Space fra han ❤?. Hun er sterk ….han er jo bare smelt..?
Titti
William❤
Kasim bæder
hva heter den sangen ass?
joa
noen som vet hva sangen på slutten heter når de slåss?
Eli
Ka hete den sangen i russebussen
Emma
Kva heiter sangen på slutten?
Noora
Hva var det I den flaska som Willhelm slo han gutten med ?
Flaskeknuseren
Hahaha flaskeknuser
A
Hva heter den 3. sangen (der Noora og William ser på hverandre når han snakker med Vilde)??
Meg..
Jeg lurer også på det! Den er bra? Kan noen si hva sangen heter????????
Skam fan❤️
William prøvde bare å forsvare alle der. Han hadde ikke knust en flaske i hode på han hvis dem ikke hadde begynnt å bølle mot dem. Som herregud, de yakuzi gutta prøvde jo å drepe dem eller få dem skadet. Det er faktisk da låv til å slå til noen får å få en stopp. Det hjelper faktisk ikke hverdag å ta en prat. Trur alle her ville ha knust en flaske i hode på noen hvis de hadde prøvd å skade deg. Så det har ingen grunn av at han kunne blitt drept av den flaska. De prøvde sjøl å skade å bølle med dem. Noen måtte jo gjøre noe får å forsvare. De begynnte jo å slå til dem. Så ja, noen ganger må man bruke vold. Sånn i dette tilfelle:)
Mine
Omg William du e gal me å SAXY
Kristin
Sangen på slutten? Hva heter den? ilu skam❤️❤️❤️❤️❤️
ANGISEMSOL
hva heter alle sangene dere bruker i episoden: RIOT??
Maxloemahulm
Veldig bra vidio
Meg..
Vet noen hva sangen heter?? ( den kommer opp når vilde og william snakker)
Ann Katrin
Hva heter de sangene i denne videoen?
BeautyGirls
?????
MiRakel123
Noora og Wilhelm er som is og strøssel og det er godt sammen ikke så veldig godt uten verande????❤️??????? de burde ikke slå opp det er min mening.
michgfefghjkjhgf
vet noen hva nora heter på snapchat
#SkamForLIFE
Yakuza guttene starta så der William gjorde med vinflaska, er bare selvforsvar??
PS: Eeeeeeeelsker skam❤️?
#RealLove?
Sangen
Ja hva heter den andre rullesangen?
Øl er best.
Hva heter sangen på slutten av episoden? Da dt hadde slåss kamp
Skam-elsket
Omg!?
????
De er så søte sammen tror dere de kommer til og ha sex
Mailen
Hva heter den sangen dere brukte på slutten❤️
anonym
Hva heter sangen som var da de slåss
GHansen
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
Anonym
Vet noen hva sangen som kom på slutten av episoden heter? Hehe
GHansen
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
Anonym
Noen som vet hva sangen heter?
Lol
Wilam er dust hopar at noora slår opp PS lol
........................
OMG SÅÅ MYE DRAMAA xDD
HOHO
Hvilken sang er det i fighten?
GHansen
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
JAWLINEEEE!!!
Fy fader, jawlinen til William er heeeelt sånn ?????????
tinkis
fy faen det her er kikelig latis men noora er veldig forsiktig av seg
hest er best
jeg håper eva og Chris blir sammen
J21
Ok, vi trenger å snakke om hvor sykt pen Eva var da hun gikk inn i bussen i slow motion! Holy S!
Morell
Hva er greia med den kembo-jakka til Vilde? Litt frossen?
Og dere som er så rystet over flaskeknusingen: så dere hva som skjedde like før? Han som W knuste flaske hadde nettopp skalla ned en annen! DET er farlig, det.
I krig og kjærlighet er alt lov
SKAMELSKER
SMILET TIL WILLIAM NÅR HAN SNAKKER MED VILDE OG SER PÅ NOORA<3<3<3
Lene
Haha, det var det beste med hele episoden og ett av de (mange) øyeblikkene jeg ikke glemmer totalt sett av Skam 😛
Gurl
Er det bare jeg som ser at han ene Yakuza fyren er den samme personen som kliner med Eva mens hun er full på festen til William!??!
lara
jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam og slosskampen
lara
jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam
_
?? har sett den før assa, men glemte å kommentere??
Ida
Elske det klipet. Æ driv å ser det om og om i gjen helle tia??
Lolol
Sang?
Lolol
Hva heter sangen ?
Fiolet
?
Sandra
Han fikk glass i hode sitt ??? jeg liker rush men det er ikke bra at dere slår andre med glass i hode ?
Space fra han ❤?. Hun er sterk ….han er jo bare smelt..?
William❤
hva heter den sangen ass?
noen som vet hva sangen på slutten heter når de slåss?
Ka hete den sangen i russebussen
Kva heiter sangen på slutten?
Hva var det I den flaska som Willhelm slo han gutten med ?
Hahaha flaskeknuser
Hva heter den 3. sangen (der Noora og William ser på hverandre når han snakker med Vilde)??
Jeg lurer også på det! Den er bra? Kan noen si hva sangen heter????????
William prøvde bare å forsvare alle der. Han hadde ikke knust en flaske i hode på han hvis dem ikke hadde begynnt å bølle mot dem. Som herregud, de yakuzi gutta prøvde jo å drepe dem eller få dem skadet. Det er faktisk da låv til å slå til noen får å få en stopp. Det hjelper faktisk ikke hverdag å ta en prat. Trur alle her ville ha knust en flaske i hode på noen hvis de hadde prøvd å skade deg. Så det har ingen grunn av at han kunne blitt drept av den flaska. De prøvde sjøl å skade å bølle med dem. Noen måtte jo gjøre noe får å forsvare. De begynnte jo å slå til dem. Så ja, noen ganger må man bruke vold. Sånn i dette tilfelle:)
Omg William du e gal me å SAXY
Sangen på slutten? Hva heter den? ilu skam❤️❤️❤️❤️❤️
hva heter alle sangene dere bruker i episoden: RIOT??
Veldig bra vidio
Vet noen hva sangen heter?? ( den kommer opp når vilde og william snakker)
Hva heter de sangene i denne videoen?
?????
Noora og Wilhelm er som is og strøssel og det er godt sammen ikke så veldig godt uten verande????❤️??????? de burde ikke slå opp det er min mening.
vet noen hva nora heter på snapchat
Yakuza guttene starta så der William gjorde med vinflaska, er bare selvforsvar??
PS: Eeeeeeeelsker skam❤️?
#RealLove?
Ja hva heter den andre rullesangen?
Hva heter sangen på slutten av episoden? Da dt hadde slåss kamp
Omg!?
De er så søte sammen tror dere de kommer til og ha sex
Hva heter den sangen dere brukte på slutten❤️
Hva heter sangen som var da de slåss
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
Vet noen hva sangen som kom på slutten av episoden heter? Hehe
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
Noen som vet hva sangen heter?
Wilam er dust hopar at noora slår opp PS lol
OMG SÅÅ MYE DRAMAA xDD
Hvilken sang er det i fighten?
SKRILLEX – Scary Monsters And Nice Sprites
Fy fader, jawlinen til William er heeeelt sånn ?????????
fy faen det her er kikelig latis men noora er veldig forsiktig av seg
jeg håper eva og Chris blir sammen
Ok, vi trenger å snakke om hvor sykt pen Eva var da hun gikk inn i bussen i slow motion! Holy S!
Hva er greia med den kembo-jakka til Vilde? Litt frossen?
Og dere som er så rystet over flaskeknusingen: så dere hva som skjedde like før? Han som W knuste flaske hadde nettopp skalla ned en annen! DET er farlig, det.
I krig og kjærlighet er alt lov
SMILET TIL WILLIAM NÅR HAN SNAKKER MED VILDE OG SER PÅ NOORA<3<3<3
Haha, det var det beste med hele episoden og ett av de (mange) øyeblikkene jeg ikke glemmer totalt sett av Skam 😛
Er det bare jeg som ser at han ene Yakuza fyren er den samme personen som kliner med Eva mens hun er full på festen til William!??!
jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam og slosskampen
jeg synes at det neste episode kommer til å handle om noora og wiliam
?? har sett den før assa, men glemte å kommentere??
Elske det klipet. Æ driv å ser det om og om i gjen helle tia??
Sang?
Hva heter sangen ?
?
Han fikk glass i hode sitt ??? jeg liker rush men det er ikke bra at dere slår andre med glass i hode ?
Hei