Helt seriøst, jeg får ondt i maven af at vente på oppdateringer ?
Rikke
Dette var da voldsomt – en teaser uten oppfølging…
Vi trenger en samtale mellom gutta nå, men godt å vite at det går bra med de
og at det er Even som tar kontakt 🙂
Danmark er nede med Isak+Even
Isak+ Even, mmmmmmmmmm!
Tak Skam – I er dygtige
Come on...
De må IKKE vise teaser’n i dag, ass! Jo lengre de venter, jo større er sjansen for en happy ending på storyen. Siste uka er OK.
Men klipp vil jeg ha. Helst nå. Nå.
(Sonja – hold seg unna litt til’a… – så gutta får prata litt seriøst sammen. Men sorry to say – tror Even holder korta tett til brystet…)
.
Teaseren? Mener dere den som kom før pausen? Regner med den pekte på det som har skjedd denne helgen her?
(Tror og håper på happy ending både for gutta og for forholdet. Så det kan jo hende det blir flere heite scener de siste ukene. Men tenker teaseren er avklart nå 😉 )
:(
Video?…
❤️????
De gjør meg så glad. Håper alt ender braaa
To dager på rad uten klipp, eller???
Har mandag blitt den nye tirsdag, liksom – altså den nye faste dagen uten klipp? To dager på rad uten klipp – det er i tøffeste laget… ?
T
Har ikke tenkt på det før, men morsomt at de faktisk er med i koseruppa. Det blir jo en del kos mellom dem ?
Hei
Offa meg
?
Det kunne jo kommet en liten video idag, eller? Hadde blitt veldig glad da altså ?
Host
Leste navnet feil første gangen og trodde det var Eskild han snakket med.. Fikk litt panikk da jeg leste innholdet for å si det sånn..
Isak+Even=❤
Hot damn! ❤?❤
utålmodig
Når kommer neste klipp da?! Så utålmodig haha
Fnis ??
Den «Even kosegruppa» ble brått en snert intim må jeg si ???
NÅ!
Kan jeg dø lykkelig. ?
A french girl
I didn’t expected that from Isak, i need 3 days to recover!
Smud
Har aldri skjønt greia med at gutter syns det er så digg med jenter som kysser osv, har alltid tenkt at «sånn er der hvertfall ikke for jenter når det kommer det å se på to gutter», så sykt feil kan man altså ta!
Kanskje
Eller så er bare den fortellingen her så fint skildret at både lesbiske jenter og heterofile gutter blir like engasjert… <3
brand
Tror alle med evnen til at føle det andre føler kan blive tændt af disse to. Er selv bI seksuel kvinde og bliver i den grad tændt af at se disse smukke gutter kysse og andre mænd for den sags skyld…
Kanskje ikke
Har følt romansen og spenningen frem til nå, men akkurat denne meldingen ble litt over the top for min heterofile guttehjerne. Blir ikke tent av dette, bare flirer litt. Tror nok det ville vært ganske annerledes om det var to jenter…
Pike
Yes! Du fikk sagt det!
Dette var nytt for meg!
boY
yall have me SHOOK
Digger det
Digger det Pride hjertet som kommer opp når du «liker» så bra gjort
Venter i spening
Nå trenger vi en klipp til.. <3
Hehe
Her var det god stemning 🙂
Har kaffebrenneriet sponset julebord på de statsansatte kanskje eller er de bare redd noen skal kjede seg på jobb?
Sweet baby jesus
Skal vedde for at Isak fikk samme sug i «magen» som jeg fikk da jeg leste dette.. Og bildene i hode etterpå! ?
Men altså når får vi egentlig det der 03:03 pauseklippet? Har jeg gått glipp av noe?
m - svensk
det kan ha varit som teasern innan säsong två, att det inte riktigt är vad so. sker men nästan. det kan vara när even kom hem till isak i fredags.
Dama
Pauseklippet kom på fredag kveld..
Hør på musikken når Even har banka på døra, å så er det klippet fra slutten der, når de er avkledd og godt igang. ?
Så da var det utvilsomt Isak og Even på klippet! ❤️
Men
Håper det komme et klipp også <3
Kondoler
I’m offically dead. ??
swedish moose
Varför heter han fortfarande Even kosegruppa i Isaks mobil? Känns som de har gått förbi det stadiet:P
Isak ❤️ Even
Hele denne sesongen er magisk.. ✨ Skulle nesten tro det var jeg som var med i historen for jeg sitter med de samme følelsene som sikkert Isak, og både Even har.. Nyforelsket med kribling i magen ??
Kjærlighetsdoktoren
Åh! Loverboys ? La oss – eh – suge på denne romantiske karamellen videre ?
Der er ikke noget galt
med Even. Udover at han er in looove. Det har vi alle prøvet ass.
heimiric
everyone is shook
Girl44
Det fine med SKAM er at det treffer folk rett i hjertet uansett kjønn, alder og legning. Det er umulig å ikke bli berørt og sjarmert av historien. Ingen grunn til å være flau over at man lar seg rive med – bare en positiv ting i hverdagen. Minner meg om et tidligere forhold jeg hadde i voksen alder der min eks gav meg ulike signaler. Han var både ‘på’ og ‘av’ og drev meg nesten til vanvidd før vi endelig ble sammen. En fin historie å tenke tilbake på selv om det ikke ble oss. Takk til dyktige skuespillere som får frem hele registeret av følelser!
AK
takket være skam vil strømregningen denne måneden være rekordlav. kroppen min er blitt en selvforsynt varmeovn ass
Så jævlig sant
Den kommentaren her ass, Word!
Gay or not.
Dette er fantastisk!
Hadde fått bennærn selv, Even.
please skam
why can’t we have longer episodes like season 2 had?
Gir opp håpet
Det kommer visst ikke noe video i dag heller… :(((((
Sutrekoppen
Det er så j…. at det fortsatt er 3 uker igjen. Kjenner jeg SKAM rett, så er noe bare nødt til å skjære seg før slutten kommer. Drittsekkopplegg ?
(Men så er det kanskje det som gjør det så ekte og troverdig også)
Omvendt
Det er så leit at det bare er tre uker igjen! Elsker denne sesongen. Gruer meg til den er over.
Tutta
Jeg dør❤️ Elsker dette så mye jeg griner nesten ahah?️?❤️?✨??
Endre avsender?
Endre «Even Kosegruppa» til «Even Mannen i mitt liv»?
Fortvilt
Skal de virkelig la oss lide på denne måten? Hva skjer? Hvordan skal jeg klare å være produktiv resten av dagen etter noe sånt?
Was Noorhelm - now Evak
Helt serr – jeg får heller ikke konse! Og jeg har ikke engelsk engang – jeg er bare en stakkars lærer som prøver å rette juletentamener. Rette én – sjekke SKAM – rette èn – and so on! #evak #skamhengig
Andreas, en ekte sørlending
aaaaah dette er ekte kjærlighet. Blir nesten litt forelsket i Isak. OG Even
-
«Mannen i mitt liv» <3333
Isak + Even !!
THAT HEART
The heart!!! I am deceased. He also said the thing. Goodbye.
"Even" jobber på...
Kaffebrenneriet på Frogner. Min venninne både stammet, rødmet og kjente på intenst blikk da hun skulle kjøpe kaffe der i forrige uke. Tør ikke tenke på de SKAM-fansa som uvitende har havnet i samme situasjon når de har bestilt kaffe der i dag etter 15.35, hvis han har vært på jobb…
I know!
Jeg vet han jobber der:) Men kommer aldri til å tørre å kjøpe kaffe der! Tror jeg bare hadde rødmet mer enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv, stammet og blitt heeeelt ute! De øynene til Even er jo til å dåne av i seg selv…
Hetero mann
Jeg fikk kaffen min servert av ham, og ble litt satt ut (visste ikke at han jobber der). Det blikket hans er helt ekte, og er tydeligvis helt naturlig for ham. Ble faktisk litt gelé i knærne, selv om jeg ikke er interessert i menn på den måten. Klarte å holde maska, men følte meg helt fjollete.
Haha!
Morsomt! og litt søtt da <3 🙂
Klipp #18.35
Da har de vært sammen i 3 fantastiske timer og vi fortjener å se hva som skjer <3
Hjelp
Nå har de vært inne på kaffebrenneriet i fire timer ? Noen i Oslo som kan gå i se til dem?
Hoho blir litt for engasjert.
Fangirl?
Om vi ikke får noe klipp i dag, får vi mest sannsynlig klipp i moren da??
De to as?
Even the naughty boy and Isak the wild child= Two ridin lovers?
Anonym
Är detta allt vi får idag??
Å herremin ?
De har kost seg i hverandres selskap i hele helgen!!! ???? Fine fine Isak og skjønne skjønne Even, kjærleiken ass ???
What did he do in the shower?
Playing the Flute 😉
Helt seriøst, jeg får ondt i maven af at vente på oppdateringer ?
Dette var da voldsomt – en teaser uten oppfølging…
Vi trenger en samtale mellom gutta nå, men godt å vite at det går bra med de
og at det er Even som tar kontakt 🙂
Isak+ Even, mmmmmmmmmm!
Tak Skam – I er dygtige
De må IKKE vise teaser’n i dag, ass! Jo lengre de venter, jo større er sjansen for en happy ending på storyen. Siste uka er OK.
Men klipp vil jeg ha. Helst nå. Nå.
(Sonja – hold seg unna litt til’a… – så gutta får prata litt seriøst sammen. Men sorry to say – tror Even holder korta tett til brystet…)
Teaseren? Mener dere den som kom før pausen? Regner med den pekte på det som har skjedd denne helgen her?
(Tror og håper på happy ending både for gutta og for forholdet. Så det kan jo hende det blir flere heite scener de siste ukene. Men tenker teaseren er avklart nå 😉 )
Video?…
De gjør meg så glad. Håper alt ender braaa
Har mandag blitt den nye tirsdag, liksom – altså den nye faste dagen uten klipp? To dager på rad uten klipp – det er i tøffeste laget… ?
Har ikke tenkt på det før, men morsomt at de faktisk er med i koseruppa. Det blir jo en del kos mellom dem ?
Offa meg
Det kunne jo kommet en liten video idag, eller? Hadde blitt veldig glad da altså ?
Leste navnet feil første gangen og trodde det var Eskild han snakket med.. Fikk litt panikk da jeg leste innholdet for å si det sånn..
Hot damn! ❤?❤
Når kommer neste klipp da?! Så utålmodig haha
Den «Even kosegruppa» ble brått en snert intim må jeg si ???
Kan jeg dø lykkelig. ?
I didn’t expected that from Isak, i need 3 days to recover!
Har aldri skjønt greia med at gutter syns det er så digg med jenter som kysser osv, har alltid tenkt at «sånn er der hvertfall ikke for jenter når det kommer det å se på to gutter», så sykt feil kan man altså ta!
Eller så er bare den fortellingen her så fint skildret at både lesbiske jenter og heterofile gutter blir like engasjert… <3
Tror alle med evnen til at føle det andre føler kan blive tændt af disse to. Er selv bI seksuel kvinde og bliver i den grad tændt af at se disse smukke gutter kysse og andre mænd for den sags skyld…
Har følt romansen og spenningen frem til nå, men akkurat denne meldingen ble litt over the top for min heterofile guttehjerne. Blir ikke tent av dette, bare flirer litt. Tror nok det ville vært ganske annerledes om det var to jenter…
Yes! Du fikk sagt det!
Dette var nytt for meg!
yall have me SHOOK
Digger det Pride hjertet som kommer opp når du «liker» så bra gjort
Nå trenger vi en klipp til.. <3
Her var det god stemning 🙂
Har kaffebrenneriet sponset julebord på de statsansatte kanskje eller er de bare redd noen skal kjede seg på jobb?
Skal vedde for at Isak fikk samme sug i «magen» som jeg fikk da jeg leste dette.. Og bildene i hode etterpå! ?
Men altså når får vi egentlig det der 03:03 pauseklippet? Har jeg gått glipp av noe?
det kan ha varit som teasern innan säsong två, att det inte riktigt är vad so. sker men nästan. det kan vara när even kom hem till isak i fredags.
Pauseklippet kom på fredag kveld..
Hør på musikken når Even har banka på døra, å så er det klippet fra slutten der, når de er avkledd og godt igang. ?
Så da var det utvilsomt Isak og Even på klippet! ❤️
Håper det komme et klipp også <3
I’m offically dead. ??
Varför heter han fortfarande Even kosegruppa i Isaks mobil? Känns som de har gått förbi det stadiet:P
Hele denne sesongen er magisk.. ✨ Skulle nesten tro det var jeg som var med i historen for jeg sitter med de samme følelsene som sikkert Isak, og både Even har.. Nyforelsket med kribling i magen ??
Åh! Loverboys ? La oss – eh – suge på denne romantiske karamellen videre ?
med Even. Udover at han er in looove. Det har vi alle prøvet ass.
everyone is shook
Det fine med SKAM er at det treffer folk rett i hjertet uansett kjønn, alder og legning. Det er umulig å ikke bli berørt og sjarmert av historien. Ingen grunn til å være flau over at man lar seg rive med – bare en positiv ting i hverdagen. Minner meg om et tidligere forhold jeg hadde i voksen alder der min eks gav meg ulike signaler. Han var både ‘på’ og ‘av’ og drev meg nesten til vanvidd før vi endelig ble sammen. En fin historie å tenke tilbake på selv om det ikke ble oss. Takk til dyktige skuespillere som får frem hele registeret av følelser!
takket være skam vil strømregningen denne måneden være rekordlav. kroppen min er blitt en selvforsynt varmeovn ass
Den kommentaren her ass, Word!
Dette er fantastisk!
Hadde fått bennærn selv, Even.
why can’t we have longer episodes like season 2 had?
Det kommer visst ikke noe video i dag heller… :(((((
Det er så j…. at det fortsatt er 3 uker igjen. Kjenner jeg SKAM rett, så er noe bare nødt til å skjære seg før slutten kommer. Drittsekkopplegg ?
(Men så er det kanskje det som gjør det så ekte og troverdig også)
Det er så leit at det bare er tre uker igjen! Elsker denne sesongen. Gruer meg til den er over.
Jeg dør❤️ Elsker dette så mye jeg griner nesten ahah?️?❤️?✨??
Endre «Even Kosegruppa» til «Even Mannen i mitt liv»?
Skal de virkelig la oss lide på denne måten? Hva skjer? Hvordan skal jeg klare å være produktiv resten av dagen etter noe sånt?
Helt serr – jeg får heller ikke konse! Og jeg har ikke engelsk engang – jeg er bare en stakkars lærer som prøver å rette juletentamener. Rette én – sjekke SKAM – rette èn – and so on! #evak #skamhengig
aaaaah dette er ekte kjærlighet. Blir nesten litt forelsket i Isak. OG Even
«Mannen i mitt liv» <3333
Isak + Even !!
The heart!!! I am deceased. He also said the thing. Goodbye.
Kaffebrenneriet på Frogner. Min venninne både stammet, rødmet og kjente på intenst blikk da hun skulle kjøpe kaffe der i forrige uke. Tør ikke tenke på de SKAM-fansa som uvitende har havnet i samme situasjon når de har bestilt kaffe der i dag etter 15.35, hvis han har vært på jobb…
Jeg vet han jobber der:) Men kommer aldri til å tørre å kjøpe kaffe der! Tror jeg bare hadde rødmet mer enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv, stammet og blitt heeeelt ute! De øynene til Even er jo til å dåne av i seg selv…
Jeg fikk kaffen min servert av ham, og ble litt satt ut (visste ikke at han jobber der). Det blikket hans er helt ekte, og er tydeligvis helt naturlig for ham. Ble faktisk litt gelé i knærne, selv om jeg ikke er interessert i menn på den måten. Klarte å holde maska, men følte meg helt fjollete.
Morsomt! og litt søtt da <3 🙂
Da har de vært sammen i 3 fantastiske timer og vi fortjener å se hva som skjer <3
Nå har de vært inne på kaffebrenneriet i fire timer ? Noen i Oslo som kan gå i se til dem?
Hoho blir litt for engasjert.
Om vi ikke får noe klipp i dag, får vi mest sannsynlig klipp i moren da??
Even the naughty boy and Isak the wild child= Two ridin lovers?
Är detta allt vi får idag??
De har kost seg i hverandres selskap i hele helgen!!! ???? Fine fine Isak og skjønne skjønne Even, kjærleiken ass ???