609 kommentarer

  1. Simen

    Hva heter den andre sangen når de er i bussen?

    • -

      ZL-Project – Overdoze 2016 hvis det er den du mener.

  2. Borgslo

    Så yakuza gjengen er en haug med småttiser? Really. Forventet en rivaliserende russebuss eller noe. Ikke en gjeng med barnehagekids.

  3. KLIKK

    Fyfaen jeg klikker på William

  4. Hilsen desp

    HVA HETER SANGENE??

  5. henni

    flere enn meg som fikk skikkelig feels? den slutten dah!

  6. Tess*

    Litt av en fest, neida, fikk ikke helt til å tyde Nooras reaksjon på slutten

  7. .....

    Hva heter sangen som kom på slutten??

  8. Rødstrømpe

    Se de jentene som kommer gående oppover der… ❤ Så forskjellige og med hver sin stil. Elsker det!!!! Så mange jentegjenger i dag der du nesten ikke ser forskjell på de. DET er kjedelig det. Finn deg sjøl og vær den du er!!!!

  9. Hei

    Kan ikke noe for det, men håper fortsatt skikkelig på Noorhelm!!

  10. skamlover99

    blir nok litt drama i paradis mellom noora og willis nå jaaa

  11. Broes be4 hoes!

    Jonas ble punching av en av Yakuza gutta. Bilde på Insta.
    Yakien har fått Chris til å Være med å ta hevn. Derfor møtes de og call me
    William viste ikke om det, men blir dratt med. Han vil ikke, men må. Du må sier Chris.
    Som bussjef føler han at hanoen må. BROES BE4 HOES!
    Han loses it beng.

    Nå blir det skikkelig drama for stakkars Noora.
    Hun er så forelska, begynte å stole på ham og så dette….
    W. føler seg nok og shit. Skuffer nok seg selv.
    5 EP igjen for skikkelig drama mellom dem.
    N. Skjeller ham ut. Du kunne ha drept ham W forsvarer det først, de slår opp igjen sinne.
    Men N klarer ikke å glemme og W begge om nåde
    Fin anledning til å åpne opp. Vi får høres om deres bakgrunn.
    Ender med make UP seX? Og styrket forhold?
    Håper….

    • Elin

      Hvilken melodi er det? Har du skrevet teksten?

  12. ???

    Way to go W? Noora kommer ikke til å tilgi han?

  13. Ylva

    WILLIAM!! Ikke drit deg ut da! Nå som alt gikk så fint 🙁

  14. skam er best

    jeg hater jakuza gutta, er de stalkers eller noe? hva skjer egentlig med at nora går kledd som om det er sommer i bussen og så kommer vilde kledd som om hun skal til nord polen?

  15. Anna

    KAN JO IKKE BARE SLUTTE EN EPISODE SÅNN NEINEINEI! :'(

  16. Lila

    Fyflate! dette har sikkert Vilde og William planlagt,det var hennes flaske og hun smilte når han dengte flaska i hodet på han andre.

  17. Susan

    Jeg vedder på at enten sana eller Vilde blir i neste sesong

  18. Skam var bedre før...

    serr, den episoden var litt dårlig ass

  19. Meg

    Sesong 2 e berre beeest!!!!!!!?????
    Men stakkar noora ka tenke ho?
    Og william ville egentlig ikkje gjer da!!!!??

  20. Linnea

    Omg hva skjer klarer ikke vente!!!??????

  21. Julie

    Kan vi ikke håpe at Noora og William tar seg en ordentlig prat sammen etter dette. Hvor William er ærlig om alt. Hvorfor han er slik og bakgrunnen hans. Håper bare på at William kan åpne seg helt opp for Noora, slik at hun kan få en bedre forståelse for William. De trenger virkelig det. Spesielt nå, etter denne hendelsen.

  22. Marta

    Det er ikke så enkelt at man gjør det slutt hver gang noen gjør noe dumt. En forelskelse går ikke bare over… Ja man skal ikke slå en flaske i hode på noen, men det betyr ikke at William er ett grusomt menneske som trenger hjelp. Det ligger mye mer bak her! Han likte det tydligvis ikke, han var veldig alvorlig før han gikk ut av bussen. Jeg tror ting ordner seg med Noora og William. Men det ligger noe mer bak, jeg lurer på om det er noe narkorelatert. Hvordan betaler di for buss og den hytta som var trasha for 300 000,-? Noen har rota seg borti noe dumt og hva er greia med di yakuzu guttene?

  23. Bitch

    Å fy faen så spennende

  24. Ella

    Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at det videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)

  25. Iselin

    Fyf!!!! Jeg bare lurer.. Ehm hvorfor sloss de egentlig? Jeg ser i øynene til Noora at hun er så jævlig skuffa over Willhelm! (William) <33 men samtidig så var det Chris som sa at han skulle gjøre det!!:( men uansett så er det jævli spennende!!! OMG!!!!!!! Fyf!! Jeg lurer jævli på hva som kommer til å skje videre!! Men syns at det er litt dumt at den videoen bare varer i 6min på grunn av at det er en fredagsepisode! Men jaja 6 minutter er mye bedre enn bare et bilde eller noe sånt!:)

  26. Annomous

    Herreguuuuud!! Fyfaen dårlig gjort av Willhelm ass -.-
    Stakkars Noora…

  27. Willhelm❤️❤️❤️❤️

    Liker at alle skriver at Noora og William kommer til å slå opp, men hvordan skal da Vilde kunne lage drama? Hun sa selv på sin ekte bruker (ulrikkefalch) at hun, Jonas å Isak kommer til å laga drama i sesong 2 av Skam, men det har jo ikke skjedd noe spesielt mye drama med Vilde så tviler på at de slår opp✋?

  28. William lover????

    Nei!?
    Detta var ikke det jeg ville!? Vi var jo i en bra periode!? Nå kommer dramaet’? PS: støtter William uansett!??

  29. Noooooorhelm

    Fa1! Jeg som hadde håpet at Noora og William kunne få utvikle seg og vokse som et par. Gledet meg så til å se reisen deres.

    Hvis dere ødlegger dette Skam, så blir jeg sinnsykt skuffa.

    • Ikke så rart!

      Er vel en viss mulighet for at dette forholdet ikke er ment til å vare. Er ikke noe kjærlighetsserie dette. Heter jo Skam! ?

  30. jaa

    faen jeg ville se mer av Eva og Chris men men
    Shipper dem fremdeles

    1
  31. ?????

    Noora og William kommer til å slå opp, det er dødsfarlig å slå en flaske i hodet på et annet menneske. Du gjør ikkesånt. William kommer sikkert til å be på sine knær om at noora skal tilgi han,men det er veldig liten sjans at noora noen gang kommer til å tilgi han. Vi må huske at noora er den mest voksne av alle jentene så veldig liten sjans at de blir sammen igjen. ????

    • Nei

      Men hun er da ikke så voksen, sånn egentlig. Det bare virker sånn fordi hun snakker store ord og virker veldig tøff.
      Man kan faktisk være sammen med noen som har gjort noe dumt. Det kommer bare an på hvordan man håndterer situasjonen.

  32. Martine

    Jeg elsker skam like mye som alle andre her men folk må innse at det er skuespill. Liksom chill.

  33. Elisabeth

    Kan allerede høre for meg W sin forklaring, han måtte jo stille opp for kompisen osv., hva skulle han ellers ha gjort.. Håper ikke Noora faller for det denne gangen også. Nå må han legge seg flat og være helt ærlig hvis det skal være noe håp.

  34. Gad

    Hva faan var det der!? ? WILLIAM!!! Herregud! ??

  35. Zoe

    Nå ble jeg litt lei meg 🙁

  36. ANONYM!!

    Assa herregud skjerp dere …. Jeg vet at det er frustrerende men det er en serie og dere skriver som om det var det skumleste og mest frustrerende dere har sett!!
    Men det er SYKT farligt!

  37. Sang??

    Hvilken sang er det som spilles av når Vilde og William snakker, samtidig som han deler blikk med Noora?

    • Vanajo

      ZL Project – Overdoze 2016

  38. Lol

    William må pule Noora synes jeg

    • ???

      Ok??? Hvorfor det liksom??

    • Skamløver123

      Word endelig en som skjønner det

  39. Jonas

    Isak ringte jo bare Chris for å advare han/dem. Det trenger ikke bety så mye, selv om vi alle ønsker at det skal det…

  40. Kommmed ny episode skam plis

    William ville jo ikke slå han, man kjnne jo se at han sa nei. Så sa Chris du må. 🙁

    • Etrib

      Enig! William ville jo ikke skuffe Noora. Chris sier han må. Håper ikke Noora går fra han og at Vilde får det som hun vil. Da blir jeg skuffet. Har troen på Noora og William.. ??

      1
    • Sista

      Alle sangene er oppramset på slutten av ukevideoen som ligger på NRK.no.

  41. heia noorhelm

    jeg mener at wiliam har blitt et bedre menneske enn da vi så han förste gangen. ja ja, det er ikke greit å slå noen i hodet men en hard flaske men jeg tror at wiliam hadde en god grunn siden han var så alvårlig når han gikk ut av bussen. Chris har sikkert klart å blande dem opp i noe tull. har ikke mista håpet for noora og wiliam ennå. sorry skrift, svensk tastatur på macke.

  42. Marie

    Hva har de 99erne med russebeef å gjøre? Skjønner ikke den???

  43. Anna

    Noen som vet hva den muterte sangen heter?????