William aka Wilhelm og Noora er perf for hverandre !!!! Shipper dem som faen !!!
WOORA 4 EVA !!!!!!
Anne
Tror jeg begynner å like de to i lag!
gjerterud
Eva+Jonas 4 eva<3<3<3<3<3<3<3 Enig folkens?
Anne
Enig!
Random
Wooow??❤️
Omg
Såååå bra episode!!!!
hæ?!
er det siste uke med skam?!?!?!??!
.
All i want for christmas is William!!!??❤️
Kitty
omfg!! XDDD
A
Noora likte det!!! Omg William er kuuul!
Kaja
Er Skam ferdig for alltid etter denne uka?? Nei!!!!
i love chris
okey folks, dere må være enige i at vi trenger mer Chris ass. han er så jaevlig deilig og pen, tror jeg begynner å grine. er ikke vanlig av meg å falle for så klisje gutter, men damn er han hot eller hva
Liz
Han er hot ja! Og i denne filmen William og.
Loll
Jepp??
leonora
FYFADER! ALDRI HYLA SÅNN I HELE MITT LIV
Anonym
Kommer det sesong 2?
Anonym
Kommer det sesong 2??????
henrik
fy faen
William
Elsket det derre: Fy faen så vakker du er?
Shii
Damn boii
azn
i ship w+n
SLETT
dette er ein video med banneord i. Denne videoen burde bli slettet så fort som muli?? små barn kan plukke opp alle stygge orda å bruke de!!!
Emma
hallo, det står jo at denne serien burde være for over 15 år da
Sandra
Take a chill-pill. Er det ikke foreldres ansvar for sånt?
....
Du må ikke bruke ordet stygge, små barn kan plukke det opp og forstå at det betyr noe negativt? Om barnet er gammelt nok til å komme seg inn på nettet for å se på Skam, tror jeg muligens disse stygge ordene er en del av vokabularet likevel?
Word??
Hahah!!
S
Sex, drikking og dop, dette er ikke akkurat noe små barn burde se på i utgangspunktet, heh.
Silje
Shipper de to ass
sara
Men William liker noora, men skal ha barn med vilde uten at den vet det?that’s sick
Anne Randine
Jeg tror Nora er hemmelig betatt av William, men hun tør ikke innrømme det fordi hun vet hva slags person han er, og det med at han er faren til ungen til Vilde. Jeg tror hun håper på at han skal drite seg ut før eller senere så hun har en grunn til å ikke bli sammen med han.
Skam fan
wow! Utrolige greier as
Og er det bare en sesong?
gjerterud
det kommer en sesong to, slapp av folkens! hangloose! 😉
Team Eva+Jonas, kan virkelig ikke se for meg at Isak og Eva blir sammen. Lol
Julie
Hvordan vet du at det klmmer en sesong 2 ????????
Julie
Obs kommer*
gjertrud
jeg har fått høre det av noen venner som sa at det kom etter jul, det er jo mest sannsynlig at det kommer en ny sesong, fordi at det er jo ikke ferdig med story’en, og de får neppe til å bli ferdig med hele i en 20 min lang episode
Seli
Er du sikker på at det kommer sesong 2 ? Virker ikke sånn
gjerterud
Ganske sikker 🙂 vi kan godt vedde hvis du vil?
Love
Drama skam er den beste serien
Ingunn
Hei jeg er 90 år, elsker denne serien, barnebarna mine ser på den på netttbrettene dems hver gang de besøker meg her i tønsberg. Jeg bestemte meg for å se på det selv, siden de sa at det var så spennende. Jeg mener at Eva og Jonas burde bli sammen. Lol, sånn som dere ungdommer bruker å si det. Når jeg var ung sa vi bare dette var morsomt. Hei.
okeeeei
altså vi bryr oss ikke om det du nettopp skrev gamla!!!! AHHAHAH
Ingunn
Det var ikke særlig snilt sagt frøken. :/
Anne
Ha litt respekt da!
Lol
Særlig om du er 90 år da
Julia
Vist du er en 90 år gammel dame, er jeg Erna Solberg.
Ingunn
Dette var morsomt a gitt. Hei.
leonora
OMG! Noora og William blir sammen, men Vilde får barn med William HÆÆÆ
Wilheim?
Mista tellingen på hvor mange ganger jeg har sett denne…
Hannah
Jeg ogsååå
HJELP
Herreguuuuuuud jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg liker william eller ikke
Leah
Beste episode hittil??
Hardcore shipper!
Man kan jo se at Wiliam liker Nora, i forhold til hvordan han behandla vilde.. Håoer de blir sammen?? #WIRA I shipped them so hard!??
Stine
tbh så kunne jeg ha hatt hele episoder med bare Noora og William, idgaf om kjærlighetsdramaet til Eva
Nora
Noen av de beste episodene hittil, Elska den<3 vil se mer av Noora og William
Emilie
OMG!!! SYKT BRA EPISODE:))))))))))))))))
Wilhelm og Nora altså;)) Håper de går på date sammen, de passer så godt.
Jeg ELSKER hvordan Wilhelm er:)) Han er SYKT KJEKK!!!
Synd at det bare er en uke igjen med skam:((((((((
!!!ELSKER SKAM!!!
Alle som tror at Vilde og William har fått barn
Det er ikke dæ som har fått barn det er noen andre ingen er en så stor egoist at han ligger med noen også blir forelska i en Anna en dag etter
Ja jeg kan mange navn som Ida Nina osv…
Faen da hvorfor bare hvorfor sier ingen til William att han er med barn herregud Jesus Kristus
Åhhh?????????
Ingen sier det hvorfor sa ikke Nora det
Nå og så dere blinke til noora på den episoden dagenderpå da sa ho er du gravid hvor sikker da ho hvar helt daff med ett tint blikk ???
Kawaii
Han har såååå dritfint smil!!??
Kawaii
Han har så dritfint smil!!???
Anonym
Shipper Eva og Isak så sykt. Isak er så søt og snill mot Eva <3 Enig??
Ine?
Herregud! William er forelsket i Noora og venninna til Noora er gravid (hvis barnet lever??) Med barnet til William! Det er helt syyykt???
Leo?
Hahaaaa den må jeg bare prøve!!
omg
jeg begynta å grine da han sa det siste å fyyyy faen
MJ
Dette er det kleineste videon jeg har sett, HAHAHA.
Cool✌?️
Er det siste uka med skam?!!!!
Marta
Isak er sååå søt
nora
KAN IKKE NOORA VÆRE HOMO Å DET HADDE VÆRT SÅ BRA LIKSOM VILLHELM NÅ MÅ DU FAKTISK GI OPP
???
Jenter kan ikke bli homo men de kan bli lesbiske
Frida
VÆR SÅ SNILL ALDRI SLUTT MED SKAM??❤️ Alle pæ skolen snakker om det og det er virkelig det beste jeg har sett! Vær så snill!
EVA+ISAK=?
Eva+Isak må bli sammen plis
Nora go for it
Herregud. William og Nora er drit søte.
Han er så snill og søt.
Ja jeg sa at han er snill og søt.
Han er det for Nora.
Vilde kunne bare drømme om William.
Han er Nora sin.
Og hvis Vilde blir sur for at Nora og William flørter.
Da er hun bare en dum jente.
William aka Wilhelm og Noora er perf for hverandre !!!! Shipper dem som faen !!!
WOORA 4 EVA !!!!!!
Tror jeg begynner å like de to i lag!
Eva+Jonas 4 eva<3<3<3<3<3<3<3 Enig folkens?
Enig!
Wooow??❤️
Såååå bra episode!!!!
er det siste uke med skam?!?!?!??!
All i want for christmas is William!!!??❤️
omfg!! XDDD
Noora likte det!!! Omg William er kuuul!
Er Skam ferdig for alltid etter denne uka?? Nei!!!!
okey folks, dere må være enige i at vi trenger mer Chris ass. han er så jaevlig deilig og pen, tror jeg begynner å grine. er ikke vanlig av meg å falle for så klisje gutter, men damn er han hot eller hva
Han er hot ja! Og i denne filmen William og.
Jepp??
FYFADER! ALDRI HYLA SÅNN I HELE MITT LIV
Kommer det sesong 2?
Kommer det sesong 2??????
fy faen
Elsket det derre: Fy faen så vakker du er?
Damn boii
i ship w+n
dette er ein video med banneord i. Denne videoen burde bli slettet så fort som muli?? små barn kan plukke opp alle stygge orda å bruke de!!!
hallo, det står jo at denne serien burde være for over 15 år da
Take a chill-pill. Er det ikke foreldres ansvar for sånt?
Du må ikke bruke ordet stygge, små barn kan plukke det opp og forstå at det betyr noe negativt? Om barnet er gammelt nok til å komme seg inn på nettet for å se på Skam, tror jeg muligens disse stygge ordene er en del av vokabularet likevel?
Hahah!!
Sex, drikking og dop, dette er ikke akkurat noe små barn burde se på i utgangspunktet, heh.
Shipper de to ass
Men William liker noora, men skal ha barn med vilde uten at den vet det?that’s sick
Jeg tror Nora er hemmelig betatt av William, men hun tør ikke innrømme det fordi hun vet hva slags person han er, og det med at han er faren til ungen til Vilde. Jeg tror hun håper på at han skal drite seg ut før eller senere så hun har en grunn til å ikke bli sammen med han.
wow! Utrolige greier as
Og er det bare en sesong?
det kommer en sesong to, slapp av folkens! hangloose! 😉
Team Eva+Jonas, kan virkelig ikke se for meg at Isak og Eva blir sammen. Lol
Hvordan vet du at det klmmer en sesong 2 ????????
Obs kommer*
jeg har fått høre det av noen venner som sa at det kom etter jul, det er jo mest sannsynlig at det kommer en ny sesong, fordi at det er jo ikke ferdig med story’en, og de får neppe til å bli ferdig med hele i en 20 min lang episode
Er du sikker på at det kommer sesong 2 ? Virker ikke sånn
Ganske sikker 🙂 vi kan godt vedde hvis du vil?
Drama skam er den beste serien
Hei jeg er 90 år, elsker denne serien, barnebarna mine ser på den på netttbrettene dems hver gang de besøker meg her i tønsberg. Jeg bestemte meg for å se på det selv, siden de sa at det var så spennende. Jeg mener at Eva og Jonas burde bli sammen. Lol, sånn som dere ungdommer bruker å si det. Når jeg var ung sa vi bare dette var morsomt. Hei.
altså vi bryr oss ikke om det du nettopp skrev gamla!!!! AHHAHAH
Det var ikke særlig snilt sagt frøken. :/
Ha litt respekt da!
Særlig om du er 90 år da
Vist du er en 90 år gammel dame, er jeg Erna Solberg.
Dette var morsomt a gitt. Hei.
OMG! Noora og William blir sammen, men Vilde får barn med William HÆÆÆ
Mista tellingen på hvor mange ganger jeg har sett denne…
Jeg ogsååå
Herreguuuuuuud jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg liker william eller ikke
Beste episode hittil??
Man kan jo se at Wiliam liker Nora, i forhold til hvordan han behandla vilde.. Håoer de blir sammen?? #WIRA I shipped them so hard!??
tbh så kunne jeg ha hatt hele episoder med bare Noora og William, idgaf om kjærlighetsdramaet til Eva
Noen av de beste episodene hittil, Elska den<3 vil se mer av Noora og William
OMG!!! SYKT BRA EPISODE:))))))))))))))))
Wilhelm og Nora altså;)) Håper de går på date sammen, de passer så godt.
Jeg ELSKER hvordan Wilhelm er:)) Han er SYKT KJEKK!!!
Synd at det bare er en uke igjen med skam:((((((((
!!!ELSKER SKAM!!!
Det er ikke dæ som har fått barn det er noen andre ingen er en så stor egoist at han ligger med noen også blir forelska i en Anna en dag etter
Faen da hvorfor bare hvorfor sier ingen til William att han er med barn herregud Jesus Kristus
Åhhh?????????
Ingen sier det hvorfor sa ikke Nora det
Nå og så dere blinke til noora på den episoden dagenderpå da sa ho er du gravid hvor sikker da ho hvar helt daff med ett tint blikk ???
Han har såååå dritfint smil!!??
Han har så dritfint smil!!???
Shipper Eva og Isak så sykt. Isak er så søt og snill mot Eva <3 Enig??
Herregud! William er forelsket i Noora og venninna til Noora er gravid (hvis barnet lever??) Med barnet til William! Det er helt syyykt???
Hahaaaa den må jeg bare prøve!!
jeg begynta å grine da han sa det siste å fyyyy faen
Dette er det kleineste videon jeg har sett, HAHAHA.
Er det siste uka med skam?!!!!
Isak er sååå søt
KAN IKKE NOORA VÆRE HOMO Å DET HADDE VÆRT SÅ BRA LIKSOM VILLHELM NÅ MÅ DU FAKTISK GI OPP
Jenter kan ikke bli homo men de kan bli lesbiske
VÆR SÅ SNILL ALDRI SLUTT MED SKAM??❤️ Alle pæ skolen snakker om det og det er virkelig det beste jeg har sett! Vær så snill!
Eva+Isak må bli sammen plis
Herregud. William og Nora er drit søte.
Han er så snill og søt.
Ja jeg sa at han er snill og søt.
Han er det for Nora.
Vilde kunne bare drømme om William.
Han er Nora sin.
Og hvis Vilde blir sur for at Nora og William flørter.
Da er hun bare en dum jente.
Yes