Kan ikke Noora være hovedrollen i sesong 3?
Det er så spendene å følge med på livet til en som er sammen med skolens kjekeste gutt! ;)))
Russe sjef
Tror dere at William er russesjef på bussen deres??????????????????????????
Og hvorfor Tor dere det evt???????
Tror dere William er i fengsel eller på sykehuset??? Siden det har ikke kommet en video eller meldinger nå!!!!!!!!
William fikk sikkert med seg at Noora gikk, så….
Kontroll.
Er dette 1. vi ser at W loses controll?
Over seg selv og situasjonen?
Var litt små tendenser da plutselig broren dukket opp, men ellers har William alltid hatt full kontroll over seg selv
(ikke en eneste hånd under den toppen til Noora. Respekt! Hvem hadde klart det? Og Noora: ikke fortell meg at den der toppen ikke var nøye planlagt ?)
I
Hvordan kan Eva ha unngått å høre William og Noora snakke sammen? Han sa jo, du må love meg osv.. Er hun så blåst at hun ikke forstår noen ting? Hun sto jo skulder til skulder med Noora!
lengelevedetgodeimennesket
Hva er det bekreftende blikket mellom William og han duden med langt hår og solbriller når jentene har kommet seg inn på bussen? Jeg tror Nora er en del av et større spill/veddemål William og gutta driver med, men at William folelsker seg på veien… Nå ender det hele med at han kaster russedressen og bryter med gutta for å leve ut kjærligheten til Nora.
NoorHelm shipper
Jeg synes det blir veldig teit hvis dem bare skal gjøre det slutt for en fylle-slåsskamp! Særiøst?! Noora kommer til å tilgi William, hvis ikke kommer aldri jeg til å tilgi Noora! Men håper i sesong 3 at det blir Sana! HEIA SANA⬇️
tenker...
Noe av det gøye med skam, er at det er som et utsnitt fra vår tid. Tenk om barna våre får se dette om 20 år! Lurer på hva de kommer til å synes om klær, moter og sånne ting.
Russ96
Var russ for ca 20 år siden. Skremmende mye likt. Så tenk gjennom det du… ?
hva skjer oml
hææ begynner de på ny sesong allerede?
?
???
Love it
Håper inderlig ikke dette er slutten for Noora og William. William ville egentlig ikke være med. Han sier nei flere ganger og ser bort på Noora. Han vil ikke på grunnav Noora. William har ikke sloss før. William har ingen arr el andremerket fra slossing Det med at han og Noora ender opp på horehuset tror jeg kun er en drøm. Noora er skuffet og lei seg. Tipper det er planlagt fra Vilde sin side. Hun gliser når hun ser hvordan Noora reagerer og går. Vilde er en sleip drittkherring. Noora og William varer nok. Må skje mellom Noora og William snart. Mld el tlfsamtale. Klarer ikke vente til mandag med å vite..
Skammer SKAMmer
litt skuffa over dagens episode.. Litt sånn kjedelig
Kari
Omg!!!!!
Maria
Skal ikke W på Tryvann???
Nei
Han var på Tryvann i helgen, men da som seg selv 🙂 Dette er filmet for noen uker siden, så da var det jo ingen russ på Tryvann.
kris
hvorfor går vilde med den jakken? bare jeg som lurer på det?? hshahaha
Bob
Hvorfor var Jonas og Isak der?
Sang
Hva heter sangen
Shredded
Har selv most en flaske i hode på noen ettersom at de slo ned lillebroren min når jeg så på…..
haha
Er jeg den eneste som syntes det William gjorde var jævlig fett? Liker han bare enda bedre nå ahaha
Julie
Ka hete sangen
Fy faen
Fy faen
HVA HETER SANGEN?
HVA HETER SANGEN?
Nyskjerrig
Hey, hva heter den sangen de spiller mens de slåss!
Hi
Scary monsters and nice sprites – skrillex
naeb chris
rhiurhgifhbkghzkhgihfihgkugyhk i am chris he loked cool and wilhelm is so bad
?
hvem faen ruller når det er lyst?
Utålmodig
Ny episode nå!!??
Skam er best
Håper neste sesong blir om sana ?
Shame
❤❤❤❤
Ayna
Hva heter den 3. Sangen som er i episoden??
SANG??
Sang? Den sangen når nora og wiliam ser på hverandre. hva heter sangen?
Omg
Fy faen wiliam
sten jorulf
fyf hvem ser på dette køddet
elsk
eils
Hi
musikken er helt nydelig tima i denne episoden <3
:)
Vet du hva sangene heter, pliz svar
Ina
Vilde smilte et øyeblikk etter at William slo han ene i hodet med flaska!! på 6.04
Kristina
Dette er svært alvorlig. Å slå en glassflaske i hodet på et annet menneske kan medføre akutt, alvorlig hodeskade med potensielt dødelig utfall. Jeg gjentar: Du kan drepe et annet menneske, eller forårsake skader – og senskader – som kan gi varige men; deriblant lammelser, funksjonstap og store hjerneskader. Å redusere situasjonen til å dreie seg om dette betyr slutten på et forhold, er fullstendig fåfengt. Det finnes ingen berettigelse (utenom selvforsvar) for voldelig atferd, og ethvert forsøk på å legitimere dette utviser en så total mangel på konsekvensanalyse og realitetsorientering, at det virkelig skremmer meg. At William mener det å ta med seg en glassflaske (med intensjon om å bruke denne som våpen), for så å slå den i bakhodet på en som går til angrep på noen andre, konstituerer selvforsvar, viser jo en svimlende mangel på begrepsforståelse. Gruppepolarisering, indre demoner, manglende evne til empati, manglende kunnskap; Årsakene kan være mange, men de fritar ikke William for ansvaret han har for egne handlinger. William fremstår som en privilegert, umoden tenåringsgutt som tror det er greit å ta loven i egne hender og gjøre det som passer han, uten at dette får konsekvenser. Det mest skremmende er jo at William ikke innser alvoret i situasjonen: han rettferdiggjør egen voldsbruk, og glorfiserer vold som fenomen. Samtidig fremstiller han seg selv nærmest som en heltemodig borgerverner som gjorde dette for å beskytte potensielle ofre for denne rivaliserende russegjengen. Det mest paradoksale av alt er jo at han i denne kontekst nevner demokratiske verdier, og sammenlikner statlig, organisert militært forsvar med totalt umotivert gjengvold. Er det hans oppfatning at demokratiet Norge bevares og er tuftet på blind, umotivert vold av borgervernere? Gutten fremstår totalt blottet for innsikt, og utgjør en fare for seg selv og omgivelser, all den tid han forfekter et så skrudd verdensbilde.
Lea
Say whaaaaat??
Dette er jo bare skuespill da??
Oi sann
Det var en veldig lang forklaring på at Willhelm nesten drepte en fyr
Kul
Hva heter den andre sangen
Renathe
Ja no e da russekamp❤️❤️❤️???
ung spiller
Yakuzabeefen er så inspirert av mad mag/ss beefen
Musikk??
Hva heter musikken når de slåss?
Hei hei
Er det noen som vet hva hater den sangen da Vilde og de andre gikk bort for å se på at de slåss??
Pernilla
Ikke skift Nora!!!!!!
Det må være Nora for alltid!!!!!!!!????????????????????????????????
Meg?
Sang??????når de går ned
Meg
Hva heter sangen når de går ned
Skm
HVA heter sangen når Eva og Noora snakker sammen !!??? Sangen starter 1:50
Skjønner meg ikke på Noora
Helt egt skjønner jeg meg ikke på Noora siden hun overdriver ganske mye med det der med den flaska. Greit skjønner at hun ble litt sur men hallo der går jo an å snakke om det? hva er greia med å overdrive sånn.. det så ikke ut som william hadde så lyst å gjøre det heller ? å han er jo ikke en sånn som stikker rundt å banker folk hver dag heller ?
Penetrator chris
Penetrators er såå hotte
JMA
Plis la det handle om Nora i neste sesong!?Kan dere sende en serie anenhver dag??
Johanna
Den var kul
anna
ka heter sangen
Dolanbae
Noen som vet hva den sangen i slutten av videoen heter????
Kan ikke Noora være hovedrollen i sesong 3?
Det er så spendene å følge med på livet til en som er sammen med skolens kjekeste gutt! ;)))
Tror dere at William er russesjef på bussen deres??????????????????????????
Og hvorfor Tor dere det evt???????
Tror dere William er i fengsel eller på sykehuset??? Siden det har ikke kommet en video eller meldinger nå!!!!!!!!
William fikk sikkert med seg at Noora gikk, så….
Er dette 1. vi ser at W loses controll?
Over seg selv og situasjonen?
Var litt små tendenser da plutselig broren dukket opp, men ellers har William alltid hatt full kontroll over seg selv
(ikke en eneste hånd under den toppen til Noora. Respekt! Hvem hadde klart det? Og Noora: ikke fortell meg at den der toppen ikke var nøye planlagt ?)
Hvordan kan Eva ha unngått å høre William og Noora snakke sammen? Han sa jo, du må love meg osv.. Er hun så blåst at hun ikke forstår noen ting? Hun sto jo skulder til skulder med Noora!
Hva er det bekreftende blikket mellom William og han duden med langt hår og solbriller når jentene har kommet seg inn på bussen? Jeg tror Nora er en del av et større spill/veddemål William og gutta driver med, men at William folelsker seg på veien… Nå ender det hele med at han kaster russedressen og bryter med gutta for å leve ut kjærligheten til Nora.
Jeg synes det blir veldig teit hvis dem bare skal gjøre det slutt for en fylle-slåsskamp! Særiøst?! Noora kommer til å tilgi William, hvis ikke kommer aldri jeg til å tilgi Noora! Men håper i sesong 3 at det blir Sana! HEIA SANA⬇️
Noe av det gøye med skam, er at det er som et utsnitt fra vår tid. Tenk om barna våre får se dette om 20 år! Lurer på hva de kommer til å synes om klær, moter og sånne ting.
Var russ for ca 20 år siden. Skremmende mye likt. Så tenk gjennom det du… ?
hææ begynner de på ny sesong allerede?
???
Håper inderlig ikke dette er slutten for Noora og William. William ville egentlig ikke være med. Han sier nei flere ganger og ser bort på Noora. Han vil ikke på grunnav Noora. William har ikke sloss før. William har ingen arr el andremerket fra slossing Det med at han og Noora ender opp på horehuset tror jeg kun er en drøm. Noora er skuffet og lei seg. Tipper det er planlagt fra Vilde sin side. Hun gliser når hun ser hvordan Noora reagerer og går. Vilde er en sleip drittkherring. Noora og William varer nok. Må skje mellom Noora og William snart. Mld el tlfsamtale. Klarer ikke vente til mandag med å vite..
litt skuffa over dagens episode.. Litt sånn kjedelig
Omg!!!!!
Skal ikke W på Tryvann???
Han var på Tryvann i helgen, men da som seg selv 🙂 Dette er filmet for noen uker siden, så da var det jo ingen russ på Tryvann.
hvorfor går vilde med den jakken? bare jeg som lurer på det?? hshahaha
Hvorfor var Jonas og Isak der?
Hva heter sangen
Har selv most en flaske i hode på noen ettersom at de slo ned lillebroren min når jeg så på…..
Er jeg den eneste som syntes det William gjorde var jævlig fett? Liker han bare enda bedre nå ahaha
Ka hete sangen
Fy faen
HVA HETER SANGEN?
Hey, hva heter den sangen de spiller mens de slåss!
Scary monsters and nice sprites – skrillex
rhiurhgifhbkghzkhgihfihgkugyhk i am chris he loked cool and wilhelm is so bad
hvem faen ruller når det er lyst?
Ny episode nå!!??
Håper neste sesong blir om sana ?
❤❤❤❤
Hva heter den 3. Sangen som er i episoden??
Sang? Den sangen når nora og wiliam ser på hverandre. hva heter sangen?
Fy faen wiliam
fyf hvem ser på dette køddet
eils
musikken er helt nydelig tima i denne episoden <3
Vet du hva sangene heter, pliz svar
Vilde smilte et øyeblikk etter at William slo han ene i hodet med flaska!! på 6.04
Dette er svært alvorlig. Å slå en glassflaske i hodet på et annet menneske kan medføre akutt, alvorlig hodeskade med potensielt dødelig utfall. Jeg gjentar: Du kan drepe et annet menneske, eller forårsake skader – og senskader – som kan gi varige men; deriblant lammelser, funksjonstap og store hjerneskader. Å redusere situasjonen til å dreie seg om dette betyr slutten på et forhold, er fullstendig fåfengt. Det finnes ingen berettigelse (utenom selvforsvar) for voldelig atferd, og ethvert forsøk på å legitimere dette utviser en så total mangel på konsekvensanalyse og realitetsorientering, at det virkelig skremmer meg. At William mener det å ta med seg en glassflaske (med intensjon om å bruke denne som våpen), for så å slå den i bakhodet på en som går til angrep på noen andre, konstituerer selvforsvar, viser jo en svimlende mangel på begrepsforståelse. Gruppepolarisering, indre demoner, manglende evne til empati, manglende kunnskap; Årsakene kan være mange, men de fritar ikke William for ansvaret han har for egne handlinger. William fremstår som en privilegert, umoden tenåringsgutt som tror det er greit å ta loven i egne hender og gjøre det som passer han, uten at dette får konsekvenser. Det mest skremmende er jo at William ikke innser alvoret i situasjonen: han rettferdiggjør egen voldsbruk, og glorfiserer vold som fenomen. Samtidig fremstiller han seg selv nærmest som en heltemodig borgerverner som gjorde dette for å beskytte potensielle ofre for denne rivaliserende russegjengen. Det mest paradoksale av alt er jo at han i denne kontekst nevner demokratiske verdier, og sammenlikner statlig, organisert militært forsvar med totalt umotivert gjengvold. Er det hans oppfatning at demokratiet Norge bevares og er tuftet på blind, umotivert vold av borgervernere? Gutten fremstår totalt blottet for innsikt, og utgjør en fare for seg selv og omgivelser, all den tid han forfekter et så skrudd verdensbilde.
Say whaaaaat??
Dette er jo bare skuespill da??
Det var en veldig lang forklaring på at Willhelm nesten drepte en fyr
Hva heter den andre sangen
Ja no e da russekamp❤️❤️❤️???
Yakuzabeefen er så inspirert av mad mag/ss beefen
Hva heter musikken når de slåss?
Er det noen som vet hva hater den sangen da Vilde og de andre gikk bort for å se på at de slåss??
Ikke skift Nora!!!!!!
Det må være Nora for alltid!!!!!!!!????????????????????????????????
Sang??????når de går ned
Hva heter sangen når de går ned
HVA heter sangen når Eva og Noora snakker sammen !!??? Sangen starter 1:50
Helt egt skjønner jeg meg ikke på Noora siden hun overdriver ganske mye med det der med den flaska. Greit skjønner at hun ble litt sur men hallo der går jo an å snakke om det? hva er greia med å overdrive sånn.. det så ikke ut som william hadde så lyst å gjøre det heller ? å han er jo ikke en sånn som stikker rundt å banker folk hver dag heller ?
Penetrators er såå hotte
Plis la det handle om Nora i neste sesong!?Kan dere sende en serie anenhver dag??
Den var kul
ka heter sangen
Noen som vet hva den sangen i slutten av videoen heter????