329 kommentarer

  1. Legend

    Så fint bilde av Evak!! ❤️

    Blikket til Even ?

  2. Svensk

    Den här serien är så otroligt välgjord och underhållande! Jag vill inte att den ska ta slut! Jag gillar faktiskt att Skam-redaktionen uppdaterar oregelbundet- det blir en överraskning varje gång man besöker sidan om de har lagt ut något eller ej. Men nu vill jag se ett klipp och inte bara textmeddelanden!! 🙂 Kom igen SKAM!

    2
  3. Se der ja.

    Jeg dør litt av happiness av det her ❤️

    1
  4. Ragnhild

    Isak og Even er så nydelige! Skam har tatt over livet mitt…og det er helt greit 🙂

  5. ?

    «Ikke legg det ut noe sted, vi er ikke official eller noe» *legger det ut på skam til hele Norge*

  6. Isak

    «Er Isak også homo nå???
    Hvordan klarte du det Eskild» det gjorde seriøst dagen min MYE bedre? Beste jeg har lest ass??

    1
  7. Linn er best

    Linn er så morsom!!

  8. FANGIRL28lsm

    Jeg bare elsler det bildet sååå mye!!❤️??

    1
  9. Bekymra Skammy! "Hovedpersonen må jo dø"

    Flere som bekymrer seg for at dette er 2. gang Even presiserer at hovedpersonen må dø for at det skal være en episk kjærlighetshistorie??
    I tillegg til alle hintene om familie (familie er også tema i Romeo&Julie, i tillegg til at -ja, hovedpersonene dør)
    Og bare for å nevne det igjen: Isak har et bibelsk navn, og Isak i Bibelen var rett ved å bli ofret på alteret fordi faren hans ville bevise sin lydighet overfor Gud! Gud befalte Abraham å drepe Isak. Sin eneste sønn. Ringer det noen bjeller?

  10. :)

    «Er Isak også homo nå??? Hvordan klarte du det Eskild» hværdens beste komentar ?

  11. Rebecca

    Can someone please translate this to English??? Please!!!! Thank you. <3

  12. lena

    hahaha «hvordan klarte du det eskild» sier hu som bor i senga si, humor <3 even&isak4ever

  13. T

    Om det kommer flere sesonger med skam, kanskje ha to handlinger i en sesong? Slik en får følge to sider av samme sak. Paralelt. Det hadde vært sykt interessant

    1
  14. tehe

    Så søte sammen!! :3

  15. Andre

    Som om ikke dette ville blitt spredd for alle vinder… ikke realistisk.

  16. #Teamwilliamognoora

    Hvor bliver Wilhelm af??

  17. Linn

    «Hvordan klarte du det Eskild»
    Hahaha