609 kommentarer

  1. I D A

    Kan ikke Noora være hovedrollen i sesong 3?
    Det er så spendene å følge med på livet til en som er sammen med skolens kjekeste gutt! ;)))

  2. Russe sjef

    Tror dere at William er russesjef på bussen deres??????????????????????????
    Og hvorfor Tor dere det evt???????
    Tror dere William er i fengsel eller på sykehuset??? Siden det har ikke kommet en video eller meldinger nå!!!!!!!!
    William fikk sikkert med seg at Noora gikk, så….

  3. Kontroll.

    Er dette 1. vi ser at W loses controll?
    Over seg selv og situasjonen?
    Var litt små tendenser da plutselig broren dukket opp, men ellers har William alltid hatt full kontroll over seg selv

    (ikke en eneste hånd under den toppen til Noora. Respekt! Hvem hadde klart det? Og Noora: ikke fortell meg at den der toppen ikke var nøye planlagt ?)

    1
  4. I

    Hvordan kan Eva ha unngått å høre William og Noora snakke sammen? Han sa jo, du må love meg osv.. Er hun så blåst at hun ikke forstår noen ting? Hun sto jo skulder til skulder med Noora!

  5. lengelevedetgodeimennesket

    Hva er det bekreftende blikket mellom William og han duden med langt hår og solbriller når jentene har kommet seg inn på bussen? Jeg tror Nora er en del av et større spill/veddemål William og gutta driver med, men at William folelsker seg på veien… Nå ender det hele med at han kaster russedressen og bryter med gutta for å leve ut kjærligheten til Nora.

  6. NoorHelm shipper

    Jeg synes det blir veldig teit hvis dem bare skal gjøre det slutt for en fylle-slåsskamp! Særiøst?! Noora kommer til å tilgi William, hvis ikke kommer aldri jeg til å tilgi Noora! Men håper i sesong 3 at det blir Sana! HEIA SANA⬇️

  7. tenker...

    Noe av det gøye med skam, er at det er som et utsnitt fra vår tid. Tenk om barna våre får se dette om 20 år! Lurer på hva de kommer til å synes om klær, moter og sånne ting.

    • Russ96

      Var russ for ca 20 år siden. Skremmende mye likt. Så tenk gjennom det du… ?

  8. hva skjer oml

    hææ begynner de på ny sesong allerede?

  9. Love it

    Håper inderlig ikke dette er slutten for Noora og William. William ville egentlig ikke være med. Han sier nei flere ganger og ser bort på Noora. Han vil ikke på grunnav Noora. William har ikke sloss før. William har ingen arr el andremerket fra slossing Det med at han og Noora ender opp på horehuset tror jeg kun er en drøm. Noora er skuffet og lei seg. Tipper det er planlagt fra Vilde sin side. Hun gliser når hun ser hvordan Noora reagerer og går. Vilde er en sleip drittkherring. Noora og William varer nok. Må skje mellom Noora og William snart. Mld el tlfsamtale. Klarer ikke vente til mandag med å vite..

  10. Skammer SKAMmer

    litt skuffa over dagens episode.. Litt sånn kjedelig

  11. Maria

    Skal ikke W på Tryvann???

    • Nei

      Han var på Tryvann i helgen, men da som seg selv 🙂 Dette er filmet for noen uker siden, så da var det jo ingen russ på Tryvann.

  12. kris

    hvorfor går vilde med den jakken? bare jeg som lurer på det?? hshahaha

  13. Bob

    Hvorfor var Jonas og Isak der?

  14. Shredded

    Har selv most en flaske i hode på noen ettersom at de slo ned lillebroren min når jeg så på…..

  15. haha

    Er jeg den eneste som syntes det William gjorde var jævlig fett? Liker han bare enda bedre nå ahaha

  16. HVA HETER SANGEN?

    HVA HETER SANGEN?

  17. Nyskjerrig

    Hey, hva heter den sangen de spiller mens de slåss!

    • Hi

      Scary monsters and nice sprites – skrillex

  18. naeb chris

    rhiurhgifhbkghzkhgihfihgkugyhk i am chris he loked cool and wilhelm is so bad

  19. ?

    hvem faen ruller når det er lyst?

  20. Utålmodig

    Ny episode nå!!??

  21. Skam er best

    Håper neste sesong blir om sana ?

  22. Ayna

    Hva heter den 3. Sangen som er i episoden??

  23. SANG??

    Sang? Den sangen når nora og wiliam ser på hverandre. hva heter sangen?

  24. sten jorulf

    fyf hvem ser på dette køddet

  25. Hi

    musikken er helt nydelig tima i denne episoden <3

    • :)

      Vet du hva sangene heter, pliz svar

  26. Ina

    Vilde smilte et øyeblikk etter at William slo han ene i hodet med flaska!! på 6.04

  27. Kristina

    Dette er svært alvorlig. Å slå en glassflaske i hodet på et annet menneske kan medføre akutt, alvorlig hodeskade med potensielt dødelig utfall. Jeg gjentar: Du kan drepe et annet menneske, eller forårsake skader – og senskader – som kan gi varige men; deriblant lammelser, funksjonstap og store hjerneskader. Å redusere situasjonen til å dreie seg om dette betyr slutten på et forhold, er fullstendig fåfengt. Det finnes ingen berettigelse (utenom selvforsvar) for voldelig atferd, og ethvert forsøk på å legitimere dette utviser en så total mangel på konsekvensanalyse og realitetsorientering, at det virkelig skremmer meg. At William mener det å ta med seg en glassflaske (med intensjon om å bruke denne som våpen), for så å slå den i bakhodet på en som går til angrep på noen andre, konstituerer selvforsvar, viser jo en svimlende mangel på begrepsforståelse. Gruppepolarisering, indre demoner, manglende evne til empati, manglende kunnskap; Årsakene kan være mange, men de fritar ikke William for ansvaret han har for egne handlinger. William fremstår som en privilegert, umoden tenåringsgutt som tror det er greit å ta loven i egne hender og gjøre det som passer han, uten at dette får konsekvenser. Det mest skremmende er jo at William ikke innser alvoret i situasjonen: han rettferdiggjør egen voldsbruk, og glorfiserer vold som fenomen. Samtidig fremstiller han seg selv nærmest som en heltemodig borgerverner som gjorde dette for å beskytte potensielle ofre for denne rivaliserende russegjengen. Det mest paradoksale av alt er jo at han i denne kontekst nevner demokratiske verdier, og sammenlikner statlig, organisert militært forsvar med totalt umotivert gjengvold. Er det hans oppfatning at demokratiet Norge bevares og er tuftet på blind, umotivert vold av borgervernere? Gutten fremstår totalt blottet for innsikt, og utgjør en fare for seg selv og omgivelser, all den tid han forfekter et så skrudd verdensbilde.

    • Lea

      Say whaaaaat??
      Dette er jo bare skuespill da??

    • Oi sann

      Det var en veldig lang forklaring på at Willhelm nesten drepte en fyr

  28. Kul

    Hva heter den andre sangen

  29. Renathe

    Ja no e da russekamp❤️❤️❤️???

  30. ung spiller

    Yakuzabeefen er så inspirert av mad mag/ss beefen

  31. Musikk??

    Hva heter musikken når de slåss?

  32. Hei hei

    Er det noen som vet hva hater den sangen da Vilde og de andre gikk bort for å se på at de slåss??

  33. Pernilla

    Ikke skift Nora!!!!!!
    Det må være Nora for alltid!!!!!!!!????????????????????????????????

  34. Meg?

    Sang??????når de går ned

  35. Meg

    Hva heter sangen når de går ned

  36. Skm

    HVA heter sangen når Eva og Noora snakker sammen !!??? Sangen starter 1:50

  37. Skjønner meg ikke på Noora

    Helt egt skjønner jeg meg ikke på Noora siden hun overdriver ganske mye med det der med den flaska. Greit skjønner at hun ble litt sur men hallo der går jo an å snakke om det? hva er greia med å overdrive sånn.. det så ikke ut som william hadde så lyst å gjøre det heller ? å han er jo ikke en sånn som stikker rundt å banker folk hver dag heller ?

  38. Penetrator chris

    Penetrators er såå hotte

  39. JMA

    Plis la det handle om Nora i neste sesong!?Kan dere sende en serie anenhver dag??

  40. Dolanbae

    Noen som vet hva den sangen i slutten av videoen heter????