9 kommentarer Amalie 11 år Elsker serien. Det må komme mer Amalie 11 år Mere da Nelia 11 år ÅÅÅÅ! Jeg elsker dette så utrolig mye! Sykt bra kvalitet på skuespillerne og selve programmet! Digger deg så langt! Gudmund 11 år Nå blir det spennende her, tipper det blir full krig mellom hovedpersonene. Er allerede helt revet med!!!!!!!!!!!!!!!!!! hilsen gudmund!!!!!!!! Amalie 11 år Hva heter sangen på slutten?? ... 11 år Run someone 11 år bra serie. Må komme mer videoer og mer drama. Erle 10 år På sesong 3 er det Isak, men han er jo dritkjedelig 3 9 år Håper du har endret meningen din?
Nelia 11 år ÅÅÅÅ! Jeg elsker dette så utrolig mye! Sykt bra kvalitet på skuespillerne og selve programmet! Digger deg så langt!
Gudmund 11 år Nå blir det spennende her, tipper det blir full krig mellom hovedpersonene. Er allerede helt revet med!!!!!!!!!!!!!!!!!! hilsen gudmund!!!!!!!!
Elsker serien. Det må komme mer
Mere da
ÅÅÅÅ! Jeg elsker dette så utrolig mye! Sykt bra kvalitet på skuespillerne og selve programmet! Digger deg så langt!
Nå blir det spennende her, tipper det blir full krig mellom hovedpersonene. Er allerede helt revet med!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hilsen gudmund!!!!!!!!
Hva heter sangen på slutten??
Run
bra serie. Må komme mer videoer og mer drama.
På sesong 3 er det Isak, men han er jo dritkjedelig
Håper du har endret meningen din?