Den här serien är så otroligt välgjord och underhållande! Jag vill inte att den ska ta slut! Jag gillar faktiskt att Skam-redaktionen uppdaterar oregelbundet- det blir en överraskning varje gång man besöker sidan om de har lagt ut något eller ej. Men nu vill jag se ett klipp och inte bara textmeddelanden!! 🙂 Kom igen SKAM!
Isak og Even er så nydelige! Skam har tatt over livet mitt…og det er helt greit 🙂
?
«Ikke legg det ut noe sted, vi er ikke official eller noe» *legger det ut på skam til hele Norge*
Isak
«Er Isak også homo nå???
Hvordan klarte du det Eskild» det gjorde seriøst dagen min MYE bedre? Beste jeg har lest ass??
Linn er best
Linn er så morsom!!
FANGIRL28lsm
Jeg bare elsler det bildet sååå mye!!❤️??
Tonje
Hør hør
Bekymra Skammy! "Hovedpersonen må jo dø"
Flere som bekymrer seg for at dette er 2. gang Even presiserer at hovedpersonen må dø for at det skal være en episk kjærlighetshistorie??
I tillegg til alle hintene om familie (familie er også tema i Romeo&Julie, i tillegg til at -ja, hovedpersonene dør)
Og bare for å nevne det igjen: Isak har et bibelsk navn, og Isak i Bibelen var rett ved å bli ofret på alteret fordi faren hans ville bevise sin lydighet overfor Gud! Gud befalte Abraham å drepe Isak. Sin eneste sønn. Ringer det noen bjeller?
:)
«Er Isak også homo nå??? Hvordan klarte du det Eskild» hværdens beste komentar ?
Rebecca
Can someone please translate this to English??? Please!!!! Thank you. <3
lena
hahaha «hvordan klarte du det eskild» sier hu som bor i senga si, humor <3 even&isak4ever
Maria
Så sødt!
T
Om det kommer flere sesonger med skam, kanskje ha to handlinger i en sesong? Slik en får følge to sider av samme sak. Paralelt. Det hadde vært sykt interessant
tehe
Så søte sammen!! :3
Andre
Som om ikke dette ville blitt spredd for alle vinder… ikke realistisk.
Så fint bilde av Evak!! ❤️
Blikket til Even ?
Den här serien är så otroligt välgjord och underhållande! Jag vill inte att den ska ta slut! Jag gillar faktiskt att Skam-redaktionen uppdaterar oregelbundet- det blir en överraskning varje gång man besöker sidan om de har lagt ut något eller ej. Men nu vill jag se ett klipp och inte bara textmeddelanden!! 🙂 Kom igen SKAM!
https://www.youtube.com/watch?v=v0s-BYf3b5E&index=3&list=PLllINiclm7ekDdGN60Ai5wFjC7CbcJRdh
Jeg dør litt av happiness av det her ❤️
OMGGGG
Isak og Even er så nydelige! Skam har tatt over livet mitt…og det er helt greit 🙂
«Ikke legg det ut noe sted, vi er ikke official eller noe» *legger det ut på skam til hele Norge*
«Er Isak også homo nå???
Hvordan klarte du det Eskild» det gjorde seriøst dagen min MYE bedre? Beste jeg har lest ass??
Linn er så morsom!!
Jeg bare elsler det bildet sååå mye!!❤️??
Hør hør
Flere som bekymrer seg for at dette er 2. gang Even presiserer at hovedpersonen må dø for at det skal være en episk kjærlighetshistorie??
I tillegg til alle hintene om familie (familie er også tema i Romeo&Julie, i tillegg til at -ja, hovedpersonene dør)
Og bare for å nevne det igjen: Isak har et bibelsk navn, og Isak i Bibelen var rett ved å bli ofret på alteret fordi faren hans ville bevise sin lydighet overfor Gud! Gud befalte Abraham å drepe Isak. Sin eneste sønn. Ringer det noen bjeller?
«Er Isak også homo nå??? Hvordan klarte du det Eskild» hværdens beste komentar ?
Can someone please translate this to English??? Please!!!! Thank you. <3
hahaha «hvordan klarte du det eskild» sier hu som bor i senga si, humor <3 even&isak4ever
Så sødt!
Om det kommer flere sesonger med skam, kanskje ha to handlinger i en sesong? Slik en får følge to sider av samme sak. Paralelt. Det hadde vært sykt interessant
Så søte sammen!! :3
Som om ikke dette ville blitt spredd for alle vinder… ikke realistisk.
Hvor bliver Wilhelm af??
«Hvordan klarte du det Eskild»
Hahaha