165 kommentarer

  1. Plissss

    Komigjen da! det startet akkurat å bli spennende…
    håper William kommer in og så finner de ut at det var han hele tiden (håper det e han ivertfall)

    • Linn

      Hvorfor i alle dager skulle det være William som kødder med dem? ?

  2. H

    Endelig fikk vi se en frokost… Dessverre ikke den riktige.

    • Blææh

      Ja, de leser ikke akkurat tankene våre når de lager disse videoene

  3. Juliane

    Jeg kan ikke være den enste som ble redd nå

  4. Skummelt

    Skam er i gang med et påskemysterium

  5. Dette er bra

    Sykt påskekrim!<3

  6. sol

    Min teori: Kasper er ett gjenferd som bodde i nærheten før, men som døde i en ulykke. Det er han som svarte på jodel. Han kommer til å fortsette å kødde med dem og imorgen kommer det til å skje noe. dem blir redde og skal ringe etter hjelp. Vilde tar mobilen til Noora og ser meldingen fra William. Så slutter sikkert episoden etter hun har sett meldingen. Da blir det drama mellom Noora og Vilde, men Vilde blir også sur på Eva fordi hun viste om det, men ikke sa noe..

    • Kammi

      Så klart! Spøkelset Kasper!

    • Aurora??

      Tenker akkurat det samme?

  7. Noora er best

    Fy søren ass.
    Men vilde er jo litt dum som tenker at william liker hun.

  8. Hjelp da

    Æææææææ shit

  9. Hege

    Viste at Casper ikkje fantes :-O

  10. K

    Haha, er så rart å se hytta jeg pleier å være på

  11. First

    Tror Sana kjenner Kasper og prøver å skremme resten av gjengen. Hun skrev på jodel

  12. Vero

    Haha nå er vel døden rett rundt hjørnet

  13. lettskremt jente

    omg jeg er redd :/

  14. Anna

    OMG så spennende. Hvem tror dere at det var? Er virkelig sahna synsk

  15. Aleksandra

    jeg syntes at det var litt skummelt .
    Men ja ja det var veldig kul episode

  16. Emilie

    creepy ass! Sana må være synsk, det kan man se på henne at det var noe

  17. Geez

    Brått ble skam en skrekkserieXD

  18. Emma

    Tror Vilde har spiseforstyrrelse, hun spiser ingenting

    • Men hun burde ikke

      Hun prøver sikkert å bli «modelltynn» siden hun var så fast bestemt på at William liker sånne jenter

  19. Meg

    Spennende? Kasper sa at han hjalp med hytta, og så er det ikke sant? Han er en scary fyr, står stille og beveger seg nesten ikke

  20. Tara

    Det er noe rart med Sana, noen som er enige??

  21. Skremt

    Æææææ! Skummelt :O

  22. Meg

    Sana vet hvem Kasper er, hvordan kunne hun vite at det var Kasper som gjorde det?

    • En jente

      Ja, men fant de ikke ut at sana er synsk da?

  23. ❤️?

    OMG? Sykt creepy? Klarer nesten ikke å vente på ny episode❤️❤️

  24. Hæææææ!?

    Wtf? Hva skjedde med lyset i går daaaa??

  25. U

    Wæææææ sykt spennende!

    • Z

      Ja helt enig! Eg tror det e Kasper. Men forresten hold deg unna H!

  26. lol

    dette er ikke skummelt tbh

  27. Dette minner meg om noe

    Denne episoden minner meg på sesong 4 eller noe sånt på jenter når de var på hytte og sannheten la ut bilder av dem når de var på forskjellige steder!!!!

  28. ...

    Tror sana vet hvem Kasper er, se hvordan hun var på slutten av episoden da de møtte han. Og se på hun nå…

  29. Kriz

    Sana og Chris har garantert planlagt dette og kødder med de andre!

  30. Hva faen er problemet?!

    Hva er greia med at Skamproduksjonen aldri publiserer kommentarene MINE?! Dere er sykt teite!

    • ?

      Det kan vere at det er stygge ord i kommentaren

    • Har det samme problemet

      De har det nå. Du må bare vente i en evighet ?

    • Enig med deg!!!!

      Helt enig… De publiserer ikke mine heller, bare når jeg skriver sånne her så blir de publisert! #lame

      • Kul Person

        Mormoren er dement og hun husker ikke at K/Casper hjelper henne
        Jeg vet det fordi jeg kjenner Noora

    • Galtvort

      Nå gjorde de det? Kanskje du bare ikke kunne finne kommentarene dine?

      • Jaha

        Ho er jo ikkje dum heller da

  31. Silje

    ÅÅÅÅÅÅ FYYYY F???????????????????

  32. ;)

    Alle de symptomene Vilde ramsa opp, er symptomer på hva som skjer når du har sposeforstyrrelser og spiser for lite! Sana sa «det er ham» og åndene sa jo i går at hun er synsk, det må være Kasper .

    • Maks

      Det eneste som mangler er at hun mister mensen. Men da tror vel Vilde at det er fordi hun er gravid allikevel.. Håper virkelig at hun får neste sesong så hun kan vokse opp litt. Hun trenger det mest!

  33. ??

    Er det påske-krim her eller???

  34. Skamerbest

    Fyyyyy! Håper det kommer mer snart

  35. Kasper

    Mormor har Alzheimer

  36. Redd

    Ok jeg tror det kommer en my episode I dag hvor kasper får det till å bli Sykt Redd till de kaller willhem duty gjeng så ser vilde meldingen også skjer fight dramma

  37. ???

    Noen som tror på spøkelse?

  38. M

    Jeg tror William har noe med dette å gjøre og så blir det draaaama mellom Vilde og Noora/William

  39. Skam-fan

    What? Jeg er helt forrvirra. Kansje han er en sånn spøkelse aktig menneske

  40. ♥♥♥

    Endelig noe skummelt! ♥♥

  41. Påskekylingen

    Noora hadde lagt inn William som Wilhelm på mobilen, så det er ikke sikkert at Vilde (som ikke virker så smart) skjønner at det er fra William hvis hun ser meldingene.

    • Jeg så at hun hadde lagt ham inn som Wilhelm da

      Du er smart! Det tenkte ikke jeg på

  42. Skam lover #1 (149 i IQ) så eg tar ikke feil

    Skjønner dere ikke? Alt henger sammen! I den episoden da de var på vei til hytta og møtte han «Casper» fyren, hvis dere så i slutten av videoen så Sana veldig omtenksom ut! Og da de spilte det spillet (husker ikke navnet) sa spillet at Sana var synsk! Så han Casper er en ånd eller noe sånt, og Sana har kjønt det!?