251 kommentarer

  1. Ole

    Shit went down..

    24
  2. Kosegruppa

    Kosegruppa er så nice

    17
    • KOseeeeeeegruppppppaah

      Yaaaaaaaas KOseeeeeeeegruppppppaah

      5
  3. ...

    OK nå skal jeg se på videoen???

    3
    • Pål Andre

      Trønder bart

      7
  4. Meg

    ❤️❤️❤️

    4
  5. Rikke

    Den fjerde????

    3
  6. Rikke

    Den fjerde??????

    1
  7. Rikke

    ?

    1
  8. skam

    denne episoden var litt skuffende…

    34
    • Lol

      Enig

      4
    • Noah

      Det synes du kanskje fordi du ikke helt skjønte hva som skjedde…?

      95
      • Lol

        Er litt forvirra kan du forklare

    • Lalal

      hvorfor det’? begrunn litt a, serriøst

      1
  9. E

    Faen hun Emma ødela

    51
  10. action

    var d det hele ???

    4
  11. No

    Emma cockblokker Isak, gosh gurl

    144
    • ma

      ik jesus, Emma cockblokker Isak

      9
    • Hafsa

      Oioi, har på følelsen at Isaak og Even skulle kysse, men hun Emma kom. Dette kommer til bli en dramatisk trio kjærlighet, har jeg på følelsen!

      43
      • yo

        ingen kysser 2 min etter at man har møtt hverandre for første gang.. i tillegg vet de ikke noe om legningen til hverandre

        55
      • 1.x

        Isak og Emma venta ikke så lenge før de kyssa første gang de møttes… ?

        8
      • mjau

        men det var jo på fest og på fest så skjer mye rart med folk man aldri har møtt. Kosegruppen hadde liksom ikke fest stemning og folk var liksom edru så da er det ikke rart det ikke ble noe ekstra kos på noen av dem

        4
      • .

        Men på den festen så hooka isak og Emma sammen

        2
      • En person vel

        Jo, men jeg tror det var fordi Isak og de hadde snakket om damer litt før og at han ikkje hadde noen på gang, så da hooket Isak med Emma for å kanskje skjule at han er homofil

        6
      • Boooooring

        Joooo Emma og Isak

        1
  12. Sigve Babatunde

    For en drit bra episode!! ❤️ Håper Isak og Even blir sammen! ??????❤️

    90
    • Hege

      Helt enig. Det så ut som at Isak liker Even. ????

      31
    • Henny

      Noen som veit hva greia var med at han Even skulle ta så sjukt mange papir? Skjønte ikke helt dette sjøl..

      1
    • Yaki

      Trenger virkelig ikke å bli sammen i første omgang tenker jeg. Håper på mer action på Evenfronten, men at han fortsatt be playin the field, knowatimsayn

      12
    • Superstar girl Thea

      Jeg er ikke engie jeg håper Thomas blir sammen med Nora eller søker Thomas søker kj Sandefjord ?

      1
  13. Su

    DETTE.HER.BLIR.JO.BARE.BEDRE.OG.BEDRE.OMG

    45
  14. Celina

    Holy denne var drit ass, gleder meg til det begynner å skje noe

    10
    • Zoe

      Skjønte du ikke at det skjedde veldig mye i denne episoden?

      88
      • elli

        fortell meg hva mer som skjedde enn at de røyka og at det sikkert blir trekantdrama mellom emma, isak og han der andre…

        7
      • Stine

        + kosegruppa starta, vennene til Isak møtte ikke opp, og trekantdramaet er jo ganske relevant, siden Emma (og alle andre) går ut ifra at Isak er straight. Hvor mye forventer du skal skje iløpet av 8 min liksom

        22
      • Ryan

        For eksempel kunne Emma prøve å kline med Isak, men da ble Even sjalu og starter en slåsskamp med Emma som stikker . Isak blir så betatt av Even som beskyttet han mot jente, at han spør om han kan holde på en henlighet om at han er gay, og så sier even «jeg er gay jeg og», så begynner de å kysse og kline med hverandre. Det de ikke vet er at noen homofober oppdager dem og kommer for å ta dem. da må de løpe i skjul hjem til Even der de har sex usensurert. Episoden slutter med at mahdi som bor i kollektiv med Even kommer inn og tar dem på fersken!!!

        8
      • barbie

        er dette en joke

        5
      • lol

        ka faan

        2
    • Zoe

      Og vi fikk vite at Chris og Casper er sammen. Sjelden det skjer mer enn dette på 8 minutter, ja.

      2
  15. Even, Emma og Isak

    Såe … blir det Isven, Evak eller Evemmak denne sesongen?

    26
    • Kuli

      Isven! Og nei nrk, jeg kommenterer ikke for fort så jeg trenger ikke ta det kuli, ok? ok.

      15
    • mjau

      Ikke Isven men ISEN 😀

      2
  16. :)

    Best Isak blir sammen med even 🙂

    12
  17. Anna

    Årh:( Jeg som hadde et håp om at Jonas skulle være med denne episoden :((((((

  18. Hedda

    Wtf?? Denne sesongen kommer til å bli drit kjedelig!!!

  19. Guttegjengen da

    Ville trodd de var såpass gira på å få stashet tilbake at de møtte opp selv om det var traurige greier.

    42
    • Lauken

      Ja herregud enig. Hadde det vært meg hadde jeg krevd en nattings etter sykkelturen allerede.

      3
  20. Anna

    Årh, jeg som hadde et håp om at Jonas skulle være med denne episoden:((

  21. Ingrid

    KJARTAN LAURITZEN-FREDAG FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!

    1
  22. Anna

    Årh, jeg som hadde et håp om at Jonas skulle være med denne episoden:((((

  23. Bodil

    Legaliser god stemning da KJARTAN!!!!! Kjør fredag

    20
    • Ingrid

      FÅ DET PÅ

      1
  24. .......

    boring

    2
  25. KJØR

    KJARTAN LAURITZEN!!!! NICEEEE

  26. Drit i for faen

    KAN FOLK SLUTTE MED Å SI FØRST?!?!?!?!? HALVPARTEN AV DEM SOM FAKTISK SIER DET ER DET IKKE ENGANG

    53
    • ?

      Så det er bare to som sier det

      8
    • k

      halvparten? det er bare 1 som er først

      16
    • Tja

      Det er bare en som kan være først da

      12
    • Først

      Først

      10
  27. gæbbern

    De de satt å røyka fikk han av Sanah

    7
    • Bolle

      Hæ?

      4
    • Hæ?

      Hvorfor skulle Sana gi even en joint?

      14
      • Hei

        I bytte mot at han ble med i kosegruppa

        1
    • yo

      eh nei

      1
  28. Skamlover101

    Isak x Even ❤️

    13
  29. Hei

    OMG?

    3
  30. Evenfan

    omg <3 EVEN <3

    9
  31. ...

    Otppp

    6
  32. olivia

    Kjartan Lauritzeeeeen!!

    9
  33. ❤️????

    AUGUSTUS WATERS IS THAT YOU

    2
  34. leahpena99

    olø ass

    1
  35. K

    Hahaha så nå er Emma forelska i Isak, blir spennende å se når Isak forteller at han ikke er interessert x)

    19
    • Danskjävel

      Det ville være meget coolere hvis Isak var til begge køn!

      11
  36. N

    Hvorfor synes folk dette var skuffende? Jeg synes det begynner å bli spennende! Kan ikke være pang-pang-pang hele veien, men gleder meg skikkelig til å se videre nå!

    68
    • Per

      Det er mange barn som ser på dette programmet og de forstår ikke alt som skjer.

      18
      • Anonym

        Denne serien er jo ikke rettet mot barn, dette er en serie for de som går på videregående, ikke barn. Så synd for dem.

        5
  37. anonym

    skjønner at folk sier det her var en av de spennende episodene, men det som gjør det litt dølt for meg er de liiitt for lange stille delene, hvor ingen av dem prater, men bare ser på hverandre e.l.

    4
    • Hei

      Ja er forsåvidt litt enig, men er jo samtidig der spenningen mellom dem er så tydelig!?

      7
      • esp

        HELE sesong 2 var jo Noora som bare stirra ut i ingenting uten å si noe.

        7
    • :)

      Det er jo slik det fungerer på ordentlig når du snakker med folk du ikke kjenner, skam skal jo være virkelighetsnært

      33
    • :D

      Ett blikk sier mer enn 1000 ord haha

      39
  38. mo

    Kommer kanskje mer i løpet av kvelden. 🙂 Hele episoden er jo ikke ute enda. 🙂

    1
  39. Emilie

    Haha! Var så irriterende at Emma cockblocket Isak og Even. Blir spennende å følge med videre

    22
  40. K

    Dette blir spennende å følge videre!

    2
  41. oh my gosh

    tipper at isaak tror han even er homo, men så er han kanskje ikke det

    shipper dem kanskje litt så langt da 😛

    2
  42. Shipmaster

    Ææ endelig ett nytt par å shippe! Isak + Even = Esak?? Kanskje Iven, Evak, Isen?? Hva synes dere??

    4
    • Lille My

      Evak!

      3
    • 9.klassing

      evak

      1
  43. STØRSTE SKAM FAN

    Jeg venta på at dem skulle kysse !!

    4
    • Tobias

      Herregud da menneske, denne serien heter Skam og er vel mer eller mindre synonymt med kun heterofil kjærlighet. Hadde du virkelig trodd forfatteren ville synke så langt ned som å vise homofil kjærlighet ?? Til nå har jo homofile ungdommer sett absolutt null av det !

      1
      • Ehm Tobias

        Det der ga null mening. Håper for din del det var ironisk.

        6
      • Den daglige kommentaren

        Der var du igjen, Tobias …

        9
      • Tobias

        Ja her er jeg. Savnet din daglige kommentar så var tvunget å kikke innom å ta en titt.

      • Truth

        Jeg tror Tobias er en voksen som ikke helt skjønner hva som skjer

        3
      • Jaja.

        Jeg tror Tobias er en voksen som ikke helt skjønner hva som skjer i serien.

        5
    • yo

      lol tror du det ville vært realistisk? ingen kysser hverandre etter å ha snakket sammen i 2 min

      3
      • Ungdommen nå til dags...

        Hva er feil med å kline etter 2 min?

        3
      • lol

        Det var literally det som skjedde med Isak og Emma..

      • >_

        *kremt* Isak og Emma

        2
    • tynneste skam fan

      hvor mye veier du da?

      5
  44. Mie

    Jonas dårlig venn

    7
  45. Ny loveboy

    Haha han må jo bli «nye William» for denne sesongen??

    10
    • Kosepus

      Trenger jo ikke å være samme rutina hver gang

      2
    • **

      Hvor er egentlig William?