251 kommentarer

  1. Leyla

    Vet noen hva han Even heter på ekte??

    1
  2. skam

    isak burde spilt flappyisak istedenfor hearthstone:P

    6
  3. But why?

    … Er ikke Even på profilsiden?

    4
  4. Ateista

    Interessant at han heter Even. Er det et spark i retning «Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even»? Isak har tydeligvis en svært religiøs mamma, så symbolikken er i såfall genial ??

    49
    • tynneste skam fan

      hvorfor heter han ikke adam i såfall…..<3

      • S

        «Gud skapte Adam & Eva, ikke Adam og Even»Moren til Isak r svært religiøs, og dermed antakeligvis i mot homofili…Zz

      • Frida

        Fordi alle forventer at han skal «get the girl», liksom, men så er han jo gay, så da har de tatt Eva og gjort det til Even… Geniaaalt

        1
  5. B

    Hva faen, hun emma ødela

    5
  6. nah

    lowkey salty for at han bytta fra bakka til nissen

    1
  7. sara

    «Jeg trodde vi skulle være på gruppe sammen» herregud jeg hoppa i taket. De der to må bli sammen, ellers blir jeg forbanna og litt til.

    30
  8. anonym

    Jeg har gledet meg så lenge til ny episode, som er på under 10 min….?

    • anonym

      Dette er ikke hele episoden. Se under «episoder» og på sesong 3. Der ligger den.

      1
      • ??

        Hæ? Ser ikke at det er noe mer videoklipp der som ikke har blitt lagt ut på denne siden? Hvor i episoden er det nytt klipp?

      • ..

        Er ikke det. Hvis du ser episodene på nrk, så står det hvilke klipp som er med i episoden 🙂

  9. ❤️

    Isaaaaaaak❤️❤️❤️❤️❤️?

    1
  10. GO

    kommer hele Norge til og starte å røyke nå ? xD

    4
    • Medisin

      Det er jo medisin…

  11. Viljar

    4:00 missed lethal

    2
  12. _

    Jævlig bra episode, på gruppe med crushet og jenta som crusher på han? Også spiller han Hearthstone da, konge.

    7
  13. Yas

    Nå snakker vi?

    1
  14. Gamlis

    Fornøyelig! Jeg likte Even kjempegodt! Han er kul, dritkjekk og sjarmerende, fikk meg til å trekke på smilebåndet ?

    16
  15. ??‍♀️

    Emma er sykt forelska i ISAAK❤️❤️

    1
  16. Sana er min gud

    La oss alle takke for å ha tvunget Isak på kosegruppa!

    7
  17. Tobbe

    Blir det trekant. Dumme Emma skjønner jo ikkje ein drit

    1
    • politiet

      rapportert.

      3
  18. .....

    Før emma kom trodde jeg at isak skulle spørre om han var gay men neida

  19. Hi

    Hva heter rocke sangen helt på slutten av episoden? MÅ VIIIITE!!!

    2
    • Three-Way

      av Magnetic Fields

      1
  20. Mari

    Hva var egt greia med alle papirene han Even tok?

    9
    • K

      Douche flørting/kødding, eh..

      14
    • :)

      Han ville sikkert ha en unnskyldning til å snakke med han

      2
    • Ano

      Even ville ha en unnskyldning til å snakke med han

      6
  21. Isak + Even

    Åå, håper vi blir mer kjent med Even, slik at kanskje Even og Isak blir sammen <3

    3
  22. CRINGEOVERLOAD

    fy faenXD the cringe da Vilde begynte å snakke da hun skulle introdusere kosegruppe

    3
  23. R2

    Elsker skam mye drama det kommer til og bli mye romantikk har jeg på følelsen.
    Trodde kanskje Isak og Even skulle kysse.❤️?

    2
  24. Jonas

    Threesome? Hahaha…

  25. Raja

    Tror dere «kosegruppa» egentlig henviser til trioen på benken?

    2
  26. Kult

    Da blir det trekant ?

  27. what the heck

    get tf out emma

    hvis det blir noe trekantdrama griner jeg

    7
  28. Isen???

    Shipper Isak og Even veldig allerede, syns de var ganske skjønne sammen på sin egen måte? (Isak+Even=Isen??)

    4
  29. Skam er kult

    Elsker skam???

    2
  30. Romulus Eagleman

    Skam blir bare bedre og bedre, den kleine stemningen på slutten er til å føle på!

    9
  31. hallo

    Skuespilleren som spiller Vilde er veldig flink, å spille nervøs er ikke lett. Og hun må samtidig skjelve i stemmen og snakke med lys stemme!

    29
    • Oola

      Så ut som om det var ekte, så brukte de klippet. Sana så ut som hun ikke var helt forberedt på det.

      1
  32. Moi

    Even er litt av en sjarmør, fy søren. Håper han er så kul som jeg får inntrykk av her.
    Føler jeg har sett han skuespillern før… Noen som vet hvor jeg kan ha sett han?

    1
  33. damn

    Can we all just take a moment for å snakke om hvor bra Ulrikke spilte nervøs?? Eller var hun faktisk nervøs? Altså, shit, det var bra spilt! Akkurat sånn jeg har det når jeg står og snakker foran mange! Applaus 🙂

    47
  34. @hmkofficial

    Man så jo at Emma ødela hele gay greia.. og Emma kan ikke røyke ass, fail ? Men ellers.. bra episode!

    1
  35. Lisa Ann

    jeg likte henne først, men så er hun ikke veldig kul likevel da det var synd 🙁 hei ol

    3
  36. ghost

    faen blir for kleint det her as

    2
  37. ,

    herreguud håper isak og even blir sammen, hadde vært det søteste ah

    3
  38. hm

    kunne vell kanskje kommet på et bedre navn enn kosegruppa? For å sette jentene fra sesong 2 i et LITT bedre lys med tanke på at ifjor var det russebuss og de ville bli ‘populære’ også lager noe som heter kosegruppa henger ikke helt på grep for meg as….

    3
    • Jaja

      De ble da ganske populære vil jeg si! Noora fikk William, Chris og Eva har egentlig alltid vært en greie, gutta på bussen ville ha sana osv.. føler nå at jentene har blitt «godjentene» som lager god stemning og som de fleste liker?

      9
  39. Julie

    Dette var bare ekstremt kjedelig.

    1
  40. random fyr

    hvorfor må alle episodene til skam være så jævla meningsløse. mesteparten går jo helt stille og uten noe dritt. FYFAEN SAVNER FØRSTE SESONG

    1
  41. LEGALIZE

    LEGALIZE CRYSTAL FUCKING WEED

  42. SKAM?

    Jeg håper ikke at de blir sammen med engang…. vil at det skal bli litt mer som det ble mellom Noora og William?

    1
  43. SKAM?

    Jeg håper ikke at de blir sammen meg engang… håper det blir som det ble mellom Noora og William