261 kommentarer

    • Fionaangelinaballerina

      Yes

  1. Smilefjes

    HATER WILLHELM, ER SÅ BITCHYYY

  2. Anne

    Hva var det William sa på slutten der når de var i ferd med å gå? Pow? Hahaha x)

  3. Someone

    D må komme en sesong 2 etter jul !!
    :):

  4. Maria

    Hahahh kommer sikkert til å få så mye hate på dette, men jeg synes egt at Noora og William burde bli sammen. 😀

  5. Vilde

    Jeg spyr av disse kommentarene hvor dere kaller William kjekk, pen eller søt. HAN ER EN DRITTSEKK! Nora fortjener bedre og faller hun for det sleasy greiene hans så er hun seriøst dum i huet. Skaff dere bedre smak jenter, er ikke rart drittsekker som han eksisterer når dere faller for en simpel replikk og en ekkel fyr som kun er ute etter én ting.

    • ???

      Ja men hvis du spyr av å lese disse kommentarene så trenger du sann serr ikke å lese de

    • Fei fei bing

      Endelig noen som er enig med meg.
      Jeg hater han drittsekken, og Noora❤ fortjener så mye bedre enn en som ligger med alt som rører seg ?

  6. HEI

    Eg synst Nora og William passer bra saman!!!!??

  7. ?

    Du frustrert hun hadde ikke noe tegn da hun skrev willhelm

  8. ..

    Neste sesong er om Noora, å sesong 3 er av Vilde for da har sikkert 9 mnd gått??

  9. emma

    Beste episoden på lenge, fåpå mer Wiliam+Nora <3

  10. Sara

    Jeg trodde han skulle kysse henne på slutten??
    Altså William, han bare»FY FAEN, så vakker du er»????

  11. Maria

    Rett før noora og Eva går, så sier han William stille «wow» du kan faktisk høre at han sier det h si du hører nøye!!!

  12. Prompen

    Elsker skam håper at det kommer mange serier og epesoder til

  13. Skam elsker #1

    Herregud jeg elsker Skam!!!!!! Need moore!!!!!! Dere kan jo ikke slutte med bare en sesong!!!!!!

  14. skam

    sånne her ting skjer bare på film:(((

  15. Powwow

    Og plutselig blei prinsessa målbundet- herlig referanse! ??

  16. Pow!

    Og der blei prinsessa målbundet! ??

  17. Læreren

    Og/å feil…»Slutt OG lek» eller «slutt å lekE»

    • Einstein

      Det er å begge plassene, kjære lærer! Og brukes når du skal omhandler flere ting, og brukes som et binde ord. E.eks. De snakket OG smilte. Mens du kan si: «så vakkert hun smiler» på samme måte så skrives det «slutt å lek»

      • Lærer 2

        Å slutte er et verb som gjerne henger sammen med et annet verb. Noora blir ikke bedt om både å slutte og å leke interessant, hun blir bedt om å slutte (med) å leke så jævlig interessant.

  18. Maria

    Håper virkelig ikke William og Noora blir sammen. Han er en stalker, behandler jenter som dritt og alt i alt en fryktelig type. Skam har et nokså ungt og påvirkbart publikum, og det vil være utrolig skuffende om de sender den meldingen at et nei ikke er et nei, og at man skal fortsette å prøve seg til personen sier ja. Ei heller er det greit å sende bildet av at en gutt har rett til å behandle alle jenter kjempedårlig til han finner «den rette» som han ser verdig nok til å behandle bra. Håper jeg tar feil og at det ikke blir slik det blir, for å la dem bli sammen vil være nokså uansvarlig spesielt når man tenker på alle overgrep jenter i det virkelig liv blir utsatt for kun fordi de tør å si nei.

    • madde

      han er da på ingen måte en stalker xD er jo ikke rart han blir gira og vil ha det han ikke kan ha når alle de andre rundt ham sprer bena så fort han ser på de;)

      1
  19. Dafuq

    Hva shipper dere dem for? Mæææ. William ditcher alle de han hooker med så caalm down.. De hadde vært søte sammen men.. eeehh.. fuckboy alert

  20. YEYE

    Jeg skjønner ikke? Han sa jo : «slutt å lek så jævlig interessang» , ekke det slemt…?

  21. yey

    #shipper william og noora

  22. Jenny

    Håper bare ikke det er sånn at de endrer hovedperson i sesong 2.

  23. Hannah

    Okei jeg er kanskje den eneste men jeg forstår virkeliig ikke de som mener Eva og Isak burde bli sammen..? Og ja, jeg vet det er mange. De har bare null kjemi og jeg føler de virker mer som søsken enn som kjærester.. Samtalene deres er kleine og det er null spenning. Bare se for dere dem kysse, er det virkelig noe dere vil se..? Det er mye mer vibes mellom Eva og Jonas eller Eva og Chris. Kom igjen folkens, Isak er søt og sånn, men virkelig.

    2
    • :)

      hahah. respekt for deg. helt enig!

  24. SandHeten

    Love is in the air<3

  25. Alina

    Okay jeg er litt enig med mange når de sier at William er en drittsekk, men fyfaan jeg døde når kalte henne vakker! Jeg håper det skjer noe mer med de to:)) ooog jeg håper at det blir flere sesonger av skam❤️

  26. Shipper

    Jeg shipper Noora og William og Isak og Eva! ❤️

  27. Kokosnøtt

    Nora må fortsette å være sånn mot han, da blir han bare mer interessert ?

  28. Akhm

    hva farge er det noora har på lebestiften??????? :((

  29. Noora e best!

    Noora nyter komplimentene, men har alt før stor respekt og integritet før venninna si som har hooket med Wilhelm. Ho komme aldri te å bli me han, men elska å trekke han opp! ?? Noora e best!!!

    • anonym

      aner du hva nora heter på ekte?

      • Noora e best!

        Nope. Ikkje så interessant egentli’…

  30. An9

    Utrolig synd at han skal bli pappa til barnet til Vilde når han vil ha Noora, da ….

  31. Anne

    Haha synes det er gøy at folk skriver Wilhelm nå x)

  32. Bloopers alert

    Flere enn meg som la merke til at William sitt skjerf byttet på å være inne i jakken og utenpå? Lol

  33. Noen

    Vet noen hva sangen heter? Plis er desperat!

    • gjerterud

      de legger ut sangene de bruker i episodene/klippene dems på Spotify. Du må bare søke på skam sesong en.

    • gjerterud

      Den heter Hello Lover av Empires:)

  34. Skammy

    Nei, jeg vil ikke at Eva og Isak skal være sammen?
    Ja, jeg vil at Nora og William skal være sammen❤️

    • Noora e best!

      Hahaha – nei DET så e ikkje før nå! Herlig, e elska bloopers! Thank you!! ???

  35. Hø?

    Hva sa William på slutten nesten? Han mimte liksom med munnen?

  36. Ja jeg kan mange navn som Ida Nina osv…

    Hvem er eldst av Jonas og Isak
    Hvem er storebror og lillebror

  37. AnonymeMeg

    Skam er så bra, trist at det snart er slutt. Spent på hva som skjer! Det er så spennende!

  38. Ingeborg

    Når kommer sesong 2? Viss den kommer da.

  39. Ingeborg

    Eg elsker skam! Eg liker den mye bedre fordi Eva har samme dialekt som meg. Eg gleder meg til de andre sesongene!

  40. Anonymen

    Hei folkzz 🙂

    Jeg smeltet helt av det derre «FY FAEN så vakker du er» <3
    Og at han har øvd på navnet hennes (Kanskje) "Noora Amalie Sætre) <3

    "Willhelm" det kallenavnet daa?
    William er liksom den "kjekkeste, og kuleste" gutten i 3. klasse?
    Ikke helt enig der jeg :)) Jeg syntes Chris er det hvis William må være på 1. er Chris rett vedsiden av.

  41. Martin

    «Wilhelm» er faktisk ganske fin når luggen er vekke fra fjeset og når han smiler 😮

  42. Martin

    «Wilhelm» er faktisk ganske fin når luggen er vekke fra fjeset og når han smiler 😮

  43. :-

    Ting som gjentar seg i kommentarfeltet på skam:
    Hvilken sang – Spotify liste
    Shipnavn
    Korrigering

  44. bbtbbt

    hvorfor sier han «paou» haha <3

  45. Ella

    William forvirrer meg?