251 kommentarer

  1. SKAM?

    HAR PRØVD OG PUBLISERE DEN KÆVLA KOMMENTAREN MIN, MEN DET GIKK JO TIL HELVETE

    2
  2. Phil

    Ett ord som oppsummerer hele: Cringe

    • Raja

      På en positiv eller negativ måte? (Og hva syns du var bra/dårlig?)

  3. Ta signalet dame!

    Ok, man må vær dum for å ikke skjønn at han itj like hu! Hu ødla øyeblikket helt!

  4. Luringen

    Hva heter sangen som blir avspillt i starten?

    • Hype

      Kjartan Lauritzen – Fredag

  5. SKAMBRA

    dritbra episode!!!

  6. Hannah

    Har vært litt skeptisk til sesong 3 denne uken, men dette klippet ga meg håp for sesongen!
    Likte sykt godt at Sana holdt Vilde litt på ryggen når Vilde ble nervøs, ser ut til at de har blitt bedre venner mellom sesong 2 og 3, noe jeg elsker! Og Chris og Kasper da!

    For ikke å snakke om Even. Han så en del på Isak gjennom første del av klippet, og jeg håper definitivt på en Isak-Even storyline! Liker Isak mye bedre når han ikke er med vennegjengen, som trolig er fordi han føler at han må tøffe seg foran vennene for at de ikke skal tro at han er homofil. Even var iallefall både kjekk og sjarmerende, og håper han kan spille en positiv rolle i Isak sitt liv, tror han trenger det.

    Håper også Isaks økonomiproblem går over relativt tidlig i serien, kjenner jeg blir stresset! Utrolig hvpr engasjert man kan bli i en fiktiv serie! Bra jobba, Andem!

    31
  7. Preben42

    synes dette var litt skuffende episode ja… . virker som han isak er gay

    2
    • ??

      Gratulerer med dagen..

      4
    • K

      Ler

      5
  8. Aww

    Hahaha, sykt koselig at Isak og han derre fyren endelig «fant hverandre» haha. Utrolig kleint der på slutten, fordi det er egt veldig åpenbart at de liksom ikke vil ha ho på gruppa men ho tok liksom ikke hintet haha. (Lol kjente jeg ble LITT irritert da han fyren (Even?) tok ALT papiret liksom.. typisk meg og komme i en sånn situasjon haha) Utrolig skjønn video da

    4
  9. Skam-Alex

    Det kommer til å bli et trekant drama!
    For en spennende sesong vi har i vente!

    1
  10. AlexanderSkadberg

    Dette blir en spennende sesong og et trekant drama uten like!

    Gleder meg til fortsettelsen!

    1
  11. Vildee..

    Er det bare meg som får så vondt av Vilde? Jeg vil bare gå bort å gi henne en klem.. Jeg liker denne sesongen med Isak, men håper at vi får se ting fra Vildes perspektiv i sesong 4..

    6
  12. Petter

    Skjønte ikke hva han 3.klasse Even har å gjøre i 2.klasse kosegruppa til Vilde.

    1
    • S

      Vi vet ikke om han går i 2. eller 3. andre enda. Og Emma går jo i første

      • serru

        han sa at han gikk i 3STB, da går han i 3.

      • Han sa jo han går i 3stb.

        Hva står 3stb for?
        Tror den revy gruppa er for hele skola.

        Hva er greia med Vilde egentlig i s1 prøvde hun å holde Sana utenfor denne gangen er det kasper hun ikke vil ha med.

        1
    • K

      Isak..?

      1
  13. 420

    LEGALIZE

    2
  14. Lise

    Jeg elsker skam, men er det bare meg som syntest at det har blitt litt kjedelig?

    3
  15. Kula

    Kjenner nå at sesong 3 kommer til å bli sinnsykt bra!!!
    Herregud Emma irriterer meg

    3
  16. SPOILER

    SPOILER JONAS ER BIFIL 😀

    2
    • X

      Bevis?

      1
  17. Anonym

    Shipper Isak og Even :))

    2
  18. Følg meg på IG

    CRINGE VIDEO PÅ HØYT NIVÅ

  19. Spennende sesong!

    Jeg synes Isak er så spennende at han egentlig kunne hatt sin egen serie, ikke bare en egen sesong. Even er en fantastisk motpart! Gleder meg til å følge dette videre. Even hadde ekstremt kontroll over Isak, det var veldig tydelig. Kanskje han er litt manipulerende, har sine egne mørke sider? Kan ikke vente til de neste episodene! Synd det bare blir 10 episoder…

    7
  20. eskild

    vi må få mer av eskild xD han er drit kul

    2
  21. Latterkula

    HAHQHQHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

  22. Cringe

    Dette var en sjuk cringe episode

  23. Victoria

    Har noen sett «Mannen som elsket Yngve»??? Føler at det kan bli ganske likt (Isak+Even) (Jarle+Yngve)

    1
  24. Espen

    hahhaha trodde isak og Even skulle kysse. BROMANCE.

    1
  25. mmmmmmmmmmmmmmm

    Even er HOT ??

    1
  26. LOL

    Bare fordi det skjedde mye i episoden som ikke var PANGPANG betyr jo ikke at man må syntes episoden var bra? Syntes det er kjedelig at alle sesongene er noe ala trekantdrama eller kjærlighetsdrama, forholdgreier osv. Forrige sesong var det jo litt mellom Noora, William og Vilde, sesong 1 trodde jo Eva at Jonas var utro med Ingrid. Er jo bare gjentagende, og samtalene er sakte og stille denne sesongen. Syntes det blir kjedelig når det gjentar seg i ulike senarioer. Skulle gjerne hatt mer fokus på de andre tingene som er i Skam. Kulturkræsjen med Sana, spiseforstyrrelsene til Vilde, Depresjonen/å finne seg selv til Eva. Syntes også at alle som røyker hasj her ikke har noe problemer med selve rusen?

  27. Evak 4 life

    Eg satser på at Isak og Even bleir sæmmen , eg shipper dem , Evak ❤️❤️ Men eg sverga , hvis Even bruker Isak får å komme til Vilde , så sverga eg at eg bleir Keldig sur. De æ så sote sæmmen❤️❤️❤️

  28. flashback

    Even ligner på en litt yngre versjon av Nikolai (broren til William)!!

  29. Kjedelig bruuuh?

    Synest ærlig talt sesong 3 har vert kjedelig, jeg savner Noora & William ??

    2
    • Superstar girl Thea

      Jeg er fans av Thomas og liker han så ja navn mitt er Thea Mathilde

  30. ....

    Noen andre som syntes at vilde ligna litt på et spøkelse

  31. Aleksander Skjefstad

    Jeg elsker denne serien! 10 out of 10 would watch again. Jeg bor kløfta

    1
  32. jujololie

    kul video var nok litt flaut for isak syntes jeg

  33. anonym

    denne sesongen suger.

    1
  34. Dere som syns det var en dårlig start

    Som regel er sesongåpnerne litt kjedelige, sånn er det i nesten alle serier. De trenger den første episoden til å sette opp intrigene og karakterene, spesielt i en serie der vi bytter hovedkarakter hver sesong. Da må mesteparten av første episode gå med til å forklare hvor vi er nå, hvem det handler om og hva som har skjedd siden sist sesong, f. eks. med Noora osv.

    I første episode nå har vi fått satt opp at Isak nå har flyttet inn i kollektivet og fått vite hva som skjedde med Noora og William etter forrige sesong, vi har fått satt opp et plot – Sana har dop som hun presser Isak for, og jentene har et plot i kosegruppen de kommer til å arbeide med framover. Vi har fått introdusert nye karakterer som Even og Emma, og begynte å hinte mer på Isak sin personlige utvikling denne sesongen, som antagelig vil handle om legningen hans, og et trekantdrama mellom disse da de havner på samme Kosegruppe-gruppe.

    7
  35. ash

    åå som jeg elsket dette!!!

    1
  36. ?

    Dette blir et Even(tyr) altså!??

    5
  37. Cringe

    Skam har blitt så sykt cringeee

  38. Linn

    Liker ikkje hun dærre Emma jenten

  39. ,

    sånnt sker når men er uforsiktig i fylla….

  40. Boooooring

    Verste episode så langt i hele dkam

    1
  41. karo

    hvem faen bytter fra bakka til nissen?

  42. Mona

    Noen som la merke til at Isak stoppet opp ved det skapet i gangen? Kan det være noe symbolikk i dette..?

    5
  43. bible thumper

    Noen som la merke til bibelsitatet Isak fikk fra moren da han våknet (8:54)? «Gud lar straffen for fedrenes synd hjemsøke barna» etc. Tipper faren til Isak er homofil og det var derfor foreldrene skiltes, og den hyper-kristne moren prøver å «redde» Isak fra homofili.

  44. Hehe

    Skam er syyykt kleint

  45. lol

    Hva kalles det spillet han spillet på mobilen

  46. Lisa

    Noen som vet hva sangen i starten heter?

  47. Alcadeias MLG HS PRO

    Han misser lethal. Illidan har 5 liv igjen. Isak har en Reckless Rocketeer på hånd, men spiller heller en Boulderfist Ogre.