125 kommentarer

  1. Mjau

    Mjau mjau

    1
  2. Skamfan

    ÆÆÆ GLEDER MEG SÅNN! Endeliig

  3. skam love

    ÅÅH GLEDER MEG UTROLIG MYE!!

    • yey

      den står litt lenger oppe

  4. Fredrikke

    Jeg klarer ikke vente

  5. :-)

    Haha, litt typisk…
    Siden de hadde sagt at Skam startet igjen i februar, også tar de det helt på slutten av måneden. De publiserer det den dagen det egentlig hadde vært Mars, hadde det ikke vært for at det er skuddår i år. Haha.

    1
      • lol

        Hahaha, det er litt morsomt da

    • gudmund ler

      haha dette er noe av det mest morsomme jeg har lest faktisk! du burde nesten bli sånn detektiv.

    • ?

      Hahaha, lol. Morsomste jeg har lest på lenge?? du har jo rett da…

  6. !

    pickles – peaches

    1
  7. William + Noora

    Gleder meg! Håper William og Noora blir sammen<3333

    • 15 år jente

      håper ikke jeg

      • sant

        håper heller ikke jeg

    • hvorfor ikke

      ja han ser så fake ut, han kommer tiil å lurer han.

  8. Mr.Erasmus 2015

    Jeg er tilbake! Vil dere vite hva som skjer i denne sesongen? 10 kommentarer og jeg slipper første hint

    • Fyllesyk brokkoli

      Å HERRE!!
      Nå fikk jeg vondt i magen. gleder meg sånn passe mye, eller vent; litt Over passe mye. Denne sesongen blir nok fet?
      HERRE JeSuS!?!
      Innså akkurat hvor mye jeg savnet skam?

    • aure

      vist de vil vite hva som skjer i denne sesongen, så ser de jo bare på! ingen bryr seg om en oppmerksomhetssyk unge.

    • :-)

      Egentlig så vil jeg ikke vite hva som skjer, man ser jo på for å finne ut av nettopp det. Da spoiler man jo hele serien, og det blir kjedelig, hvis en smarting kommer og sier hva som skjer…

    • Love you

      Jaaaaaa! Please, si hva som skjer!!!!!! Du er helt sykt kul, altså, jeg kunne kysset deg!!!!!
      Ilu<3

  9. Kriss.

    Åååå glede mæ 😀

  10. Marie

    Gleder meg sykt!!! ⚓️⚓️

  11. Jeg gleder meg sykt?
    Men jeg blir så jevlig sur fordi jeg får ikke til å se videoen den bare fryser på samme sted hele tiden!!!

  12. Seline

    Det var endelig på tide!!! Gleder meg noe sinnsykt

  13. Tia

    Superbra serie! Gleder meg!!!

  14. Selma

    Hva er sangen haha ?

  15. nora William

    gleder med sånn!!!!!

  16. en jente som ELSKER SKAM!

    jeg gleder meg utrolig mye til skam! klarer nesten ikke å vente!

  17. Sti..

    Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig og spent! (Muligens litt forvirret? Nei, kanskje.) Gleder meg noe helt sjukt!

  18. Nsnkks

    Ååå gleder meg 😀

  19. Ludvik Meier Karlsen

    Dette blir kombis! Pulings og kos er chill 🙂

  20. ?

    Bildet fryser etter 6 sekunder!! Men musikken er der… Prøvd sikker 20 ganger, så begynner å bli lei den sangen..

  21. Love❤️

    Endelig!!!!!!!!!???????????

  22. Hilde måland

    Ååå eg glede meg sååå masse!!!

  23. Elsker skam!!!

    Tror dere det kan være William som ligger under dyna med Eva på sofaen??? Please ikke 🙁

    • Nina L

      Hahah jeg tror det samme?

    • Jen

      Nei, absolutt ikke! Han er for interessert i Noora til å gjøre noe sånt

    • ...

      Man ser at det er håret til Jonas

  24. 12_my_life_12

    Gleder meg!!!? Elsker skam!!!

  25. Yaas!!

    Yeeey! Endelig, har venta driiiit lenge??

  26. Nina L

    åhhh!!! Endelig begynner det? har ventet på det leeeenege!!!

  27. skam

    er de jentene venn med sana? de ser kjempe kule ut

  28. tuva

    hvem er de jenten med hijap!!!!! de virker kule

    • Skam❤️

      Det er sikkert noen fra den gamle skola til Sana

  29. tuva

    håper de har en stor rolle! vil høre dem snakke

  30. Lili

    Glede mg❤️ Nora E best

    • Anonym

      Ja hun er dritkul B-)

  31. ooiisann på insta

    fyfaen som eg gledar meg ;))))

  32. Marthe

    Herregud klarer nesten ikke vente æææææ ????????????

  33. Fader..?

    Fy fader, Willhelm er så hot?

    1