Faen mei drit bra jeg elsker skam sesong 1 gleder meg til 2 jente drama er bra ??og jeg gleder meg jevelig til start
?
??
?
Skal skrive mere om dere vil
Miss.Secret
Gleder meg til den nye sesongen. Mener dere William og Noora passer sammen? Skriv i kom!
W
Ja!!!!!!
S
Egentlig ikke. Selv om han er interessert i henne, så betyr ikke det at han får lov å snakke til henne på måten han gjør. Om jeg ikke husker feil så har Noora kalt seg selv en feminist, eller i det minste virker hun som det, og å være en feminist er å være en jente som selv velger det som er riktig for seg. Hvis Noora bestemmer at William (eller Wilhelm x]) er en bra fyr for henne, så må hun for all del kjøre på, men som sagt, bare om hun selv vil. 🙂
Synne
Æææ gleder meg!!
Tone
Hva heter sangen?
Ida
Gleder meg sån håper wilhem/William blir sammen med nora?❤️
gudmund kommer ut fra hiet
har gleda meg så sykt ass.. bring it on hahah!
gudmund observerer
haha er jeg den eneste som merka atte det står noen bak hun sana i videoen i snøen der ? kansje hun blir drept :p
.
Noen som vet når på dagen episoden kommer????!!??
Anonym
Håper William og Nora blir sammen!
Love it
WÆÆÆ GLEDER MEG HELT SINNSYKT!!
Lulu
Jeg elsker skam det er spennende med drama!!!❤️❤️❤️
❤️???????
Jeg vil at de skall bli sammen
Da blir de garantert det søteste pare på skolen!!!??????
Anonym
Åh,nå klarer jeg ikke vente lenger!:/
norah
Gleder meg så syyyyyyykt! Elsker serien
???
Når kommer den idag??? Det er 29. februar i dag!!!
Anonym
Det er 29.02.16 idag, det har ikkje kommet noen episoder enda?
Ada
Omg veeeet?Hun ble driiiiiit fin???
Ada
Heter Ada jeg også?
Zdzdzees
Duuude
Skam
Herregud!! Jeg har gledet meg siden sesong en sluttet? Jeg synes Noora er den kuleste?? noen som vet når idag det starter?
Noora er best
Ååh jeg digger henne
Mochi
Når begynne det?
Anonym
Videoen her er så bra at jeg får vondt i magen❤️❤️
Omg Eva har klipt seg????
Noen som så kriss?
Noen som så isak
I am so ready for this shizzzzz
Digger Nora, men hvor er det blitt av Isak?
Faen mei drit bra jeg elsker skam sesong 1 gleder meg til 2 jente drama er bra ??og jeg gleder meg jevelig til start
?
??
?
Skal skrive mere om dere vil
Gleder meg til den nye sesongen. Mener dere William og Noora passer sammen? Skriv i kom!
Ja!!!!!!
Egentlig ikke. Selv om han er interessert i henne, så betyr ikke det at han får lov å snakke til henne på måten han gjør. Om jeg ikke husker feil så har Noora kalt seg selv en feminist, eller i det minste virker hun som det, og å være en feminist er å være en jente som selv velger det som er riktig for seg. Hvis Noora bestemmer at William (eller Wilhelm x]) er en bra fyr for henne, så må hun for all del kjøre på, men som sagt, bare om hun selv vil. 🙂
Æææ gleder meg!!
Hva heter sangen?
Gleder meg sån håper wilhem/William blir sammen med nora?❤️
har gleda meg så sykt ass.. bring it on hahah!
haha er jeg den eneste som merka atte det står noen bak hun sana i videoen i snøen der ? kansje hun blir drept :p
Noen som vet når på dagen episoden kommer????!!??
Håper William og Nora blir sammen!
WÆÆÆ GLEDER MEG HELT SINNSYKT!!
Jeg elsker skam det er spennende med drama!!!❤️❤️❤️
Jeg vil at de skall bli sammen
Da blir de garantert det søteste pare på skolen!!!??????
Åh,nå klarer jeg ikke vente lenger!:/
Gleder meg så syyyyyyykt! Elsker serien
Når kommer den idag??? Det er 29. februar i dag!!!
Det er 29.02.16 idag, det har ikkje kommet noen episoder enda?
Omg veeeet?Hun ble driiiiiit fin???
Heter Ada jeg også?
Duuude
Herregud!! Jeg har gledet meg siden sesong en sluttet? Jeg synes Noora er den kuleste?? noen som vet når idag det starter?
Ååh jeg digger henne
Når begynne det?
Videoen her er så bra at jeg får vondt i magen❤️❤️
Hva heter sangen?
Omg gleder meeeeeeg!!!
nasıl izleniyor lan bu