Komigjen da! det startet akkurat å bli spennende…
håper William kommer in og så finner de ut at det var han hele tiden (håper det e han ivertfall)
Linn
Hvorfor i alle dager skulle det være William som kødder med dem? ?
H
Endelig fikk vi se en frokost… Dessverre ikke den riktige.
Blææh
Ja, de leser ikke akkurat tankene våre når de lager disse videoene
Juliane
Jeg kan ikke være den enste som ble redd nå
Skummelt
Skam er i gang med et påskemysterium
Dette er bra
Sykt påskekrim!<3
sol
Min teori: Kasper er ett gjenferd som bodde i nærheten før, men som døde i en ulykke. Det er han som svarte på jodel. Han kommer til å fortsette å kødde med dem og imorgen kommer det til å skje noe. dem blir redde og skal ringe etter hjelp. Vilde tar mobilen til Noora og ser meldingen fra William. Så slutter sikkert episoden etter hun har sett meldingen. Da blir det drama mellom Noora og Vilde, men Vilde blir også sur på Eva fordi hun viste om det, men ikke sa noe..
Kammi
Så klart! Spøkelset Kasper!
Aurora??
Tenker akkurat det samme?
Noora er best
Fy søren ass.
Men vilde er jo litt dum som tenker at william liker hun.
Hjelp da
Æææææææ shit
Hege
Viste at Casper ikkje fantes :-O
K
Haha, er så rart å se hytta jeg pleier å være på
KKKKKKKK
ÆÆÆ
Yolo
Fiiirst? lol
First
Tror Sana kjenner Kasper og prøver å skremme resten av gjengen. Hun skrev på jodel
Omg
JAAAA HERREGUD
Vero
Haha nå er vel døden rett rundt hjørnet
lettskremt jente
omg jeg er redd :/
Anna
OMG så spennende. Hvem tror dere at det var? Er virkelig sahna synsk
Aleksandra
jeg syntes at det var litt skummelt .
Men ja ja det var veldig kul episode
Emilie
creepy ass! Sana må være synsk, det kan man se på henne at det var noe
Geez
Brått ble skam en skrekkserieXD
Emma
Tror Vilde har spiseforstyrrelse, hun spiser ingenting
Men hun burde ikke
Hun prøver sikkert å bli «modelltynn» siden hun var så fast bestemt på at William liker sånne jenter
Meg
Spennende? Kasper sa at han hjalp med hytta, og så er det ikke sant? Han er en scary fyr, står stille og beveger seg nesten ikke
Tara
Det er noe rart med Sana, noen som er enige??
Skremt
Æææææ! Skummelt :O
Meg
Sana vet hvem Kasper er, hvordan kunne hun vite at det var Kasper som gjorde det?
En jente
Ja, men fant de ikke ut at sana er synsk da?
❤️?
OMG? Sykt creepy? Klarer nesten ikke å vente på ny episode❤️❤️
Hæææææ!?
Wtf? Hva skjedde med lyset i går daaaa??
...
Åh, sykt spennende!!
U
Wæææææ sykt spennende!
Z
Ja helt enig! Eg tror det e Kasper. Men forresten hold deg unna H!
lol
dette er ikke skummelt tbh
Dette minner meg om noe
Denne episoden minner meg på sesong 4 eller noe sånt på jenter når de var på hytte og sannheten la ut bilder av dem når de var på forskjellige steder!!!!
Wooord
Jaa tenkte jeg og
...
Tror sana vet hvem Kasper er, se hvordan hun var på slutten av episoden da de møtte han. Og se på hun nå…
Lese
Scary as shit
Kriz
Sana og Chris har garantert planlagt dette og kødder med de andre!
Hva faen er problemet?!
Hva er greia med at Skamproduksjonen aldri publiserer kommentarene MINE?! Dere er sykt teite!
?
Det kan vere at det er stygge ord i kommentaren
Har det samme problemet
De har det nå. Du må bare vente i en evighet ?
Enig med deg!!!!
Helt enig… De publiserer ikke mine heller, bare når jeg skriver sånne her så blir de publisert! #lame
Kul Person
Mormoren er dement og hun husker ikke at K/Casper hjelper henne
Jeg vet det fordi jeg kjenner Noora
Galtvort
Nå gjorde de det? Kanskje du bare ikke kunne finne kommentarene dine?
Jaha
Ho er jo ikkje dum heller da
Silje
ÅÅÅÅÅÅ FYYYY F???????????????????
;)
Alle de symptomene Vilde ramsa opp, er symptomer på hva som skjer når du har sposeforstyrrelser og spiser for lite! Sana sa «det er ham» og åndene sa jo i går at hun er synsk, det må være Kasper .
Maks
Det eneste som mangler er at hun mister mensen. Men da tror vel Vilde at det er fordi hun er gravid allikevel.. Håper virkelig at hun får neste sesong så hun kan vokse opp litt. Hun trenger det mest!
??
Er det påske-krim her eller???
Skamerbest
Fyyyyy! Håper det kommer mer snart
Kasper
Mormor har Alzheimer
Redd
Ok jeg tror det kommer en my episode I dag hvor kasper får det till å bli Sykt Redd till de kaller willhem duty gjeng så ser vilde meldingen også skjer fight dramma
???
Noen som tror på spøkelse?
Er det
påskekrim?
Jente
Blir litt redd??
M
Jeg tror William har noe med dette å gjøre og så blir det draaaama mellom Vilde og Noora/William
Skam-fan
What? Jeg er helt forrvirra. Kansje han er en sånn spøkelse aktig menneske
♥♥♥
Endelig noe skummelt! ♥♥
Påskekylingen
Noora hadde lagt inn William som Wilhelm på mobilen, så det er ikke sikkert at Vilde (som ikke virker så smart) skjønner at det er fra William hvis hun ser meldingene.
Jeg så at hun hadde lagt ham inn som Wilhelm da
Du er smart! Det tenkte ikke jeg på
Skam lover #1 (149 i IQ) så eg tar ikke feil
Skjønner dere ikke? Alt henger sammen! I den episoden da de var på vei til hytta og møtte han «Casper» fyren, hvis dere så i slutten av videoen så Sana veldig omtenksom ut! Og da de spilte det spillet (husker ikke navnet) sa spillet at Sana var synsk! Så han Casper er en ånd eller noe sånt, og Sana har kjønt det!?
Sykt creepy!
Påskekrim alert
Komigjen da! det startet akkurat å bli spennende…
håper William kommer in og så finner de ut at det var han hele tiden (håper det e han ivertfall)
Hvorfor i alle dager skulle det være William som kødder med dem? ?
Endelig fikk vi se en frokost… Dessverre ikke den riktige.
Ja, de leser ikke akkurat tankene våre når de lager disse videoene
Jeg kan ikke være den enste som ble redd nå
Skam er i gang med et påskemysterium
Sykt påskekrim!<3
Min teori: Kasper er ett gjenferd som bodde i nærheten før, men som døde i en ulykke. Det er han som svarte på jodel. Han kommer til å fortsette å kødde med dem og imorgen kommer det til å skje noe. dem blir redde og skal ringe etter hjelp. Vilde tar mobilen til Noora og ser meldingen fra William. Så slutter sikkert episoden etter hun har sett meldingen. Da blir det drama mellom Noora og Vilde, men Vilde blir også sur på Eva fordi hun viste om det, men ikke sa noe..
Så klart! Spøkelset Kasper!
Tenker akkurat det samme?
Fy søren ass.
Men vilde er jo litt dum som tenker at william liker hun.
Æææææææ shit
Viste at Casper ikkje fantes :-O
Haha, er så rart å se hytta jeg pleier å være på
ÆÆÆ
Fiiirst? lol
Tror Sana kjenner Kasper og prøver å skremme resten av gjengen. Hun skrev på jodel
JAAAA HERREGUD
Haha nå er vel døden rett rundt hjørnet
omg jeg er redd :/
OMG så spennende. Hvem tror dere at det var? Er virkelig sahna synsk
jeg syntes at det var litt skummelt .
Men ja ja det var veldig kul episode
creepy ass! Sana må være synsk, det kan man se på henne at det var noe
Brått ble skam en skrekkserieXD
Tror Vilde har spiseforstyrrelse, hun spiser ingenting
Hun prøver sikkert å bli «modelltynn» siden hun var så fast bestemt på at William liker sånne jenter
Spennende? Kasper sa at han hjalp med hytta, og så er det ikke sant? Han er en scary fyr, står stille og beveger seg nesten ikke
Det er noe rart med Sana, noen som er enige??
Æææææ! Skummelt :O
Sana vet hvem Kasper er, hvordan kunne hun vite at det var Kasper som gjorde det?
Ja, men fant de ikke ut at sana er synsk da?
OMG? Sykt creepy? Klarer nesten ikke å vente på ny episode❤️❤️
Wtf? Hva skjedde med lyset i går daaaa??
Åh, sykt spennende!!
Wæææææ sykt spennende!
Ja helt enig! Eg tror det e Kasper. Men forresten hold deg unna H!
dette er ikke skummelt tbh
Denne episoden minner meg på sesong 4 eller noe sånt på jenter når de var på hytte og sannheten la ut bilder av dem når de var på forskjellige steder!!!!
Jaa tenkte jeg og
Tror sana vet hvem Kasper er, se hvordan hun var på slutten av episoden da de møtte han. Og se på hun nå…
Scary as shit
Sana og Chris har garantert planlagt dette og kødder med de andre!
Hva er greia med at Skamproduksjonen aldri publiserer kommentarene MINE?! Dere er sykt teite!
Det kan vere at det er stygge ord i kommentaren
De har det nå. Du må bare vente i en evighet ?
Helt enig… De publiserer ikke mine heller, bare når jeg skriver sånne her så blir de publisert! #lame
Mormoren er dement og hun husker ikke at K/Casper hjelper henne
Jeg vet det fordi jeg kjenner Noora
Nå gjorde de det? Kanskje du bare ikke kunne finne kommentarene dine?
Ho er jo ikkje dum heller da
ÅÅÅÅÅÅ FYYYY F???????????????????
Alle de symptomene Vilde ramsa opp, er symptomer på hva som skjer når du har sposeforstyrrelser og spiser for lite! Sana sa «det er ham» og åndene sa jo i går at hun er synsk, det må være Kasper .
Det eneste som mangler er at hun mister mensen. Men da tror vel Vilde at det er fordi hun er gravid allikevel.. Håper virkelig at hun får neste sesong så hun kan vokse opp litt. Hun trenger det mest!
Er det påske-krim her eller???
Fyyyyy! Håper det kommer mer snart
Mormor har Alzheimer
Ok jeg tror det kommer en my episode I dag hvor kasper får det till å bli Sykt Redd till de kaller willhem duty gjeng så ser vilde meldingen også skjer fight dramma
Noen som tror på spøkelse?
påskekrim?
Blir litt redd??
Jeg tror William har noe med dette å gjøre og så blir det draaaama mellom Vilde og Noora/William
What? Jeg er helt forrvirra. Kansje han er en sånn spøkelse aktig menneske
Endelig noe skummelt! ♥♥
Noora hadde lagt inn William som Wilhelm på mobilen, så det er ikke sikkert at Vilde (som ikke virker så smart) skjønner at det er fra William hvis hun ser meldingene.
Du er smart! Det tenkte ikke jeg på
Skjønner dere ikke? Alt henger sammen! I den episoden da de var på vei til hytta og møtte han «Casper» fyren, hvis dere så i slutten av videoen så Sana veldig omtenksom ut! Og da de spilte det spillet (husker ikke navnet) sa spillet at Sana var synsk! Så han Casper er en ånd eller noe sånt, og Sana har kjønt det!?