410 kommentarer

  1. Serr?

    Kom nu med det klip – kan snart ikke vente længere, må have mit Isak+Even fix ❤️

  2. julekonsert?

    hva skjr med julekonserten i sagene kirke????

    • hvor mange ganger må vi si det!!

      DEN ER NESTE FREDAG

  3. S

    Vilken tid sänds den ikväll på tv? 😀

  4. 1966

    Ni vet de gamla bilderna från hysteriskt skrikande och gråtande fans på Beatles spelning 60-tal. De ser helt förryckta ut.. Först nu inser jag hur det kunde vara möjligt??????

    7
  5. Dere er geniale..

    ..dere har nå klart å få et ukjent antall nordmenn (og dansker og svensker og islendinger og filippinere og kinesere og amerikanere og russere og you name it) til å nærme seg det totale hysteri hva angår Even og Isak og hva som kommer til å skje i kveld..

    Dere fu***r så innmari med hodene våre og vi lar oss villig bruke virker det som. Jeg forsøker desperat å holde på tanken om at dette er en realistisk norsk ungdomsserie, og ikke en virkelighetsfjern hollywoodfilm, men må bruke all min rasjonelle, nøkterne evne til å holde meg litt rotet i virkeligheten.

    Lykke til Isak og lykke til til oss andre også, det tror jeg vi trenger 😉

    4
  6. Isak+Even?

    Herreguuuuuud, klarer ikke å slutte å refreshe siden..!!! ??

  7. 2020

    Scandal in the family?

  8. LookaLookovich

    ВАТАФААААК МАЙ ЛЕГ ВАТАФААААААК

  9. adele

    jeg elsker skam det er live mitt

  10. Trykk på profilbilde

    Trykk på profilbilde.

    Har du lastet inn app, det må du også ha .

  11. du veit du er på veg til å bli gal

    når du oppdatere skamsida med 1 min mellomrom for å sjå etter nytt klipp ?

  12. skam tar over livet mitt!!!!!

    Jeg gir meg helt over til dere.
    Jeg er i et eller annet univers, håper at jeg er i samme univers som Even og Isak ❤️

  13. C

    Det blir 12 minutter klipp i dag 😀

  14. Får det heller ikke opp ?

    Hva skjer? Fortell, fortell da snille dere. ❤❤❤

  15. Isak få Even over på some!!!!

    Even må få seg insta og face.
    Jeg trengerat Even får seg konto ❤️
    Digger dere to ?

  16. Kom igjen!

    Klipp. Nå. Please!!! Holder på å bli gal?

  17. Samme sted og samme tid . Kardemomme !!!!

    Disse søte guttene.
    Dere kjører meg opp !!!!❤️

  18. Amalie

    NÅ MÅ DET KOMME VIDEOOOOOOOOOOOOO

  19. Giftemål?

    Altså om Even kommer til å fri til Isak nå på hotell Plaza kan vel ingen komme unna at det er noe litt merkelig med oppførselen hans. Hahahaha. Tenkte på denne delen av sangen han postet til Isak igår:You noticed I’m the kind of girl who loves her diamonds and white pearls
    So tempt me to jetset away in London
    To sip on some tea, you surprise me with gifts from Tiffany

  20. Hjelp

    Hva betyr KB er jeg helt ute eller? Kan noen si d?

  21. Hvorfor 2130?

    Hvorfor vente helt til 2130 med episode 8?? Det er nå lenge nok å vente til 2020!! ?

  22. Hannne

    Gjetter at kveldens klipp kommer 21.21, ass.

  23. Christine

    Hvorfor ser jeg pinlige sykdommer, når det er skam som skal være på tv

  24. Pinlige sykdommer

    Hahah, sitterer klar for å se episoden på nrk3. Så kommer det en pi** som er superzooma inn på. #Skuffa

  25. Kjærligheten overvinner ALT

    Om en er syk, om en tilhører den eller DEN kategori innenfor kjærlighet, hva spiller det for rolle? KJÆRLIGHETEN er større! Even og Isak 4-EVER!

  26. C

    Har så vondt i hjertet nå ?

  27. In awe!

    Kudos Tarjei & Henrik

  28. Så ulykkelig

    Dritt klipp!! Jeg heier fortsatt på evak!!