609 kommentarer

  1. ÅGUD

    Skam må ikke ødelegge forholdet mellom Noora og William pga dette. Blir for dumt.

    • F

      Slapp helt av, de er fortsatt sammen. Om ikke lenge kommer det en video av dem når de snakker sammen i en park, ja seansen ender med et kyss.

    • Enig

      Enig. Sesong 2 har brukt så lang tid på å endelig føre Noora og William sammen, også skal dette plutselig skje. De må forbli sammen. Punktum.

  2. Fy faen neiiiii Fuck Sorry men ouff neiiii

  3. oliver

    Når kommer episoden ut a

  4. Spenningen er til å ta og føle på

    Nå går Noora fra William. Dette godtar hun ikke. Fy så spennende nå. William triller hun garantert rundt lillefingen med en unnskyldning el unnskyldningsmld. Dette kommer ikke til å ende bra. Nå har hun garantert fått opp øynene for hvem William virkelig er. Lov å håpe det ender godt mellom Noora og William. Jeg håper det varer mellom de uansett hva som måtte skje nå. Jeg hadde ikke ville ha en kjæreste som sloss og manipulerer..

    • Håper

      Jeg håper også det varer mellom dem.

  5. Elisabeth

    OMG! Dt hær va satt virkeli tæskelen høyt! Ka, koss dt går ann å bare slæng en glassflaske i hodet på nånn?! Dt e jo bare galskap!
    Dt hær e særr den bæste ses så langt! Glæde mæ t næste ses, å æ glæde mæ sjukt t å få vit fortsættelsen ass! Kom m mer, kom m mer oftar og bare kom m mer! Æ e heeelt hækta no, må bare vit ka som skjer videre!
    Hilsen en stooor fan!

  6. herrejesus

    det MÅ komme mer i kveld!!!!!!!

  7. vilde

    Håper Vilde blir neste hovedperson

  8. Vil se mer

    Når er det det kommer ny episode i kveld a?

  9. :::

    De kan ikke bare stoppe videoen sånn jeg må se mer!!!

  10. #drama

    Tilgi ham Noora han virker snill? ,men må innrømme at han var skikkelig dust?

  11. amalia

    Noora kan ikke stole på William ??

  12. Noo

    Var det alt? Kommer det ikke mer i kveld?

  13. heh

    kommer det mer ut idag el

  14. ikke kult

    HAR VENTA I 24 TIMER OG DETTE ER ALT?? IKKE INNAFOR NRK

  15. ??

    Når kommer det hel episode?

  16. Iben Angelica Alexis

    Herregud, har sett den 3 ganger nå…

  17. Lyst til å grine

    Neeeeei!!! Kan noen slette dette klippet og starte på nytt??? Jeg er såååå skuffet. William, dette kommer ikke Noora til å kunne tilgi. Ikke jeg heller…

    Det ble drama, men ikke i nærheten av noe jeg ønsket meg.

  18. Oohell no?

    Det måtte bare skje asss?❤️ Nora vil nok aldri tilgji W for dette ass?? men det var også litt lut da? Og var det isak og jonas med på jakusa guttene eller? Fan heller liksom?

    • Hi

      Det var Isak, Jonas og han derre andre kompisen som kom i trøbbel med yakuza gutta, og Isak ringte Chris for å få hjælp;)

      1
  19. Sofhie

    Neei, William ❤️❤️ Noora bare stikker, aksepter det! Herregud Noora!!! Ha litt tillit til William ?

    • Ella

      Hun kan jo ikke tilgi W når han slår andre med glassflaske!

      • Haha

        Lol?Det hørtes så dumt ut haha?»Slår andre ned glassflaske!» Lol

  20. Lisa

    NEEEI!! Nå blir det slutt mellom Noora og William!!!

  21. CC

    Yakuza-gutta banka jo tross alt opp gjengen til William så han fortjente jo å få en flaske i hodet. William står jo bare opp for vennene sine..

    • Sofhie

      Enig!! Herregud! Noora skjerp deg, håper dette blir fikset❤️❤️

      • En Anonym

        Litt morsommt at du skriver Noora skjerp deg, når hun ikke en gang har sagt no etter at William kasta den flaska

        1
    • Tina

      Det er faktisk veldig farlig å slå en glassflakse i hode på noen! Det er faktisk folk som har død av det og som regel må en sy mange sting og kraniet blir skadet. Dette er noe som kan skje i russetiden og er naturlig hendelse, men synes kanskje at det her ikke kommer frem hvor farlig det er. Søskenbarnet til venninna mi opplevde at stefaren ble slått i hode av en glassflaske og holdt på å stryke med. En skal aldri gå så hardt tilbake at helse og liv er i fare!!!

      • Just me

        Omg chill a’ er bare en serie?

      • Anonym

        Du trenger ikke å skrive så jævla mye for å fortelle oss om at det var farlig det William gjorde

    • Duh!

      Altså du vet at det er dødelig og bli slått av en glass flaske?! Det er ikke verdt å drepe! Vold løser ikke en shit

    • Hodejeger

      Ingen fortjener å bli slått med en glassflaske! Det er livsfarlig og straffes med fengsel. Selvfølgelig bør man stille opp for vennene sine, men det er lov å bruke hodet.

      • Wilhelm

        Netopp! Wiliam brukte hodet til en av gutta med å slå en glassflaske i

    • Hodejeger

      Å slå noen med en glassflaske i hodet er ikke greit. Det kan være skadelig og straffes med fengsel. Selvsagt skal man stille opp for venenne sine, men det er lov å bruke hodet.

      • hei

        det er en serie, chill

    • Lea

      Åkei, det er ingen som fortjener å få en glassflaske i hodet, ta og ro dere litt. Å potensielt drepe noen er ikke en grei hevn uansett. Noora er et i hvert fall sterkt i mot vold, mener jeg å huske, så synes ikke det er rart om hun reagerer.

  22. mfb

    bare 6 minutter? hva faen holder dere på med?

  23. Hva sjer nå

    Hva sjer her jeg skjønner ikke kan noen forklare

    • rompefis

      william er voldelig :/

  24. ada

    har venta på denne Videoen kjempe lenge. Jævlig kul video. Lurer på hva Noora tenker om William nå.

    Det som jeg har tenkt mye på er Eva og Jonas. Tror dere at de kommer til å bli sammen igjen? Jeg tenker at Eva har følelser for Jonas ennå. Jeg vet at det ikke passer akkurat nå men måtte bare skrive det. lol

    • S

      Vet ikke helt, jeg. Begynner dessverre å bli en stund siden vi har hørt noe fra ham. Men om de ikke blir sammen igjen, håper jeg i det minste at de blir like gode venner som før, for han er en virkelig snill fyr og hun virker som om hun tenker mye på han.

  25. Makeupmalin

    Hvem slo wiliam ned? Vet jeg skrev. Feil gadd ikke å gå tilbake å endre på det LOL. Så lat er jeg

  26. Emilie

    OMG!!! SYKT SPENNENDE!!!
    Lurer på hva som skjer mellom Noora og William nå?

    LOVE SKAM!!!

  27. Gjett?

    Jeg elsker W ass????

  28. Skuffet

    Halo, step up ur game skam. Venta på exploding episode her

  29. OMG

    Dette må være slutten på Noora og Williams forhold. Hun kan ikke tilgi det, kan hun? Jeg tror faktisk kanskje at det kan hende hun gjør det…

  30. ???

    Eeeeeh hva skjedde nå!!?

    • Usikkker skamgjenger

      Helt enig! Hva skjedde nå? :/

  31. Jau

    That’s it? Uka har jo bare handlet om hooking og drama, så er det bare det Yakuza-maset? Visst blir det drama av det, men hemmelighetsskremmeriet rundt Vilde begynner jo å bli relativt overmodent…

  32. Wiliam

    Herregud?Hwats going on??

  33. ❄️❄️❄️

    Bare jeg som merket W beveget mye på øyenbrynene enn han bruker da han snakket med den blonde jenta?
    Var litt sånn søtt❤️?

    • autokorrektjenta

      Du mener vel Vilde eller snøflak snøflak snøflak?

      • Hade

        Han smilte jo til Noora da ikke til Vilde. Men det var sykt søtt ?❤️?

        1
  34. Omg

    Lure på ka som skjer nå OMG!!!

  35. Thea Bakke

    å fytti hælvete fuktig bananskall…..

  36. halla

    William er potensiel farlig å være nær av. Hvis han slår noen i hodet med en glassflaske, så har han virkelig problemer. Et slikt slag kan drepe noen på flekken.

    • H3i

      Nei, nå får du gi deg. Han er ikke farlig å være rundt. Han ble dessverre tatt av gruppepresset til å stå opp for gjengen sin som deres «leder». Men han hadde absolutt ikke lyst til å slåss. Det så man tydelig på han.

    • y

      Du vet det ikke er ekte, ikke sant?

    • sf

      Du vet det ikke er ekte, ikke sant?

  37. Midten av 20-åra

    Kjipt at episoden ikke tar opp tråden fra tirsdagens klipp der William mener at de andre på bussen vil rulle med musimen (aka Sana). Skjønner ikke helt hvorfor det ikke blir hinta til noe sted i denne episoden; Sana er jo nesten ikke med i det hele tatt en gang. Jeg hadde kanskje litt for store forhåpninger til dagens klipp, men med tanke på hvor mye snakk det har vært om rullinga/festen syns jeg det var en temmelig intetsigende episode. Ikke noe Vilde-drama heller, noe det jo også har vært temmelig kraftig lagt opp til de siste par ukene…

    • skuffa

      enig… syyykt skuffa over det her.. i 5 av 6 min skjedde det ikke en dritt.. episoden kulle like så godt vart 1 min

    • MM

      Enig! Skuffa over episoden. Trenger noe avklaring i Vilde-dramaet!

    • Eniiig!

      Jeg er også dritskuffa! De har bygget opp så jævlig til at det skal skje noe drama mellom William, Noora og Vilde! Hva er dette for noe tull, liksom? Og når kommer den lange episoden som alltid kommer på fredager?

      • T

        Vilde er jo så utspekulert… Dette er William-Noora-Vilde drama på høyt nivå

  38. Tanker om dette?!

    En ting jeg lurer på: Vilde så Noora kline med W første gang de hooka ute den gangen sant? Hvorfor har aldri Vilde konfrontert Noora med det? Eller prøver hun bare å få Noora til å få dårlig samvittighet ved å si at hun har så høy moral osv? Skjønner ikke no jeg.

    • ..

      Hun prøver jo å hinte til det, men hu bruker jo visse tilfeller imot noora som fks når hu sa at hun hadde god moral, og når hu satte noora opp med en annen gutt for å hooke.