Det at William har en tragisk bakgrunn er kanskje en grunn for hvorfor han oppfører seg som en fuckboy, men det er ikke en unnskyldning 😉 «Lillesøsteren min døde, derfor kan jeg banke folk og behandle jenter som dritt» – det er ikke sånn det funker.
Jjj
Er fuckboy det som før her rundbrenner? Hilsen gæmlis
akjdfkfj
Jepp
Jen
Enig, men det er jo en forklaring på hvorfor han er sånn. Likevel, det unnskylder han absolutt ikke! Han burde jo få noe hjelp til å takle følelsene sine. Og ikke takle dem ved å banke folk og ligge rundt! Regner med at Noora kommer til å få han til å forstå det. Kanskje hun har opplevd noe tilsvarende? Hadde ikke forundret meg
Christina
Jepp, det er en slags forklaring, og jeg føler med en gang at han ble en mer interessant karakter. Jeg håper bare ikke han vinner Noora over bare med hans nåværende douchebag-«jeg er så kul»-oppførsel :p
Fujj
Det e jo bære en serie slutt å klikk
Christina
Jeg liker jo serien kjempegodt. Er vel ikke noe galt med å ha lyst å diskutere litt?
Evert
word
jules
folk er engasjert, er det så rart da??
LOL
Ehn.. Vi vet jo det! Vi sier liksom vår mening fordi det er en serie ?
Serr! Trodde du var skjønte det?
Anonym
Enig
Jen
Kan jeg aldri se for meg! Noora har mer integritet enn som så!
Anonym
Men det kan også være personligheten hans og jeg tror at William ikke bare vil ligge med henne men at han faktisk har ekte følelser og jeg kan sånt jeg har sett på latterlig mange filmer om kjærlighet
krister
enig du er en strong and independent woman btw merka du at han lekte drit kul når han tygde på tyggisen sin eller
Christina
Haha ja, han tror virkelig at han er guds gave til damene på jord!
lol
Selvfølgelig er det ikke en unnskyldning, tror ikke han selv tenker han har rett til å gjøre det pga det heller. Men det viser litt hvorfor han er sånn. Han sliter nok veldig med det og det er synd i han selv om han oppfører seg som en douche. Han har opplevd noe som ikke så veldig mange andre har gjort og folk har helt forskjellige sorgreaksjoner.
Christina
Føler bare at ofte så selvom en karakter er skikkelig ond (og da mener jeg andre filmer/bøker/serier, ikke Skam), så er det ofte fans og/eller andre karakterer som sier «han hadde et dårlig liv, det er ikke hans feil at han er sånn», og det synes jeg alltid er kjipt :p Du har helt rett i det du skriver, og en ting er sikkert, det blir interessant å se hvilken retning de tar William i i denne sesongen.
gerard
min lillesøster er også død det er derfor jeg skader folk på daglig basis. blant annet via slag
Hei liksom
Jeg synes plutselig synd på ham jeg. Men enig, han skal ikke gå rundt og være en douchebag for det om
Løøøøv
Jeg synes at alle burde oppføre seg som de vil!! Det er dems valg om de ikke vil bli likt!
Høh
Preach!
skam.p3ben13
om my god! wiliam r den diggeste <3333 orgasmic
ingrid johanne
WILLIAM E SO HOT
Amanda
Heter hun Ville eller Vilde?
Emma
Vilde
Woop
Nå er det bare å glede seg til fredag!!??
Jen
Visste at det var en grunn til at William oppfører seg som han gjør!
På tide at Vilde finner en ny fyr, slik at hun kommer over William. Han er Noora sin! Ha ha! Selv om hun påstår at det aldri blir noe mellom det. As if! Men jeg tror ikke det kommer til å skje noe særlig mellom dem før om en god stund.
Kami
Synes ikke det skal skje noe mellom William og Noora før William begynner å oppføre seg bedre, og ikke tror han er så jævlig kul og at han bare kan velge og vrake.
V
Der er Wilhelm jo
gudmund
william er en ekte pøbel blir nesten litt redd her jeg titter igjennom sjermen HAHA.
Emely
what the foe?
Ada
Foe? Hva faen
Emilie Hudø
Herregud, han e så keen på ho???
Linnea
Omfg! Elsker William! Han e jævlig råååå!?
Tia
Er faen meg enig ass?????
G16
Tanken på hvor skuffa Vilde blir visst hun finner ut at visst Nora og William hooker…
Jen
Hun kommer sikkert til å bli knust først, men så finner hun seg sikkert en annen å være opptatt av. Håper alle fall det!
Synes Noora og William passer mye bedre sammen enn William og Vilde. Så nå er det på tide at William begynner å ta seg sammen og oppføre seg som et menneske! ha ha
Marte
Gleder meg noe sykt til fredag 🙂 William er utrolig kjekk.
blæh
William er egentlig evig klein
Noora er rååå
Jaas
Henriii
Yep
..
Pretty boy
William + Noora
Elsker William og Noora! Beste klippet hittil. Vilde må nok komme seg videre
:)
kan dere plis skjønne at vors ikke er det samme som fest? takk
V
Hva er forskjellen?
Pikachu
Vors = vorspiel, som betyr førfest. Det er altså når man drikker litt med et par venner FØR man drar på fest eller ut på byen.
???
Tenker det sammeeee!! Tenkte først at det liksom skulle være en slags førfest til russetiden ellernoe, når de kaller det for penetratorvors f.eks… men når de har «nissevors» ogsånt skjønner jeg ikkeno
...
Vors kommer av vorspiel og betyr forspill altså oppvarming før selve festen. Google it..
.
De er jo ikke 18, så blir vel ikke noen tur på byn 😛 Så er vel et vors de har før de drar på en større fest…
fuck god
eg syns det e spennenes <3
LOL FUCKBOY
haha var litt vansklig å se på det når læren min gikk forbi pcen min 1 million gang. Han tok meg til slutt og puttet videon på smartborden sånn at alle kunne se fordi han har sett SKAM ør. Læren min er 20 sånn info og han jobber for SKAM.
:PPPPP
er jeg den eneste som ikke skjønte en shit av den kommentaren der
z
Ikke jeg heller
Luke Skywalker
??
LOJVDF
kiss me in the ass william er kjeeeeeeeeeeeeeeeeek <3 <3 <3 <3
?
William er så søt!❤️❤️
F N?
Nei noora, nå lyver du bare til deg selv
Rebekka
Er jeg den eneste her som shipper Noora og William jævlig mye??
Fillip
Neeei, håper ikke det skjer i det hele tatt!!
Rebecca
Nei, det er du ikke, fryseren! Shipper dem til 1000!
Anonym
Jeg gjør det og!!! Det blir sikkert noe trøbbel da, med Vilde og greier…
.
Neeeeeei! De MÅ bare
Hdhidlw
haha ja sykt åå
Helene
Hva betyr shipper?
Sunney
Nei, jeg ogsåååå!
Noora!❤️?
Omg!! Fredag!!??❤️???
brille nora vilde
skjør på skam dette bør dere ikke skamme dere over 🙂 😉
Thea
gleder meg til fredag!!!!
Nicholas
Håper det blir noe på gang mellom William og Noora
henni
Yes!!
endelig har KAM begynt igjen
*Heart eyes*
Jeg liker denne sesongen bedre enn den andre allerede!
...
SAMEEE
Lilly
Vett at wiliam er sån fuckboy, douchbag osv.. Men fyfaen så jævli hot han er??
vittig
Dere som skriver at dere tror Noora og william kommer til å bli sammen? Hallo? De hadde ikke lagd en så stor greie både på promo/trailer OG i selve sesongen om det ikke skulle blitt noe? haha jeez
Emma
Elsker at William ikke gir seg før Nora og han blir sammen.
Mona❤️
Dette bli spennende uansett! Chris og Eva da? Kommer det kanskje til å skje noe der eller er alt over pga hooket og det med Iben?
Emilie
Særr? Haha sykt bra episode:)) Wilhelm er bare råkjekk<3<3<3
GLEDER MEG TIL FREDAG!!!
Nati
Det er kanskje noe som har hendt i virkligheten, jeg har vært i den situasjonen!
Henri
William ble plutselig en mye mer interessant karakter!!
Williaam
William? That look?
Han er serr keen på hu… SYKT
Han er serr keen på hu… Noe SYKT
er du sikker? har ikke fått meg meg det, jeg
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Det at William har en tragisk bakgrunn er kanskje en grunn for hvorfor han oppfører seg som en fuckboy, men det er ikke en unnskyldning 😉 «Lillesøsteren min døde, derfor kan jeg banke folk og behandle jenter som dritt» – det er ikke sånn det funker.
Er fuckboy det som før her rundbrenner? Hilsen gæmlis
Jepp
Enig, men det er jo en forklaring på hvorfor han er sånn. Likevel, det unnskylder han absolutt ikke! Han burde jo få noe hjelp til å takle følelsene sine. Og ikke takle dem ved å banke folk og ligge rundt! Regner med at Noora kommer til å få han til å forstå det. Kanskje hun har opplevd noe tilsvarende? Hadde ikke forundret meg
Jepp, det er en slags forklaring, og jeg føler med en gang at han ble en mer interessant karakter. Jeg håper bare ikke han vinner Noora over bare med hans nåværende douchebag-«jeg er så kul»-oppførsel :p
Det e jo bære en serie slutt å klikk
Jeg liker jo serien kjempegodt. Er vel ikke noe galt med å ha lyst å diskutere litt?
word
folk er engasjert, er det så rart da??
Ehn.. Vi vet jo det! Vi sier liksom vår mening fordi det er en serie ?
Serr! Trodde du var skjønte det?
Enig
Kan jeg aldri se for meg! Noora har mer integritet enn som så!
Men det kan også være personligheten hans og jeg tror at William ikke bare vil ligge med henne men at han faktisk har ekte følelser og jeg kan sånt jeg har sett på latterlig mange filmer om kjærlighet
enig du er en strong and independent woman btw merka du at han lekte drit kul når han tygde på tyggisen sin eller
Haha ja, han tror virkelig at han er guds gave til damene på jord!
Selvfølgelig er det ikke en unnskyldning, tror ikke han selv tenker han har rett til å gjøre det pga det heller. Men det viser litt hvorfor han er sånn. Han sliter nok veldig med det og det er synd i han selv om han oppfører seg som en douche. Han har opplevd noe som ikke så veldig mange andre har gjort og folk har helt forskjellige sorgreaksjoner.
Føler bare at ofte så selvom en karakter er skikkelig ond (og da mener jeg andre filmer/bøker/serier, ikke Skam), så er det ofte fans og/eller andre karakterer som sier «han hadde et dårlig liv, det er ikke hans feil at han er sånn», og det synes jeg alltid er kjipt :p Du har helt rett i det du skriver, og en ting er sikkert, det blir interessant å se hvilken retning de tar William i i denne sesongen.
min lillesøster er også død det er derfor jeg skader folk på daglig basis. blant annet via slag
Jeg synes plutselig synd på ham jeg. Men enig, han skal ikke gå rundt og være en douchebag for det om
Jeg synes at alle burde oppføre seg som de vil!! Det er dems valg om de ikke vil bli likt!
Preach!
om my god! wiliam r den diggeste <3333 orgasmic
WILLIAM E SO HOT
Heter hun Ville eller Vilde?
Vilde
Nå er det bare å glede seg til fredag!!??
Visste at det var en grunn til at William oppfører seg som han gjør!
På tide at Vilde finner en ny fyr, slik at hun kommer over William. Han er Noora sin! Ha ha! Selv om hun påstår at det aldri blir noe mellom det. As if! Men jeg tror ikke det kommer til å skje noe særlig mellom dem før om en god stund.
Synes ikke det skal skje noe mellom William og Noora før William begynner å oppføre seg bedre, og ikke tror han er så jævlig kul og at han bare kan velge og vrake.
Der er Wilhelm jo
william er en ekte pøbel blir nesten litt redd her jeg titter igjennom sjermen HAHA.
what the foe?
Foe? Hva faen
Herregud, han e så keen på ho???
Omfg! Elsker William! Han e jævlig råååå!?
Er faen meg enig ass?????
Tanken på hvor skuffa Vilde blir visst hun finner ut at visst Nora og William hooker…
Hun kommer sikkert til å bli knust først, men så finner hun seg sikkert en annen å være opptatt av. Håper alle fall det!
Synes Noora og William passer mye bedre sammen enn William og Vilde. Så nå er det på tide at William begynner å ta seg sammen og oppføre seg som et menneske! ha ha
Gleder meg noe sykt til fredag 🙂 William er utrolig kjekk.
William er egentlig evig klein
Jaas
Yep
Pretty boy
Elsker William og Noora! Beste klippet hittil. Vilde må nok komme seg videre
kan dere plis skjønne at vors ikke er det samme som fest? takk
Hva er forskjellen?
Vors = vorspiel, som betyr førfest. Det er altså når man drikker litt med et par venner FØR man drar på fest eller ut på byen.
Tenker det sammeeee!! Tenkte først at det liksom skulle være en slags førfest til russetiden ellernoe, når de kaller det for penetratorvors f.eks… men når de har «nissevors» ogsånt skjønner jeg ikkeno
Vors kommer av vorspiel og betyr forspill altså oppvarming før selve festen. Google it..
De er jo ikke 18, så blir vel ikke noen tur på byn 😛 Så er vel et vors de har før de drar på en større fest…
eg syns det e spennenes <3
haha var litt vansklig å se på det når læren min gikk forbi pcen min 1 million gang. Han tok meg til slutt og puttet videon på smartborden sånn at alle kunne se fordi han har sett SKAM ør. Læren min er 20 sånn info og han jobber for SKAM.
er jeg den eneste som ikke skjønte en shit av den kommentaren der
Ikke jeg heller
??
kiss me in the ass william er kjeeeeeeeeeeeeeeeeek <3 <3 <3 <3
William er så søt!❤️❤️
Nei noora, nå lyver du bare til deg selv
Er jeg den eneste her som shipper Noora og William jævlig mye??
Neeei, håper ikke det skjer i det hele tatt!!
Nei, det er du ikke, fryseren! Shipper dem til 1000!
Jeg gjør det og!!! Det blir sikkert noe trøbbel da, med Vilde og greier…
Neeeeeei! De MÅ bare
haha ja sykt åå
Hva betyr shipper?
Nei, jeg ogsåååå!
Omg!! Fredag!!??❤️???
skjør på skam dette bør dere ikke skamme dere over 🙂 😉
gleder meg til fredag!!!!
Håper det blir noe på gang mellom William og Noora
Yes!!
endelig har KAM begynt igjen
Jeg liker denne sesongen bedre enn den andre allerede!
SAMEEE
Vett at wiliam er sån fuckboy, douchbag osv.. Men fyfaen så jævli hot han er??
Dere som skriver at dere tror Noora og william kommer til å bli sammen? Hallo? De hadde ikke lagd en så stor greie både på promo/trailer OG i selve sesongen om det ikke skulle blitt noe? haha jeez
Elsker at William ikke gir seg før Nora og han blir sammen.
Dette bli spennende uansett! Chris og Eva da? Kommer det kanskje til å skje noe der eller er alt over pga hooket og det med Iben?
Særr? Haha sykt bra episode:)) Wilhelm er bare råkjekk<3<3<3
GLEDER MEG TIL FREDAG!!!
Det er kanskje noe som har hendt i virkligheten, jeg har vært i den situasjonen!
William ble plutselig en mye mer interessant karakter!!
William wins
Noora blir litt tiltrukket av William da!!
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg elsker den slutten med «You lose» :`D BTW; 666 hjerter på videoen nå
når kommer ep 1 s2
ÅÅÅ, elsker William❤️❤️
Shipper Nora og William som faen og Eva og Chris
R jeg den eneste som synes at William r jævlig klein?
Glede me syyykt te fredag???
Jeg tror vorset de skal ha på fredag er det som var på trailern til sesong 2 ??? hvir Vilde lå i seng og Noora våkner og ser William
Traileren var bare et bilde på serien, ikke noe som faktisk skjedde… Bare sånn info ?