Hmm.. det å slå noen i hodet er aldri riktig..! Og skal ikke støtte William i det der selvom jeg er mega Noorhelm supporter… Men skal vi ikke tro at forholdet deres er bygget på noe sterkere enn som så da dere? Misforså meg rett, håper Noora skjelder han huden fulll og får sannheten på bordet.. men William er jo en fyr som sliter med sitt han også. Tror Noora får fram den gode siden i ham, den han egentlig er, at de er gode for hverandre. Sant skal sies, dette var en side han ikke ville vise Noora, noe jeg synes er et sunnhetstegn i og med at han ikke virker særlig stolt av det lenger. Han trenger hjelp, og hun kan få han på rett vei. Takler de dette riktig, vil de bare bli enda sterkere sammen. Men for all del, forsvarer ikke det han gjorde!
Cool Chris!?
Bare jeg som syntes Chris er drit kul noen ganger??????❤️
-.- this happen when u can not shut up
-.-
Julia
Lett favoritt episoden til nå
Tine
Bare en ting og si til dette ‘SHIT’
William?
Slapp av, det er bare en serie!
Brage
Du er jævelig bædæs du er så kul wiliam
Jeg bare lurer
Hvorfor bli egentlig Noora lei seg på slutten?
Maria
Hun ble veldig skuffa over William. Det å slå en glassflaske i hodet til noen andre kan være dødelig. Hun hadde helt sikkert høyere forventningen til han, og nå har hun sikkert en haug av blandete følelser for han. Jeg tipper dette er slutten på Noorhelm for en stund for å si det sånn. William ville nok egentlig ikke gjøre det, men tror Chris har ett eller annet på han. Han ville jo helst at Noora skulle bli i bussen, så hun ikke skulle se hva som skjedde, men det gjorde hun. Det blir spennende å se hva som skjer videre.
Haye
Hva heter sangen på slutten av videoen?
Lilli
Tipper at broren til William ble overfalt av Yakuza forud for dette og at det er derfor han ikke kunne træffe Noora likevel. Nå måtte William så hevne seg, og det var det Chris sa «du må, du må» til.
M
Sjekk trailer sesong 2! Det går nok bra på et vis til slutt 🙂
Maja
Er det bare jeg som legger merke til hvordan russedressene uten merker ser ut som maledresser?
❤️Skam
La merke til det jeg også? ikke helt realistisk… Så også bokstaver som hang løst en plass…
Men spiller ingen rolle… Elsker skam!!!❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
Isak ringte fordi de yakuza gutta var ute sikkert. Noora gikk også for at ho ikke orket å se på de sloss tror jeg❤️
Hva skjer videre?
KOMMER DET MER
jeg dør her
Skam lover
Det er jo fredag.. Hvorfor har det ikke kommet mer..? ;-;
Willy with the good haaair
go william yaaas queen zzzzlay them all
Chill
Ro ned med karakteranalysene a
Edvard
Grieg <3
ѕαтαи ι нєℓνєттє
Shiiiit jeg ble helt forjævlig sur på W der, selv om jeg vanligvis digger han. Han trenger faen meg ikke og slå et glassflaske i hodet på en (selv om jeg viste det kom til og skje). Der ble jeg nesten litt lei meg αѕѕ
Adf
Hva gjør Isak og Jonas i det der? Det var det Isak og Chris holdt på med
.
hva er riot
Kathrine
Riot betyr gjengopprør
mopsen
Riot betyr opprør.
H
Hva FAEN skjedde nå? Dette her er ikke OK. Blir helt skremt når ungjentene synes at dette er digg, hot og kult? Fy søren, neineinei. Håper Noora får litt kustus på denne gutten, og det i det hele tatt er noe mer Noorhelm
SVAAAAAR
Hva heter sangen som spilles når Vilde og William snakker sammen inne i bussen?
Selma Lilin
Jeg elsker Skam, men hva er greia med å banke ned? Jeg fatter ikke helt at William gidder å drite seg ut når Noora står der! Skam er skam, må jo bare være drama i serier. 🙂 MEN, husk det er bare skuespill.
Dessverre er det også noe av virkeligheten:( Drikke seg full, ha sex og å være en jævlig egoist! Sorry språk her…
Mvh Selma 14
Cool J
RESPEKT SKAM! 1000 komm hver gang, men den der så ingen komme!
Jo jo
Det så ut som om Chris pressa W til å
Denge ned han fyren me flaska…. Foresten dette er en. DRAMAserie og det betyr at det kommer til å sje drama så chill me at de slår opp… Vis dere ser på traileren til sesong 2 så er det jo veldigt vilt for å si det sånt og William er med i den noe som mest sannsynlig betyr at William har mye å si for Noora i sesongen… This is not the end
Noora
Veldigt dårlig gjort å henge oss på kanten her altså NRK det var ikke greit
ISAK & CHRIS ?❤️?
Elska Isak og Chris ? og eg som håpte dei skulle bli et par. No e de val bare å glømme de ?
Just me
Dette var veldig skuffende. Kunne ønske det ikke endte opp slik.
Uforventet
Det var en utrolig uforventet slutt! Jeg hadde ikke forestilt meg det i det hele tatt!
Jenta i værden
Ikke FAEN at æ hadde fortsatt å vært sammen med han «Wilhelm» etter d!!
Hvis d hadde vært ekte da..
#inlove
Vilde sitt verk! Bare for å ødelegge mellom William og Noora! Der sank Vilde 10 hakk hos meg!?
go Isak
She wasent ready
Konspiratorius
Kjedelig slutt på uka (altfor kort – snufs!), men det ga grobunn til nye teorier…
Chris har tydeligvis makt over William. Har han noe på han? Det var åpenbart at William ikke ville sloss, men fikk seg likevel ikke til å si nei. Crazy teori: Vet Chris noe om lillesøstra til William som døde? Kan det ha vært Williams skyld?
Wtf
Trudde et øyeblikk at jentan sku slåss med gutta
Bodø kid
Æ misunna William og crewme før at de får slåss så mye
hh
Legg merke til at Vilde smiler akkurat i det Noora går, hahah hvor utspekulert går det an å være.
Knut
Mista all respekt for William nå.. Eg hadde virkelig sansen for han.. Heia på Noorhelm gjor eg og, det forholdet e definitivt over. Hvis ikje ryke respekten for Noora og!
Silje
Hvem er Sara i skam igjen? Så ett innlegg hvor en dame snakket om henne?
K.
No bli det nok slutt me N og W 🙁
elsker skam
herregud hva skjedde??!?!
Eh
Er det bare meg, eller skjedde det egentlig ingenting i dette klippet? Bortsett fra klimaks på slutten
Emma
Elsker skam.
Bros before hos?
William ‘skylder’gutta dette, sist de fikk bråk og ble grisebanka av yakuza var jo han på date m Noora….så hans lojalitet til gutta står jo litt på spill her. Om Noora ikke forstår det er hun helt ute! Men om hun velger å la det passere tviler jeg på. Hun er jo så soaked up i seg selv om dagen at hun begynner å miste seg sjøl syns jeg.?
litt enig
Det ser ut som Cris og Isak har arrangert dette og at William blir litt presset fordi han skylder dem dette, og sikkert fordi han er bussjef. Han rister på hodet og ser litt uvillig ut da Chris står og overtale ham.
Hmm.. det å slå noen i hodet er aldri riktig..! Og skal ikke støtte William i det der selvom jeg er mega Noorhelm supporter… Men skal vi ikke tro at forholdet deres er bygget på noe sterkere enn som så da dere? Misforså meg rett, håper Noora skjelder han huden fulll og får sannheten på bordet.. men William er jo en fyr som sliter med sitt han også. Tror Noora får fram den gode siden i ham, den han egentlig er, at de er gode for hverandre. Sant skal sies, dette var en side han ikke ville vise Noora, noe jeg synes er et sunnhetstegn i og med at han ikke virker særlig stolt av det lenger. Han trenger hjelp, og hun kan få han på rett vei. Takler de dette riktig, vil de bare bli enda sterkere sammen. Men for all del, forsvarer ikke det han gjorde!
Bare jeg som syntes Chris er drit kul noen ganger??????❤️
-.-
Lett favoritt episoden til nå
Bare en ting og si til dette ‘SHIT’
Slapp av, det er bare en serie!
Du er jævelig bædæs du er så kul wiliam
Hvorfor bli egentlig Noora lei seg på slutten?
Hun ble veldig skuffa over William. Det å slå en glassflaske i hodet til noen andre kan være dødelig. Hun hadde helt sikkert høyere forventningen til han, og nå har hun sikkert en haug av blandete følelser for han. Jeg tipper dette er slutten på Noorhelm for en stund for å si det sånn. William ville nok egentlig ikke gjøre det, men tror Chris har ett eller annet på han. Han ville jo helst at Noora skulle bli i bussen, så hun ikke skulle se hva som skjedde, men det gjorde hun. Det blir spennende å se hva som skjer videre.
Hva heter sangen på slutten av videoen?
Tipper at broren til William ble overfalt av Yakuza forud for dette og at det er derfor han ikke kunne træffe Noora likevel. Nå måtte William så hevne seg, og det var det Chris sa «du må, du må» til.
Sjekk trailer sesong 2! Det går nok bra på et vis til slutt 🙂
Er det bare jeg som legger merke til hvordan russedressene uten merker ser ut som maledresser?
La merke til det jeg også? ikke helt realistisk… Så også bokstaver som hang løst en plass…
Men spiller ingen rolle… Elsker skam!!!❤️❤️❤️
Isak ringte fordi de yakuza gutta var ute sikkert. Noora gikk også for at ho ikke orket å se på de sloss tror jeg❤️
Hva skjer videre?
jeg dør her
Det er jo fredag.. Hvorfor har det ikke kommet mer..? ;-;
go william yaaas queen zzzzlay them all
Ro ned med karakteranalysene a
Grieg <3
Shiiiit jeg ble helt forjævlig sur på W der, selv om jeg vanligvis digger han. Han trenger faen meg ikke og slå et glassflaske i hodet på en (selv om jeg viste det kom til og skje). Der ble jeg nesten litt lei meg αѕѕ
Hva gjør Isak og Jonas i det der? Det var det Isak og Chris holdt på med
hva er riot
Riot betyr gjengopprør
Riot betyr opprør.
Hva FAEN skjedde nå? Dette her er ikke OK. Blir helt skremt når ungjentene synes at dette er digg, hot og kult? Fy søren, neineinei. Håper Noora får litt kustus på denne gutten, og det i det hele tatt er noe mer Noorhelm
Hva heter sangen som spilles når Vilde og William snakker sammen inne i bussen?
Jeg elsker Skam, men hva er greia med å banke ned? Jeg fatter ikke helt at William gidder å drite seg ut når Noora står der! Skam er skam, må jo bare være drama i serier. 🙂 MEN, husk det er bare skuespill.
Dessverre er det også noe av virkeligheten:( Drikke seg full, ha sex og å være en jævlig egoist! Sorry språk her…
Mvh Selma 14
RESPEKT SKAM! 1000 komm hver gang, men den der så ingen komme!
Det så ut som om Chris pressa W til å
Denge ned han fyren me flaska…. Foresten dette er en. DRAMAserie og det betyr at det kommer til å sje drama så chill me at de slår opp… Vis dere ser på traileren til sesong 2 så er det jo veldigt vilt for å si det sånt og William er med i den noe som mest sannsynlig betyr at William har mye å si for Noora i sesongen… This is not the end
Veldigt dårlig gjort å henge oss på kanten her altså NRK det var ikke greit
Elska Isak og Chris ? og eg som håpte dei skulle bli et par. No e de val bare å glømme de ?
Dette var veldig skuffende. Kunne ønske det ikke endte opp slik.
Det var en utrolig uforventet slutt! Jeg hadde ikke forestilt meg det i det hele tatt!
Ikke FAEN at æ hadde fortsatt å vært sammen med han «Wilhelm» etter d!!
Hvis d hadde vært ekte da..
Vilde sitt verk! Bare for å ødelegge mellom William og Noora! Der sank Vilde 10 hakk hos meg!?
She wasent ready
Kjedelig slutt på uka (altfor kort – snufs!), men det ga grobunn til nye teorier…
Chris har tydeligvis makt over William. Har han noe på han? Det var åpenbart at William ikke ville sloss, men fikk seg likevel ikke til å si nei. Crazy teori: Vet Chris noe om lillesøstra til William som døde? Kan det ha vært Williams skyld?
Trudde et øyeblikk at jentan sku slåss med gutta
Æ misunna William og crewme før at de får slåss så mye
Legg merke til at Vilde smiler akkurat i det Noora går, hahah hvor utspekulert går det an å være.
Mista all respekt for William nå.. Eg hadde virkelig sansen for han.. Heia på Noorhelm gjor eg og, det forholdet e definitivt over. Hvis ikje ryke respekten for Noora og!
Hvem er Sara i skam igjen? Så ett innlegg hvor en dame snakket om henne?
No bli det nok slutt me N og W 🙁
herregud hva skjedde??!?!
Er det bare meg, eller skjedde det egentlig ingenting i dette klippet? Bortsett fra klimaks på slutten
Elsker skam.
William ‘skylder’gutta dette, sist de fikk bråk og ble grisebanka av yakuza var jo han på date m Noora….så hans lojalitet til gutta står jo litt på spill her. Om Noora ikke forstår det er hun helt ute! Men om hun velger å la det passere tviler jeg på. Hun er jo så soaked up i seg selv om dagen at hun begynner å miste seg sjøl syns jeg.?
Det ser ut som Cris og Isak har arrangert dette og at William blir litt presset fordi han skylder dem dette, og sikkert fordi han er bussjef. Han rister på hodet og ser litt uvillig ut da Chris står og overtale ham.
Ålløø ass heftige saker på slutten
omg
Skjønner ikke hvorfor er de sammen med The Riot?
Lurer på hva som sjer
Er the penetrators bytta navn til the riot?
☺☺☺☺☺