322 kommentarer

  1. Kathrine

    Det virkede så symbolsk at Isak på gulvet ikke havde dækket sig til med hue, hoody eller kasket…. håber han tør vise sig så åben igen snart:/

    3
  2. isak

    dette er ikke bra håper even er homo eller vil det ødlegge isaks liv herregud.

  3. lol

    syns det er jævlig funny at de står i bussen når det er så mange ledige plasser XD

  4. gay4lyf

    stakkars homo gm. Jeg ville ha litt gay action her

    1
  5. Borgny

    Vet någon vart man kan hitta Electric Feel- Covern de spelar i början? :O

  6. Julius Cæsar

    Dette blir spennende. Heia Isak.

    1
  7. Kjøøøøør da



    PRÆNK! )’;

  8. ...

    Jeg blir flau av å se på dette

  9. Hvad skal han hente?

    Hvad er det Even har glemt derhjemme?

    • Even skal hente "leg"

      Leg er legitimasjon. Det er forbudt å selge øl til folk under 18 i Norge, og mange prøver å kjøpe selv om de ikke er gamle nok. Derfor spør butikkene eter legitimasjon for å være sikre på at kunden er over 18.

  10. Fujoshi

    My fujoshi senses are tingeling

  11. Theo

    Det var skikkelig til å ta å føle på da Isak igjen mistet «the dream guy» til en jente. Ført Jonas, og nå Even. Bra skuespill og stemningsbygging i scenen. Elsker trynet til Isak idet han skal til å rappe, og roper «skjerp deg!» Han er skikkelig på vei hodestups for Even <3

    Håper det ordner seg for Isak på en eller annen måte. Han trenger så sårt noen som er glad i ham, og som han kan være glad i 😀

    2
  12. lol

    SYMBOL: «rosmarin?» «masse rosmarin» (på ostesmørbrødet) hhun som spiller Emma spilte hovedpersonen i en film som heter Rosmari

    2
  13. Hold kjeft

    Alle krangler om han er gay eller ikke…
    Jeg lurer bare på hva sangen heter.

  14. Vilde

    Jeg elsker denne videoen.

    1
  15. EVEN + ISAK = FOREVER

    Det er 16. november og jeg DRØMMER tilbake til denne episoden, selv om Sonja kommer busende på. Alt var likevel lysere og lettere her enn nå. Kom igjen a gutta, kom dere hit, det er her dere vil være!

    1
  16. Hélène

    Hei ! I really love this show and the concept of characters posting videos and text message as if they really existed. I tried learning norwegians just for this show but it takes some time so… if could add english subtitles to the show it would be amazing !

  17. Isak in love som alle oss andre ?

    Ser dette om igjen.
    De er bare så søte sammen.
    Even vi smelter når du ser rett på Isak og ditt vakre smil:)
    Stakkars Isak han er helt mo i knærne som meg.
    Jeg forstår at Sonja vil ha Even for seg selv.

    2
  18. Pri

    I love the way Isak looks at Even. He looks at him with such curiosity and adoration, unlike Even. He stares at him so intensely, and need.

    1