261 kommentarer

    • Celina

      Du er first, det er bra.

    • DEN HELLIGE STEINSPRUT Jonas

      ikke sant? jeg er helt WOW

  1. give me more

    1
  2. lol

    siste uke med skam for nå, hvis ikke jeg tar feil 🙁

    • ?

      Hææ?!?!?! For alltid liksom?

    • Victoria

      Jeg håper virkelig det kommer fler etter jul!!

    • Anne

      Kommer sikkert en sesong til!

    • :)

      Feil, skal vare i 2 uker til minst! Er bare å se på NRK!

      • Victoria

        På NRK står deg at episode 11 av 11 blir sendt nå på fredag

    • RandomChick

      Håper det kommer en ny sesong der Noora er hovedpersonen❤️ Sånn som Eva er nå. Og flere episoder med hun og William☺️

      2
  3. Elma

    Ooooooooooooh my goooooood ????????????????????????

  4. Dina

    SKAM er bare så sykt bra!! Willhelm+Nora=ELSK

    • June

      Han heter jo ikke Wilhem da du

      1
    • Vera

      Jeg tror hun vet det…

  5. Nora og Wilhelm

    Digger det 🙂

    • Heihei

      Han heter jo William da

      • ost

        ^ tror du vi er dumme? vi vet jo at han heter william da men willhelm er kallenavn.

      • takknemlig

        tusen takk får å stave navnet hans riktig #respekt

  6. Kristina

    Vett noko ka songen heiter?

    • *

      Last ned shazam elns

      1
    • :))

      hello lover av empires tror i

      1
    • Hello Lover

      av Empire

      1
    • Skam

      Ja, det ligger en liste med sanger vi bruker her på Spotify. Det er bareå søke på Skam.

  7. Elin

    Nora og William passer sammen?

    1
    • K.

      Jaaa 😀 Begge er såå fin !

    • Nei.

      Nei!

      1
      • Jo

        Jo!

        1
    • Sara

      Begge er jævlig fine az
      Men Noora er rå men William er litt lysten på noe

      1
    • rebs

      ja, hvis William begynner å oppføre seg litt mindre dust.

      1
  8. PHIA

    OMG.
    «Wilhelm» skal jo få barn med Vilde. Og så er han forelska i vennina til Vilde (Noora). What next?

  9. Hahah

    Du Dina han heter jo ikke willhelm det er jo noe noora sier.( han heter William)

    • Vera

      Du, jeg tror faktisk hun forstår det

    • melk

      omg, det er internetthumor vettu…et kallenavn..ofc vi vet at han heter William… 😉

      • Frustrert

        Hvis di ikke hat lagt merke til det Å har hun hærmetegn foran navnet

  10. Fei fei bing

    Æsj nei han kan holde seg laaaangt unna lille Noora, hun fortjener mye bedre❤

  11. Liz

    Omg!!!! Han er rå , og hun faller for det ???

  12. noen, liksom

    ooomg, beste serien mer

  13. K.

    Dee bare passe sååå bra sammen, bli sammen 😀 Nooraaa !!

    Og Isak og Eva 😀

    ????????

  14. Heiheiheihei

    Jeg ser jo at Noora kanskje liker han litt. Jeg tror nok ikke William er noen player.

    1
    • ING

      Tror han har sluttet å ligge rundt pga Noora

    • Hei

      Tror ikke jeg heller. Tror han var det før han hørte/så Noora. Håper sykt at de blir sammen. Og Isak og Eva er bare perf, liker ikke Jonas.

  15. Bulle

    Shipper dem sååååååååå mye <3

    • ING

      Følg skam på Spotify, de legger ut alle sangene

  16. :)))))

    ÅÅ MY BABIES, ELKER DEM SÅ MYE HERREGUD HJERTET MITT

  17. Synne

    «Fy faen så vakker du er»
    – døde

    1
  18. Jente 17

    Herregud så søt William er!

  19. julia

    Gleder med til neste video ?❤❤

  20. ING

    Noora holder seg ikke, må innrømme at den siste kommentaren til William var utrolig søt

  21. Trenger hjelp

    Hva sa William når Noora sa, nå må du gi opp??

    • Emma

      «gi opp? jeg kommer ikke til å gi opp»

  22. Trenger hjelp

    Hva svarte William når Noora sa nå må du gi opp?

    • rebs

      jeg kommer ikke til å gi opp.

  23. SKAM

    ÆSJ WILLIAM ER KVALM

    • DEN HELLIGE STEINSPRUT Jonas

      wtf, hes is the kjekkest boy ever lissome

  24. Mulla

    Hahah ååå jeg tror jeg dør! Hvor kleine er de lol

  25. Eva+isak❤️

    Da jeg først hørte musikken trodde jeg at det var et korps William hadde leid inn?

    • Hanna

      Haha jeg ler! Det var morsomt!

    • Sara

      HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA

    • Jente 17

      Hahahah han hadde sikkert gjort alt for å få Noora

      1
  26. Nicoline

    Hun knuser hjertet til Vilde om hun blir sammen med han.. But i still see it coming

  27. Skam fan

    Trodde han skulle kysse Noora når muikken kom men jaja…

  28. Hanna

    Kanskje en av mine favorittepisoder!!! Noora + William = ❤️

  29. William + Noora =

    Fyf shipper dem så sykt!

  30. Sara

    Team «Wilhelm» og Noora? Bare jeg som så at Noora ble veldig smigra❤️ Hun går sikkert på date med han!

  31. Queen??

    William er elsk ?Og Chris?❤️

  32. Hahhah

    Beste episode! Wallah de er så søte

  33. Tile

    Wow!!!!! Verdens episode!! Håper de har sex og gifter seg❤️❤️?????????????

  34. Tile

    Wow!!!! Verdens beste skam episode?? håper de har sex og gifter seg!!❤️❤️

  35. hva?!

    er dette siste uka med skam?!!!!

  36. Malin

    OMG! HUN E JO DRIT FIN DA *-*

  37. Lol

    Uff synes synd på Isak?

  38. ..........

    ååh jeg hoper de blir sammen.. de er bare så søte sammen!
    William + Noora= ekte kjærligher♥♥♥♥

  39. emilie

    jeg shipper nora og wiliam sykt!!!!

  40. Hei hei

    OMG kan ikke Isak og Eva bli sammen

    • SuperÆrligeJenta

      Jeg vet! Isak er SÅ mye bedre og snillere enn Jonas NOEN GANG kommer til å bli.
      Også er Isak veldig søt og det er alltid et pluss<3

    • Skaam ?

      Blir nå litt dumt det når Eva og Jonas elsker hverandre.. De er veldig søte sammen de og.. Men nå som Jonas bruker hasj ish så er ikke Jonas like kul lengere… Så Isak og Eva er nok bare elsk sammen ? Isak er lizzm Jonas sin bedre halvdel.. MEN (ble enda et men her ja) Jonas kommer til og klikke på Isak ?

      • noe annet viktig

        hvis eva blir sammen med Isak blir isak den nye eva !

      • :-

        Noe annet viktig: haha ja