261 kommentarer

  1. gjørdis og gjerterud

    William aka Wilhelm og Noora er perf for hverandre !!!! Shipper dem som faen !!!

    WOORA 4 EVA !!!!!!

  2. Anne

    Tror jeg begynner å like de to i lag!

  3. gjerterud

    Eva+Jonas 4 eva<3<3<3<3<3<3<3 Enig folkens?

  4. Omg

    Såååå bra episode!!!!

  5. hæ?!

    er det siste uke med skam?!?!?!??!

  6. .

    All i want for christmas is William!!!??❤️

  7. A

    Noora likte det!!! Omg William er kuuul!

  8. Kaja

    Er Skam ferdig for alltid etter denne uka?? Nei!!!!

  9. i love chris

    okey folks, dere må være enige i at vi trenger mer Chris ass. han er så jaevlig deilig og pen, tror jeg begynner å grine. er ikke vanlig av meg å falle for så klisje gutter, men damn er han hot eller hva

    • Liz

      Han er hot ja! Og i denne filmen William og.

  10. leonora

    FYFADER! ALDRI HYLA SÅNN I HELE MITT LIV

  11. Anonym

    Kommer det sesong 2?

  12. Anonym

    Kommer det sesong 2??????

  13. William

    Elsket det derre: Fy faen så vakker du er?

  14. SLETT

    dette er ein video med banneord i. Denne videoen burde bli slettet så fort som muli?? små barn kan plukke opp alle stygge orda å bruke de!!!

    • Emma

      hallo, det står jo at denne serien burde være for over 15 år da

    • Sandra

      Take a chill-pill. Er det ikke foreldres ansvar for sånt?

    • ....

      Du må ikke bruke ordet stygge, små barn kan plukke det opp og forstå at det betyr noe negativt? Om barnet er gammelt nok til å komme seg inn på nettet for å se på Skam, tror jeg muligens disse stygge ordene er en del av vokabularet likevel?

    • S

      Sex, drikking og dop, dette er ikke akkurat noe små barn burde se på i utgangspunktet, heh.

  15. sara

    Men William liker noora, men skal ha barn med vilde uten at den vet det?that’s sick

  16. Anne Randine

    Jeg tror Nora er hemmelig betatt av William, men hun tør ikke innrømme det fordi hun vet hva slags person han er, og det med at han er faren til ungen til Vilde. Jeg tror hun håper på at han skal drite seg ut før eller senere så hun har en grunn til å ikke bli sammen med han.

  17. Skam fan

    wow! Utrolige greier as
    Og er det bare en sesong?

  18. gjerterud

    det kommer en sesong to, slapp av folkens! hangloose! 😉
    Team Eva+Jonas, kan virkelig ikke se for meg at Isak og Eva blir sammen. Lol

    • Julie

      Hvordan vet du at det klmmer en sesong 2 ????????

      • gjertrud

        jeg har fått høre det av noen venner som sa at det kom etter jul, det er jo mest sannsynlig at det kommer en ny sesong, fordi at det er jo ikke ferdig med story’en, og de får neppe til å bli ferdig med hele i en 20 min lang episode

    • Seli

      Er du sikker på at det kommer sesong 2 ? Virker ikke sånn

      • gjerterud

        Ganske sikker 🙂 vi kan godt vedde hvis du vil?

  19. Love

    Drama skam er den beste serien

  20. Ingunn

    Hei jeg er 90 år, elsker denne serien, barnebarna mine ser på den på netttbrettene dems hver gang de besøker meg her i tønsberg. Jeg bestemte meg for å se på det selv, siden de sa at det var så spennende. Jeg mener at Eva og Jonas burde bli sammen. Lol, sånn som dere ungdommer bruker å si det. Når jeg var ung sa vi bare dette var morsomt. Hei.

    • okeeeei

      altså vi bryr oss ikke om det du nettopp skrev gamla!!!! AHHAHAH

      • Ingunn

        Det var ikke særlig snilt sagt frøken. :/

    • Lol

      Særlig om du er 90 år da

    • Julia

      Vist du er en 90 år gammel dame, er jeg Erna Solberg.

      • Ingunn

        Dette var morsomt a gitt. Hei.

  21. leonora

    OMG! Noora og William blir sammen, men Vilde får barn med William HÆÆÆ

  22. Wilheim?

    Mista tellingen på hvor mange ganger jeg har sett denne…

  23. HJELP

    Herreguuuuuuud jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg liker william eller ikke

  24. Leah

    Beste episode hittil??

  25. Hardcore shipper!

    Man kan jo se at Wiliam liker Nora, i forhold til hvordan han behandla vilde.. Håoer de blir sammen?? #WIRA I shipped them so hard!??

  26. Stine

    tbh så kunne jeg ha hatt hele episoder med bare Noora og William, idgaf om kjærlighetsdramaet til Eva

    1
  27. Nora

    Noen av de beste episodene hittil, Elska den<3 vil se mer av Noora og William

  28. Emilie

    OMG!!! SYKT BRA EPISODE:))))))))))))))))
    Wilhelm og Nora altså;)) Håper de går på date sammen, de passer så godt.
    Jeg ELSKER hvordan Wilhelm er:)) Han er SYKT KJEKK!!!
    Synd at det bare er en uke igjen med skam:((((((((
    !!!ELSKER SKAM!!!

  29. Alle som tror at Vilde og William har fått barn

    Det er ikke dæ som har fått barn det er noen andre ingen er en så stor egoist at han ligger med noen også blir forelska i en Anna en dag etter

  30. Ja jeg kan mange navn som Ida Nina osv…

    Faen da hvorfor bare hvorfor sier ingen til William att han er med barn herregud Jesus Kristus
    Åhhh?????????
    Ingen sier det hvorfor sa ikke Nora det
    Nå og så dere blinke til noora på den episoden dagenderpå da sa ho er du gravid hvor sikker da ho hvar helt daff med ett tint blikk ???

  31. Kawaii

    Han har såååå dritfint smil!!??

    1
  32. Kawaii

    Han har så dritfint smil!!???

  33. Anonym

    Shipper Eva og Isak så sykt. Isak er så søt og snill mot Eva <3 Enig??

  34. Ine?

    Herregud! William er forelsket i Noora og venninna til Noora er gravid (hvis barnet lever??) Med barnet til William! Det er helt syyykt???

  35. Leo?

    Hahaaaa den må jeg bare prøve!!

  36. omg

    jeg begynta å grine da han sa det siste å fyyyy faen

  37. MJ

    Dette er det kleineste videon jeg har sett, HAHAHA.

  38. Cool✌?️

    Er det siste uka med skam?!!!!

  39. Marta

    Isak er sååå søt

  40. nora

    KAN IKKE NOORA VÆRE HOMO Å DET HADDE VÆRT SÅ BRA LIKSOM VILLHELM NÅ MÅ DU FAKTISK GI OPP

    • ???

      Jenter kan ikke bli homo men de kan bli lesbiske

  41. Frida

    VÆR SÅ SNILL ALDRI SLUTT MED SKAM??❤️ Alle pæ skolen snakker om det og det er virkelig det beste jeg har sett! Vær så snill!

  42. EVA+ISAK=?

    Eva+Isak må bli sammen plis

  43. Nora go for it

    Herregud. William og Nora er drit søte.
    Han er så snill og søt.
    Ja jeg sa at han er snill og søt.
    Han er det for Nora.
    Vilde kunne bare drømme om William.
    Han er Nora sin.
    Og hvis Vilde blir sur for at Nora og William flørter.
    Da er hun bare en dum jente.