ZL-Project – Overdoze 2016 hvis det er den du mener.
Borgslo
Så yakuza gjengen er en haug med småttiser? Really. Forventet en rivaliserende russebuss eller noe. Ikke en gjeng med barnehagekids.
KLIKK
Fyfaen jeg klikker på William
Hilsen desp
HVA HETER SANGENE??
henni
flere enn meg som fikk skikkelig feels? den slutten dah!
Tess*
Litt av en fest, neida, fikk ikke helt til å tyde Nooras reaksjon på slutten
.....
Hva heter sangen som kom på slutten??
Yooooo
Daaaaa fuuuuuuq??
Rødstrømpe
Se de jentene som kommer gående oppover der… ❤ Så forskjellige og med hver sin stil. Elsker det!!!! Så mange jentegjenger i dag der du nesten ikke ser forskjell på de. DET er kjedelig det. Finn deg sjøl og vær den du er!!!!
--
Digger tankegangen din. Er så enig.
J
agreed
J
agreed
Hei
Kan ikke noe for det, men håper fortsatt skikkelig på Noorhelm!!
Why
Hvorfor kom dæm??
skamlover99
blir nok litt drama i paradis mellom noora og willis nå jaaa
Broes be4 hoes!
Jonas ble punching av en av Yakuza gutta. Bilde på Insta.
Yakien har fått Chris til å Være med å ta hevn. Derfor møtes de og call me
William viste ikke om det, men blir dratt med. Han vil ikke, men må. Du må sier Chris.
Som bussjef føler han at hanoen må. BROES BE4 HOES!
Han loses it beng.
Nå blir det skikkelig drama for stakkars Noora.
Hun er så forelska, begynte å stole på ham og så dette….
W. føler seg nok og shit. Skuffer nok seg selv.
5 EP igjen for skikkelig drama mellom dem.
N. Skjeller ham ut. Du kunne ha drept ham W forsvarer det først, de slår opp igjen sinne.
Men N klarer ikke å glemme og W begge om nåde
Fin anledning til å åpne opp. Vi får høres om deres bakgrunn.
Ender med make UP seX? Og styrket forhold?
Håper….
Word
Bra rappa 🙂
Elin
Hvilken melodi er det? Har du skrevet teksten?
Fy faen
Fy faen????
Boob
NEI HALLO IKKE OK
???
Way to go W? Noora kommer ikke til å tilgi han?
Ylva
WILLIAM!! Ikke drit deg ut da! Nå som alt gikk så fint 🙁
skam er best
jeg hater jakuza gutta, er de stalkers eller noe? hva skjer egentlig med at nora går kledd som om det er sommer i bussen og så kommer vilde kledd som om hun skal til nord polen?
Anna
KAN JO IKKE BARE SLUTTE EN EPISODE SÅNN NEINEINEI! :'(
Lila
Fyflate! dette har sikkert Vilde og William planlagt,det var hennes flaske og hun smilte når han dengte flaska i hodet på han andre.
Susan
Jeg vedder på at enten sana eller Vilde blir i neste sesong
Skam var bedre før...
serr, den episoden var litt dårlig ass
Meg
Sesong 2 e berre beeest!!!!!!!?????
Men stakkar noora ka tenke ho?
Og william ville egentlig ikkje gjer da!!!!??
Linnea
Omg hva skjer klarer ikke vente!!!??????
Julie
Kan vi ikke håpe at Noora og William tar seg en ordentlig prat sammen etter dette. Hvor William er ærlig om alt. Hvorfor han er slik og bakgrunnen hans. Håper bare på at William kan åpne seg helt opp for Noora, slik at hun kan få en bedre forståelse for William. De trenger virkelig det. Spesielt nå, etter denne hendelsen.
Marta
Det er ikke så enkelt at man gjør det slutt hver gang noen gjør noe dumt. En forelskelse går ikke bare over… Ja man skal ikke slå en flaske i hode på noen, men det betyr ikke at William er ett grusomt menneske som trenger hjelp. Det ligger mye mer bak her! Han likte det tydligvis ikke, han var veldig alvorlig før han gikk ut av bussen. Jeg tror ting ordner seg med Noora og William. Men det ligger noe mer bak, jeg lurer på om det er noe narkorelatert. Hvordan betaler di for buss og den hytta som var trasha for 300 000,-? Noen har rota seg borti noe dumt og hva er greia med di yakuzu guttene?
Bitch
Å fy faen så spennende
Ella
Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at det videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)
Iselin
Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at den videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)
Annomous
Herreguuuuud!! Fyfaen dårlig gjort av Willhelm ass -.-
Stakkars Noora…
Willhelm❤️❤️❤️❤️
Liker at alle skriver at Noora og William kommer til å slå opp, men hvordan skal da Vilde kunne lage drama? Hun sa selv på sin ekte bruker (ulrikkefalch) at hun, Jonas å Isak kommer til å laga drama i sesong 2 av Skam, men det har jo ikke skjedd noe spesielt mye drama med Vilde så tviler på at de slår opp✋?
Mirna
Drama lama
William lover????
Nei!?
Detta var ikke det jeg ville!? Vi var jo i en bra periode!? Nå kommer dramaet’? PS: støtter William uansett!??
Noooooorhelm
Fa1! Jeg som hadde håpet at Noora og William kunne få utvikle seg og vokse som et par. Gledet meg så til å se reisen deres.
Hvis dere ødlegger dette Skam, så blir jeg sinnsykt skuffa.
anonym
enig!!
Enig
Enig!
Ikke så rart!
Er vel en viss mulighet for at dette forholdet ikke er ment til å vare. Er ikke noe kjærlighetsserie dette. Heter jo Skam! ?
jaa
faen jeg ville se mer av Eva og Chris men men
Shipper dem fremdeles
:)
Jeg også!
?????
Noora og William kommer til å slå opp, det er dødsfarlig å slå en flaske i hodet på et annet menneske. Du gjør ikkesånt. William kommer sikkert til å be på sine knær om at noora skal tilgi han,men det er veldig liten sjans at noora noen gang kommer til å tilgi han. Vi må huske at noora er den mest voksne av alle jentene så veldig liten sjans at de blir sammen igjen. ????
Nei
Men hun er da ikke så voksen, sånn egentlig. Det bare virker sånn fordi hun snakker store ord og virker veldig tøff.
Man kan faktisk være sammen med noen som har gjort noe dumt. Det kommer bare an på hvordan man håndterer situasjonen.
Meg
Elsker skam
Martine
Jeg elsker skam like mye som alle andre her men folk må innse at det er skuespill. Liksom chill.
Elisabeth
Kan allerede høre for meg W sin forklaring, han måtte jo stille opp for kompisen osv., hva skulle han ellers ha gjort.. Håper ikke Noora faller for det denne gangen også. Nå må han legge seg flat og være helt ærlig hvis det skal være noe håp.
Gad
Hva faan var det der!? ? WILLIAM!!! Herregud! ??
Anonym
Herregud!?
Zoe
Nå ble jeg litt lei meg 🙁
ANONYM!!
Assa herregud skjerp dere …. Jeg vet at det er frustrerende men det er en serie og dere skriver som om det var det skumleste og mest frustrerende dere har sett!!
Men det er SYKT farligt!
Sang??
Hvilken sang er det som spilles av når Vilde og William snakker, samtidig som han deler blikk med Noora?
Vanajo
ZL Project – Overdoze 2016
Lol
William må pule Noora synes jeg
???
Ok??? Hvorfor det liksom??
Skamløver123
Word endelig en som skjønner det
Jonas
Isak ringte jo bare Chris for å advare han/dem. Det trenger ikke bety så mye, selv om vi alle ønsker at det skal det…
Kommmed ny episode skam plis
William ville jo ikke slå han, man kjnne jo se at han sa nei. Så sa Chris du må. 🙁
Etrib
Enig! William ville jo ikke skuffe Noora. Chris sier han må. Håper ikke Noora går fra han og at Vilde får det som hun vil. Da blir jeg skuffet. Har troen på Noora og William.. ??
Sista
Alle sangene er oppramset på slutten av ukevideoen som ligger på NRK.no.
Skam
Enig
heia noorhelm
jeg mener at wiliam har blitt et bedre menneske enn da vi så han förste gangen. ja ja, det er ikke greit å slå noen i hodet men en hard flaske men jeg tror at wiliam hadde en god grunn siden han var så alvårlig når han gikk ut av bussen. Chris har sikkert klart å blande dem opp i noe tull. har ikke mista håpet for noora og wiliam ennå. sorry skrift, svensk tastatur på macke.
Marie
Hva har de 99erne med russebeef å gjøre? Skjønner ikke den???
Hva heter den andre sangen når de er i bussen?
ZL-Project – Overdoze 2016 hvis det er den du mener.
Så yakuza gjengen er en haug med småttiser? Really. Forventet en rivaliserende russebuss eller noe. Ikke en gjeng med barnehagekids.
Fyfaen jeg klikker på William
HVA HETER SANGENE??
flere enn meg som fikk skikkelig feels? den slutten dah!
Litt av en fest, neida, fikk ikke helt til å tyde Nooras reaksjon på slutten
Hva heter sangen som kom på slutten??
Daaaaa fuuuuuuq??
Se de jentene som kommer gående oppover der… ❤ Så forskjellige og med hver sin stil. Elsker det!!!! Så mange jentegjenger i dag der du nesten ikke ser forskjell på de. DET er kjedelig det. Finn deg sjøl og vær den du er!!!!
Digger tankegangen din. Er så enig.
agreed
agreed
Kan ikke noe for det, men håper fortsatt skikkelig på Noorhelm!!
Hvorfor kom dæm??
blir nok litt drama i paradis mellom noora og willis nå jaaa
Jonas ble punching av en av Yakuza gutta. Bilde på Insta.
Yakien har fått Chris til å Være med å ta hevn. Derfor møtes de og call me
William viste ikke om det, men blir dratt med. Han vil ikke, men må. Du må sier Chris.
Som bussjef føler han at hanoen må. BROES BE4 HOES!
Han loses it beng.
Nå blir det skikkelig drama for stakkars Noora.
Hun er så forelska, begynte å stole på ham og så dette….
W. føler seg nok og shit. Skuffer nok seg selv.
5 EP igjen for skikkelig drama mellom dem.
N. Skjeller ham ut. Du kunne ha drept ham W forsvarer det først, de slår opp igjen sinne.
Men N klarer ikke å glemme og W begge om nåde
Fin anledning til å åpne opp. Vi får høres om deres bakgrunn.
Ender med make UP seX? Og styrket forhold?
Håper….
Bra rappa 🙂
Hvilken melodi er det? Har du skrevet teksten?
Fy faen????
NEI HALLO IKKE OK
Way to go W? Noora kommer ikke til å tilgi han?
WILLIAM!! Ikke drit deg ut da! Nå som alt gikk så fint 🙁
jeg hater jakuza gutta, er de stalkers eller noe? hva skjer egentlig med at nora går kledd som om det er sommer i bussen og så kommer vilde kledd som om hun skal til nord polen?
KAN JO IKKE BARE SLUTTE EN EPISODE SÅNN NEINEINEI! :'(
Fyflate! dette har sikkert Vilde og William planlagt,det var hennes flaske og hun smilte når han dengte flaska i hodet på han andre.
Jeg vedder på at enten sana eller Vilde blir i neste sesong
serr, den episoden var litt dårlig ass
Sesong 2 e berre beeest!!!!!!!?????
Men stakkar noora ka tenke ho?
Og william ville egentlig ikkje gjer da!!!!??
Omg hva skjer klarer ikke vente!!!??????
Kan vi ikke håpe at Noora og William tar seg en ordentlig prat sammen etter dette. Hvor William er ærlig om alt. Hvorfor han er slik og bakgrunnen hans. Håper bare på at William kan åpne seg helt opp for Noora, slik at hun kan få en bedre forståelse for William. De trenger virkelig det. Spesielt nå, etter denne hendelsen.
Det er ikke så enkelt at man gjør det slutt hver gang noen gjør noe dumt. En forelskelse går ikke bare over… Ja man skal ikke slå en flaske i hode på noen, men det betyr ikke at William er ett grusomt menneske som trenger hjelp. Det ligger mye mer bak her! Han likte det tydligvis ikke, han var veldig alvorlig før han gikk ut av bussen. Jeg tror ting ordner seg med Noora og William. Men det ligger noe mer bak, jeg lurer på om det er noe narkorelatert. Hvordan betaler di for buss og den hytta som var trasha for 300 000,-? Noen har rota seg borti noe dumt og hva er greia med di yakuzu guttene?
Å fy faen så spennende
Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at det videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)
Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at den videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)
Herreguuuuud!! Fyfaen dårlig gjort av Willhelm ass -.-
Stakkars Noora…
Liker at alle skriver at Noora og William kommer til å slå opp, men hvordan skal da Vilde kunne lage drama? Hun sa selv på sin ekte bruker (ulrikkefalch) at hun, Jonas å Isak kommer til å laga drama i sesong 2 av Skam, men det har jo ikke skjedd noe spesielt mye drama med Vilde så tviler på at de slår opp✋?
Drama lama
Nei!?
Detta var ikke det jeg ville!? Vi var jo i en bra periode!? Nå kommer dramaet’? PS: støtter William uansett!??
Fa1! Jeg som hadde håpet at Noora og William kunne få utvikle seg og vokse som et par. Gledet meg så til å se reisen deres.
Hvis dere ødlegger dette Skam, så blir jeg sinnsykt skuffa.
enig!!
Enig!
Er vel en viss mulighet for at dette forholdet ikke er ment til å vare. Er ikke noe kjærlighetsserie dette. Heter jo Skam! ?
faen jeg ville se mer av Eva og Chris men men
Shipper dem fremdeles
Jeg også!
Noora og William kommer til å slå opp, det er dødsfarlig å slå en flaske i hodet på et annet menneske. Du gjør ikkesånt. William kommer sikkert til å be på sine knær om at noora skal tilgi han,men det er veldig liten sjans at noora noen gang kommer til å tilgi han. Vi må huske at noora er den mest voksne av alle jentene så veldig liten sjans at de blir sammen igjen. ????
Men hun er da ikke så voksen, sånn egentlig. Det bare virker sånn fordi hun snakker store ord og virker veldig tøff.
Man kan faktisk være sammen med noen som har gjort noe dumt. Det kommer bare an på hvordan man håndterer situasjonen.
Elsker skam
Jeg elsker skam like mye som alle andre her men folk må innse at det er skuespill. Liksom chill.
Kan allerede høre for meg W sin forklaring, han måtte jo stille opp for kompisen osv., hva skulle han ellers ha gjort.. Håper ikke Noora faller for det denne gangen også. Nå må han legge seg flat og være helt ærlig hvis det skal være noe håp.
Hva faan var det der!? ? WILLIAM!!! Herregud! ??
Herregud!?
Nå ble jeg litt lei meg 🙁
Assa herregud skjerp dere …. Jeg vet at det er frustrerende men det er en serie og dere skriver som om det var det skumleste og mest frustrerende dere har sett!!
Men det er SYKT farligt!
Hvilken sang er det som spilles av når Vilde og William snakker, samtidig som han deler blikk med Noora?
ZL Project – Overdoze 2016
William må pule Noora synes jeg
Ok??? Hvorfor det liksom??
Word endelig en som skjønner det
Isak ringte jo bare Chris for å advare han/dem. Det trenger ikke bety så mye, selv om vi alle ønsker at det skal det…
William ville jo ikke slå han, man kjnne jo se at han sa nei. Så sa Chris du må. 🙁
Enig! William ville jo ikke skuffe Noora. Chris sier han må. Håper ikke Noora går fra han og at Vilde får det som hun vil. Da blir jeg skuffet. Har troen på Noora og William.. ??
Alle sangene er oppramset på slutten av ukevideoen som ligger på NRK.no.
Enig
jeg mener at wiliam har blitt et bedre menneske enn da vi så han förste gangen. ja ja, det er ikke greit å slå noen i hodet men en hard flaske men jeg tror at wiliam hadde en god grunn siden han var så alvårlig når han gikk ut av bussen. Chris har sikkert klart å blande dem opp i noe tull. har ikke mista håpet for noora og wiliam ennå. sorry skrift, svensk tastatur på macke.
Hva har de 99erne med russebeef å gjøre? Skjønner ikke den???
Noen som vet hva den muterte sangen heter?????