Er Cavaflasken Vilde poserte med i selfien tidligere i kveld den samme William bruker til å slå ned han fyren med?
Marte279
Tydeligvis. Vilde og William sto jo også å snakket sammen før bussen stoppet.
Nei
FYY FAEN NU BLIR DET SLUTT ASS!!
:(:(
Karina Østenseeen
Tror dere at det blir slutt mellom Noora og Willhelm (william) nå eller????? det hadde vert veldig bra da her han endelig singel og klart til mingel???
Smartere en dere
Jeg tror det er best hvis det blir slutt mellom dem. Har hele tiden følt at William har et veddemål med resten av gjengen om å ha sex med Nora, tror ikke han liker henne. Nora og William snakker nesten aldri sammen og vennene til William var der da nora dreit ut William i første sesong. Norhelm er bare en hevn folkens, og det er greit det blir slutt før William får Nora til sengs å vinner.
Enig med smartere enn dere
Helt enig det er sikkert bare et veddemål han liker ikke noora han er så manipulerene så hvorfor skulle han ikke vedde.
Jen
«…tror ikke han liker henne». Hallo?!??! Har du sett på gutten? Han er jo så forelsket i henne som det går an! Han har ikke et veddemål med kompisene sine om å ligge med Noora. Så syk er hverken han eller denne TV-serien.
G
What? Er jo veldig tydelig at han er utrolig glad i Noora!
Noora
Kommer det en til idag?? Vil ha en lang
Anonym
Serr? Fredags-video, også kun 6 min
Noorhelm 4 ever
OMFG!!!!!! JEG BEGYNTE Å GRINE NÅ!!! NOORA MÅ TILGI WILLIAM!!!
Ja
Jaaaaaa. De blir jo bare søtere sammen
Lisa
Ka heite låta som e under slåsskampen?
Rebzz
Monsters and nice sprites
hihi
Monsters and nice sprites
..
Skrillex
Lara
Scary monsters and nice sprites av Skrillex
Yolo
Scary monsters and nice sprites
Av skrillex
synne
Skrillex – scary monsters and nice spirits
LP
Skrillex – scary monsters and nice sprites
Camz
Skrillex – Scary Monsters and Nice Sprites
:D
Skrillex – scary monster/ nice spirites ! 😀
Skamlover
Neiiii, hva skjer?! William var dritkjekk i episoden da??
Tuva
OMG det er det eneste ordet hva er det William tenker på skal han drepe noen eller!? Hva faen er galt med han….
det er sant
William dør i neste episode…
Marte279
Vel, vi fikk se drama. Skikkelig kos, hahaha.
Hadde vært interessant å få vite hva som har forårsaket konflikt mellom Yakuza-gjengen og de andre, for det virker veldig latterlig. Dette minner meg om Vampire Diaries, hvor Damon alltid beskytter Elena for at hun ikke skal vite om hans mindre attraktive sider. Føles som vi får TVD på løpende bånd igjen, med et unntak – det er på norsk.
Men naturlig nok så kan ikke William forvente at 5 utenforstående jenter skal holde seg inne med beskjeden om at de skal holde seg i bussen, det skjer bare ikke. Det er en «selvfølge» at de gikk ute etter dem for å finne ut hva som skjer, og om Noora hadde valgt å holde seg på bussen, så hadde de andre fortalt henne om dette uansett.
Må forresten innrømme at det var en litt kjedelig slutt på uka. Men ingen fiktive karakterer har et prikkfritt liv heller. Det er ingen som leser bøker/ser på serier som omhandler det å ha et fullstendig rosenrødt liv.
Men de tidligere videoene denne uken har vært morsomme. Det beste jeg vet med film og serier, er den latteren som fremskapes hos oss som ser på, haha.
Julie
Shiit!!! Hva skjer, liksom?!! Må bare se meer!!
!!!!!!!
ka faen !!!!!!! korfor kom de?
Bellis
Ka skjer no? Blir d slutt mellom Nora og William? Eg vil vete meir!! Eg vil ha meir skam!!! Eg vil ha meir Nora og William!!!???????
Second
Jeg shipper Isak og broren til William.
Elise
Haha, same.
...
Faq
!!!!!
ser ka gikk av wiliam ? kofor kom de?
Noen
Hva skjedde nettopp??
Riot
The Riot Club… avtalt fight!
OMG! ?
Kommer det mer skam før Mandag??
Fredagsparty
Fuck! Denne videoen va bortkasta. Selv om den va gøy på slutten så e ej skuffa! Fredags videoen e den lengste i uka. Og denne va kort og d skjedde ikke en dritt før de siste 30sek.
Sara
Fy søren kor bra gler meg til i morga
Emilie
Noora og William kommer til å gjøre det slutt. Det kommer til å ta lang tid før hun i det hele tatt kan tilgi William for det han gjorde. Et slikt slag kan være dødelig. Forholdet deres kommer til å bli mye mer komplisert fra nå av. Kanskje litt av og på, men jeg tviler på at de kommer til å bli sammen slik de har vært de siste ukene. En kunne se skuffelsen lyse i øynene til Noora. Det er så trist siden vi ser så godt hvor glade de er i hverandre. Men skam-produksjonen kan ikke la de være sammen etter en slik hendelse. Det hadde vært moralsk feil å vise at en kan bli tilgitt etter noe sånt. De hadde fått så mye kjeft for det i media i ettertid at det tviler jeg på de tar sjansen på.
jaja
tror Noora tilgir han jeg! William er en jævel til å si de rette tinga til rett tid og er såpass sjarmerende og god mot Noora at jeg tror ikke hun greier å gjøre det slutt. håper det kommer en video i morgen der Noora og William faktisk snakker ordentlig sammen!!
Presten
Utilgivelig? Teit, morron, ille, kriminell? Ja! Men det skal alltid være mulig å angre og gjøre opp for seg!
Anonym
LOL! Selvsagt kan han tilgis..! Han gjorde noe sykt dumt ja, men han følte seg vel dyttet opp i et hjørne og klarte ikke se den andre utveien. Han ble tydelig presset. Kanskje dette kan hjelpe han med å revurdere livet sitt.
Jeg shipper hvertfall Noorhelm! Håper ikke det er dette som skal splitte de…
En person
Helt enig!
Elise
Takk for at noen mener det samme som meg ?? Har virkelig ikke lyst til å se en serie der hovedpersonen er i ett forhold med en manipulativ og voldelig person.
Men bra storyline da!!
Teit
Ja, så slo William flasken i hodet. Men den siste idioten er ikke født enda. Følte at hele episoden oste av uvitenhet om hvilken retning ting skal/burde gå, og at dette ble nødløsningen. William blir stadig søtere, legger ut bilder som hinter om Noora på Insta, droppet rulling for å være med henne osv. Også er det dette som skal ødelegge mellom dem? Teit.
Karoline
Omgggg!!!!❤️
tonje bøe
YEEESS OH MY GOD!!!
Jen
Tviler på at det blir ordentlig slutt mellom N og W. Og blir det det, kommer de garra til å bli sammen igjen! Men, jeg har lyst til at Noora skjeller ut W skikkelig og sier til han at han ikke kan oppføre seg på den måten og at han må få litt hjelp! Og gjerne snakke med henne om problemene sine
Elska første del av videoen med saktefilm og den sangen!! Helt konge fantastisk bra!!! Bare sånne snutter er nok til at jeg elsker Skam!!! Dere gjør en helt sinnssyk jobb med serien ass<3
Kommer mer i kveld, folkens
Jeg tror det kommer mer i kveld. Episoden som går senere på kvelden er 5min lengre 😮
Jau
Tror dessverre ikke det… Er lov til å håpe da, denne episoden var jo temmelig skuffende (og veldig lite realistisk at vi ikke får vite mer om hva Noora gjør etter å ha vært vitne til dette. Stikker hun bare hjem, eller? Don’t keep us in the dark, NRK!)
eileen
hvordan vet du det? episoden har jo allerede kommet ut på nrk.. Håper du har rett da 😀
?
Så dere Vilde på slutten hun bare smilte???
Noora & William ????
Ja. .
Miiiip
Oi. Det ser jo ut som det var hennes Cava-flaske William brukte også. Jeg lurer på nøyaktig hvor skremmende utspekulert Vilde er… Cercei Lannister go home. Vilde overhørte tydeligvis samtalen mellom Chris og William, og hun var også den første som gikk ut av bussen… Smilet på slutten viser at det her gikk mer eller mindre etter planen hennes.
Naii
Hu smilte ikkje
Jasmin
fy søren dette var spennende, håper det kommer ut en ny episode i dag.
:-)
Syk episode ass hva skjer nå?
:-)
Kommer det en episode til??? Det må jo komme mer i kveld!
Noen
Neii nå vil sikkert ikke Noora være sammen med William.. ????
Veva?
Hva skjer med Vilde og Eva om dagen a? Snakker om at de må passe på så de ikke smitter hverandre med klamydia om de hooker med andre. Kliner i hytt og gevær!
Julie
Jeg vet ikke, men jeg klarer ikke skam så mye mer. Har fått en helt annerledes følelse og synspunkt på det. Jeg digger jo Noora og William sammen og alt sånn, det har jeg gjort helt fra starten av, men nå har jeg en helt annerledes følelse. Klarer ikke helt å sette ord på det. Er litt skuffet av skam, eller så tror jeg bare at jeg har mistet litt interressen. Før dreiv jeg å sjekka skam heele tiden og var dritspent, men nå er det liksom ikke så farlig. Det er sykt trist.
Camilla
Enig ?
Skuffet
Utrolig skuffende episode. Hater unødvendig drama av denne sorten… Ville at forholdet mellom Noora og William skulle utvikle seg, ikke at alt bare kompliseres i en kjip retning 🙁
Silje
Skuffa !
vilde smilte
var det noen andre som så at vilde smilte når de sloss?
Chalini
Mamma mia Thats so crazy
Anonym
Hvorfor i helvete, Hvillhelm. Altså han er søt, men topp oppi hode!! Lurer på hva som skjer nå??? Noen som er enig?
Julie
Åhh dette er bare tragiskt. Jeg er lei meg nå asså. Syns det er så trist at det liksom kommer å klysse seg til mellom Noora og William nå. For, sansynligheten for det er veldig stor. Hvorfor? Var det ikke nok fra før? Nei, asså, hjertet mitt gråter
OMG wwwwwuuuut???
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OGM OMG OMG OMG OMG OMG dette er CRAZYYYY
Yjulia
Adda hvorfor har de fight???
Fremtidssynt
Tror det har noe med Isak og Jonas sitt bruk av forbudte stoffer.
Sang?
Sang?
Camilla
Neeei! Dette kan jo ikke Noora tilgi, å gjøre noe sånt er jo seriøst livsfarlig og så lite greit man kan få det! Helt umulig at Noora tilgir dette. Slutt på N og W ? Jeg som håpa så inderlig at de kunne få et godt forhold!!! Så skuffa ???
Rebecca
Willhelm du skulle lizzm ikke rote til alt!
??
Hva skjedde nå?!
Emma
OMG! Jeg skriker her asså! OMG! Hva sjer nå?
Vilde-vet-noe
Så enig med forrige kommentar. Vilde på slutten smiler idet Noora snur seg for å gå. Har hun noe med dette å gjøre? Det er ikke bare William som er manipulerende, ser det ut som 😉 Kanskje Vilde og Isak har ordna dette bak kulissene? Ellers hvordan kunne alle sammen vite hvor de rulla og når de rulla? Uansett, så er ikke det å slå noen med flaske i hodet an excuse. Men Noora visste om at William banka opp folk, det fortalte Vilde om en dag da de var på skolen, før hun ble kjent med ham. So hva er nytt? At hun faktisk ser dette?
:(
Nei.. det var Isak og Chris som ordnet dette…
UÆÆÆ
Herregud hvor fin William var når han snakket med Vilde!!! Måten han så på Noora på omg æææææ!!!!
Kine
Jeg har hatt et elsk/hat-forhold til Noora og William hele veien… Nå håper jeg virkelig Noora dumper William altså. Han sa i forrige episode av han aldri kom til å såre henne – det løftet røyk når han smadra vinflaksa i bakhodet på han gutten. Skuffelsen lyste ut av øynene til Noora. Håper ho kjefter han huden full, dumper han – og går tilbake til å være den sterke og selvsikre jenta som jeg har sett alt for lite til i det siste! Go Noora – strong and independent! <3
Noorhelm
Jeg har så mye jeg har lyst til å si til den kommentaren her, men jeg orker egentlig ikke. Men; han brøt ikke løftet sitt om å ikke såre Noora. Han dreit seg ut, ja. Han kan ha skuffet henne. Men han såret henne ikke. Og Noora har vel aldri vært så sterk som mange skal ha det til? Hun har vært liten og spinkel på innsiden men satt på seg et skjold hvor hun virker sterk på utsiden. Jeg synes det er mye mer spennende å se karakteren hennes utfolde seg i et farvann hvor hun må være sårbar og stole på noen andre, enn å ramse opp politisk korrekte anekdoter. Det begynte å bli dørgende kjedelig. Etter min mening.
Ok, så ble det litt alikevel. Klarte ikke dy meg.
Word
Kunne ikke vært mer enig!!!!!
Jen
Takk! ??????
Pånissensitterlåven
Helt eing i at William gjorde en stor tabbe der.
Men likevel må jeg si noe, Noora kan faktisk være strong and independent selvom hun har kjæreste og kliner så og si hele tida. På samme måte som at en kan være feminist, men ha kjæreste. P ha kjæreste er helt vanlig, og jeg vill ikke si det har gjort henne noe mindre selvstendig.
Stine
Hvorfor skal alle rope at hun ikke er like sterk som før ? Nå tør hun å vise følelser ; vil tørre å påstå det er mer styrke i det enn noe annet !
Og en annen ting ; Jeg ser ikke den manipulerende siden av William som alle snakker om , bestemt ja , men manipulerende er man ikke selv om. At han nå gjorde en idiotisk handling betyr ikke at gutten er feil for Noora.
Jeg heier på at de klarer å ordne opp i dette, for jeg tror de vil gjøre hverandre godt ?
Er Cavaflasken Vilde poserte med i selfien tidligere i kveld den samme William bruker til å slå ned han fyren med?
Tydeligvis. Vilde og William sto jo også å snakket sammen før bussen stoppet.
FYY FAEN NU BLIR DET SLUTT ASS!!
:(:(
Tror dere at det blir slutt mellom Noora og Willhelm (william) nå eller????? det hadde vert veldig bra da her han endelig singel og klart til mingel???
Jeg tror det er best hvis det blir slutt mellom dem. Har hele tiden følt at William har et veddemål med resten av gjengen om å ha sex med Nora, tror ikke han liker henne. Nora og William snakker nesten aldri sammen og vennene til William var der da nora dreit ut William i første sesong. Norhelm er bare en hevn folkens, og det er greit det blir slutt før William får Nora til sengs å vinner.
Helt enig det er sikkert bare et veddemål han liker ikke noora han er så manipulerene så hvorfor skulle han ikke vedde.
«…tror ikke han liker henne». Hallo?!??! Har du sett på gutten? Han er jo så forelsket i henne som det går an! Han har ikke et veddemål med kompisene sine om å ligge med Noora. Så syk er hverken han eller denne TV-serien.
What? Er jo veldig tydelig at han er utrolig glad i Noora!
Kommer det en til idag?? Vil ha en lang
Serr? Fredags-video, også kun 6 min
OMFG!!!!!! JEG BEGYNTE Å GRINE NÅ!!! NOORA MÅ TILGI WILLIAM!!!
Jaaaaaa. De blir jo bare søtere sammen
Ka heite låta som e under slåsskampen?
Monsters and nice sprites
Monsters and nice sprites
Skrillex
Scary monsters and nice sprites av Skrillex
Scary monsters and nice sprites
Av skrillex
Skrillex – scary monsters and nice spirits
Skrillex – scary monsters and nice sprites
Skrillex – Scary Monsters and Nice Sprites
Skrillex – scary monster/ nice spirites ! 😀
Neiiii, hva skjer?! William var dritkjekk i episoden da??
OMG det er det eneste ordet hva er det William tenker på skal han drepe noen eller!? Hva faen er galt med han….
William dør i neste episode…
Vel, vi fikk se drama. Skikkelig kos, hahaha.
Hadde vært interessant å få vite hva som har forårsaket konflikt mellom Yakuza-gjengen og de andre, for det virker veldig latterlig. Dette minner meg om Vampire Diaries, hvor Damon alltid beskytter Elena for at hun ikke skal vite om hans mindre attraktive sider. Føles som vi får TVD på løpende bånd igjen, med et unntak – det er på norsk.
Men naturlig nok så kan ikke William forvente at 5 utenforstående jenter skal holde seg inne med beskjeden om at de skal holde seg i bussen, det skjer bare ikke. Det er en «selvfølge» at de gikk ute etter dem for å finne ut hva som skjer, og om Noora hadde valgt å holde seg på bussen, så hadde de andre fortalt henne om dette uansett.
Må forresten innrømme at det var en litt kjedelig slutt på uka. Men ingen fiktive karakterer har et prikkfritt liv heller. Det er ingen som leser bøker/ser på serier som omhandler det å ha et fullstendig rosenrødt liv.
Men de tidligere videoene denne uken har vært morsomme. Det beste jeg vet med film og serier, er den latteren som fremskapes hos oss som ser på, haha.
Shiit!!! Hva skjer, liksom?!! Må bare se meer!!
ka faen !!!!!!! korfor kom de?
Ka skjer no? Blir d slutt mellom Nora og William? Eg vil vete meir!! Eg vil ha meir skam!!! Eg vil ha meir Nora og William!!!???????
Jeg shipper Isak og broren til William.
Haha, same.
Faq
ser ka gikk av wiliam ? kofor kom de?
Hva skjedde nettopp??
The Riot Club… avtalt fight!
Kommer det mer skam før Mandag??
Fuck! Denne videoen va bortkasta. Selv om den va gøy på slutten så e ej skuffa! Fredags videoen e den lengste i uka. Og denne va kort og d skjedde ikke en dritt før de siste 30sek.
Fy søren kor bra gler meg til i morga
Noora og William kommer til å gjøre det slutt. Det kommer til å ta lang tid før hun i det hele tatt kan tilgi William for det han gjorde. Et slikt slag kan være dødelig. Forholdet deres kommer til å bli mye mer komplisert fra nå av. Kanskje litt av og på, men jeg tviler på at de kommer til å bli sammen slik de har vært de siste ukene. En kunne se skuffelsen lyse i øynene til Noora. Det er så trist siden vi ser så godt hvor glade de er i hverandre. Men skam-produksjonen kan ikke la de være sammen etter en slik hendelse. Det hadde vært moralsk feil å vise at en kan bli tilgitt etter noe sånt. De hadde fått så mye kjeft for det i media i ettertid at det tviler jeg på de tar sjansen på.
tror Noora tilgir han jeg! William er en jævel til å si de rette tinga til rett tid og er såpass sjarmerende og god mot Noora at jeg tror ikke hun greier å gjøre det slutt. håper det kommer en video i morgen der Noora og William faktisk snakker ordentlig sammen!!
Utilgivelig? Teit, morron, ille, kriminell? Ja! Men det skal alltid være mulig å angre og gjøre opp for seg!
LOL! Selvsagt kan han tilgis..! Han gjorde noe sykt dumt ja, men han følte seg vel dyttet opp i et hjørne og klarte ikke se den andre utveien. Han ble tydelig presset. Kanskje dette kan hjelpe han med å revurdere livet sitt.
Jeg shipper hvertfall Noorhelm! Håper ikke det er dette som skal splitte de…
Helt enig!
Takk for at noen mener det samme som meg ?? Har virkelig ikke lyst til å se en serie der hovedpersonen er i ett forhold med en manipulativ og voldelig person.
Men bra storyline da!!
Ja, så slo William flasken i hodet. Men den siste idioten er ikke født enda. Følte at hele episoden oste av uvitenhet om hvilken retning ting skal/burde gå, og at dette ble nødløsningen. William blir stadig søtere, legger ut bilder som hinter om Noora på Insta, droppet rulling for å være med henne osv. Også er det dette som skal ødelegge mellom dem? Teit.
Omgggg!!!!❤️
YEEESS OH MY GOD!!!
Tviler på at det blir ordentlig slutt mellom N og W. Og blir det det, kommer de garra til å bli sammen igjen! Men, jeg har lyst til at Noora skjeller ut W skikkelig og sier til han at han ikke kan oppføre seg på den måten og at han må få litt hjelp! Og gjerne snakke med henne om problemene sine
Elska første del av videoen med saktefilm og den sangen!! Helt konge fantastisk bra!!! Bare sånne snutter er nok til at jeg elsker Skam!!! Dere gjør en helt sinnssyk jobb med serien ass<3
Jeg tror det kommer mer i kveld. Episoden som går senere på kvelden er 5min lengre 😮
Tror dessverre ikke det… Er lov til å håpe da, denne episoden var jo temmelig skuffende (og veldig lite realistisk at vi ikke får vite mer om hva Noora gjør etter å ha vært vitne til dette. Stikker hun bare hjem, eller? Don’t keep us in the dark, NRK!)
hvordan vet du det? episoden har jo allerede kommet ut på nrk.. Håper du har rett da 😀
Så dere Vilde på slutten hun bare smilte???
Ja. .
Oi. Det ser jo ut som det var hennes Cava-flaske William brukte også. Jeg lurer på nøyaktig hvor skremmende utspekulert Vilde er… Cercei Lannister go home. Vilde overhørte tydeligvis samtalen mellom Chris og William, og hun var også den første som gikk ut av bussen… Smilet på slutten viser at det her gikk mer eller mindre etter planen hennes.
Hu smilte ikkje
fy søren dette var spennende, håper det kommer ut en ny episode i dag.
Syk episode ass hva skjer nå?
Kommer det en episode til??? Det må jo komme mer i kveld!
Neii nå vil sikkert ikke Noora være sammen med William.. ????
Hva skjer med Vilde og Eva om dagen a? Snakker om at de må passe på så de ikke smitter hverandre med klamydia om de hooker med andre. Kliner i hytt og gevær!
Jeg vet ikke, men jeg klarer ikke skam så mye mer. Har fått en helt annerledes følelse og synspunkt på det. Jeg digger jo Noora og William sammen og alt sånn, det har jeg gjort helt fra starten av, men nå har jeg en helt annerledes følelse. Klarer ikke helt å sette ord på det. Er litt skuffet av skam, eller så tror jeg bare at jeg har mistet litt interressen. Før dreiv jeg å sjekka skam heele tiden og var dritspent, men nå er det liksom ikke så farlig. Det er sykt trist.
Enig ?
Utrolig skuffende episode. Hater unødvendig drama av denne sorten… Ville at forholdet mellom Noora og William skulle utvikle seg, ikke at alt bare kompliseres i en kjip retning 🙁
Skuffa !
var det noen andre som så at vilde smilte når de sloss?
Mamma mia Thats so crazy
Hvorfor i helvete, Hvillhelm. Altså han er søt, men topp oppi hode!! Lurer på hva som skjer nå??? Noen som er enig?
Åhh dette er bare tragiskt. Jeg er lei meg nå asså. Syns det er så trist at det liksom kommer å klysse seg til mellom Noora og William nå. For, sansynligheten for det er veldig stor. Hvorfor? Var det ikke nok fra før? Nei, asså, hjertet mitt gråter
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OGM OMG OMG OMG OMG OMG dette er CRAZYYYY
Adda hvorfor har de fight???
Tror det har noe med Isak og Jonas sitt bruk av forbudte stoffer.
Sang?
Neeei! Dette kan jo ikke Noora tilgi, å gjøre noe sånt er jo seriøst livsfarlig og så lite greit man kan få det! Helt umulig at Noora tilgir dette. Slutt på N og W ? Jeg som håpa så inderlig at de kunne få et godt forhold!!! Så skuffa ???
Willhelm du skulle lizzm ikke rote til alt!
Hva skjedde nå?!
OMG! Jeg skriker her asså! OMG! Hva sjer nå?
Så enig med forrige kommentar. Vilde på slutten smiler idet Noora snur seg for å gå. Har hun noe med dette å gjøre? Det er ikke bare William som er manipulerende, ser det ut som 😉 Kanskje Vilde og Isak har ordna dette bak kulissene? Ellers hvordan kunne alle sammen vite hvor de rulla og når de rulla? Uansett, så er ikke det å slå noen med flaske i hodet an excuse. Men Noora visste om at William banka opp folk, det fortalte Vilde om en dag da de var på skolen, før hun ble kjent med ham. So hva er nytt? At hun faktisk ser dette?
Nei.. det var Isak og Chris som ordnet dette…
Herregud hvor fin William var når han snakket med Vilde!!! Måten han så på Noora på omg æææææ!!!!
Jeg har hatt et elsk/hat-forhold til Noora og William hele veien… Nå håper jeg virkelig Noora dumper William altså. Han sa i forrige episode av han aldri kom til å såre henne – det løftet røyk når han smadra vinflaksa i bakhodet på han gutten. Skuffelsen lyste ut av øynene til Noora. Håper ho kjefter han huden full, dumper han – og går tilbake til å være den sterke og selvsikre jenta som jeg har sett alt for lite til i det siste! Go Noora – strong and independent! <3
Jeg har så mye jeg har lyst til å si til den kommentaren her, men jeg orker egentlig ikke. Men; han brøt ikke løftet sitt om å ikke såre Noora. Han dreit seg ut, ja. Han kan ha skuffet henne. Men han såret henne ikke. Og Noora har vel aldri vært så sterk som mange skal ha det til? Hun har vært liten og spinkel på innsiden men satt på seg et skjold hvor hun virker sterk på utsiden. Jeg synes det er mye mer spennende å se karakteren hennes utfolde seg i et farvann hvor hun må være sårbar og stole på noen andre, enn å ramse opp politisk korrekte anekdoter. Det begynte å bli dørgende kjedelig. Etter min mening.
Ok, så ble det litt alikevel. Klarte ikke dy meg.
Kunne ikke vært mer enig!!!!!
Takk! ??????
Helt eing i at William gjorde en stor tabbe der.
Men likevel må jeg si noe, Noora kan faktisk være strong and independent selvom hun har kjæreste og kliner så og si hele tida. På samme måte som at en kan være feminist, men ha kjæreste. P ha kjæreste er helt vanlig, og jeg vill ikke si det har gjort henne noe mindre selvstendig.
Hvorfor skal alle rope at hun ikke er like sterk som før ? Nå tør hun å vise følelser ; vil tørre å påstå det er mer styrke i det enn noe annet !
Og en annen ting ; Jeg ser ikke den manipulerende siden av William som alle snakker om , bestemt ja , men manipulerende er man ikke selv om. At han nå gjorde en idiotisk handling betyr ikke at gutten er feil for Noora.
Jeg heier på at de klarer å ordne opp i dette, for jeg tror de vil gjøre hverandre godt ?