Noen som vet hvem som spiller Sonja,kjæresten til Even? Hun virket så kjent.
Hahahjskla
Therese heter ho
???
Therese hva?
Mia Gundersen
Slapp AV!!
....
Hun ligner på Nicoline i Stjernekamp
Hallo
Isak har jo også vært sammen med ei dame
lusi
alt gikk bra helt til hun jenta kom.. stakkar isak han bare sto der og så de kysse :c
Mia Gundersen
Har vore gjønå det same før! Det heil forferdeligt?
?????????????????????????
Er Isak skeiv i virkeligheten?
Ja takk!
Håper det, fordi eg har alt booka lokale og catering til bryllupet vårt… 😮
.
Tror ikke det, men hvem vet. Kanskje han skjuler noe i virkeligheten også
Ellen
Isak finns ikke i virkeligheten…
Sofia
SØREN gleda meg til vors hos Emma…
---
Even minner meg sykt om Troye Sivan ❤️
,
NEEEI D: D:
En som lurer
Hvorfor er noen ord gule i tekstingen? Hva betyr det?
sara
9 minutter med jubel og hjerter i øynene, og ett minutt med banning og forbannelse av NRK. Vææææær så snill og si at Even er bifil, i det minste!! (og jeg innrømmer det, Isak har et fantastisk hår!)
.
NEEEEEI
Nila
Super god episode! Sånn er virkeligheten!
Are u okay?
WHAT???? THA??? HELLLLLLL?? WHY Even u fitejusdrikkende apekat? Vile at du skule Sjhysse Sivert AKA Isak ???? pls meik him gei<3
Ronja
Herregud, ble litt lei meg når jeg fant ut at Even ikke var singel?
??
Noen som vet om det kommer mer skam i dag, eller im det var hele episoden denne uken? ?
Kosli
KARDEMOMMEEEEE
Emilie
Altså, jeg shipper even og Isak. Men det er ikke så realistisk heller at crushet til Isak, altså even, også tilfeldig er homo.. Så syns det er bra at han har kjæreste. Men det skjer jo helt sikkert noe senere, og vi finner sikker utav at han er homo også.
Mia Gundersen
Ka betyr shipper for noge?!?
Musa
Fra relationship. Typ: vedder på at de blir sammen.
Maria
Relationship -> ship -> shippe. At du shipper noen vil si at du heier på ideen om at de skal bli sammen 🙂
Mp3
Shippe = worshippe = tilbe/dyrke 🙂
Emma
At en vil noen skal bli sammen?
shipper
betyr – håper de blir sammen
Vera
Whoops
Even!!
.
Even!!
..
Faen
Griner meg til søvn nå assa hva faen! Ikke bra episode Even må være homo væresååsnill akk
A
#evenplisværhomo
??
Stakkars Isak er så skuffet nå omg isak som er so cute af liksom, I just love him omg??????
Jarle klepp
JEg griner… Ansiktet til isak når even kliner med dama si… Jeg blir dypt dypt såra
Even+Isak
Håper Even er bifil og Isak homofil❤️?
maria
hva heter sangen
Nas
Nas – The message
C
The Message, nas <3
Julie
Skam-redaksjon: Det er noe galt med meldingen til Isak når han svarer at vorset er avlyst? Han skriver en melding, men sender en annen? Se på klippet 😉
M.
Tror ikke det var et uhell. Meldingen han sendte var bare mer utfyllende, men for å spare tid viste de bare at han skrev en kortere versjon.
Sven
Poor Little thing :'( <3 <3
Jenny420
Lurer på hva Isak og Even smoker.. Tipper det er lemon haze eller noe sånt???
kawaii
faen
first
jeg var først
heyo
kan ikke isak bare forelske seg i Emma så blir saken mye lettere
bts
stan bts
Skjegget til Even
Isak var jo sammen med en jente i tidligere sesong, så er fortsatt håp ?
ida
Bare jeg som er sykt skuffa over sesong 3? :/ hadde såå mye forhåpninger…
Boink
Kjipt for Isak. Men samtidig, han er ikke en spesielt god venn.
Ullul
Mistenker at Even er bifil, eller er jeg helt på bærtur?
Magnus
Hva heter sangen som starter på 5.20?
No 1 Dansker
Isak er så dejlig, men savner Noora ://
DET DER STAKK I MAGEN AS
fyfaen
DET DER STAKK I MAGEN AS
ÅÅÅ
KLokiju
Isak er kuuuuuuullll
:/
ååå, trodde dønn de skulle kline://
Skaam
«Nei, vi kanke snu nå» Åhh så søtt <33
Mariann
Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.
Mariann
Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.
Sandra
Er sykt stolt av dere som spiller i skam.
Haahahhaha
Ahahahah stakkars Isaaak c;;
:'-(
Så det var liksom håpet som skulle dø sånn som Romeo og Julie? :’-(
Elsket slutten
Elsket hvordan det endte med Isak som viste frem rappe-skillsa sine mens de spiser toast sammen. Flott slutt 🙂
minner om mitt eget liv
Keep up the good work fam??
Noen som vet hvem som spiller Sonja,kjæresten til Even? Hun virket så kjent.
Therese heter ho
Therese hva?
Slapp AV!!
Hun ligner på Nicoline i Stjernekamp
Isak har jo også vært sammen med ei dame
alt gikk bra helt til hun jenta kom.. stakkar isak han bare sto der og så de kysse :c
Har vore gjønå det same før! Det heil forferdeligt?
Er Isak skeiv i virkeligheten?
Håper det, fordi eg har alt booka lokale og catering til bryllupet vårt… 😮
Tror ikke det, men hvem vet. Kanskje han skjuler noe i virkeligheten også
Isak finns ikke i virkeligheten…
SØREN gleda meg til vors hos Emma…
Even minner meg sykt om Troye Sivan ❤️
NEEEI D: D:
Hvorfor er noen ord gule i tekstingen? Hva betyr det?
9 minutter med jubel og hjerter i øynene, og ett minutt med banning og forbannelse av NRK. Vææææær så snill og si at Even er bifil, i det minste!! (og jeg innrømmer det, Isak har et fantastisk hår!)
NEEEEEI
Super god episode! Sånn er virkeligheten!
WHAT???? THA??? HELLLLLLL?? WHY Even u fitejusdrikkende apekat? Vile at du skule Sjhysse Sivert AKA Isak ???? pls meik him gei<3
Herregud, ble litt lei meg når jeg fant ut at Even ikke var singel?
Noen som vet om det kommer mer skam i dag, eller im det var hele episoden denne uken? ?
KARDEMOMMEEEEE
Altså, jeg shipper even og Isak. Men det er ikke så realistisk heller at crushet til Isak, altså even, også tilfeldig er homo.. Så syns det er bra at han har kjæreste. Men det skjer jo helt sikkert noe senere, og vi finner sikker utav at han er homo også.
Ka betyr shipper for noge?!?
Fra relationship. Typ: vedder på at de blir sammen.
Relationship -> ship -> shippe. At du shipper noen vil si at du heier på ideen om at de skal bli sammen 🙂
Shippe = worshippe = tilbe/dyrke 🙂
At en vil noen skal bli sammen?
betyr – håper de blir sammen
Whoops
.
..
Griner meg til søvn nå assa hva faen! Ikke bra episode Even må være homo væresååsnill akk
#evenplisværhomo
Stakkars Isak er så skuffet nå omg isak som er so cute af liksom, I just love him omg??????
JEg griner… Ansiktet til isak når even kliner med dama si… Jeg blir dypt dypt såra
Håper Even er bifil og Isak homofil❤️?
hva heter sangen
Nas – The message
The Message, nas <3
Skam-redaksjon: Det er noe galt med meldingen til Isak når han svarer at vorset er avlyst? Han skriver en melding, men sender en annen? Se på klippet 😉
Tror ikke det var et uhell. Meldingen han sendte var bare mer utfyllende, men for å spare tid viste de bare at han skrev en kortere versjon.
Poor Little thing :'( <3 <3
Lurer på hva Isak og Even smoker.. Tipper det er lemon haze eller noe sånt???
faen
jeg var først
kan ikke isak bare forelske seg i Emma så blir saken mye lettere
stan bts
Isak var jo sammen med en jente i tidligere sesong, så er fortsatt håp ?
Bare jeg som er sykt skuffa over sesong 3? :/ hadde såå mye forhåpninger…
Kjipt for Isak. Men samtidig, han er ikke en spesielt god venn.
Mistenker at Even er bifil, eller er jeg helt på bærtur?
Hva heter sangen som starter på 5.20?
Isak er så dejlig, men savner Noora ://
fyfaen
ÅÅÅ
Isak er kuuuuuuullll
ååå, trodde dønn de skulle kline://
«Nei, vi kanke snu nå» Åhh så søtt <33
Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.
Kul tvist! Og som sedvanlig glimrende spilt. Håper dette betyr at vi får en (den første??) bifil karakter på norsk TV; det er på tide. Er bare litt bekymret nå for at vi skal ned en klisjé-belagt rute der Isak blir sammen med Emma siden han tror han ikke har noen sjangse hos Even likevel. Og at begge jentene så blir dumpet for at guttene skal bli sammen… sånne historier synes jeg jeg har sett mange av før, så krysser fingrene for at Skam-folka klarer å unngå den verste forutsigbarheten.
Er sykt stolt av dere som spiller i skam.
Ahahahah stakkars Isaaak c;;
Så det var liksom håpet som skulle dø sånn som Romeo og Julie? :’-(
Elsket hvordan det endte med Isak som viste frem rappe-skillsa sine mens de spiser toast sammen. Flott slutt 🙂
Jess! Just keep on living in denial