780 kommentarer

  1. troll

    hva heter han knarkærn? xD

  2. jente123

    dette e itsje grett i de heila. Isak og Even var meint for kvarandre. kvisleis kunne detta tsje. eg greiar itsje dettta meir. no grin eg. det e fossar som kjem ut av mine augo. eg treng snytepapir

  3. Caitlin

    Even definitely should have gone after Isak. I want Isak to tell Even that he needs to choose between him and Sonja.

  4. Lul

    Det var det dyreste ostesmørbrødet jeg har hørt om, 25kr for en brødskive og en skive ose???

  5. CA

    Kan noen fortelle meg hvem han gutten som også skulle ha ostesmørbrød er? De må jo ha en connection!

  6. Even fra 3STB

    25 KRONER FOR DET DER? WHAAAAAT….

  7. ostesmørbrød

    hvorfor blir isak skremt av han gutten som også vil ha toast?

  8. Kardemommevaner

    Jeg og min søster diskuterer, om man har en ting for kardemomme (på ost) i Norge, eller om det bare er to skæve teenagedrenges idiosynkratiske kostvaner? Jeg mener – I har julebrunost med kardemomme? Og Kardemomme By? Vi bliver så glade ved en eventuelt opklaring!