136 kommentarer

  1. Gina

    Williaam

    1
  2. Yaaaass

    William? That look?

    1
  3. .

    Han er serr keen på hu… SYKT

  4. .

    Han er serr keen på hu… Noe SYKT

    • sana

      er du sikker? har ikke fått meg meg det, jeg

  5. Ingvill

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  6. Christina

    Det at William har en tragisk bakgrunn er kanskje en grunn for hvorfor han oppfører seg som en fuckboy, men det er ikke en unnskyldning 😉 «Lillesøsteren min døde, derfor kan jeg banke folk og behandle jenter som dritt» – det er ikke sånn det funker.

    • Jjj

      Er fuckboy det som før her rundbrenner? Hilsen gæmlis

    • Jen

      Enig, men det er jo en forklaring på hvorfor han er sånn. Likevel, det unnskylder han absolutt ikke! Han burde jo få noe hjelp til å takle følelsene sine. Og ikke takle dem ved å banke folk og ligge rundt! Regner med at Noora kommer til å få han til å forstå det. Kanskje hun har opplevd noe tilsvarende? Hadde ikke forundret meg

      • Christina

        Jepp, det er en slags forklaring, og jeg føler med en gang at han ble en mer interessant karakter. Jeg håper bare ikke han vinner Noora over bare med hans nåværende douchebag-«jeg er så kul»-oppførsel :p

      • Fujj

        Det e jo bære en serie slutt å klikk

      • Christina

        Jeg liker jo serien kjempegodt. Er vel ikke noe galt med å ha lyst å diskutere litt?

      • jules

        folk er engasjert, er det så rart da??

      • LOL

        Ehn.. Vi vet jo det! Vi sier liksom vår mening fordi det er en serie ?
        Serr! Trodde du var skjønte det?

      • Jen

        Kan jeg aldri se for meg! Noora har mer integritet enn som så!

      • Anonym

        Men det kan også være personligheten hans og jeg tror at William ikke bare vil ligge med henne men at han faktisk har ekte følelser og jeg kan sånt jeg har sett på latterlig mange filmer om kjærlighet

    • krister

      enig du er en strong and independent woman btw merka du at han lekte drit kul når han tygde på tyggisen sin eller

      • Christina

        Haha ja, han tror virkelig at han er guds gave til damene på jord!

    • lol

      Selvfølgelig er det ikke en unnskyldning, tror ikke han selv tenker han har rett til å gjøre det pga det heller. Men det viser litt hvorfor han er sånn. Han sliter nok veldig med det og det er synd i han selv om han oppfører seg som en douche. Han har opplevd noe som ikke så veldig mange andre har gjort og folk har helt forskjellige sorgreaksjoner.

      • Christina

        Føler bare at ofte så selvom en karakter er skikkelig ond (og da mener jeg andre filmer/bøker/serier, ikke Skam), så er det ofte fans og/eller andre karakterer som sier «han hadde et dårlig liv, det er ikke hans feil at han er sånn», og det synes jeg alltid er kjipt :p Du har helt rett i det du skriver, og en ting er sikkert, det blir interessant å se hvilken retning de tar William i i denne sesongen.

    • gerard

      min lillesøster er også død det er derfor jeg skader folk på daglig basis. blant annet via slag

    • Hei liksom

      Jeg synes plutselig synd på ham jeg. Men enig, han skal ikke gå rundt og være en douchebag for det om

    • Løøøøv

      Jeg synes at alle burde oppføre seg som de vil!! Det er dems valg om de ikke vil bli likt!

  7. skam.p3ben13

    om my god! wiliam r den diggeste <3333 orgasmic

  8. ingrid johanne

    WILLIAM E SO HOT

    1
  9. Amanda

    Heter hun Ville eller Vilde?

  10. Woop

    Nå er det bare å glede seg til fredag!!??

  11. Jen

    Visste at det var en grunn til at William oppfører seg som han gjør!
    På tide at Vilde finner en ny fyr, slik at hun kommer over William. Han er Noora sin! Ha ha! Selv om hun påstår at det aldri blir noe mellom det. As if! Men jeg tror ikke det kommer til å skje noe særlig mellom dem før om en god stund.

    • Kami

      Synes ikke det skal skje noe mellom William og Noora før William begynner å oppføre seg bedre, og ikke tror han er så jævlig kul og at han bare kan velge og vrake.

  12. gudmund

    william er en ekte pøbel blir nesten litt redd her jeg titter igjennom sjermen HAHA.

  13. Emilie Hudø

    Herregud, han e så keen på ho???

  14. Linnea

    Omfg! Elsker William! Han e jævlig råååå!?

    1
    • Tia

      Er faen meg enig ass?????

  15. G16

    Tanken på hvor skuffa Vilde blir visst hun finner ut at visst Nora og William hooker…

    • Jen

      Hun kommer sikkert til å bli knust først, men så finner hun seg sikkert en annen å være opptatt av. Håper alle fall det!
      Synes Noora og William passer mye bedre sammen enn William og Vilde. Så nå er det på tide at William begynner å ta seg sammen og oppføre seg som et menneske! ha ha

  16. Marte

    Gleder meg noe sykt til fredag 🙂 William er utrolig kjekk.

    1
  17. blæh

    William er egentlig evig klein

  18. ..

    Pretty boy

    1
  19. William + Noora

    Elsker William og Noora! Beste klippet hittil. Vilde må nok komme seg videre

    1
  20. :)

    kan dere plis skjønne at vors ikke er det samme som fest? takk

      • Pikachu

        Vors = vorspiel, som betyr førfest. Det er altså når man drikker litt med et par venner FØR man drar på fest eller ut på byen.

      • ???

        Tenker det sammeeee!! Tenkte først at det liksom skulle være en slags førfest til russetiden ellernoe, når de kaller det for penetratorvors f.eks… men når de har «nissevors» ogsånt skjønner jeg ikkeno

      • ...

        Vors kommer av vorspiel og betyr forspill altså oppvarming før selve festen. Google it..

    • .

      De er jo ikke 18, så blir vel ikke noen tur på byn 😛 Så er vel et vors de har før de drar på en større fest…

  21. fuck god

    eg syns det e spennenes <3

  22. LOL FUCKBOY

    haha var litt vansklig å se på det når læren min gikk forbi pcen min 1 million gang. Han tok meg til slutt og puttet videon på smartborden sånn at alle kunne se fordi han har sett SKAM ør. Læren min er 20 sånn info og han jobber for SKAM.

    • :PPPPP

      er jeg den eneste som ikke skjønte en shit av den kommentaren der

  23. LOJVDF

    kiss me in the ass william er kjeeeeeeeeeeeeeeeeek <3 <3 <3 <3

  24. ?

    William er så søt!❤️❤️

  25. F N?

    Nei noora, nå lyver du bare til deg selv

  26. Rebekka

    Er jeg den eneste her som shipper Noora og William jævlig mye??

    1
    • Fillip

      Neeei, håper ikke det skjer i det hele tatt!!

    • Rebecca

      Nei, det er du ikke, fryseren! Shipper dem til 1000!

    • Anonym

      Jeg gjør det og!!! Det blir sikkert noe trøbbel da, med Vilde og greier…

    • Sunney

      Nei, jeg ogsåååå!

  27. Noora!❤️?

    Omg!! Fredag!!??❤️???

  28. brille nora vilde

    skjør på skam dette bør dere ikke skamme dere over 🙂 😉

  29. Thea

    gleder meg til fredag!!!!

  30. Nicholas

    Håper det blir noe på gang mellom William og Noora

    2
  31. henni

    Yes!!
    endelig har KAM begynt igjen

  32. *Heart eyes*

    Jeg liker denne sesongen bedre enn den andre allerede!

    2
    • ...

      SAMEEE

      1
  33. Lilly

    Vett at wiliam er sån fuckboy, douchbag osv.. Men fyfaen så jævli hot han er??

    2
  34. vittig

    Dere som skriver at dere tror Noora og william kommer til å bli sammen? Hallo? De hadde ikke lagd en så stor greie både på promo/trailer OG i selve sesongen om det ikke skulle blitt noe? haha jeez

  35. Emma

    Elsker at William ikke gir seg før Nora og han blir sammen.

    2
  36. Mona❤️

    Dette bli spennende uansett! Chris og Eva da? Kommer det kanskje til å skje noe der eller er alt over pga hooket og det med Iben?

  37. Emilie

    Særr? Haha sykt bra episode:)) Wilhelm er bare råkjekk<3<3<3
    GLEDER MEG TIL FREDAG!!!

  38. Nati

    Det er kanskje noe som har hendt i virkligheten, jeg har vært i den situasjonen!

  39. Henri

    William ble plutselig en mye mer interessant karakter!!

    2
  40. Sara

    William wins

    2
  41. Alma

    Noora blir litt tiltrukket av William da!!

  42. Alma

    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. SuperÆrligeJenta

    Jeg elsker den slutten med «You lose» :`D BTW; 666 hjerter på videoen nå

  44. Frida

    ÅÅÅ, elsker William❤️❤️

    1
  45. Hailey

    Shipper Nora og William som faen og Eva og Chris

  46. Linnea ?

    R jeg den eneste som synes at William r jævlig klein?

  47. @

    Glede me syyykt te fredag???

  48. OMG!

    Jeg tror vorset de skal ha på fredag er det som var på trailern til sesong 2 ??? hvir Vilde lå i seng og Noora våkner og ser William

    • Anna

      Traileren var bare et bilde på serien, ikke noe som faktisk skjedde… Bare sånn info ?