Det virkede så symbolsk at Isak på gulvet ikke havde dækket sig til med hue, hoody eller kasket…. håber han tør vise sig så åben igen snart:/
isak
dette er ikke bra håper even er homo eller vil det ødlegge isaks liv herregud.
lol
syns det er jævlig funny at de står i bussen når det er så mange ledige plasser XD
gay4lyf
stakkars homo gm. Jeg ville ha litt gay action her
Borgny
Vet någon vart man kan hitta Electric Feel- Covern de spelar i början? :O
Julius Cæsar
Dette blir spennende. Heia Isak.
…
Kjøøøøør da
…
…
…
PRÆNK! )’;
...
Jeg blir flau av å se på dette
Hvad skal han hente?
Hvad er det Even har glemt derhjemme?
Even skal hente "leg"
Leg er legitimasjon. Det er forbudt å selge øl til folk under 18 i Norge, og mange prøver å kjøpe selv om de ikke er gamle nok. Derfor spør butikkene eter legitimasjon for å være sikre på at kunden er over 18.
Fujoshi
My fujoshi senses are tingeling
Theo
Det var skikkelig til å ta å føle på da Isak igjen mistet «the dream guy» til en jente. Ført Jonas, og nå Even. Bra skuespill og stemningsbygging i scenen. Elsker trynet til Isak idet han skal til å rappe, og roper «skjerp deg!» Han er skikkelig på vei hodestups for Even <3
Håper det ordner seg for Isak på en eller annen måte. Han trenger så sårt noen som er glad i ham, og som han kan være glad i 😀
lol
SYMBOL: «rosmarin?» «masse rosmarin» (på ostesmørbrødet) hhun som spiller Emma spilte hovedpersonen i en film som heter Rosmari
Hold kjeft
Alle krangler om han er gay eller ikke…
Jeg lurer bare på hva sangen heter.
Vilde
Jeg elsker denne videoen.
EVEN + ISAK = FOREVER
Det er 16. november og jeg DRØMMER tilbake til denne episoden, selv om Sonja kommer busende på. Alt var likevel lysere og lettere her enn nå. Kom igjen a gutta, kom dere hit, det er her dere vil være!
Hélène
Hei ! I really love this show and the concept of characters posting videos and text message as if they really existed. I tried learning norwegians just for this show but it takes some time so… if could add english subtitles to the show it would be amazing !
Isak in love som alle oss andre ?
Ser dette om igjen.
De er bare så søte sammen.
Even vi smelter når du ser rett på Isak og ditt vakre smil:)
Stakkars Isak han er helt mo i knærne som meg.
Jeg forstår at Sonja vil ha Even for seg selv.
Pri
I love the way Isak looks at Even. He looks at him with such curiosity and adoration, unlike Even. He stares at him so intensely, and need.
Hah gaaayyyyy
Å nei… Isak <3
Det virkede så symbolsk at Isak på gulvet ikke havde dækket sig til med hue, hoody eller kasket…. håber han tør vise sig så åben igen snart:/
dette er ikke bra håper even er homo eller vil det ødlegge isaks liv herregud.
syns det er jævlig funny at de står i bussen når det er så mange ledige plasser XD
stakkars homo gm. Jeg ville ha litt gay action her
Vet någon vart man kan hitta Electric Feel- Covern de spelar i början? :O
Dette blir spennende. Heia Isak.
Kjøøøøør da
…
…
…
PRÆNK! )’;
Jeg blir flau av å se på dette
Hvad er det Even har glemt derhjemme?
Leg er legitimasjon. Det er forbudt å selge øl til folk under 18 i Norge, og mange prøver å kjøpe selv om de ikke er gamle nok. Derfor spør butikkene eter legitimasjon for å være sikre på at kunden er over 18.
My fujoshi senses are tingeling
Det var skikkelig til å ta å føle på da Isak igjen mistet «the dream guy» til en jente. Ført Jonas, og nå Even. Bra skuespill og stemningsbygging i scenen. Elsker trynet til Isak idet han skal til å rappe, og roper «skjerp deg!» Han er skikkelig på vei hodestups for Even <3
Håper det ordner seg for Isak på en eller annen måte. Han trenger så sårt noen som er glad i ham, og som han kan være glad i 😀
SYMBOL: «rosmarin?» «masse rosmarin» (på ostesmørbrødet) hhun som spiller Emma spilte hovedpersonen i en film som heter Rosmari
Alle krangler om han er gay eller ikke…
Jeg lurer bare på hva sangen heter.
Jeg elsker denne videoen.
Det er 16. november og jeg DRØMMER tilbake til denne episoden, selv om Sonja kommer busende på. Alt var likevel lysere og lettere her enn nå. Kom igjen a gutta, kom dere hit, det er her dere vil være!
Hei ! I really love this show and the concept of characters posting videos and text message as if they really existed. I tried learning norwegians just for this show but it takes some time so… if could add english subtitles to the show it would be amazing !
Ser dette om igjen.
De er bare så søte sammen.
Even vi smelter når du ser rett på Isak og ditt vakre smil:)
Stakkars Isak han er helt mo i knærne som meg.
Jeg forstår at Sonja vil ha Even for seg selv.
I love the way Isak looks at Even. He looks at him with such curiosity and adoration, unlike Even. He stares at him so intensely, and need.