609 kommentarer

  1. Titti

    Space fra han ❤?. Hun er sterk ….han er jo bare smelt..?

  2. Kasim bæder

    hva heter den sangen ass?

  3. joa

    noen som vet hva sangen på slutten heter når de slåss?

  4. Eli

    Ka hete den sangen i russebussen

  5. Emma

    Kva heiter sangen på slutten?

  6. Noora

    Hva var det I den flaska som Willhelm slo han gutten med ?

  7. Flaskeknuseren

    Hahaha flaskeknuser

  8. A

    Hva heter den 3. sangen (der Noora og William ser på hverandre når han snakker med Vilde)??

    • Meg..

      Jeg lurer også på det! Den er bra? Kan noen si hva sangen heter????????

  9. Skam fan❤️

    William prøvde bare å forsvare alle der. Han hadde ikke knust en flaske i hode på han hvis dem ikke hadde begynnt å bølle mot dem. Som herregud, de yakuzi gutta prøvde jo å drepe dem eller få dem skadet. Det er faktisk da låv til å slå til noen får å få en stopp. Det hjelper faktisk ikke hverdag å ta en prat. Trur alle her ville ha knust en flaske i hode på noen hvis de hadde prøvd å skade deg. Så det har ingen grunn av at han kunne blitt drept av den flaska. De prøvde sjøl å skade å bølle med dem. Noen måtte jo gjøre noe får å forsvare. De begynnte jo å slå til dem. Så ja, noen ganger må man bruke vold. Sånn i dette tilfelle:)

  10. Mine

    Omg William du e gal me å SAXY

  11. Kristin

    Sangen på slutten? Hva heter den? ilu skam❤️❤️❤️❤️❤️

  12. ANGISEMSOL

    hva heter alle sangene dere bruker i episoden: RIOT??

  13. Maxloemahulm

    Veldig bra vidio

  14. Meg..

    Vet noen hva sangen heter?? ( den kommer opp når vilde og william snakker)

  15. Ann Katrin

    Hva heter de sangene i denne videoen?

  16. MiRakel123

    Noora og Wilhelm er som is og strøssel og det er godt sammen ikke så veldig godt uten verande????❤️??????? de burde ikke slå opp det er min mening.

  17. michgfefghjkjhgf

    vet noen hva nora heter på snapchat

  18. #SkamForLIFE

    Yakuza guttene starta så der William gjorde med vinflaska, er bare selvforsvar??
    PS: Eeeeeeeelsker skam❤️?
    #RealLove?

  19. Sangen

    Ja hva heter den andre rullesangen?

  20. Øl er best.

    Hva heter sangen på slutten av episoden? Da dt hadde slåss kamp

  21. ????

    De er så søte sammen tror dere de kommer til og ha sex

  22. Mailen

    Hva heter den sangen dere brukte på slutten❤️

  23. anonym

    Hva heter sangen som var da de slåss

    • GHansen

      SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites

  24. Anonym

    Vet noen hva sangen som kom på slutten av episoden heter? Hehe

    • GHansen

      SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites

  25. Anonym

    Noen som vet hva sangen heter?

  26. Lol

    Wilam er dust hopar at noora slår opp PS lol

  27. ........................

    OMG SÅÅ MYE DRAMAA xDD

  28. HOHO

    Hvilken sang er det i fighten?

    • GHansen

      SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites

  29. JAWLINEEEE!!!

    Fy fader, jawlinen til William er heeeelt sånn ?????????

    1
  30. tinkis

    fy faen det her er kikelig latis men noora er veldig forsiktig av seg

  31. hest er best

    jeg håper eva og Chris blir sammen

  32. J21

    Ok, vi trenger å snakke om hvor sykt pen Eva var da hun gikk inn i bussen i slow motion! Holy S!

  33. Morell

    Hva er greia med den kembo-jakka til Vilde? Litt frossen?

    Og dere som er så rystet over flaskeknusingen: så dere hva som skjedde like før? Han som W knuste flaske hadde nettopp skalla ned en annen! DET er farlig, det.
    I krig og kjærlighet er alt lov

  34. SKAMELSKER

    SMILET TIL WILLIAM NÅR HAN SNAKKER MED VILDE OG SER PÅ NOORA<3<3<3

    • Lene

      Haha, det var det beste med hele episoden og ett av de (mange) øyeblikkene jeg ikke glemmer totalt sett av Skam 😛

  35. Gurl

    Er det bare jeg som ser at han ene Yakuza fyren er den samme personen som kliner med Eva mens hun er full på festen til William!??!

  36. lara

    jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam og slosskampen

  37. lara

    jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam

  38. _

    ?? har sett den før assa, men glemte å kommentere??

  39. Ida

    Elske det klipet. Æ driv å ser det om og om i gjen helle tia??

  40. Sandra

    Han fikk glass i hode sitt ??? jeg liker rush men det er ikke bra at dere slår andre med glass i hode ?