isak burde spilt flappyisak istedenfor hearthstone:P
But why?
… Er ikke Even på profilsiden?
Ship
Shipper de ass
Ateista
Interessant at han heter Even. Er det et spark i retning «Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even»? Isak har tydeligvis en svært religiøs mamma, så symbolikken er i såfall genial ??
tynneste skam fan
hvorfor heter han ikke adam i såfall…..<3
S
«Gud skapte Adam & Eva, ikke Adam og Even»Moren til Isak r svært religiøs, og dermed antakeligvis i mot homofili…Zz
Frida
Fordi alle forventer at han skal «get the girl», liksom, men så er han jo gay, så da har de tatt Eva og gjort det til Even… Geniaaalt
B
Hva faen, hun emma ødela
nah
lowkey salty for at han bytta fra bakka til nissen
sara
«Jeg trodde vi skulle være på gruppe sammen» herregud jeg hoppa i taket. De der to må bli sammen, ellers blir jeg forbanna og litt til.
anonym
Jeg har gledet meg så lenge til ny episode, som er på under 10 min….?
anonym
Dette er ikke hele episoden. Se under «episoder» og på sesong 3. Der ligger den.
??
Hæ? Ser ikke at det er noe mer videoklipp der som ikke har blitt lagt ut på denne siden? Hvor i episoden er det nytt klipp?
..
Er ikke det. Hvis du ser episodene på nrk, så står det hvilke klipp som er med i episoden 🙂
❤️
Isaaaaaaak❤️❤️❤️❤️❤️?
GO
kommer hele Norge til og starte å røyke nå ? xD
Medisin
Det er jo medisin…
Viljar
4:00 missed lethal
_
Jævlig bra episode, på gruppe med crushet og jenta som crusher på han? Også spiller han Hearthstone da, konge.
Yas
Nå snakker vi?
Gamlis
Fornøyelig! Jeg likte Even kjempegodt! Han er kul, dritkjekk og sjarmerende, fikk meg til å trekke på smilebåndet ?
??♀️
Emma er sykt forelska i ISAAK❤️❤️
Sana er min gud
La oss alle takke for å ha tvunget Isak på kosegruppa!
Tobbe
Blir det trekant. Dumme Emma skjønner jo ikkje ein drit
politiet
rapportert.
.....
Før emma kom trodde jeg at isak skulle spørre om han var gay men neida
Hi
Hva heter rocke sangen helt på slutten av episoden? MÅ VIIIITE!!!
Three-Way
av Magnetic Fields
Mari
Hva var egt greia med alle papirene han Even tok?
K
Douche flørting/kødding, eh..
:)
Han ville sikkert ha en unnskyldning til å snakke med han
Ano
Even ville ha en unnskyldning til å snakke med han
Isak + Even
Åå, håper vi blir mer kjent med Even, slik at kanskje Even og Isak blir sammen <3
Selma K
OMG
haha
ahahah nice
CRINGEOVERLOAD
fy faenXD the cringe da Vilde begynte å snakke da hun skulle introdusere kosegruppe
R2
Elsker skam mye drama det kommer til og bli mye romantikk har jeg på følelsen.
Trodde kanskje Isak og Even skulle kysse.❤️?
Jonas
Threesome? Hahaha…
Sarha
Spennende
Raja
Tror dere «kosegruppa» egentlig henviser til trioen på benken?
Kult
Da blir det trekant ?
what the heck
get tf out emma
hvis det blir noe trekantdrama griner jeg
Isen???
Shipper Isak og Even veldig allerede, syns de var ganske skjønne sammen på sin egen måte? (Isak+Even=Isen??)
Skam er kult
Elsker skam???
Romulus Eagleman
Skam blir bare bedre og bedre, den kleine stemningen på slutten er til å føle på!
hallo
Skuespilleren som spiller Vilde er veldig flink, å spille nervøs er ikke lett. Og hun må samtidig skjelve i stemmen og snakke med lys stemme!
Oola
Så ut som om det var ekte, så brukte de klippet. Sana så ut som hun ikke var helt forberedt på det.
Moi
Even er litt av en sjarmør, fy søren. Håper han er så kul som jeg får inntrykk av her.
Føler jeg har sett han skuespillern før… Noen som vet hvor jeg kan ha sett han?
damn
Can we all just take a moment for å snakke om hvor bra Ulrikke spilte nervøs?? Eller var hun faktisk nervøs? Altså, shit, det var bra spilt! Akkurat sånn jeg har det når jeg står og snakker foran mange! Applaus 🙂
@hmkofficial
Man så jo at Emma ødela hele gay greia.. og Emma kan ikke røyke ass, fail ? Men ellers.. bra episode!
Daniel
Driiitkleint!
Lisa Ann
jeg likte henne først, men så er hun ikke veldig kul likevel da det var synd 🙁 hei ol
ghost
faen blir for kleint det her as
,
herreguud håper isak og even blir sammen, hadde vært det søteste ah
hm
kunne vell kanskje kommet på et bedre navn enn kosegruppa? For å sette jentene fra sesong 2 i et LITT bedre lys med tanke på at ifjor var det russebuss og de ville bli ‘populære’ også lager noe som heter kosegruppa henger ikke helt på grep for meg as….
Jaja
De ble da ganske populære vil jeg si! Noora fikk William, Chris og Eva har egentlig alltid vært en greie, gutta på bussen ville ha sana osv.. føler nå at jentene har blitt «godjentene» som lager god stemning og som de fleste liker?
Julie
Dette var bare ekstremt kjedelig.
random fyr
hvorfor må alle episodene til skam være så jævla meningsløse. mesteparten går jo helt stille og uten noe dritt. FYFAEN SAVNER FØRSTE SESONG
LEGALIZE
LEGALIZE CRYSTAL FUCKING WEED
Jaaa
<3
SKAM?
Jeg håper ikke at de blir sammen med engang…. vil at det skal bli litt mer som det ble mellom Noora og William?
SKAM?
Jeg håper ikke at de blir sammen meg engang… håper det blir som det ble mellom Noora og William
Ja
Vet noen hva han Even heter på ekte??
Henrik Holm
Ja
Hva?
Ja
Henrik Holm
isak burde spilt flappyisak istedenfor hearthstone:P
… Er ikke Even på profilsiden?
Shipper de ass
Interessant at han heter Even. Er det et spark i retning «Gud skapte Adam og Eva, ikke Adam og Even»? Isak har tydeligvis en svært religiøs mamma, så symbolikken er i såfall genial ??
hvorfor heter han ikke adam i såfall…..<3
«Gud skapte Adam & Eva, ikke Adam og Even»Moren til Isak r svært religiøs, og dermed antakeligvis i mot homofili…Zz
Fordi alle forventer at han skal «get the girl», liksom, men så er han jo gay, så da har de tatt Eva og gjort det til Even… Geniaaalt
Hva faen, hun emma ødela
lowkey salty for at han bytta fra bakka til nissen
«Jeg trodde vi skulle være på gruppe sammen» herregud jeg hoppa i taket. De der to må bli sammen, ellers blir jeg forbanna og litt til.
Jeg har gledet meg så lenge til ny episode, som er på under 10 min….?
Dette er ikke hele episoden. Se under «episoder» og på sesong 3. Der ligger den.
Hæ? Ser ikke at det er noe mer videoklipp der som ikke har blitt lagt ut på denne siden? Hvor i episoden er det nytt klipp?
Er ikke det. Hvis du ser episodene på nrk, så står det hvilke klipp som er med i episoden 🙂
Isaaaaaaak❤️❤️❤️❤️❤️?
kommer hele Norge til og starte å røyke nå ? xD
Det er jo medisin…
4:00 missed lethal
Jævlig bra episode, på gruppe med crushet og jenta som crusher på han? Også spiller han Hearthstone da, konge.
Nå snakker vi?
Fornøyelig! Jeg likte Even kjempegodt! Han er kul, dritkjekk og sjarmerende, fikk meg til å trekke på smilebåndet ?
Emma er sykt forelska i ISAAK❤️❤️
La oss alle takke for å ha tvunget Isak på kosegruppa!
Blir det trekant. Dumme Emma skjønner jo ikkje ein drit
rapportert.
Før emma kom trodde jeg at isak skulle spørre om han var gay men neida
Hva heter rocke sangen helt på slutten av episoden? MÅ VIIIITE!!!
av Magnetic Fields
Hva var egt greia med alle papirene han Even tok?
Douche flørting/kødding, eh..
Han ville sikkert ha en unnskyldning til å snakke med han
Even ville ha en unnskyldning til å snakke med han
Åå, håper vi blir mer kjent med Even, slik at kanskje Even og Isak blir sammen <3
OMG
ahahah nice
fy faenXD the cringe da Vilde begynte å snakke da hun skulle introdusere kosegruppe
Elsker skam mye drama det kommer til og bli mye romantikk har jeg på følelsen.
Trodde kanskje Isak og Even skulle kysse.❤️?
Threesome? Hahaha…
Spennende
Tror dere «kosegruppa» egentlig henviser til trioen på benken?
Da blir det trekant ?
get tf out emma
hvis det blir noe trekantdrama griner jeg
Shipper Isak og Even veldig allerede, syns de var ganske skjønne sammen på sin egen måte? (Isak+Even=Isen??)
Elsker skam???
Skam blir bare bedre og bedre, den kleine stemningen på slutten er til å føle på!
Skuespilleren som spiller Vilde er veldig flink, å spille nervøs er ikke lett. Og hun må samtidig skjelve i stemmen og snakke med lys stemme!
Så ut som om det var ekte, så brukte de klippet. Sana så ut som hun ikke var helt forberedt på det.
Even er litt av en sjarmør, fy søren. Håper han er så kul som jeg får inntrykk av her.
Føler jeg har sett han skuespillern før… Noen som vet hvor jeg kan ha sett han?
Can we all just take a moment for å snakke om hvor bra Ulrikke spilte nervøs?? Eller var hun faktisk nervøs? Altså, shit, det var bra spilt! Akkurat sånn jeg har det når jeg står og snakker foran mange! Applaus 🙂
Man så jo at Emma ødela hele gay greia.. og Emma kan ikke røyke ass, fail ? Men ellers.. bra episode!
Driiitkleint!
jeg likte henne først, men så er hun ikke veldig kul likevel da det var synd 🙁 hei ol
faen blir for kleint det her as
herreguud håper isak og even blir sammen, hadde vært det søteste ah
kunne vell kanskje kommet på et bedre navn enn kosegruppa? For å sette jentene fra sesong 2 i et LITT bedre lys med tanke på at ifjor var det russebuss og de ville bli ‘populære’ også lager noe som heter kosegruppa henger ikke helt på grep for meg as….
De ble da ganske populære vil jeg si! Noora fikk William, Chris og Eva har egentlig alltid vært en greie, gutta på bussen ville ha sana osv.. føler nå at jentene har blitt «godjentene» som lager god stemning og som de fleste liker?
Dette var bare ekstremt kjedelig.
hvorfor må alle episodene til skam være så jævla meningsløse. mesteparten går jo helt stille og uten noe dritt. FYFAEN SAVNER FØRSTE SESONG
LEGALIZE CRYSTAL FUCKING WEED
<3
Jeg håper ikke at de blir sammen med engang…. vil at det skal bli litt mer som det ble mellom Noora og William?
Jeg håper ikke at de blir sammen meg engang… håper det blir som det ble mellom Noora og William