Hvis alle kunne respektere hverandres forståelsesgrunnlag og at disse respekteres begge veier, vil verden vært et bittelitt mer roligere sted! (=
SQUAD HYPE
She knows!!!
Raja
Homofili og religion. Kjør diskusjon!
Badass
Sana er jo helt konge az?
SQUAD HYPE
She knows!
m
så exalterad över att se detta när jag kommer hem. blir alltid lika glad när man får en uppdatering <3333
Sa
Sana knows ?
Dansker
Er hay-totebagen en referance til os danskere? 😉
SKAMalyse
Nei HAY henviser til Thomas Hayes (aka William) som har som instabruker: thoHAY. Emma går rundt og bærer på William. I siste episoden spretter han plutselig naken opp av bagen hennes! Surprise!
:)
sana kommer til å finne ut at isak er homo, det gledes
Skamfull
Ho trenger ikke være så fiendtlig. Er litt irriterende.
J
Men åh, jävla Even! Vi vet ju iofs inte om han är drittsekk med vilje eller inte, men herregud. Det måste bli fredag snart, jag dör..!
För övrigt är Sana bäst och jag älskar minen till Isak när Emma kommer fram till dem
Aye
Sana er jo helt gangster#RESPECT✊✊✌️️
Julian
Hun er veldig agressiv
manu
skam e best
m
i think that Even is the one of these two who will struggle the most to admit he´s into guys… that´s probably why he´s so off and on, he needs to be the one who is in control of their relationship. Isak should man up, a relationship that has such an uneven power dynamic will never end well…
Think before you write
Are you Norwegian? Just ask?
;)
Sounds easy 😉 (maybe not that easy Isak)
Ost
Tror Sana begynner å skjønne at Isak er homo 😉
Eg skjønar ikkje
Hva er det egt med den morra hans og alle de meldingene hele tiden??
Triggered
Det sier jo litt at HEN ikke hadde mye argumenter mot religion, aka eventyr. Ble triggered å måtte begynne å snakke om noe annet.
"The gay uncle theory"
Det er det som er gunstig for flokken som helhet som blir arvet ned, ikke individuelt. Siden homofili framkommer blant mange flokkdyr så kan en komme fram til at det er en fordel for en flokk om det er individer i flokken som er i stand til å oppdra unger, men som ikke har interesse av å lage de selv.
The gay uncle theory sier at om foreldrene dør i en ulykke så kan da «the gay uncles» adoptere barnene som foreldrene forlot og dermed fortsetter livet sin vante gang.
Denne logikken kan også påføres bl.a. autisme, adhd og andre ikke-typiske tanke-/oppførselsmønster. Det er en fordel for flokken at ikke alle oppfører seg eller tenker likt.
Bestemor
Kanskje svaret på at det er en andel i befolkningen som er homofile har sammenheng med at det også er en god del mennesker som lever lenge etter at de har mistet evnen til selv å få barn (faktisk de aller fleste av oss i våre dager). Fra evolusjonens side er bestemødre og homofile to sider av samme sak. Begge har tid og mulighet til å ha omsorg for barn, uten selv å lage flere av dem.
Bestemor
Kanskje den evolusjonære forklaringen på at en andel av befolkningen er homofile er den samme som den evolusjonære forklaringen på at endel individer lever lenge etter at de selv har mistet evnen til å få barn. Bestemødre og homofile er to sider av samme sak rett og slett, begge har tid og mulighet til å ta seg av andres barn.
C
Mennesker med ADHD ligner våre forfedre for 50.000 år siden, viser forsking (Kaufman) Han sier også at uten adhd hadde ikke mennesket utviklet seg slik vi har gjort, men likevel ble det sett på som en hjerneskade for under 50 år siden!!! «The More You Know, The More You See.», dumhet kommer kun fra uvitenhet…
mmk
Sounds easy 😉
Frida
Vi har sett MYE til Sana denne sesongen, veldig lite til de andre jentene. Tegn på at Sana blir hovedrollen i neste sesong? Jeg håper det!
Det ordner seg til slutt
Dette kommer til å bli stygt for Isak…
Men før jula ringes inn trer vennegjengen støttende til, Isak blir sammen m Magnus, harsjen til Sana plantes hos Even, som blir tatt og får sin straff. Merry Christmas ?
Fyst i dag å
Haha fyst forever
Morosomt
Arti
trist gutt
Hvorfor må Sana være SÅ tøff a?
m
men han trodde ju att det bara var han och even :-((( stackars isak
Norge
Hei, Sverige. Så koselig at du også ble med på festen.
Hvem er med meg?!
Sesong 4 burde Handle om Sana! Om Balansen mellom tro og den kraftige trangen til Norsk ungdoms kultur, med festing og hooking. Kom Igjen NRK, jeg vet dere vil
Hei
Og for en gangs skyld ha en muslim på norsk TV som er stolt å glad i religionen sin og fint klarer å balansere det med ungdomlivet, noe som er 100 ganger mer realistisk enn hvordan ellers muslimer blir framstilt på tv
Oi
Interessant dialog. Kjenner meg sykt igjen hvordan Isak har det inni seg nå.
SKAMelsker
hva er greia med de mld fra moren til Isak? Noen som vet det?
Caroline
Not First
Nut
Skal ikke se bort i fra at vi får se Emma & Sonja kline før Isak får sitt etterlengta kyss fra Even!
Stakkar Isak, tredje fredagen på rad han må tilbringe sammen med dama til crushet
Crispybacon
Sana er så kul. Hun vet garantert allerede at Isak er homofil. Blikket hennes da Emma kom bort, hahaha.
Sana
Sana er jo svært observant. (Og alltid edru). Hun fikk nok med seg skjermbildet m Even på pc’n til Isak, før han smelte igjen lokket. Og skulle ikke forundre meg om hun fikk med seg de lange blikkene Even og Isak sendte hverandre på revyvorset, samt at Even ble igjen da de andre forlot festen. Sana er helt rå sånn!
?
Artig at vi ser at d står hay på baggen hennes akkurat når hu sir Hey ???
Sana
Begynner å bli lei av moral-snakket til Sana, syns ikke hun er så klok.
S
Kanskje moren til Isak driver å sender han alle disse meldingene fordi han vet han er homo, og ikke liker det
Oops
«Sounds easy?» omg??
..
Skam <3
Hvem tror hun at hun er??!?
Hva er det egentlig Emma tror?? At hun og Isak er kjærester?? Hallooo, Even og Isak skulle jo endelig få være alene sammen igjen ………
Tyler1
hehe xd
Sexy Isak
Isak trodde alle muslimer er terrorister XD bra Sana rettet på han
teori
moren er alkoholiker eller dopmisbruker, i think
Odd Even
Tipper vi får en parafrasering av karnevalscenen fra Romeo og Juliet hvor Juliet er utkledd som en engel?
Anonym
Håper det er Even som er engelen!
KDM24
Jeg er kristen og jeg har daglig kamp for å finne ut hvem jeg tiltrekkes av om det er gutt eller jenter. Ja om det er begge skjønn. Men gud ga sin egen sønn og korsfestet han slik at han kunne ta våres synder på korset. Om jeg bestemmer meg at jeg blir tiltrekkes av gutter så er jeg sikker på at Gud elsker meg. Uansett om dette er en synd i hans øyne.
Norge
Og jeg håper at du innser at bibelen ikke var skrevet av G-d.
Fyr som tar ting litt for alvorlig. (ikke morsom på fest)
Grunnen til at homofile ikke er «utryddet» er fordi det ikke er genetisk. Hetero mennesker kan få homofile barn, ikke bare hetero.
Yy
Ingen blir født homofile. Dette er et valg en person tar.
ø
øøøh nei
Tull
Hvis det er så enkelt som ett valg så kan vel du velge å være homofil da,la oss si ett år? Kanskje to? Bare for å bevise påstanden din liksom..
NÅr det kommer frem til spørsmålet homofili så ser man på forholdet Nature vs. Nurture, og så langt har nylige studier konkludert/teorisert om at ens sexualitet skyldes ca. 60/70% visse gener/hormoner og 30/40% oppdragelse/environment. SÅ selv om det er visse elementer som spiller inn når man vokser opp, så betyr ikke det på noen som helst måte at man bare «tar ett valg» om hvilken sexualitet man vill inneha.
barb
Lol, tror du folk frivillig velger å være noe som kan gjøre så vondt i dagens samfunn, og kunne få dem drept for 50 år siden, bare for å være spesielle eller noe?
Øm
Hvem man faller for er på ingen måte et valg, det hadde jo i så fall gjort livet tusen ganger enklere! Ingen velger å bli homofile, hvorfor i all verden skal man ville det når skeive har mye høyere selvmords-rate enn heterofile? Bare spør.
max
why would i choose to be gay? is it fun feeling scared every fucking day? scared of my family not accepting me? i always thought i would have a boyfriend, have some nice little children with a guy. but that’s never going to happen. cause i am gay.
Meg
Du kommenterer for fort. Ta det kuli…
.
smooth isak, smooth..
Neiii!
Sana hva er dette for noe?
Heyo
Endelig en som har et klart svar på hvorfor homofili eksisterer
?
Hvem?
C
Nooo… Trodde det skulle være alenevors på Isak og Even på freddan…
Hvis alle kunne respektere hverandres forståelsesgrunnlag og at disse respekteres begge veier, vil verden vært et bittelitt mer roligere sted! (=
She knows!!!
Homofili og religion. Kjør diskusjon!
Sana er jo helt konge az?
She knows!
så exalterad över att se detta när jag kommer hem. blir alltid lika glad när man får en uppdatering <3333
Sana knows ?
Er hay-totebagen en referance til os danskere? 😉
Nei HAY henviser til Thomas Hayes (aka William) som har som instabruker: thoHAY. Emma går rundt og bærer på William. I siste episoden spretter han plutselig naken opp av bagen hennes! Surprise!
sana kommer til å finne ut at isak er homo, det gledes
Ho trenger ikke være så fiendtlig. Er litt irriterende.
Men åh, jävla Even! Vi vet ju iofs inte om han är drittsekk med vilje eller inte, men herregud. Det måste bli fredag snart, jag dör..!
För övrigt är Sana bäst och jag älskar minen till Isak när Emma kommer fram till dem
Sana er jo helt gangster#RESPECT✊✊✌️️
Hun er veldig agressiv
skam e best
i think that Even is the one of these two who will struggle the most to admit he´s into guys… that´s probably why he´s so off and on, he needs to be the one who is in control of their relationship. Isak should man up, a relationship that has such an uneven power dynamic will never end well…
Are you Norwegian? Just ask?
Sounds easy 😉 (maybe not that easy Isak)
Tror Sana begynner å skjønne at Isak er homo 😉
Hva er det egt med den morra hans og alle de meldingene hele tiden??
Det sier jo litt at HEN ikke hadde mye argumenter mot religion, aka eventyr. Ble triggered å måtte begynne å snakke om noe annet.
Det er det som er gunstig for flokken som helhet som blir arvet ned, ikke individuelt. Siden homofili framkommer blant mange flokkdyr så kan en komme fram til at det er en fordel for en flokk om det er individer i flokken som er i stand til å oppdra unger, men som ikke har interesse av å lage de selv.
The gay uncle theory sier at om foreldrene dør i en ulykke så kan da «the gay uncles» adoptere barnene som foreldrene forlot og dermed fortsetter livet sin vante gang.
Denne logikken kan også påføres bl.a. autisme, adhd og andre ikke-typiske tanke-/oppførselsmønster. Det er en fordel for flokken at ikke alle oppfører seg eller tenker likt.
Kanskje svaret på at det er en andel i befolkningen som er homofile har sammenheng med at det også er en god del mennesker som lever lenge etter at de har mistet evnen til selv å få barn (faktisk de aller fleste av oss i våre dager). Fra evolusjonens side er bestemødre og homofile to sider av samme sak. Begge har tid og mulighet til å ha omsorg for barn, uten selv å lage flere av dem.
Kanskje den evolusjonære forklaringen på at en andel av befolkningen er homofile er den samme som den evolusjonære forklaringen på at endel individer lever lenge etter at de selv har mistet evnen til å få barn. Bestemødre og homofile er to sider av samme sak rett og slett, begge har tid og mulighet til å ta seg av andres barn.
Mennesker med ADHD ligner våre forfedre for 50.000 år siden, viser forsking (Kaufman) Han sier også at uten adhd hadde ikke mennesket utviklet seg slik vi har gjort, men likevel ble det sett på som en hjerneskade for under 50 år siden!!! «The More You Know, The More You See.», dumhet kommer kun fra uvitenhet…
Sounds easy 😉
Vi har sett MYE til Sana denne sesongen, veldig lite til de andre jentene. Tegn på at Sana blir hovedrollen i neste sesong? Jeg håper det!
Dette kommer til å bli stygt for Isak…
Men før jula ringes inn trer vennegjengen støttende til, Isak blir sammen m Magnus, harsjen til Sana plantes hos Even, som blir tatt og får sin straff. Merry Christmas ?
Haha fyst forever
Arti
Hvorfor må Sana være SÅ tøff a?
men han trodde ju att det bara var han och even :-((( stackars isak
Hei, Sverige. Så koselig at du også ble med på festen.
Sesong 4 burde Handle om Sana! Om Balansen mellom tro og den kraftige trangen til Norsk ungdoms kultur, med festing og hooking. Kom Igjen NRK, jeg vet dere vil
Og for en gangs skyld ha en muslim på norsk TV som er stolt å glad i religionen sin og fint klarer å balansere det med ungdomlivet, noe som er 100 ganger mer realistisk enn hvordan ellers muslimer blir framstilt på tv
Interessant dialog. Kjenner meg sykt igjen hvordan Isak har det inni seg nå.
hva er greia med de mld fra moren til Isak? Noen som vet det?
Not First
Skal ikke se bort i fra at vi får se Emma & Sonja kline før Isak får sitt etterlengta kyss fra Even!
Stakkar Isak, tredje fredagen på rad han må tilbringe sammen med dama til crushet
Sana er så kul. Hun vet garantert allerede at Isak er homofil. Blikket hennes da Emma kom bort, hahaha.
Sana er jo svært observant. (Og alltid edru). Hun fikk nok med seg skjermbildet m Even på pc’n til Isak, før han smelte igjen lokket. Og skulle ikke forundre meg om hun fikk med seg de lange blikkene Even og Isak sendte hverandre på revyvorset, samt at Even ble igjen da de andre forlot festen. Sana er helt rå sånn!
Artig at vi ser at d står hay på baggen hennes akkurat når hu sir Hey ???
Begynner å bli lei av moral-snakket til Sana, syns ikke hun er så klok.
Kanskje moren til Isak driver å sender han alle disse meldingene fordi han vet han er homo, og ikke liker det
«Sounds easy?» omg??
Skam <3
Hva er det egentlig Emma tror?? At hun og Isak er kjærester?? Hallooo, Even og Isak skulle jo endelig få være alene sammen igjen ………
hehe xd
Isak trodde alle muslimer er terrorister XD bra Sana rettet på han
moren er alkoholiker eller dopmisbruker, i think
Tipper vi får en parafrasering av karnevalscenen fra Romeo og Juliet hvor Juliet er utkledd som en engel?
Håper det er Even som er engelen!
Jeg er kristen og jeg har daglig kamp for å finne ut hvem jeg tiltrekkes av om det er gutt eller jenter. Ja om det er begge skjønn. Men gud ga sin egen sønn og korsfestet han slik at han kunne ta våres synder på korset. Om jeg bestemmer meg at jeg blir tiltrekkes av gutter så er jeg sikker på at Gud elsker meg. Uansett om dette er en synd i hans øyne.
Og jeg håper at du innser at bibelen ikke var skrevet av G-d.
Grunnen til at homofile ikke er «utryddet» er fordi det ikke er genetisk. Hetero mennesker kan få homofile barn, ikke bare hetero.
Ingen blir født homofile. Dette er et valg en person tar.
øøøh nei
Hvis det er så enkelt som ett valg så kan vel du velge å være homofil da,la oss si ett år? Kanskje to? Bare for å bevise påstanden din liksom..
NÅr det kommer frem til spørsmålet homofili så ser man på forholdet Nature vs. Nurture, og så langt har nylige studier konkludert/teorisert om at ens sexualitet skyldes ca. 60/70% visse gener/hormoner og 30/40% oppdragelse/environment. SÅ selv om det er visse elementer som spiller inn når man vokser opp, så betyr ikke det på noen som helst måte at man bare «tar ett valg» om hvilken sexualitet man vill inneha.
Lol, tror du folk frivillig velger å være noe som kan gjøre så vondt i dagens samfunn, og kunne få dem drept for 50 år siden, bare for å være spesielle eller noe?
Hvem man faller for er på ingen måte et valg, det hadde jo i så fall gjort livet tusen ganger enklere! Ingen velger å bli homofile, hvorfor i all verden skal man ville det når skeive har mye høyere selvmords-rate enn heterofile? Bare spør.
why would i choose to be gay? is it fun feeling scared every fucking day? scared of my family not accepting me? i always thought i would have a boyfriend, have some nice little children with a guy. but that’s never going to happen. cause i am gay.
Du kommenterer for fort. Ta det kuli…
smooth isak, smooth..
Sana hva er dette for noe?
Endelig en som har et klart svar på hvorfor homofili eksisterer
Hvem?
Nooo… Trodde det skulle være alenevors på Isak og Even på freddan…
Sana knows… 😉
På grunn av hennes magiske hijab.