att Jonas är svartsjuk/sjalu. Se hur han ser på Jonas 4:25, efter att Vilde har förklarat vad hon tror om Eva och Chris. Isak vet ju mycket väl hur det är att vara svartsjuk…. Undrar om Jonas och Isak kommer att prata om det (off screen).
??
Oppdateringer på løpende bånd?
FOR en uke?
Fejl
Denne besked fra Jonas stemmer ikke overens med den fra klippet tidligere i dag – i klippet stavede han Prince med e
Isak next
give us a Josak text! It’s not realistic for them to not text this long :’)
fail
I klippet skrives prince korrekt, altså «prince». I chatten står det «princ».
Anna
I love that we are getting so much plot but unpopular opinion here: c’mon, feed me more Yousef and Sana, please! Did he really not text her when he got to Turkey? I need more of their flirty conversations ❤️❤️
YOUSANA!!❤️
I agree!!!
We need more Yousana!! A text, a phone call, a clip!!❤️❤️
yossi
Julieee we need an Yousef clip pleaseeee
Loys
Man ser på skrivemåten at det var Jonas som fikk meldingen om skjorten. Pluss, moren hans hadde skjønt at det var Eva sin, og det ville ikke P-Chris sin mor ha skjønt like lett.
Jonas er stand off-ish mot Emma siden han innerst inne vil ha Eva. Når han innser at Eva styrer med P-Chris på siden, tenker han «fu*k this» og sender melding til Emma der han beklager at han har vært dust, og inviterer henne med på en fest der Eva garantert kommer til å være.
Noora vet sikkert alt om dobbeltbookingen til Eva, jamfør meldinga Eva feilsendte der det stod noe om at Noora ikke måtte si noe.
Bianca
Mer Penetrator Chris!!
Twist plot
Kanskje Jonas vet at Eva hater fresh prince og nachos?
Eva kan godt li Fresh Prince
Nope, Eva kan godt li Fresh Prince. Tjek hendes Instagram fra sæson 1, hun så Fresh Prince med Jonas og han prøvede at rappe introsangen haha. Det var cute
Ingrid
Det er nettopp derfor jeg synes det var tøft av Chris å spørre Jonas om råd. For da tar han sjansen på at han får VELDIG feil råd, men det betyr også at han tror godt om Jonas<3
Jada
Bros before hoes?
Chris jaz
Lurar bara Jonas Chris eller talar han sanning??? Kommer Eva gilla det????
Andrea
Syns virkelig at p-chris og Eva burde bli en ting ? Virker som han er virkelig klar for noe seriøst, ellers så spør man ikke ex’er om tips! Håper Jonas greier å være bro nok til å avslutte det hvis han og Eva har noe på gang, for virker som Eva liker p-chris men er redd for å bli såret igjen og dermed kanskje roter seg bort i noe med det kjente (Jonas)
kommentarer
hvorfor så lang tid å godkjenne kommentarer i dag?
i'm bored soo ignore me
‘weird combo’ EXCUSE ME
Kattehookern og venner
Savner gruppechatten Kattehookern og venner, come on Jonas, skriv til dine bros
Eva og Chris
Eva og Jonas var ikke bra sammen..Håper dette ender med Eva og Chris❤
Men...
Chris er fuckboy og Jonas er bare en søt liten krølltopp. Selv om Chris er kjekkest!!!
Mari
Vi vet at han VAR en føkkboy. Tenåringer blir voksne, vet du, og flere slutter faktisk å ligge rundt.
Blackbird
Neste klipp er med MAGNUS. Konf. insta:
1. Bare Magnus ser rett i kamera
2. Isaks fot peker mot Magnus
Jeg håper i alle fall på Magnus. Kanskje vi får oppleve ham som en støtte for Vilde, i hennes krevende hjemmesituasjon. Dagens klipp, hvor han foreslo en både rimelig og veldig hyggelig løsning på spørsmålet til Vilde angående gave til Sana, antyder at han vet. Tror det kunne blitt et fint klipp ❤️
Loys
Man ser på skrivemåten at det var Jonas som fikk meldingen om skjorten. Pluss, moren hans hadde skjønt at det var Eva sin, og det ville ikke P-Chris sin mor ha skjønt like lett.
Jonas er stand off-ish mot Emma siden han innerst inne vil ha Eva. Når han innser at Eva styrer med P-Chris på siden, tenker han «fu*k this» og sender melding til Emma der han beklager at han har vært dust, og inviterer henne med på en fest der Eva garantert kommer til å være.
Noora vet sikkert alt om dobbeltbookingen til Eva, jamfør meldinga Eva feilsendte der det stod noe om at Noora ikke måtte si noe.
12
More Chengiz ( Yousef)
21
I miss Yousef and Sana
23
I miss my babe Sana.
26
Even and baloon boys talk.
Linn
Kun pga skam at jeg har sluttet å være forbanna på lisensen.
Blir trist å gå tilbake til å betale for noe jeg ikke får en dritt igjen for…
Skam <3
?Hustler in Hijab?
Seriøst? Du bør sjekke ut nrk.no litt nærmere as… Rett som det er ganske mange bra programmer, og ganske sikkert noe for alle. Jeg jobber ikke i NRK btw?
remember Even
How come there’s no mention of Even graduating today, none of the boy squad said anything. I’m ok with Eva & P-Chris being together they’re cute.
Graduation
in Norway is not anything special, you kind of just finish and leave. Russetiden is what might be considered the graduation seremony kind of…
lmao
it’s sad how much this show hates even lol 9 mins of screen time no texts from any of the characters like. ok
This is the difference
between Norwegian and internstional shows. We are down to earth. Graduating is not the same here as in US….
Men...
…inte vinner man väl Evas kärlek med nachos? Tror Jonas spenner bein för Chris här…
Marie
Trur jonas kan trenge en isak eller even prat
:(
Ble litt lei meg når dette er inspirert av et bilde Eva la ut når hun og Jonas var sammen der hun spiste nachos og så Fresh Prince
Jonas
Straight up
jaja
synes det er gøy at de to sloss for to år siden fordi eva var utro med chris mot jonas og nå gir jonas chris råd for å komme nærmere eva
OMG
I just realised that I’m going to France for a week! Will I be able to see the clips there??? Or is only visible in nordic countries?
Hunter
I am sorry but if P. Chris is not able to be authentic in pursuing Eva I doubt his sincerity! He probably thinks he is in love but he is just a hunter. Very glad Eva doesn’t want him. Her intuition is spot on. And she is in control of her own sexualty.
Alme
Dåligt att ni uppdaterar om alla förutom Sana!
M
Det är ju Sanas vänner, som hon bett för… det handlar om att knyta ihop säcken.
Carbontheessence
Hekta på skam æææh
Vil ha mer av alt.
Vil og se Eva og Chris. Men også Eva og Jonas. Æææh
Fail
Han skrev »Prince» feil på denne meldingen, men på videoen når han sendte det så skrev han det riktig? Lol
L8
Jag tror att Jonas insåg att han har kommit över Eva och att han är redo att gå vidare med Emma. Härligt med alla dessa meddelanden.
mhg
det kan ju vara så att eva vill att chris ska förbli en fökkboy. det kanske är så man ska förstå hennes invändning till att bli ihop? att hon vill att det ska vara som det är, ha friheten…
Fr?
Når du faktisk får flere updates om Evas kjærlighetsliv på en dag enn det du fikk om Yousana i en hel serie ?
Ikke sjalu
Jeg tror ikke egentlig at Jonas er sjalu. Jeg tror han bare er veldig glad i Eva, setter henne høyt, helt «heer oppe». Og hvis Chris og Eva liker hverandre, så vil han hjelpe.
Og siden Chris var så modig, med tekstmeldingen, så tenkte Jonas at f heller, jeg må tørre å være modig jeg også, jeg inviterer Emma.
(Selv om jeg shipper Eva og Jonas, IKKE Chris pluss Eva eller Jonas pluss Emma!)
Finländare
I saw a photo from the cast in instagram and there was Sana dressed up with whole pink outfit so it must be from the Eid-party so maybe we see it on saturday??
ellu
ahhhhh bae halla bae
me
kattehookern og vennene hans chat comeeee oooonnnn!
Diana
Chris so cute :’) ❤️❤️❤️❤️❤️
Marie
Det hadde vært drittkult om jonas snakke med even da at nå er lix even sin tur til å gi råd
???
Jeg må bare si at jeg kjenner jeg blir frustrert. Forvirrende chat i dag tidlig, Jonas som gir et ikke så lovende råd, Emma som muligens står i fare for å bli brukt av Jonas for å gjøre Eva sjalu… Jonas behandlet ikke Eva spesielt bra, han sa nedlatende ting til/om henne, og han løy til henne. Eva ble framstilt som dum, etter min mening. (Så hele sesong 1 forrige uke på nytt.) Chris har vært utro mot eksen sin Iben, og han har ligget rundt. Men det har vel også Eva? Jonas er en bra bestevenn for Isak, men han var ingen god kjæreste for Eva. Chris og Eva er forelsket i hverandre, det er det lett å se i gårsdagens klipp. Jeg vil helst se at ingen hjerter blir knust unødvendig, Jonas må komme seg videre. Jeg håper ingen SKAM-fans blir lei seg eller skuffa denne uka, slik som mange har blitt i denne sesongen. Jeg elsker SKAM, og jeg trenger å se at kommentarfeltet blir hyggeligere igjen?Takk Julie for at du deler kunstverket ditt, vi er så mange som ser på, diskuterer, tolker, analyserer, tyder og elsker det.
Til alle SKAM-fans: for en vakker regnbue vi er!?
«You know I love you»
Kattehookern og vennene hans??
Vi trenger en chat med gutta der altså! Pils a,Mari Magnus!!! ❤❤❤
English
Jonas: Fuck flowers, take it down man, just ask if she wants to wach Fresh Prince and eat nachos or some
Christoffer: hahha, weird combination. Thanks bro. Appreciate it.
J: (Y)
Olika stavning
Har ni sett att i klippet så stavar de det «fresh princE» men här i screenshotten så står det bara «fresh princ» haha
❤
Tippe det blir william i morgen. Siste som sies i dagens klipp.
Sjalu så d heill!
att Jonas är svartsjuk/sjalu. Se hur han ser på Jonas 4:25, efter att Vilde har förklarat vad hon tror om Eva och Chris. Isak vet ju mycket väl hur det är att vara svartsjuk…. Undrar om Jonas och Isak kommer att prata om det (off screen).
Oppdateringer på løpende bånd?
FOR en uke?
Denne besked fra Jonas stemmer ikke overens med den fra klippet tidligere i dag – i klippet stavede han Prince med e
give us a Josak text! It’s not realistic for them to not text this long :’)
I klippet skrives prince korrekt, altså «prince». I chatten står det «princ».
I love that we are getting so much plot but unpopular opinion here: c’mon, feed me more Yousef and Sana, please! Did he really not text her when he got to Turkey? I need more of their flirty conversations ❤️❤️
I agree!!!
We need more Yousana!! A text, a phone call, a clip!!❤️❤️
Julieee we need an Yousef clip pleaseeee
Man ser på skrivemåten at det var Jonas som fikk meldingen om skjorten. Pluss, moren hans hadde skjønt at det var Eva sin, og det ville ikke P-Chris sin mor ha skjønt like lett.
Jonas er stand off-ish mot Emma siden han innerst inne vil ha Eva. Når han innser at Eva styrer med P-Chris på siden, tenker han «fu*k this» og sender melding til Emma der han beklager at han har vært dust, og inviterer henne med på en fest der Eva garantert kommer til å være.
Noora vet sikkert alt om dobbeltbookingen til Eva, jamfør meldinga Eva feilsendte der det stod noe om at Noora ikke måtte si noe.
Mer Penetrator Chris!!
Kanskje Jonas vet at Eva hater fresh prince og nachos?
Nope, Eva kan godt li Fresh Prince. Tjek hendes Instagram fra sæson 1, hun så Fresh Prince med Jonas og han prøvede at rappe introsangen haha. Det var cute
Det er nettopp derfor jeg synes det var tøft av Chris å spørre Jonas om råd. For da tar han sjansen på at han får VELDIG feil råd, men det betyr også at han tror godt om Jonas<3
Bros before hoes?
Lurar bara Jonas Chris eller talar han sanning??? Kommer Eva gilla det????
Syns virkelig at p-chris og Eva burde bli en ting ? Virker som han er virkelig klar for noe seriøst, ellers så spør man ikke ex’er om tips! Håper Jonas greier å være bro nok til å avslutte det hvis han og Eva har noe på gang, for virker som Eva liker p-chris men er redd for å bli såret igjen og dermed kanskje roter seg bort i noe med det kjente (Jonas)
hvorfor så lang tid å godkjenne kommentarer i dag?
‘weird combo’ EXCUSE ME
Savner gruppechatten Kattehookern og venner, come on Jonas, skriv til dine bros
Eva og Jonas var ikke bra sammen..Håper dette ender med Eva og Chris❤
Chris er fuckboy og Jonas er bare en søt liten krølltopp. Selv om Chris er kjekkest!!!
Vi vet at han VAR en føkkboy. Tenåringer blir voksne, vet du, og flere slutter faktisk å ligge rundt.
Neste klipp er med MAGNUS. Konf. insta:
1. Bare Magnus ser rett i kamera
2. Isaks fot peker mot Magnus
Jeg håper i alle fall på Magnus. Kanskje vi får oppleve ham som en støtte for Vilde, i hennes krevende hjemmesituasjon. Dagens klipp, hvor han foreslo en både rimelig og veldig hyggelig løsning på spørsmålet til Vilde angående gave til Sana, antyder at han vet. Tror det kunne blitt et fint klipp ❤️
Man ser på skrivemåten at det var Jonas som fikk meldingen om skjorten. Pluss, moren hans hadde skjønt at det var Eva sin, og det ville ikke P-Chris sin mor ha skjønt like lett.
Jonas er stand off-ish mot Emma siden han innerst inne vil ha Eva. Når han innser at Eva styrer med P-Chris på siden, tenker han «fu*k this» og sender melding til Emma der han beklager at han har vært dust, og inviterer henne med på en fest der Eva garantert kommer til å være.
Noora vet sikkert alt om dobbeltbookingen til Eva, jamfør meldinga Eva feilsendte der det stod noe om at Noora ikke måtte si noe.
More Chengiz ( Yousef)
I miss Yousef and Sana
I miss my babe Sana.
Even and baloon boys talk.
Kun pga skam at jeg har sluttet å være forbanna på lisensen.
Blir trist å gå tilbake til å betale for noe jeg ikke får en dritt igjen for…
Skam <3
Seriøst? Du bør sjekke ut nrk.no litt nærmere as… Rett som det er ganske mange bra programmer, og ganske sikkert noe for alle. Jeg jobber ikke i NRK btw?
How come there’s no mention of Even graduating today, none of the boy squad said anything. I’m ok with Eva & P-Chris being together they’re cute.
in Norway is not anything special, you kind of just finish and leave. Russetiden is what might be considered the graduation seremony kind of…
it’s sad how much this show hates even lol 9 mins of screen time no texts from any of the characters like. ok
between Norwegian and internstional shows. We are down to earth. Graduating is not the same here as in US….
…inte vinner man väl Evas kärlek med nachos? Tror Jonas spenner bein för Chris här…
Trur jonas kan trenge en isak eller even prat
Ble litt lei meg når dette er inspirert av et bilde Eva la ut når hun og Jonas var sammen der hun spiste nachos og så Fresh Prince
Straight up
synes det er gøy at de to sloss for to år siden fordi eva var utro med chris mot jonas og nå gir jonas chris råd for å komme nærmere eva
I just realised that I’m going to France for a week! Will I be able to see the clips there??? Or is only visible in nordic countries?
I am sorry but if P. Chris is not able to be authentic in pursuing Eva I doubt his sincerity! He probably thinks he is in love but he is just a hunter. Very glad Eva doesn’t want him. Her intuition is spot on. And she is in control of her own sexualty.
Dåligt att ni uppdaterar om alla förutom Sana!
Det är ju Sanas vänner, som hon bett för… det handlar om att knyta ihop säcken.
Hekta på skam æææh
Vil ha mer av alt.
Vil og se Eva og Chris. Men også Eva og Jonas. Æææh
Han skrev »Prince» feil på denne meldingen, men på videoen når han sendte det så skrev han det riktig? Lol
Jag tror att Jonas insåg att han har kommit över Eva och att han är redo att gå vidare med Emma. Härligt med alla dessa meddelanden.
det kan ju vara så att eva vill att chris ska förbli en fökkboy. det kanske är så man ska förstå hennes invändning till att bli ihop? att hon vill att det ska vara som det är, ha friheten…
Når du faktisk får flere updates om Evas kjærlighetsliv på en dag enn det du fikk om Yousana i en hel serie ?
Jeg tror ikke egentlig at Jonas er sjalu. Jeg tror han bare er veldig glad i Eva, setter henne høyt, helt «heer oppe». Og hvis Chris og Eva liker hverandre, så vil han hjelpe.
Og siden Chris var så modig, med tekstmeldingen, så tenkte Jonas at f heller, jeg må tørre å være modig jeg også, jeg inviterer Emma.
(Selv om jeg shipper Eva og Jonas, IKKE Chris pluss Eva eller Jonas pluss Emma!)
I saw a photo from the cast in instagram and there was Sana dressed up with whole pink outfit so it must be from the Eid-party so maybe we see it on saturday??
ahhhhh bae halla bae
kattehookern og vennene hans chat comeeee oooonnnn!
Chris so cute :’) ❤️❤️❤️❤️❤️
Det hadde vært drittkult om jonas snakke med even da at nå er lix even sin tur til å gi råd
Jeg må bare si at jeg kjenner jeg blir frustrert. Forvirrende chat i dag tidlig, Jonas som gir et ikke så lovende råd, Emma som muligens står i fare for å bli brukt av Jonas for å gjøre Eva sjalu… Jonas behandlet ikke Eva spesielt bra, han sa nedlatende ting til/om henne, og han løy til henne. Eva ble framstilt som dum, etter min mening. (Så hele sesong 1 forrige uke på nytt.) Chris har vært utro mot eksen sin Iben, og han har ligget rundt. Men det har vel også Eva? Jonas er en bra bestevenn for Isak, men han var ingen god kjæreste for Eva. Chris og Eva er forelsket i hverandre, det er det lett å se i gårsdagens klipp. Jeg vil helst se at ingen hjerter blir knust unødvendig, Jonas må komme seg videre. Jeg håper ingen SKAM-fans blir lei seg eller skuffa denne uka, slik som mange har blitt i denne sesongen. Jeg elsker SKAM, og jeg trenger å se at kommentarfeltet blir hyggeligere igjen?Takk Julie for at du deler kunstverket ditt, vi er så mange som ser på, diskuterer, tolker, analyserer, tyder og elsker det.
Til alle SKAM-fans: for en vakker regnbue vi er!?
«You know I love you»
Vi trenger en chat med gutta der altså! Pils a,Mari Magnus!!! ❤❤❤
Jonas: Fuck flowers, take it down man, just ask if she wants to wach Fresh Prince and eat nachos or some
Christoffer: hahha, weird combination. Thanks bro. Appreciate it.
J: (Y)
Har ni sett att i klippet så stavar de det «fresh princE» men här i screenshotten så står det bara «fresh princ» haha
Tippe det blir william i morgen. Siste som sies i dagens klipp.
Evajo