322 kommentarer

  1. gayyy

    minner om mitt eget liv

    6
    • Jenny420

      Keep up the good work fam??

      9
  2. flora

    Noen som vet hvem som spiller Sonja,kjæresten til Even? Hun virket så kjent.

    10
    • Hahahjskla

      Therese heter ho

      1
      • ???

        Therese hva?

        1
    • Mia Gundersen

      Slapp AV!!

      1
    • ....

      Hun ligner på Nicoline i Stjernekamp

  3. Hallo

    Isak har jo også vært sammen med ei dame

    8
  4. lusi

    alt gikk bra helt til hun jenta kom.. stakkar isak han bare sto der og så de kysse :c

    1
    • Mia Gundersen

      Har vore gjønå det same før! Det heil forferdeligt?

      3
  5. ?????????????????????????

    Er Isak skeiv i virkeligheten?

    1
    • Ja takk!

      Håper det, fordi eg har alt booka lokale og catering til bryllupet vårt… 😮

      10
    • .

      Tror ikke det, men hvem vet. Kanskje han skjuler noe i virkeligheten også

      1
    • Ellen

      Isak finns ikke i virkeligheten…

      14
  6. Sofia

    SØREN gleda meg til vors hos Emma…

    2
  7. ---

    Even minner meg sykt om Troye Sivan ❤️

    8
  8. ,

    NEEEI D: D:

    1
  9. En som lurer

    Hvorfor er noen ord gule i tekstingen? Hva betyr det?

    1
  10. sara

    9 minutter med jubel og hjerter i øynene, og ett minutt med banning og forbannelse av NRK. Vææææær så snill og si at Even er bifil, i det minste!! (og jeg innrømmer det, Isak har et fantastisk hår!)

    21
  11. Nila

    Super god episode! Sånn er virkeligheten!

    8
  12. Are u okay?

    WHAT???? THA??? HELLLLLLL?? WHY Even u fitejusdrikkende apekat? Vile at du skule Sjhysse Sivert AKA Isak ???? pls meik him gei<3

    2
  13. Ronja

    Herregud, ble litt lei meg når jeg fant ut at Even ikke var singel?

    5
  14. ??

    Noen som vet om det kommer mer skam i dag, eller im det var hele episoden denne uken? ?

    1
  15. Kosli

    KARDEMOMMEEEEE

    10
  16. Emilie

    Altså, jeg shipper even og Isak. Men det er ikke så realistisk heller at crushet til Isak, altså even, også tilfeldig er homo.. Så syns det er bra at han har kjæreste. Men det skjer jo helt sikkert noe senere, og vi finner sikker utav at han er homo også.

    6
    • Mia Gundersen

      Ka betyr shipper for noge?!?

      4
      • Musa

        Fra relationship. Typ: vedder på at de blir sammen.

        1
      • Maria

        Relationship -> ship -> shippe. At du shipper noen vil si at du heier på ideen om at de skal bli sammen 🙂

        5
      • Mp3

        Shippe = worshippe = tilbe/dyrke 🙂

        1
      • Emma

        At en vil noen skal bli sammen?

        1
      • shipper

        betyr – håper de blir sammen

        1
  17. Faen

    Griner meg til søvn nå assa hva faen! Ikke bra episode Even må være homo væresååsnill akk

    3
  18. A

    #evenplisværhomo

    11
  19. ??

    Stakkars Isak er så skuffet nå omg isak som er so cute af liksom, I just love him omg??????

    2
  20. Jarle klepp

    JEg griner… Ansiktet til isak når even kliner med dama si… Jeg blir dypt dypt såra

    9
  21. Even+Isak

    Håper Even er bifil og Isak homofil❤️?

    3
  22. Julie

    Skam-redaksjon: Det er noe galt med meldingen til Isak når han svarer at vorset er avlyst? Han skriver en melding, men sender en annen? Se på klippet 😉

    4
    • M.

      Tror ikke det var et uhell. Meldingen han sendte var bare mer utfyllende, men for å spare tid viste de bare at han skrev en kortere versjon.

      1
  23. Sven

    Poor Little thing :'( <3 <3

    2
  24. Jenny420

    Lurer på hva Isak og Even smoker.. Tipper det er lemon haze eller noe sånt???

    3
  25. kawaii

    faen

    1
  26. heyo

    kan ikke isak bare forelske seg i Emma så blir saken mye lettere

    1
  27. Skjegget til Even

    Isak var jo sammen med en jente i tidligere sesong, så er fortsatt håp ?

    1
  28. ida

    Bare jeg som er sykt skuffa over sesong 3? :/ hadde såå mye forhåpninger…

    1
  29. Boink

    Kjipt for Isak. Men samtidig, han er ikke en spesielt god venn.

    2
  30. Ullul

    Mistenker at Even er bifil, eller er jeg helt på bærtur?

    6
  31. Magnus

    Hva heter sangen som starter på 5.20?

  32. No 1 Dansker

    Isak er så dejlig, men savner Noora ://

    6
  33. DET DER STAKK I MAGEN AS

    fyfaen

    3
  34. DET DER STAKK I MAGEN AS

    ÅÅÅ

    3
  35. KLokiju

    Isak er kuuuuuuullll

    1
  36. :/

    ååå, trodde dønn de skulle kline://

    1
  37. Skaam

    «Nei, vi kanke snu nå» Åhh så søtt <33

    13
  38. Mariann

    Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.

    4
  39. Mariann

    Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.

    15
  40. Sandra

    Er sykt stolt av dere som spiller i skam.

    6
  41. Haahahhaha

    Ahahahah stakkars Isaaak c;;

    1
  42. :'-(

    Så det var liksom håpet som skulle dø sånn som Romeo og Julie? :’-(

    2
  43. Elsket slutten

    Elsket hvordan det endte med Isak som viste frem rappe-skillsa sine mens de spiser toast sammen. Flott slutt 🙂

    10
    • Fin slutt

      Jess! Just keep on living in denial

      1