604 kommentarer

  1. Dima.diamond@mail.ru

    Perfect

  2. Shut up ❤️

    Shut up ❤️
    ?

  3. skam gjør en bra jobb.........ikke å glipp av dette så les.......men du er ikke nødt

    Skam støtter homofiler og det er jo bra for man har jo rett til å være hvem mann vil….
    enig så lik men du må ikke like det fordi man har rett til sin mening

    Heia skam ta aldri slutt for evig og alt tid………tror jeg

    1
  4. veronica

    I love this two so much, protect them at all costs

  5. Smeth

    I følge mine observasjoner, så kan dette tolkes som homofilsk.

  6. Marita

    Haha ååh ? Jeg dævver seriøst av hvor søte de to er sammen!!!!

  7. ISAK OG EVEN

    Slutter å se på skam om de slår opp altså. (neida…. eller kanskje)

  8. Inger bryr seg om navn?

    Detta er det beste ever♥️?Drit bra serie og kjempe bra skuespill! Dissa fortjener en ganske rå skuespiller karriere ass! OG #KanyeForPresident2020