900 kommentarer

  1. SARA

    JAWLINE!!!!!!??

    1
    • Ida?

      Jawline sharper than a knife? ? ?

      1
  2. OMFG

    Pleeeaseee aprilsnaaaaarrr!!!! KLARER IKKE VENTE 2 UKER OMFG

  3. den mystiske v

    herregud dette er ikke greit…hmm 1 april…aprilsnarr?

  4. of grey

    slapp av noora ikke bli helt 50 shades…

  5. Vinter

    Fyfaen så stygge de røde buksene til William var!!!!!!

    • :)

      Haha det er jo russedressen hans..

    • Lisa

      Det er russebuksen hans

    • Kayleen

      Imrevssipe brain power at work! Great answer!

  6. grey

    slapp av noora ikke bli hel 50 shades….

  7. lool

    såå typisk!! men hva kan vi forvente når vi har fått sååå mye bra i det siste?? er lov å håpe på en aprilsnarr da 🙂

  8. OMG

    Yeeeessss!! Visste det??
    Men assa 18 april er for lenge?

  9. M

    Er det aprilsnar at det skal begynne igjen den 18 april? ??

  10. Hekta jente

    Dette er ikke greit!!!!!!! Jeg lå nettopp på gulvet å skrek…. Hvorfor!!!!!!!?????
    Jeg klarer ikke å vente til neste episode!!!!

    1
    • ?

      Vi har jo klart å vente før, for eksempel når Eva sin sesong sluttet, og Noora sin skulle begynne. Og det var jo faktisk nesten to måneder?? (Og husk at det er skuespill?)

      1
  11. Caro

    Den teaseren fra før jul, hvor kommer den inn i sammenhengen?

    • Nightmare?

      Nooras verste mareritt- it was all a dream ?

  12. Skamfan

    Omg!! Håper de egt blir sammen lix på ekte eller at de har noen følser for hverandre!

    • asdfg

      hun har kjæreste på ekte

  13. Håpfull

    Er det Aprilsnar, det med at det skal ikke begynne før den 18 april? Eller er det sant?

  14. Chris

    Føler de kommer til å sjule forholdet sitt veldig. Med tanke på at de satt i en bod. Hva tror dere?

    • Maks

      Å sitte i en bod kan være skikkelig tennende det. Ville ikke lest så mye inn i det ennå.

    • janne

      tenker litt det samme, men Vilde har jo sett at de kysset allerede så hvorfor de skal skjule det nå skjønner jeg ikke helt!

    • Meg

      Kan jo hende Noora ikke vil gni det inn overfor Vilde og prøver å holde det litt utenfor offentligheten..

      Ikke bare enkelt å være forelsket i feil gutt❤️

  15. Ææææ

    BER OM AT DETTE ER APRILSNARR! Selvom jeg tviler sterkt da?

  16. Klumsete

    Skulle se den første videoen først, men jeg la merke til denne videoen og bildet først, trodde faktisk det var en annen?? Haha

    • Anne

      Haha samme! Så ikke ut som William på thumbnailen xD

  17. Maria

    Det er sikkert aprilsnarr! ( håper jeg??)

  18. Maria

    Det er sikkert aprilsnarr! (Håper jeg ??)

  19. Christine

    DETTE ER IKKE APRILSNAR!! Som nå hvet er skam skuespillerne skjermet for intervjuer. Denne serien er annerledes enn feks jenter. I jenter kunne de ha tullet me det, fordi jenter er på en måte bloggen deres. Men skam er ikke en blogg på samme måte. De sitter ikke på rommet og snakker direkte til kamerat. SÅ NET DETTE ER IKKE APRILSNARR!!

  20. Heisann

    Er dette en veeeldig dårlig aprilspøk? Please

  21. Tess*

    Spent hva som skjer videre, dt var plutselig helt greit at de ble sammen

  22. Optimist

    PLIS PLIIIIIIS la dette være en aprilsnarr!

  23. øh?

    er de buksene Wiliam har på seg russebukser?

    1
  24. Nolliamshipper af

    HALLELUJAH PRAISE THE LORD

    1
  25. hlifx

    Den sangen er så dorlig!!!Seriøst dem kunne jo ta en bedre sang og en som ikke er så trist!
    Dem skal vel ikke lage fifty shad*s of gr*y.
    Men dette er bare MIN mening!

    • ..?

      Are you STUPID? Det er crazy in LOVE. Ikke snakk bad om Beyonce og heller ikke skam..

      1
  26. Erva!

    ææææææææ! jeg bæder!

  27. Meg

    Det er aprilsnarr folkens haha??

  28. W.S.R

    Det er jo dato på min bursdag??

  29. Rugile

    ÆÆÆÆÆÆÆÆ FYFAEN GOALS!!!

  30. Gårikkepåden

    Aprilsnar eller……

  31. Veronica

    Bare en tanke? Kan det være aprilsnarr? XD

  32. Thea?

    Nei skam kan ikke stoppe nå den Hææææ???

  33. Aprilsnarr??

    Er det en aprilsnarr at det ikke fortsetter før 18 april??? Ps. Elsker at Noora kyss Wiliam/Wilhelm???

    2
  34. Noora + Wilhelm = ALDRI I VERDEN!!!!!

    Aprilsnarr!!!! Forhåpentligvis drømmer Wilhelm!!! Plissssss ikke gjør feilen Noora… nei nei nei nei nei nei nei

    • NOORHELM IS BULLSHIT

      SÅ ENIG FYSØREN

  35. Gina

    Er dette en aprilsnarr?!!

  36. Noora å William e best ever

    FAAN endelig e dæm ilag

    1
  37. Amanda

    OMG! syyykt deil med ny ep liz! Men SOS somebædy, hvordan donerer/overfører man penger til Penetrators bæssen? MÅÅ bare få rullet med de gætta der azz!

  38. Linnéa

    Hallo, det må jo være aprilspøk at det er pause!!

  39. Julia

    Dette bør være en aprilsnarr

  40. Julie

    Dette BØR være en aprilsnarr..

  41. William + Nora = ? sania ?

    Er sååååå sykt glad as haha viste at Nora likte William daaaaa ? Endelig så har dagen kommet ?

    1
  42. pls universet hlp us

    ber til universet for at dette er aprilsnarr

  43. C

    Hva faen, må jo være aprilsnarr?!