Pleeeaseee aprilsnaaaaarrr!!!! KLARER IKKE VENTE 2 UKER OMFG
den mystiske v
herregud dette er ikke greit…hmm 1 april…aprilsnarr?
of grey
slapp av noora ikke bli helt 50 shades…
Vinter
Fyfaen så stygge de røde buksene til William var!!!!!!
Bacon r
Russebukser
:)
Haha det er jo russedressen hans..
Lisa
Det er russebuksen hans
Kayleen
Imrevssipe brain power at work! Great answer!
1.april
aprilsnarr
grey
slapp av noora ikke bli hel 50 shades….
lool
såå typisk!! men hva kan vi forvente når vi har fått sååå mye bra i det siste?? er lov å håpe på en aprilsnarr da 🙂
OMG
Yeeeessss!! Visste det??
Men assa 18 april er for lenge?
M
Er det aprilsnar at det skal begynne igjen den 18 april? ??
Hekta jente
Dette er ikke greit!!!!!!! Jeg lå nettopp på gulvet å skrek…. Hvorfor!!!!!!!?????
Jeg klarer ikke å vente til neste episode!!!!
?
Vi har jo klart å vente før, for eksempel når Eva sin sesong sluttet, og Noora sin skulle begynne. Og det var jo faktisk nesten to måneder?? (Og husk at det er skuespill?)
Caro
Den teaseren fra før jul, hvor kommer den inn i sammenhengen?
Nightmare?
Nooras verste mareritt- it was all a dream ?
Skamfan
Omg!! Håper de egt blir sammen lix på ekte eller at de har noen følser for hverandre!
asdfg
hun har kjæreste på ekte
Håpfull
Er det Aprilsnar, det med at det skal ikke begynne før den 18 april? Eller er det sant?
Chris
Føler de kommer til å sjule forholdet sitt veldig. Med tanke på at de satt i en bod. Hva tror dere?
Maks
Å sitte i en bod kan være skikkelig tennende det. Ville ikke lest så mye inn i det ennå.
janne
tenker litt det samme, men Vilde har jo sett at de kysset allerede så hvorfor de skal skjule det nå skjønner jeg ikke helt!
Meg
Kan jo hende Noora ikke vil gni det inn overfor Vilde og prøver å holde det litt utenfor offentligheten..
Ikke bare enkelt å være forelsket i feil gutt❤️
Ææææ
BER OM AT DETTE ER APRILSNARR! Selvom jeg tviler sterkt da?
Klumsete
Skulle se den første videoen først, men jeg la merke til denne videoen og bildet først, trodde faktisk det var en annen?? Haha
Anne
Haha samme! Så ikke ut som William på thumbnailen xD
Maria
Det er sikkert aprilsnarr! ( håper jeg??)
Maria
Det er sikkert aprilsnarr! (Håper jeg ??)
Christine
DETTE ER IKKE APRILSNAR!! Som nå hvet er skam skuespillerne skjermet for intervjuer. Denne serien er annerledes enn feks jenter. I jenter kunne de ha tullet me det, fordi jenter er på en måte bloggen deres. Men skam er ikke en blogg på samme måte. De sitter ikke på rommet og snakker direkte til kamerat. SÅ NET DETTE ER IKKE APRILSNARR!!
Spent hva som skjer videre, dt var plutselig helt greit at de ble sammen
Optimist
PLIS PLIIIIIIS la dette være en aprilsnarr!
øh?
er de buksene Wiliam har på seg russebukser?
Nolliamshipper af
HALLELUJAH PRAISE THE LORD
J17
Aprilsnarr???
hlifx
Den sangen er så dorlig!!!Seriøst dem kunne jo ta en bedre sang og en som ikke er så trist!
Dem skal vel ikke lage fifty shad*s of gr*y.
Men dette er bare MIN mening!
..?
Are you STUPID? Det er crazy in LOVE. Ikke snakk bad om Beyonce og heller ikke skam..
Pat
Queen Bey
Erva!
ææææææææ! jeg bæder!
vanessa
hva faen?
Meg
Det er aprilsnarr folkens haha??
Vegrd
lol nei…
???????
Oida…. ??
W.S.R
Det er jo dato på min bursdag??
Rugile
ÆÆÆÆÆÆÆÆ FYFAEN GOALS!!!
Liz
Endelig!!! Hot!
Gårikkepåden
Aprilsnar eller……
Veronica
Bare en tanke? Kan det være aprilsnarr? XD
Thea?
Nei skam kan ikke stoppe nå den Hææææ???
Aprilsnarr??
Er det en aprilsnarr at det ikke fortsetter før 18 april??? Ps. Elsker at Noora kyss Wiliam/Wilhelm???
Noora + Wilhelm = ALDRI I VERDEN!!!!!
Aprilsnarr!!!! Forhåpentligvis drømmer Wilhelm!!! Plissssss ikke gjør feilen Noora… nei nei nei nei nei nei nei
NOORHELM IS BULLSHIT
SÅ ENIG FYSØREN
Gina
Er dette en aprilsnarr?!!
Noora å William e best ever
FAAN endelig e dæm ilag
Amanda
OMG! syyykt deil med ny ep liz! Men SOS somebædy, hvordan donerer/overfører man penger til Penetrators bæssen? MÅÅ bare få rullet med de gætta der azz!
Linnéa
Hallo, det må jo være aprilspøk at det er pause!!
Julia
Dette bør være en aprilsnarr
Julie
Dette BØR være en aprilsnarr..
f
fuckings tre uker til
William + Nora = ? sania ?
Er sååååå sykt glad as haha viste at Nora likte William daaaaa ? Endelig så har dagen kommet ?
JAWLINE!!!!!!??
Jawline sharper than a knife? ? ?
Pleeeaseee aprilsnaaaaarrr!!!! KLARER IKKE VENTE 2 UKER OMFG
herregud dette er ikke greit…hmm 1 april…aprilsnarr?
slapp av noora ikke bli helt 50 shades…
Fyfaen så stygge de røde buksene til William var!!!!!!
Russebukser
Haha det er jo russedressen hans..
Det er russebuksen hans
Imrevssipe brain power at work! Great answer!
aprilsnarr
slapp av noora ikke bli hel 50 shades….
såå typisk!! men hva kan vi forvente når vi har fått sååå mye bra i det siste?? er lov å håpe på en aprilsnarr da 🙂
Yeeeessss!! Visste det??
Men assa 18 april er for lenge?
Er det aprilsnar at det skal begynne igjen den 18 april? ??
Dette er ikke greit!!!!!!! Jeg lå nettopp på gulvet å skrek…. Hvorfor!!!!!!!?????
Jeg klarer ikke å vente til neste episode!!!!
Vi har jo klart å vente før, for eksempel når Eva sin sesong sluttet, og Noora sin skulle begynne. Og det var jo faktisk nesten to måneder?? (Og husk at det er skuespill?)
Den teaseren fra før jul, hvor kommer den inn i sammenhengen?
Nooras verste mareritt- it was all a dream ?
Omg!! Håper de egt blir sammen lix på ekte eller at de har noen følser for hverandre!
hun har kjæreste på ekte
Er det Aprilsnar, det med at det skal ikke begynne før den 18 april? Eller er det sant?
Føler de kommer til å sjule forholdet sitt veldig. Med tanke på at de satt i en bod. Hva tror dere?
Å sitte i en bod kan være skikkelig tennende det. Ville ikke lest så mye inn i det ennå.
tenker litt det samme, men Vilde har jo sett at de kysset allerede så hvorfor de skal skjule det nå skjønner jeg ikke helt!
Kan jo hende Noora ikke vil gni det inn overfor Vilde og prøver å holde det litt utenfor offentligheten..
Ikke bare enkelt å være forelsket i feil gutt❤️
BER OM AT DETTE ER APRILSNARR! Selvom jeg tviler sterkt da?
Skulle se den første videoen først, men jeg la merke til denne videoen og bildet først, trodde faktisk det var en annen?? Haha
Haha samme! Så ikke ut som William på thumbnailen xD
Det er sikkert aprilsnarr! ( håper jeg??)
Det er sikkert aprilsnarr! (Håper jeg ??)
DETTE ER IKKE APRILSNAR!! Som nå hvet er skam skuespillerne skjermet for intervjuer. Denne serien er annerledes enn feks jenter. I jenter kunne de ha tullet me det, fordi jenter er på en måte bloggen deres. Men skam er ikke en blogg på samme måte. De sitter ikke på rommet og snakker direkte til kamerat. SÅ NET DETTE ER IKKE APRILSNARR!!
NRK har ikke satt opp Skam neste fredag: https://tv.nrk.no/guide/08-04-2016
Er dette en veeeldig dårlig aprilspøk? Please
Spent hva som skjer videre, dt var plutselig helt greit at de ble sammen
PLIS PLIIIIIIS la dette være en aprilsnarr!
er de buksene Wiliam har på seg russebukser?
HALLELUJAH PRAISE THE LORD
Aprilsnarr???
Den sangen er så dorlig!!!Seriøst dem kunne jo ta en bedre sang og en som ikke er så trist!
Dem skal vel ikke lage fifty shad*s of gr*y.
Men dette er bare MIN mening!
Are you STUPID? Det er crazy in LOVE. Ikke snakk bad om Beyonce og heller ikke skam..
Queen Bey
ææææææææ! jeg bæder!
hva faen?
Det er aprilsnarr folkens haha??
lol nei…
Oida…. ??
Det er jo dato på min bursdag??
ÆÆÆÆÆÆÆÆ FYFAEN GOALS!!!
Endelig!!! Hot!
Aprilsnar eller……
Bare en tanke? Kan det være aprilsnarr? XD
Nei skam kan ikke stoppe nå den Hææææ???
Er det en aprilsnarr at det ikke fortsetter før 18 april??? Ps. Elsker at Noora kyss Wiliam/Wilhelm???
Aprilsnarr!!!! Forhåpentligvis drømmer Wilhelm!!! Plissssss ikke gjør feilen Noora… nei nei nei nei nei nei nei
SÅ ENIG FYSØREN
Er dette en aprilsnarr?!!
FAAN endelig e dæm ilag
OMG! syyykt deil med ny ep liz! Men SOS somebædy, hvordan donerer/overfører man penger til Penetrators bæssen? MÅÅ bare få rullet med de gætta der azz!
Hallo, det må jo være aprilspøk at det er pause!!
Dette bør være en aprilsnarr
Dette BØR være en aprilsnarr..
fuckings tre uker til
Er sååååå sykt glad as haha viste at Nora likte William daaaaa ? Endelig så har dagen kommet ?
OMG!!?❤️
ber til universet for at dette er aprilsnarr
Hva faen, må jo være aprilsnarr?!