Håper w ikke slår opp,jeg skjønner på en mote hvorfor W gjorde det .
Skuffa
Årh!! Begynner å bli så lei av at det alltid skal fuckes opp mellom de. Vits å lage han så perfekt i det siste også skal dette skje. Har venta i evigheter på at noora skal komme på gli og slutta å stride i mot dette. Syyykt skuffa
Sofie
Fy faen hva sker ?
NEEEEI
NOORA KAN IKKE SLÅ OPP!!!!!!
Riot?
Hvorfor het episoden Riot?
Skam er bare beeeeest
Hvis du så nøye når jentene gikk in i bussen så hadde gutten med solbriller et panne bånn som det stod riot på, tror at det var grunnen
Nina
Riot betyr gjengopprør.
edward
det er så drama skam er bare best men jeg håper at noora og wiliam fortsetter å værer sammen
Isabel
Vell, folka ro ned litt, for dette er skuespill og er helt planlagt, så jeg skjønner ikke hvorfor tar dere at william slengte flaska noen helt psycho, vell om det hadde vært ekte, da hadde det vært psycho, men lol, dette er en serie, og om dere ikke liker den, vell ikke se den? og bbtw, ja jeg elsker skam <3
Julia
Hvis dere så traileren for sesong 2 så dere NOORA Og William i senga. Den episoden har ikke kommet enda, de tar kanskje bare en kort pause fra hverandre.
Foc
Jakusigutta er en jævla hore
Hedda
Til alle dere Williamelskende jentene der ute.
Ja, man kan faktisk dø av å få en glassflaske knust i hodet. For noen år siden døde en gutt i Hokksund av skadene han fikk etter å bli slått i hodet med en glassflaske på en fest,?så hvis dere nekter for at det er dødelig vil det være å benekte ren fakta som konsekvense av uvitenhet.
❤️
Nå må det snart skje noe Vilde-Noora drama her!
☀️☀️☀️☀️
Tenk hvis Vilde ga han den flaska når de sto å snakka og sa at Noora liker folk som er tøffe. Er usannsynlig tho men håper ikke det.
Amelia
OMG! ????
?
Hvorfor gikk noora!? Wtf
William blæsta de da!
Julie
OMG, William kunne drept den fyren!! Men Chris og Isak er ikke sammen, Isac ringte til Chris for si at dem sto utenfor og vilde ha bråk! Det ødla bare festen demers! For det var jo Chris som sa til Will at dem sto utenfor! Så spenende!!!
Trine
Jeg blir sykt lei meg hvis serien slutter med at Noora og William slår opp, hadde vært fint hvis NRK kunne vise at gutter som William kan forandre seg
Emilie super fan
Jeg ser det om å om igjen ååå så kult da✌?️?
Asd
Har aldri elsket William mer enn nå
h
HVA heter sangene???? den nummer tre hvertfall!
Nei
NEEEEI ??
Meg
Folk som ser på SKAM: Det er for korte klipp.
De som lager SKAM: Ok, da tat vi å spiller det i slowmotion.
Skam deg
Isak ringte Chris for hjelp, For Elias var en av de to i slåsskampen (Han med hette)
Fakk yakusa gutta
Oh?
William e baaaad
❤️❤️❤️
Hvis Noora blir sur for dette og det ødlegger forholdet griner jeg. Han måtte jo gjøre det for farn!
?
veldig urealistisk rulling! de rullet jo ikke? bussen stod stille, i tillegg var de veldig få og hadde bare med seg fem jenter? jentene gikk med vanlige klær, ikke hettegenser og bånd, ingen kastet pils ellernoe. og de hadde med seg glassflasker inn i bussen..
Meg
Folk kan faktisk dø av og få en vinflaske i huet!Tror ikke Willhelm er så snill jeg…
Hæ
Hvem var det som ble lagt i bakken av han ene Yakuza gutten?
Yay
Det var Elias
Carla
Elias fra første sesong! Er alltid han som er i krangel haha. Begynte vel på festen til William da Eva hooket og så grep han inn?
Skullegjernesetthvordankveldenendte
Da kom forklaringen på hva Isak og Chris hadde felles: hevnlyst over Yacuza-gutta. Chris havna jo på sykehus og Jonas så ganske ille ut han også etter sist han møtte dem.
Åpenbart at Chris og Isak hadde avtalt denne fighten på forhånd, og tydelig at William ikke var informert. Da tipper jeg at han hadde holdt Noora unna ved å nekte jentene rulleplassene. Virket ikke som han var veldig ivrig på å bidra nå, men kjente vel på lojaliteten til kompisene. Og han har jo sendt en 98’er fra handels på sykehus før, så helt ukjent med å sloss er han åpenbart ikke….
Tror ikke dette er spikeren i kista for Noorhelm, men er spent på hvordan gutten med sjarmen og snakketøyet i orden klarer å vinne tilbake drømmedama. For nå er hun skuffet!
Tina
Serr….episodene er så jævli korte!!!!!!!! det var bedre med EVA! og det kommer nesten aldrig ut episoder på fredagene heller!!!!! når kommer det en lang og bra episode? og ikke bare noen små klipp! serr…..jeg klikker snart! og willhelm og noora har ikke et bra forhold, for de bare kysser og krangler!
Sandra
Jeg elsker skam!!
I have no ide
Ka hette sangen i slutten??
Sangen på slutten
Scary monsters and Nice spirites – SKRILLEX
Sangen heter
Den heter scary monsters and Nice sprites
Tenk hvis....
Tenk hvis den neste blir William da! Det hadde vært sååååååå gøy. :0
Emmy
?
hB
Håper det kommer en tråd med meldinger fra William ! Ellers får eg en dårligs følelse at han er arrestert eller på sykehus. :O
Hallo!!
Hva skjer nå??!?
Skam forever
Føler med deg
Wiliam er best
Wiliam er helt rå?
Jen
William bruker manipulerende teknikker og for hennes eget beste burde Noora droppe han.
Dessuten ødelegger det dramaet om hun bare «ja ok, men aldri gjør det igjen.» Det blir skikkelig antiklimaks og ødelegger rollen hennes mer enn den alt har blitt.
Miss
Kuuuuuuuuult
UENIG
Unnskyld meg. Men det handler litt om øyet som ser. Føler at mange har bestemt seg for at William er en dritt, og derfor ikke klarer eller vil se noe annet. Men faktisk så tror jeg ikke en dritt hadde arbeidet så hardt for en jente, hvis han likevel kunne tatt hvem som helst. Han har holdt løftet å ikke røpe forholdet overfor Vilde. Han trøstet Noora da hun gråt. Han droppet rulling med gutta for å være med Noora. Selv om han er kåt, som normale mennesker er innimellom; har han likevel ikke presset Noora til å ha sex, eller droppet henne fordi hun vil vente. Han har lagt ut to bilder på instagram som er rettet mot/knyttet til Noora. Hvilken dritt, med vonde intensjoner hadde giddet det.
Enig med uenig!
JA!!!!
Miss
Kuuuuuuult
Sjokka??
Wtf var det? GO WILLIAM?
#WilliamForLife
Lel nice headshot William!
Latterkula
OK, søker ikke at det var bra gjort eller no, men helt ærlig var det så sykt morsomt??
Emilie
Flere som så at en av Yakuza gutta var han ene som hooka med Eva på videoen som het NATTA NOORA ???
(SYKT SPENNENDE BTW!!!)
love SKAM
Jenny
Hva heter den siste sangen?
meg
Scary monsters and nice sprites – Skrillex
Sangen
Scary monsters and Nice spirites – Skrillex
Sangen heter
Den heter scary monsters and Nice sprites
Riot
Noen som vet hva riot er??
Anna
Riot betyr gjengopprør, og beskriver denne episoden perfekt.
mmmmmmmmmm
det var ikke jonas som ble slått i hodet. man ser joans i bakgrunnen når wiliam slå en av de gutta i hodet
#inlove
La oss få den Noora og William avslutningen vi ønsker oss…..❤️Love❤️
fuc
den episoden som varte i 30 min den gangen , det var livet men dette var litt for dårlig
lol
greier serr ikke å få ro i sjela før det kommer ny video!! eneste jeg har gjort idag er å sitte å oppdatere siden.. #MåFåMegEtLivAss
Anna
Bare fortsett å gå Noora. Ut av livet til William.
Ikke se deg tilbake.
Heyo!
William kan jeg få russekort eller?? (Haha, neida, tulla. Samler ikke på russekort lengre)
Håper w ikke slår opp,jeg skjønner på en mote hvorfor W gjorde det .
Årh!! Begynner å bli så lei av at det alltid skal fuckes opp mellom de. Vits å lage han så perfekt i det siste også skal dette skje. Har venta i evigheter på at noora skal komme på gli og slutta å stride i mot dette. Syyykt skuffa
Fy faen hva sker ?
NOORA KAN IKKE SLÅ OPP!!!!!!
Hvorfor het episoden Riot?
Hvis du så nøye når jentene gikk in i bussen så hadde gutten med solbriller et panne bånn som det stod riot på, tror at det var grunnen
Riot betyr gjengopprør.
det er så drama skam er bare best men jeg håper at noora og wiliam fortsetter å værer sammen
Vell, folka ro ned litt, for dette er skuespill og er helt planlagt, så jeg skjønner ikke hvorfor tar dere at william slengte flaska noen helt psycho, vell om det hadde vært ekte, da hadde det vært psycho, men lol, dette er en serie, og om dere ikke liker den, vell ikke se den? og bbtw, ja jeg elsker skam <3
Hvis dere så traileren for sesong 2 så dere NOORA Og William i senga. Den episoden har ikke kommet enda, de tar kanskje bare en kort pause fra hverandre.
Jakusigutta er en jævla hore
Til alle dere Williamelskende jentene der ute.
Ja, man kan faktisk dø av å få en glassflaske knust i hodet. For noen år siden døde en gutt i Hokksund av skadene han fikk etter å bli slått i hodet med en glassflaske på en fest,?så hvis dere nekter for at det er dødelig vil det være å benekte ren fakta som konsekvense av uvitenhet.
Nå må det snart skje noe Vilde-Noora drama her!
Tenk hvis Vilde ga han den flaska når de sto å snakka og sa at Noora liker folk som er tøffe. Er usannsynlig tho men håper ikke det.
OMG! ????
Hvorfor gikk noora!? Wtf
William blæsta de da!
OMG, William kunne drept den fyren!! Men Chris og Isak er ikke sammen, Isac ringte til Chris for si at dem sto utenfor og vilde ha bråk! Det ødla bare festen demers! For det var jo Chris som sa til Will at dem sto utenfor! Så spenende!!!
Jeg blir sykt lei meg hvis serien slutter med at Noora og William slår opp, hadde vært fint hvis NRK kunne vise at gutter som William kan forandre seg
Jeg ser det om å om igjen ååå så kult da✌?️?
Har aldri elsket William mer enn nå
HVA heter sangene???? den nummer tre hvertfall!
NEEEEI ??
Folk som ser på SKAM: Det er for korte klipp.
De som lager SKAM: Ok, da tat vi å spiller det i slowmotion.
Isak ringte Chris for hjelp, For Elias var en av de to i slåsskampen (Han med hette)
Fakk yakusa gutta
William e baaaad
Hvis Noora blir sur for dette og det ødlegger forholdet griner jeg. Han måtte jo gjøre det for farn!
veldig urealistisk rulling! de rullet jo ikke? bussen stod stille, i tillegg var de veldig få og hadde bare med seg fem jenter? jentene gikk med vanlige klær, ikke hettegenser og bånd, ingen kastet pils ellernoe. og de hadde med seg glassflasker inn i bussen..
Folk kan faktisk dø av og få en vinflaske i huet!Tror ikke Willhelm er så snill jeg…
Hvem var det som ble lagt i bakken av han ene Yakuza gutten?
Det var Elias
Elias fra første sesong! Er alltid han som er i krangel haha. Begynte vel på festen til William da Eva hooket og så grep han inn?
Da kom forklaringen på hva Isak og Chris hadde felles: hevnlyst over Yacuza-gutta. Chris havna jo på sykehus og Jonas så ganske ille ut han også etter sist han møtte dem.
Åpenbart at Chris og Isak hadde avtalt denne fighten på forhånd, og tydelig at William ikke var informert. Da tipper jeg at han hadde holdt Noora unna ved å nekte jentene rulleplassene. Virket ikke som han var veldig ivrig på å bidra nå, men kjente vel på lojaliteten til kompisene. Og han har jo sendt en 98’er fra handels på sykehus før, så helt ukjent med å sloss er han åpenbart ikke….
Tror ikke dette er spikeren i kista for Noorhelm, men er spent på hvordan gutten med sjarmen og snakketøyet i orden klarer å vinne tilbake drømmedama. For nå er hun skuffet!
Serr….episodene er så jævli korte!!!!!!!! det var bedre med EVA! og det kommer nesten aldrig ut episoder på fredagene heller!!!!! når kommer det en lang og bra episode? og ikke bare noen små klipp! serr…..jeg klikker snart! og willhelm og noora har ikke et bra forhold, for de bare kysser og krangler!
Jeg elsker skam!!
Ka hette sangen i slutten??
Scary monsters and Nice spirites – SKRILLEX
Den heter scary monsters and Nice sprites
Tenk hvis den neste blir William da! Det hadde vært sååååååå gøy. :0
?
Håper det kommer en tråd med meldinger fra William ! Ellers får eg en dårligs følelse at han er arrestert eller på sykehus. :O
Hva skjer nå??!?
Føler med deg
Wiliam er helt rå?
William bruker manipulerende teknikker og for hennes eget beste burde Noora droppe han.
Dessuten ødelegger det dramaet om hun bare «ja ok, men aldri gjør det igjen.» Det blir skikkelig antiklimaks og ødelegger rollen hennes mer enn den alt har blitt.
Kuuuuuuuuult
Unnskyld meg. Men det handler litt om øyet som ser. Føler at mange har bestemt seg for at William er en dritt, og derfor ikke klarer eller vil se noe annet. Men faktisk så tror jeg ikke en dritt hadde arbeidet så hardt for en jente, hvis han likevel kunne tatt hvem som helst. Han har holdt løftet å ikke røpe forholdet overfor Vilde. Han trøstet Noora da hun gråt. Han droppet rulling med gutta for å være med Noora. Selv om han er kåt, som normale mennesker er innimellom; har han likevel ikke presset Noora til å ha sex, eller droppet henne fordi hun vil vente. Han har lagt ut to bilder på instagram som er rettet mot/knyttet til Noora. Hvilken dritt, med vonde intensjoner hadde giddet det.
JA!!!!
Kuuuuuuult
Wtf var det? GO WILLIAM?
Lel nice headshot William!
OK, søker ikke at det var bra gjort eller no, men helt ærlig var det så sykt morsomt??
Flere som så at en av Yakuza gutta var han ene som hooka med Eva på videoen som het NATTA NOORA ???
(SYKT SPENNENDE BTW!!!)
love SKAM
Hva heter den siste sangen?
Scary monsters and nice sprites – Skrillex
Scary monsters and Nice spirites – Skrillex
Den heter scary monsters and Nice sprites
Noen som vet hva riot er??
Riot betyr gjengopprør, og beskriver denne episoden perfekt.
det var ikke jonas som ble slått i hodet. man ser joans i bakgrunnen når wiliam slå en av de gutta i hodet
La oss få den Noora og William avslutningen vi ønsker oss…..❤️Love❤️
den episoden som varte i 30 min den gangen , det var livet men dette var litt for dårlig
greier serr ikke å få ro i sjela før det kommer ny video!! eneste jeg har gjort idag er å sitte å oppdatere siden.. #MåFåMegEtLivAss
Bare fortsett å gå Noora. Ut av livet til William.
Ikke se deg tilbake.
William kan jeg få russekort eller?? (Haha, neida, tulla. Samler ikke på russekort lengre)