Sykt spennende!! Minner meg om SANDheten på jenter, hahah..
?
Kasper er et spøkelse?
007?
Sikkert sana som tok strømmen?
❤️
Plutselig ble skam en norsk versjon av Pretty Little Liars?
OMG
OMG!?Jeg lurer på hva som skjer videre
Må ha mer ?〰?❤️❤️❤️❤️
Meeeeeerr???〰?❤️❤️❤️?
anonym
Flere enn meg som syntes Vilde er sykt irriterende når d handler om hvem William liker osv?
Lia
det er så mykje mas om da at det ikkje er irriterande meir, men meir morsomt nesten
SKAMMER
tror at Kasper er død ellerno, kommet tilbake, itillegg har jo Sana vist at hun er synsk, for alt annet stemte jo under leken. så det gir jo litt mening. og når de skulle på hytta, og han bare stod der, visste når de skulle komme, men ikke dro, liksom. han gikk ikke noen steder. Creepyyyy..
Kasper = Stian
Jeg vet hvem Kasper er!!!!
Det er han som spilte Stian på Hotel Cæsar!!!!
Mer
Fy flate ???
Meh
Sååååå bra episode ass???❤
ida
ålløøøøø da hhahhahhahhaha
Chills
Er det bare jeg eller fikk noen andre også skikkelig chills nå?
Julia
Så spennende?
Fan
SKAM lager påskekrim. Kult!
Skamfan nr. 1
Dette begynner å bli litt skummelt.. ??men veldig spennende!
..
Hjelp det var skummelt
Hmmm
Trodde Noora var vegiterianer
Men hun har skinke på det ene rundstykket sitt….
A
Håper neste episode er noe sånt med at bussen ikke går lenger så må de ringe W, også skjønner Vilde at W liker Noora. Er så sykt spent på neste episode
Hmm
Trodde Noora var vegiterianer
Men hun har skinke på det ene rundstykke sitt
Ingrid
Trodde jeg også…
Anonym
Noen som vet hvorfor sana sa: «det er han» rett før chris leste meldinga fra mormor? Skjønner ikke hvorfor hu sier det
Aner ikke
Det var litt snålt ja
Victoria
Mormoren er sikkert dement og husker sikkert ikke at Kasper/Casper hjelper henne
Victoria
Mormoren er dement
Lover deg
Kusina til Noora
Kjenner Noora irl lixm, jeg ver hva som skjer, hahah
Andrea
Jeg tror Chris kødder med dem! Kasper kjenner henne sikkert, og er skikkelig confused når hun later som om hun ikke kjenner han. Syntes egentlig ganske synd på han : /
amalie
Hei, det skjedde noe sykt creepy når jeg så på skam. Da lyset på episoden gikk så gikk lyset på rommet mitt et par min etterpå!!
Dette var bare lættis!
Men… Move On, Vilde!
Sykt spennende!! Minner meg om SANDheten på jenter, hahah..
Kasper er et spøkelse?
Sikkert sana som tok strømmen?
Plutselig ble skam en norsk versjon av Pretty Little Liars?
OMG!?Jeg lurer på hva som skjer videre
Meeeeeerr???〰?❤️❤️❤️?
Flere enn meg som syntes Vilde er sykt irriterende når d handler om hvem William liker osv?
det er så mykje mas om da at det ikkje er irriterande meir, men meir morsomt nesten
tror at Kasper er død ellerno, kommet tilbake, itillegg har jo Sana vist at hun er synsk, for alt annet stemte jo under leken. så det gir jo litt mening. og når de skulle på hytta, og han bare stod der, visste når de skulle komme, men ikke dro, liksom. han gikk ikke noen steder. Creepyyyy..
Jeg vet hvem Kasper er!!!!
Det er han som spilte Stian på Hotel Cæsar!!!!
Fy flate ???
Sååååå bra episode ass???❤
ålløøøøø da hhahhahhahhaha
Er det bare jeg eller fikk noen andre også skikkelig chills nå?
Så spennende?
SKAM lager påskekrim. Kult!
Dette begynner å bli litt skummelt.. ??men veldig spennende!
Hjelp det var skummelt
Trodde Noora var vegiterianer
Men hun har skinke på det ene rundstykket sitt….
Håper neste episode er noe sånt med at bussen ikke går lenger så må de ringe W, også skjønner Vilde at W liker Noora. Er så sykt spent på neste episode
Trodde Noora var vegiterianer
Men hun har skinke på det ene rundstykke sitt
Trodde jeg også…
Noen som vet hvorfor sana sa: «det er han» rett før chris leste meldinga fra mormor? Skjønner ikke hvorfor hu sier det
Det var litt snålt ja
Mormoren er sikkert dement og husker sikkert ikke at Kasper/Casper hjelper henne
Mormoren er dement
Lover deg
Kjenner Noora irl lixm, jeg ver hva som skjer, hahah
Jeg tror Chris kødder med dem! Kasper kjenner henne sikkert, og er skikkelig confused når hun later som om hun ikke kjenner han. Syntes egentlig ganske synd på han : /
Hei, det skjedde noe sykt creepy når jeg så på skam. Da lyset på episoden gikk så gikk lyset på rommet mitt et par min etterpå!!
Dette var veldig spennende!!❤️❤️❤️
hvoror må de gjøre det så jævla creepy
Mer mer og gleder meg til sesong 3:):)
jeg tror sana er synsk
Hmm, neida allerede sett hele epioden