siste uke med skam for nå, hvis ikke jeg tar feil 🙁
K.
Stemme… :-/
?
Hææ?!?!?! For alltid liksom?
Victoria
Jeg håper virkelig det kommer fler etter jul!!
Anne
Kommer sikkert en sesong til!
Julie
Ja, det må det!
oliven
WHAT
:)
Feil, skal vare i 2 uker til minst! Er bare å se på NRK!
Victoria
På NRK står deg at episode 11 av 11 blir sendt nå på fredag
RandomChick
Håper det kommer en ny sesong der Noora er hovedpersonen❤️ Sånn som Eva er nå. Og flere episoder med hun og William☺️
Elma
Ooooooooooooh my goooooood ????????????????????????
Dina
SKAM er bare så sykt bra!! Willhelm+Nora=ELSK
June
Han heter jo ikke Wilhem da du
Amy
Willhelm*
Vera
Jeg tror hun vet det…
Nora og Wilhelm
Digger det 🙂
Heihei
Han heter jo William da
ost
^ tror du vi er dumme? vi vet jo at han heter william da men willhelm er kallenavn.
ING
Interhumor
Nora og Wilhelm
Jeg vet
takknemlig
tusen takk får å stave navnet hans riktig #respekt
K
First.
Hei
Bruh
Kristina
Vett noko ka songen heiter?
*
Last ned shazam elns
:))
hello lover av empires tror i
Hello Lover
av Empire
Skam
Ja, det ligger en liste med sanger vi bruker her på Spotify. Det er bareå søke på Skam.
Elin
Nora og William passer sammen?
K.
Jaaa 😀 Begge er såå fin !
Nei.
Nei!
Jo
Jo!
Sara
Begge er jævlig fine az
Men Noora er rå men William er litt lysten på noe
rebs
ja, hvis William begynner å oppføre seg litt mindre dust.
Helene
Meeeer!
PHIA
OMG.
«Wilhelm» skal jo få barn med Vilde. Og så er han forelska i vennina til Vilde (Noora). What next?
?
Vilde er jonikke gravid
Hahah
Du Dina han heter jo ikke willhelm det er jo noe noora sier.( han heter William)
Vera
Du, jeg tror faktisk hun forstår det
melk
omg, det er internetthumor vettu…et kallenavn..ofc vi vet at han heter William… 😉
Frustrert
Hvis di ikke hat lagt merke til det Å har hun hærmetegn foran navnet
Fei fei bing
Æsj nei han kan holde seg laaaangt unna lille Noora, hun fortjener mye bedre❤
Amalie
Enig!
Liz
Omg!!!! Han er rå , og hun faller for det ???
Andrea
Vet!!!
noen, liksom
ooomg, beste serien mer
K.
Dee bare passe sååå bra sammen, bli sammen 😀 Nooraaa !!
Og Isak og Eva 😀
????????
Heiheiheihei
Jeg ser jo at Noora kanskje liker han litt. Jeg tror nok ikke William er noen player.
ING
Tror han har sluttet å ligge rundt pga Noora
vs
same
Hei
Tror ikke jeg heller. Tror han var det før han hørte/så Noora. Håper sykt at de blir sammen. Og Isak og Eva er bare perf, liker ikke Jonas.
Bulle
Shipper dem sååååååååå mye <3
otp
yesss
supe
ka heter songen
ING
Følg skam på Spotify, de legger ut alle sangene
:D
Hello lover av Empires
noen
hello lover
:)))))
ÅÅ MY BABIES, ELKER DEM SÅ MYE HERREGUD HJERTET MITT
Synne
«Fy faen så vakker du er»
– døde
??
Ååårgh jaa??
??
Heeelt eniig??
Jente 17
Herregud så søt William er!
julia
Gleder med til neste video ?❤❤
ost
I SHIP IT
ING
Noora holder seg ikke, må innrømme at den siste kommentaren til William var utrolig søt
Trenger hjelp
Hva sa William når Noora sa, nå må du gi opp??
Emma
«gi opp? jeg kommer ikke til å gi opp»
OMG
OMG I SHIP IT
Trenger hjelp
Hva svarte William når Noora sa nå må du gi opp?
rebs
jeg kommer ikke til å gi opp.
SKAM
ÆSJ WILLIAM ER KVALM
DEN HELLIGE STEINSPRUT Jonas
wtf, hes is the kjekkest boy ever lissome
Mulla
Hahah ååå jeg tror jeg dør! Hvor kleine er de lol
Eva+isak❤️
Da jeg først hørte musikken trodde jeg at det var et korps William hadde leid inn?
Hanna
Haha jeg ler! Det var morsomt!
Sara
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
:D
HAHAHAHA romantisk.
Same
Samme her! ?
.....
lol
Jente 17
Hahahah han hadde sikkert gjort alt for å få Noora
Noora
Me2
Nicoline
Hun knuser hjertet til Vilde om hun blir sammen med han.. But i still see it coming
Skam fan
Trodde han skulle kysse Noora når muikken kom men jaja…
Anne
Samme her!
Hanna
Kanskje en av mine favorittepisoder!!! Noora + William = ❤️
William + Noora =
Fyf shipper dem så sykt!
Sara
Team «Wilhelm» og Noora? Bare jeg som så at Noora ble veldig smigra❤️ Hun går sikkert på date med han!
Queen??
William er elsk ?Og Chris?❤️
Hahhah
Beste episode! Wallah de er så søte
Tile
Wow!!!!! Verdens episode!! Håper de har sex og gifter seg❤️❤️?????????????
Chris❤️
Hahah
oliven
ye <3 hahaha
Tile
Wow!!!! Verdens beste skam episode?? håper de har sex og gifter seg!!❤️❤️
hva?!
er dette siste uka med skam?!!!!
Skam
Nei.
Malin
OMG! HUN E JO DRIT FIN DA *-*
Lol
Uff synes synd på Isak?
..........
ååh jeg hoper de blir sammen.. de er bare så søte sammen!
William + Noora= ekte kjærligher♥♥♥♥
satan
fyyyyyyyyfaen
emilie
jeg shipper nora og wiliam sykt!!!!
Hei hei
OMG kan ikke Isak og Eva bli sammen
SuperÆrligeJenta
Jeg vet! Isak er SÅ mye bedre og snillere enn Jonas NOEN GANG kommer til å bli.
Også er Isak veldig søt og det er alltid et pluss<3
Skaam ?
Blir nå litt dumt det når Eva og Jonas elsker hverandre.. De er veldig søte sammen de og.. Men nå som Jonas bruker hasj ish så er ikke Jonas like kul lengere… Så Isak og Eva er nok bare elsk sammen ? Isak er lizzm Jonas sin bedre halvdel.. MEN (ble enda et men her ja) Jonas kommer til og klikke på Isak ?
noe annet viktig
hvis eva blir sammen med Isak blir isak den nye eva !
Eyy first :))
Du er first, det er bra.
Wow
ikke sant? jeg er helt WOW
Loo
First!!!
give me more
siste uke med skam for nå, hvis ikke jeg tar feil 🙁
Stemme… :-/
Hææ?!?!?! For alltid liksom?
Jeg håper virkelig det kommer fler etter jul!!
Kommer sikkert en sesong til!
Ja, det må det!
WHAT
Feil, skal vare i 2 uker til minst! Er bare å se på NRK!
På NRK står deg at episode 11 av 11 blir sendt nå på fredag
Håper det kommer en ny sesong der Noora er hovedpersonen❤️ Sånn som Eva er nå. Og flere episoder med hun og William☺️
Ooooooooooooh my goooooood ????????????????????????
SKAM er bare så sykt bra!! Willhelm+Nora=ELSK
Han heter jo ikke Wilhem da du
Willhelm*
Jeg tror hun vet det…
Digger det 🙂
Han heter jo William da
^ tror du vi er dumme? vi vet jo at han heter william da men willhelm er kallenavn.
Interhumor
Jeg vet
tusen takk får å stave navnet hans riktig #respekt
First.
Bruh
Vett noko ka songen heiter?
Last ned shazam elns
hello lover av empires tror i
av Empire
Ja, det ligger en liste med sanger vi bruker her på Spotify. Det er bareå søke på Skam.
Nora og William passer sammen?
Jaaa 😀 Begge er såå fin !
Nei!
Jo!
Begge er jævlig fine az
Men Noora er rå men William er litt lysten på noe
ja, hvis William begynner å oppføre seg litt mindre dust.
Meeeer!
OMG.
«Wilhelm» skal jo få barn med Vilde. Og så er han forelska i vennina til Vilde (Noora). What next?
Vilde er jonikke gravid
Du Dina han heter jo ikke willhelm det er jo noe noora sier.( han heter William)
Du, jeg tror faktisk hun forstår det
omg, det er internetthumor vettu…et kallenavn..ofc vi vet at han heter William… 😉
Hvis di ikke hat lagt merke til det Å har hun hærmetegn foran navnet
Æsj nei han kan holde seg laaaangt unna lille Noora, hun fortjener mye bedre❤
Enig!
Omg!!!! Han er rå , og hun faller for det ???
Vet!!!
ooomg, beste serien mer
Dee bare passe sååå bra sammen, bli sammen 😀 Nooraaa !!
Og Isak og Eva 😀
????????
Jeg ser jo at Noora kanskje liker han litt. Jeg tror nok ikke William er noen player.
Tror han har sluttet å ligge rundt pga Noora
same
Tror ikke jeg heller. Tror han var det før han hørte/så Noora. Håper sykt at de blir sammen. Og Isak og Eva er bare perf, liker ikke Jonas.
Shipper dem sååååååååå mye <3
yesss
ka heter songen
Følg skam på Spotify, de legger ut alle sangene
Hello lover av Empires
hello lover
ÅÅ MY BABIES, ELKER DEM SÅ MYE HERREGUD HJERTET MITT
«Fy faen så vakker du er»
– døde
Ååårgh jaa??
Heeelt eniig??
Herregud så søt William er!
Gleder med til neste video ?❤❤
I SHIP IT
Noora holder seg ikke, må innrømme at den siste kommentaren til William var utrolig søt
Hva sa William når Noora sa, nå må du gi opp??
«gi opp? jeg kommer ikke til å gi opp»
OMG I SHIP IT
Hva svarte William når Noora sa nå må du gi opp?
jeg kommer ikke til å gi opp.
ÆSJ WILLIAM ER KVALM
wtf, hes is the kjekkest boy ever lissome
Hahah ååå jeg tror jeg dør! Hvor kleine er de lol
Da jeg først hørte musikken trodde jeg at det var et korps William hadde leid inn?
Haha jeg ler! Det var morsomt!
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHA romantisk.
Samme her! ?
lol
Hahahah han hadde sikkert gjort alt for å få Noora
Me2
Hun knuser hjertet til Vilde om hun blir sammen med han.. But i still see it coming
Trodde han skulle kysse Noora når muikken kom men jaja…
Samme her!
Kanskje en av mine favorittepisoder!!! Noora + William = ❤️
Fyf shipper dem så sykt!
Team «Wilhelm» og Noora? Bare jeg som så at Noora ble veldig smigra❤️ Hun går sikkert på date med han!
William er elsk ?Og Chris?❤️
Beste episode! Wallah de er så søte
Wow!!!!! Verdens episode!! Håper de har sex og gifter seg❤️❤️?????????????
Hahah
ye <3 hahaha
Wow!!!! Verdens beste skam episode?? håper de har sex og gifter seg!!❤️❤️
er dette siste uka med skam?!!!!
Nei.
OMG! HUN E JO DRIT FIN DA *-*
Uff synes synd på Isak?
ååh jeg hoper de blir sammen.. de er bare så søte sammen!
William + Noora= ekte kjærligher♥♥♥♥
fyyyyyyyyfaen
jeg shipper nora og wiliam sykt!!!!
OMG kan ikke Isak og Eva bli sammen
Jeg vet! Isak er SÅ mye bedre og snillere enn Jonas NOEN GANG kommer til å bli.
Også er Isak veldig søt og det er alltid et pluss<3
Blir nå litt dumt det når Eva og Jonas elsker hverandre.. De er veldig søte sammen de og.. Men nå som Jonas bruker hasj ish så er ikke Jonas like kul lengere… Så Isak og Eva er nok bare elsk sammen ? Isak er lizzm Jonas sin bedre halvdel.. MEN (ble enda et men her ja) Jonas kommer til og klikke på Isak ?
hvis eva blir sammen med Isak blir isak den nye eva !
Noe annet viktig: haha ja