish moose

    Varför heter han fortfarande Even kosegruppa i Isaks mobil? Känns som de har gått förbi det stadiet:P

    4
  25. Isak ❤️ Even

    Hele denne sesongen er magisk.. ✨ Skulle nesten tro det var jeg som var med i historen for jeg sitter med de samme følelsene som sikkert Isak, og både Even har.. Nyforelsket med kribling i magen ??

    16
  26. Kjærlighetsdoktoren

    Åh! Loverboys ? La oss – eh – suge på denne romantiske karamellen videre ?

    16
  27. Der er ikke noget galt

    med Even. Udover at han er in looove. Det har vi alle prøvet ass.

    13
  28. heimiric

    everyone is shook

    7
  29. Girl44

    Det fine med SKAM er at det treffer folk rett i hjertet uansett kjønn, alder og legning. Det er umulig å ikke bli berørt og sjarmert av historien. Ingen grunn til å være flau over at man lar seg rive med – bare en positiv ting i hverdagen. Minner meg om et tidligere forhold jeg hadde i voksen alder der min eks gav meg ulike signaler. Han var både ‘på’ og ‘av’ og drev meg nesten til vanvidd før vi endelig ble sammen. En fin historie å tenke tilbake på selv om det ikke ble oss. Takk til dyktige skuespillere som får frem hele registeret av følelser!

    40
  30. AK

    takket være skam vil strømregningen denne måneden være rekordlav. kroppen min er blitt en selvforsynt varmeovn ass

    34
    • Så jævlig sant

      Den kommentaren her ass, Word!

      1
  31. Gay or not.

    Dette er fantastisk!
    Hadde fått bennærn selv, Even.

    15
  32. please skam

    why can’t we have longer episodes like season 2 had?

    27
  33. Gir opp håpet

    Det kommer visst ikke noe video i dag heller… :(((((

  34. Sutrekoppen

    Det er så j…. at det fortsatt er 3 uker igjen. Kjenner jeg SKAM rett, så er noe bare nødt til å skjære seg før slutten kommer. Drittsekkopplegg ?
    (Men så er det kanskje det som gjør det så ekte og troverdig også)

    5
    • Omvendt

      Det er så leit at det bare er tre uker igjen! Elsker denne sesongen. Gruer meg til den er over.

      15
  35. Tutta

    Jeg dør❤️ Elsker dette så mye jeg griner nesten ahah?️‍?❤️?✨??

    6
  36. Endre avsender?

    Endre «Even Kosegruppa» til «Even Mannen i mitt liv»?

    15
  37. Fortvilt

    Skal de virkelig la oss lide på denne måten? Hva skjer? Hvordan skal jeg klare å være produktiv resten av dagen etter noe sånt?

    7
  38. Was Noorhelm - now Evak

    Helt serr – jeg får heller ikke konse! Og jeg har ikke engelsk engang – jeg er bare en stakkars lærer som prøver å rette juletentamener. Rette én – sjekke SKAM – rette èn – and so on! #evak #skamhengig

    43
  39. Andreas, en ekte sørlending

    aaaaah dette er ekte kjærlighet. Blir nesten litt forelsket i Isak. OG Even

    13
  40. -

    «Mannen i mitt liv» <3333
    Isak + Even !!

    9
  41. THAT HEART

    The heart!!! I am deceased. He also said the thing. Goodbye.

    3
  42. "Even" jobber på...

    Kaffebrenneriet på Frogner. Min venninne både stammet, rødmet og kjente på intenst blikk da hun skulle kjøpe kaffe der i forrige uke. Tør ikke tenke på de SKAM-fansa som uvitende har havnet i samme situasjon når de har bestilt kaffe der i dag etter 15.35, hvis han har vært på jobb…

    23
    • I know!

      Jeg vet han jobber der:) Men kommer aldri til å tørre å kjøpe kaffe der! Tror jeg bare hadde rødmet mer enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv, stammet og blitt heeeelt ute! De øynene til Even er jo til å dåne av i seg selv…

      6
      • Hetero mann

        Jeg fikk kaffen min servert av ham, og ble litt satt ut (visste ikke at han jobber der). Det blikket hans er helt ekte, og er tydeligvis helt naturlig for ham. Ble faktisk litt gelé i knærne, selv om jeg ikke er interessert i menn på den måten. Klarte å holde maska, men følte meg helt fjollete.

        22
      • Haha!

        Morsomt! og litt søtt da <3 🙂

  43. Klipp #18.35

    Da har de vært sammen i 3 fantastiske timer og vi fortjener å se hva som skjer <3

    5
  44. Hjelp

    Nå har de vært inne på kaffebrenneriet i fire timer ? Noen i Oslo som kan gå i se til dem?

    Hoho blir litt for engasjert.

    9
  45. Fangirl?

    Om vi ikke får noe klipp i dag, får vi mest sannsynlig klipp i moren da??

    2
  46. De to as?

    Even the naughty boy and Isak the wild child= Two ridin lovers?

    11
  47. Anonym

    Är detta allt vi får idag??

    2
  48. Å herremin ?

    De har kost seg i hverandres selskap i hele helgen!!! ???? Fine fine Isak og skjønne skjønne Even, kjærleiken ass ???

    12