Håper det kommer et klipp idag ♥♥ vakre gutta ♥ dette må ende godt for disse Vakkringen ellers gråter jeg serr! ♥ Evak ♥
.
Hva er kB?
KB
Kaffebrenneriet 🙂
Skamtastisk
Kom gjen gi oss et klipp a
Kosegruppa?
Hvorfor står det fortsatt kosegruppa?? Er ikke Even litt mer enn en fra kosegruppa nå og har det egentlig vært noen flere møter i kosegruppa?? 😛
Joja
Isak og Even har jo sin egen lille kosegruppe 🙂
Hun fra kosegruppa
Jeg bytter aldri navn på mine kontakter. Kaller jeg ei «Line fra vorset», heter hun det til evig tid selv om vi skulle bli bestevenner.
Lilian
All these emoticons… Even is such a dork ?
EvakIsTrueLove
?? ?? please! I beg you! That manage to solve things! And can be together at the end (and forever) ???❤️❤️
Nils
KB? Hva betyr det?
KB=
Kaffebrenneriet ?❤❤
T
Kaffebrenneriet troligtvis
Og på NRKs nettsider
ser det ut for at dagens episode skal vare 25 min!
SØT!
Det er noe veldig søtt med de emojiene til Even!! Nå har han ikke kontrollen sånn som han har pleid ass, er noe vilt som skjer! Forelskelse, lykkerus. Håper det. Ønsker et nydelig prateklipp som også ender _ nydelig_
?
KB ?
Kb
Er kaffebrenneriet tipper jeg
nå skal det skje... forhåpentligvis
grugreder meg, men håper på et klimaks nå som kan bringe alt til overflaten! buckle up kids
Spørsmål
Hva er KB? ?
KB
Kaffebrenneriet (café)
A
Kaffebrenneriet 🙂
?
«When I look into your eyes I hear dolphins clapping» ❤️?☀️??
Tragedie...?
Om man googler heart fish sun abourgine 100 movie, treffer man på «The Great Gatsby»:
Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) er en millionær som flytter inn i nabolaget til Nick Carraway (Tobey Maguire). Nick blir umiddelbart fascinert av den mystiske millionæren. Hvem er han og hvor kommer han fra? Han blir med inn i en verden full av kaos, og møter på mange sterke personligheter underveis. Nick skjønner snart at det å være i Jay Gatsbys verden ikke bare byr på fordeler når han blir vitne til både besettelse og tragedie.
.
Tuller du med meg? Er det referanse til the great gatsby? Even ass ❤️
Nice!
Det er Baz Luhrmann som har regissert den filmen!
Baz
Coolt googlet 🙂 The Great Gatsby er instrueret af Evens favoritinstruktør Baz Luhrmann 🙂
Hmm...
Troller du oss eller? Jeg googlet det samme og fikk ikke opp noe i nærheten en gang =P
google like this:
heart*fish*sun*abourgine*100*movie. Link kommer da opp til Wikipedia: The Great Gatsby 🙂
Ikke sikkert det betyr noe i det hele tatt, men var også litt kult mtp at Baz Luhrmann er Evens fav regissør!
Tror det ikke ...
i hvert fald ikke ud fra den søgning. Jeg får ikke det samme her i DK (Google har sin egen algoritme, der giver resultat ift. lokation og din søgehistorik) – og aubergine hedder også eggplant på engelsk.
Kunne dog være fint med Baz Luhrmann (og Leo DiCaprio)reference 🙂
Hmm, uenig
Jeg får ikke opp noe om Gatsby. Og dessuten har jo ikke Gatsby storyen noen særlige likheter med denne. Det ville jo i så fall tilsi at Even (Daisy) er opphøyd til noe han egentlig ikke er, at han ikke bryr seg om Isak (Gatsby) og forlater Isak for å «dø» for å vende tilbake til Sonja (Tom.) Men det gir jo ingen mening, jeg tror på at Even oppriktig er interessert i Isak. Tror bare det er et sammentreff sånn rent regissør-messig.
Nå skjer det
Er Emma og Sonja der også?
Gleder meg villt til klipp
Even og
disse random emojiene ??Men elsker ❤️ da!! Lurer på denne premien Isak skulle få jeg…hmmm… Kan vi få et happy klipp i dag takk, det er jo helg!!!
C
De treffer på sonja…
The diva?
Haha, føler meg litt dum nå men hva er KB??
Vea
Please, could someone translate this and the last text message? Google Translator doesn´t make any sense. What means «KB»?
I am so looking foreward to the next video. I love to see again Even´s starlight-eyes and his sweet contagious smile, Isak´s shy and in-love-smile when he looks up to him. They are both so handsome. Great couple! <3
Translation
Isak: Done (with the test at school). I’m in KB (a café).
Even: I’ll be there in 15 minutes.
KB = Kaffebryggeriet (a café)
Isak:
Done. I´m at KB
Even: I´ll be there in 15 (minutes)
Tragedie...?
Om man goggler heart fish sun abourgine 100 movie, får man opp link til «The Great Gatsby»:
—Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) er en millionær som flytter inn i nabolaget til Nick Carraway (Tobey Maguire). Nick blir umiddelbart fascinert av den mystiske millionæren. Hvem er han og hvor kommer han fra? Han blir med inn i en verden full av kaos, og møter på mange sterke personligheter underveis. Nick skjønner snart at det å være i Jay Gatsbys verden ikke bare byr på fordeler når han blir vitne til både besettelse og tragedie.—
Det KAN jo være et hint…??
The Great Gatsby
Wow – kreativt move – Google fantastic ?
SKAM ❤️
Blir nok hot i kveld. NRK har flyttet SKAM til etter vannskillet, kl 21:30, og episoden er nå stipulert til 25 min.
Elias
Kan det være vi får en «komme ut» samtale? Stille rolig og forsiktig, som da Isak spiste kebab med Jonas….
KB
= kaffebrenneriet
??
Kb= kaffebrenneriet
Forvirra
Hva er KB? ?????
kb
kb er kaffebrenneriet for dere som lurer ? og btw; even beskriver min mood perfekt siden deg er fredag ?
Dansker i Canada som elsker skam
Så vidt jeg ved er ? en meget brugt emoji blandt homoseksuelle. Har jeg fået fortalt og hørt flere sige på youtube. Så tænker den er vel ikke så random. Måske der er en mening bag resten af emojiesne
Bella
Den brukes jo som tulleemoji hele tiden! Ikke noen grunn til å legge så veldig mye i det.
Isak svar no
Skulle ønske isak hadde svart på den mld at jeg gleder meg til å se deg, ev jeg gjorde det bra på prøven, gleder meg til premien??
CLIP
How it’ supposed to be fixed without any clip?
This season we have few clips and they are really short
Epic fail
FUCKING love Isak+even
FUCKING love Isak+even
ae
tror Even blir påkjørt, og dør, skjer det ikke i dag skjer det neste uke.
Dere som sier ang aberguinen; tror dere har helt rett!
KB = kaffebrenneriet
guadalupe
ok but where is he i need to know
Helena
I didn’t understand anything. What crap, google translate!
Heihei
Står 20 minutter på programmet idag, tyder det på en veldig lang episode senere?
Nei
Ikke siden vi allerede har fått 13,5 min hittil denne uken. Så 6,5 min da..
Translation to all SKAM-lovers around the world
Isak: Done (with the test at school). I’m in KB (a café).
Even: I’ll be there in 15 minutes.
25 minutters episode i dag
De har forlenget til 25 min i tv guiden! Vi har mye å gru/glede oss til i kveld!
29 minutes
29!!! Jey!
Har en teori jeg også....
Vet ikke om dere har lagt merke til det, men delfinen symboliserer jo indre styrke og samarbeid så det kan tyde på at ting går bra for de, men solen symboliserer i mange kulturer livssyklusen, og ‘100’ kan tyde på at den snart er nådd. Delfiner i fangenskap lever kortere fordi de liksom blir kontrollert. Dette kan bare bety EN TING: even kommer til å dø.
Det er jo liksom helt åpenbart??????
Good one
Ha-ha. Keep it coming, Nancy Drew.
Even og Isak ❤️
Even vil ha alt som er godt ❤️
J27
Er ? En slags kode for gau sex som jeg ikke forstår!?
S
Brukes av alle uavhengig av legning, det er den emojien som er nærmest en penis i utseende. På samme måte som at fersken-emojien blir brukt som rumpe-emoji
Stine
Ikke nødvendigvis for gay sex, men for penis.
Inga
Video snart hadde vært fint… dette er bare megatease:______
Detektiver
Så mye som dere tolker og tyder og finner clues der jeg bare ser en hvem som helst serie.
Kjære SKAM-fans, ville det være på tide å påta seg større saker?
Hvor ble det av Madeleine McCann? Hvem skjøt JFK og lever Elvis?
Ibiid
HAha, dagens!
Å være tenåring i dag må være litt av et prosjekt! Ingen ting er som man tror, det er alltid flere lag. Jeg hadde blitt gærn!
Detektiven
Har detektiver litt:
The blond Elvis lever i hvertfall ?
Seriøst gi meg flere episoder av Even. Hvem er du ❤️
Jeg sier bare ja til alt.
Får ikke puste, eller slappe av. Jeg blir syk av skam – noiaaaaa!!!!
Jeg vil også ha alt det der Even❤️
the great gatsby
er en int. referanse!
gatsby elsket virkelig daisy og ville gjøre alt for å få henne. Men Daisy ville ikke ofre sin sosiale trygghet og komfort for han, og ofret istedefor han. Gatsby ble drept. Hvis Even er Gatsby og Isak er Daisy er spørsmålet om isak vil ofre seg for han. Og hvis Even er Gatsby elsker han virkelig Isak.
Pet
Kanskje Even tar med seg Isak til London i kveld.
Ro ned
Hahaha skam-fans ass. Alt skal overanalyseres så inn i granskauen. «Indre styre, lys, tragedie»…. Er det mulig at Even bare har skrollet gjennom emojiene og bare trykket på noen tilfeldige? Slik som vanlige ungdommer gjør? Må det ligge noe mer bak enn det?
H
Amen!
kom dere hjem fra KB
jeg lurer på hva dere har tenkt å gjøre ikveld? dra på fest? henge med gutta? henge med gjengen i kollektivet? kose dere på sofaenkroken og se på film? bake boller med kardemomme og snakke dritt om sonja? eller blir det drama? hallooooo!!??
skam ELSKER
det irriterer meg litt at even fortsatt heter Even Kosegruppa til isak….
Seriøst?
Det er da fuldstændig ligemeget, hvad han hedder i Isaks telefonbog.
Han kunne hedde Bjarne for min skyld.
Hvad man kalder sin kæreste på telefonen betyder jo ingenting.
What’s the big deal? Skal det bevise hans kærlighed, hvis han ændrer det til «Even <3"?
gisela
tentando entender todos os comentários
Bliss
I remember when the pilot closed the door
Said it’s time for lift off
You said, «What’d you choose me for?»
Don’t ever wonder, cause you deserve the best
Once you reach the top, you’ll never question why you left
Ohh, my world is yours
What you waitin’ for?
Let’s run away, let’s run away
Our friends, say we’re crazy
But we can’t listen baby
They’ve never had it like this
They don’t know what it is
Like you’ve got the key to my heart
Simple as a touch and a kiss
Never knew a feeling like this
Pure bliss, pure bliss
Nobody can tear us apart
Baby it’s as good as it gets (kiss kiss kiss kiss)
Loving you will never be hard
This is pure bliss
Sofie
Litt mer Skam-materiale hver dag hadde vært fint, thanks
Håper det kommer et klipp idag ♥♥ vakre gutta ♥ dette må ende godt for disse Vakkringen ellers gråter jeg serr! ♥ Evak ♥
Hva er kB?
Kaffebrenneriet 🙂
Kom gjen gi oss et klipp a
Hvorfor står det fortsatt kosegruppa?? Er ikke Even litt mer enn en fra kosegruppa nå og har det egentlig vært noen flere møter i kosegruppa?? 😛
Isak og Even har jo sin egen lille kosegruppe 🙂
Jeg bytter aldri navn på mine kontakter. Kaller jeg ei «Line fra vorset», heter hun det til evig tid selv om vi skulle bli bestevenner.
All these emoticons… Even is such a dork ?
?? ?? please! I beg you! That manage to solve things! And can be together at the end (and forever) ???❤️❤️
KB? Hva betyr det?
Kaffebrenneriet ?❤❤
Kaffebrenneriet troligtvis
ser det ut for at dagens episode skal vare 25 min!
Det er noe veldig søtt med de emojiene til Even!! Nå har han ikke kontrollen sånn som han har pleid ass, er noe vilt som skjer! Forelskelse, lykkerus. Håper det. Ønsker et nydelig prateklipp som også ender _ nydelig_
KB ?
Er kaffebrenneriet tipper jeg
grugreder meg, men håper på et klimaks nå som kan bringe alt til overflaten! buckle up kids
Hva er KB? ?
Kaffebrenneriet (café)
Kaffebrenneriet 🙂
«When I look into your eyes I hear dolphins clapping» ❤️?☀️??
Om man googler heart fish sun abourgine 100 movie, treffer man på «The Great Gatsby»:
Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) er en millionær som flytter inn i nabolaget til Nick Carraway (Tobey Maguire). Nick blir umiddelbart fascinert av den mystiske millionæren. Hvem er han og hvor kommer han fra? Han blir med inn i en verden full av kaos, og møter på mange sterke personligheter underveis. Nick skjønner snart at det å være i Jay Gatsbys verden ikke bare byr på fordeler når han blir vitne til både besettelse og tragedie.
Tuller du med meg? Er det referanse til the great gatsby? Even ass ❤️
Det er Baz Luhrmann som har regissert den filmen!
Coolt googlet 🙂 The Great Gatsby er instrueret af Evens favoritinstruktør Baz Luhrmann 🙂
Troller du oss eller? Jeg googlet det samme og fikk ikke opp noe i nærheten en gang =P
heart*fish*sun*abourgine*100*movie. Link kommer da opp til Wikipedia: The Great Gatsby 🙂
Ikke sikkert det betyr noe i det hele tatt, men var også litt kult mtp at Baz Luhrmann er Evens fav regissør!
i hvert fald ikke ud fra den søgning. Jeg får ikke det samme her i DK (Google har sin egen algoritme, der giver resultat ift. lokation og din søgehistorik) – og aubergine hedder også eggplant på engelsk.
Kunne dog være fint med Baz Luhrmann (og Leo DiCaprio)reference 🙂
Jeg får ikke opp noe om Gatsby. Og dessuten har jo ikke Gatsby storyen noen særlige likheter med denne. Det ville jo i så fall tilsi at Even (Daisy) er opphøyd til noe han egentlig ikke er, at han ikke bryr seg om Isak (Gatsby) og forlater Isak for å «dø» for å vende tilbake til Sonja (Tom.) Men det gir jo ingen mening, jeg tror på at Even oppriktig er interessert i Isak. Tror bare det er et sammentreff sånn rent regissør-messig.
Er Emma og Sonja der også?
Gleder meg villt til klipp
disse random emojiene ??Men elsker ❤️ da!! Lurer på denne premien Isak skulle få jeg…hmmm… Kan vi få et happy klipp i dag takk, det er jo helg!!!
De treffer på sonja…
Haha, føler meg litt dum nå men hva er KB??
Please, could someone translate this and the last text message? Google Translator doesn´t make any sense. What means «KB»?
I am so looking foreward to the next video. I love to see again Even´s starlight-eyes and his sweet contagious smile, Isak´s shy and in-love-smile when he looks up to him. They are both so handsome. Great couple! <3
Isak: Done (with the test at school). I’m in KB (a café).
Even: I’ll be there in 15 minutes.
Isak:
Done. I´m at KB
Even: I´ll be there in 15 (minutes)
Om man goggler heart fish sun abourgine 100 movie, får man opp link til «The Great Gatsby»:
—Jay Gatsby (Leonardo DiCaprio) er en millionær som flytter inn i nabolaget til Nick Carraway (Tobey Maguire). Nick blir umiddelbart fascinert av den mystiske millionæren. Hvem er han og hvor kommer han fra? Han blir med inn i en verden full av kaos, og møter på mange sterke personligheter underveis. Nick skjønner snart at det å være i Jay Gatsbys verden ikke bare byr på fordeler når han blir vitne til både besettelse og tragedie.—
Det KAN jo være et hint…??
Wow – kreativt move – Google fantastic ?
Blir nok hot i kveld. NRK har flyttet SKAM til etter vannskillet, kl 21:30, og episoden er nå stipulert til 25 min.
Kan det være vi får en «komme ut» samtale? Stille rolig og forsiktig, som da Isak spiste kebab med Jonas….
= kaffebrenneriet
Kb= kaffebrenneriet
Hva er KB? ?????
kb er kaffebrenneriet for dere som lurer ? og btw; even beskriver min mood perfekt siden deg er fredag ?
Så vidt jeg ved er ? en meget brugt emoji blandt homoseksuelle. Har jeg fået fortalt og hørt flere sige på youtube. Så tænker den er vel ikke så random. Måske der er en mening bag resten af emojiesne
Den brukes jo som tulleemoji hele tiden! Ikke noen grunn til å legge så veldig mye i det.
Skulle ønske isak hadde svart på den mld at jeg gleder meg til å se deg, ev jeg gjorde det bra på prøven, gleder meg til premien??
How it’ supposed to be fixed without any clip?
This season we have few clips and they are really short
Epic fail
FUCKING love Isak+even
tror Even blir påkjørt, og dør, skjer det ikke i dag skjer det neste uke.
Dere som sier ang aberguinen; tror dere har helt rett!
KB = kaffebrenneriet
ok but where is he i need to know
I didn’t understand anything. What crap, google translate!
Står 20 minutter på programmet idag, tyder det på en veldig lang episode senere?
Ikke siden vi allerede har fått 13,5 min hittil denne uken. Så 6,5 min da..
Isak: Done (with the test at school). I’m in KB (a café).
Even: I’ll be there in 15 minutes.
De har forlenget til 25 min i tv guiden! Vi har mye å gru/glede oss til i kveld!
29!!! Jey!
Vet ikke om dere har lagt merke til det, men delfinen symboliserer jo indre styrke og samarbeid så det kan tyde på at ting går bra for de, men solen symboliserer i mange kulturer livssyklusen, og ‘100’ kan tyde på at den snart er nådd. Delfiner i fangenskap lever kortere fordi de liksom blir kontrollert. Dette kan bare bety EN TING: even kommer til å dø.
Det er jo liksom helt åpenbart??????
Ha-ha. Keep it coming, Nancy Drew.
Even vil ha alt som er godt ❤️
Er ? En slags kode for gau sex som jeg ikke forstår!?
Brukes av alle uavhengig av legning, det er den emojien som er nærmest en penis i utseende. På samme måte som at fersken-emojien blir brukt som rumpe-emoji
Ikke nødvendigvis for gay sex, men for penis.
Video snart hadde vært fint… dette er bare megatease:______
Så mye som dere tolker og tyder og finner clues der jeg bare ser en hvem som helst serie.
Kjære SKAM-fans, ville det være på tide å påta seg større saker?
Hvor ble det av Madeleine McCann? Hvem skjøt JFK og lever Elvis?
HAha, dagens!
Å være tenåring i dag må være litt av et prosjekt! Ingen ting er som man tror, det er alltid flere lag. Jeg hadde blitt gærn!
Har detektiver litt:
The blond Elvis lever i hvertfall ?
Jeg sier bare ja til alt.
Får ikke puste, eller slappe av. Jeg blir syk av skam – noiaaaaa!!!!
Jeg vil også ha alt det der Even❤️
er en int. referanse!
gatsby elsket virkelig daisy og ville gjøre alt for å få henne. Men Daisy ville ikke ofre sin sosiale trygghet og komfort for han, og ofret istedefor han. Gatsby ble drept. Hvis Even er Gatsby og Isak er Daisy er spørsmålet om isak vil ofre seg for han. Og hvis Even er Gatsby elsker han virkelig Isak.
Kanskje Even tar med seg Isak til London i kveld.
Hahaha skam-fans ass. Alt skal overanalyseres så inn i granskauen. «Indre styre, lys, tragedie»…. Er det mulig at Even bare har skrollet gjennom emojiene og bare trykket på noen tilfeldige? Slik som vanlige ungdommer gjør? Må det ligge noe mer bak enn det?
Amen!
jeg lurer på hva dere har tenkt å gjøre ikveld? dra på fest? henge med gutta? henge med gjengen i kollektivet? kose dere på sofaenkroken og se på film? bake boller med kardemomme og snakke dritt om sonja? eller blir det drama? hallooooo!!??
det irriterer meg litt at even fortsatt heter Even Kosegruppa til isak….
Det er da fuldstændig ligemeget, hvad han hedder i Isaks telefonbog.
Han kunne hedde Bjarne for min skyld.
Hvad man kalder sin kæreste på telefonen betyder jo ingenting.
What’s the big deal? Skal det bevise hans kærlighed, hvis han ændrer det til «Even <3"?
tentando entender todos os comentários
I remember when the pilot closed the door
Said it’s time for lift off
You said, «What’d you choose me for?»
Don’t ever wonder, cause you deserve the best
Once you reach the top, you’ll never question why you left
Ohh, my world is yours
What you waitin’ for?
Let’s run away, let’s run away
Our friends, say we’re crazy
But we can’t listen baby
They’ve never had it like this
They don’t know what it is
Like you’ve got the key to my heart
Simple as a touch and a kiss
Never knew a feeling like this
Pure bliss, pure bliss
Nobody can tear us apart
Baby it’s as good as it gets (kiss kiss kiss kiss)
Loving you will never be hard
This is pure bliss
Litt mer Skam-materiale hver dag hadde vært fint, thanks