Herregud ❤❤❤ Jeg dør!!!! (Og fniser og rødmer ??❤????)
EVEN + ISSYBOY
ÆÆÆ SYKT GØY, EVEN OG ISAK❤️ men trenger svar på ting snart!!! Skal de snakke sammen ordentlig? Hva skjer med Emma? Elvebakken festen? Og får vi noe ordentlig dypdykk i Evens fortid og Isak sin med mor osv? Så mange spørsmål så lite tid!
ASA
SEXTING REALLY?! FUCKING HELL THESE BOYS. CAN THEY STOP GIVING ME HEART ATTACKS!! ???
Finlandssvensk
Men ååååh, de är ju bara för söta! <3 Log så brett när jag såg det här att alla på min föreläsning säkert tror att det är jag som är upp över öronen förälskad! 🙂
Naaaaaw
Skulle gjerne sett ansiktet til Isak når han fikk disse meldingene ☺️
Oslogg
Haha, han ble vel like rød som da Eskild lekset opp for han tenker jeg. Så ut som om han hadde fått et slag med flatneven på begge sider 😀
Jesus
Rødmer som en purung jomfru her jeg sitter. På jobb.
Mhm
Du er ikke alene ??
Lilian
I’m blushing up to my ears, they’re actually sexting, they showered together, I’ll never recover from this, oh my god.
Bare smiler
Åh, guuuud??❤️??
V
Haha ? ? Men stackars Noora da!
DK
Og Eskild. Han kan sikkert heller ikke konse.
Gay prode
Diiiiiiiger boner han nå
My
Hvor er det blitt av Linn?
..
Hvor har det blitt av Linn?
Hedda
Jeg tar til nermeste kaffebrenneriet klokken 15:35 bare for å være helt sikker. Kanskje dette er helt ekte, i et parallelt univers osv.
OMG
Er med på det
Hver du hvilket kaffebrenneri? Vil dra dit også
nice
æsj, litt for mye as
Hetero mann
Ja. Merker at jeg detter av når de går fra romantikk til sex.
Hmmm...
Herregud, er det mulig å dette av her? Blir ikke hottere enn dette, nettopp fordi vi allerede er på romantikken. Ass.
Hetero mann
Svar til «Hmmm…»: skjønner at mange liker at det begynner å bli litt mer action. Det ville vært ganske rart om nyforelskede tenåringer skulle nøye seg med kyssing. Men jeg tror ikke det er mange hetero menn som blir tent av sex mellom menn. Forelskelsen, blikkene, ja til og med klininga har klart å gi meg hjertebank. Men her ser det altså ut til å stoppe. Så for min egen del synes jeg det er litt trist, for jeg kan ikke huske sist en serie eller film ga meg hjertebank på samme måten. Men jeg fikk jo hetero-romanse i sesong 2, så det er vel andres tur nå. Og for noen skuespillere dere har fått. Men egentlig tror jeg det blir mest drama og lite sex i filmklippene, så jeg gir ikke opp ennå. Er jeg den eneste hetero-fyren som har blitt med helt hit?
En annen hetero fyr
Jeg er hetero og syns det er helt ålreit med homofil kjærlighet og sex.. Er ikke så uvanlig som du tror å være hetero og å syns det er digg også med homofil love. To mennesker som er sex er jo digg, uansett kjønn. Så jeg ser ikke noe problem med det.. Og det er jo ikke slik at NRK viser de drøyeste scenene liksom. Det er litt avkledning, kyss og gløtt av nakne kropper, og det er ikke mange sekundene. Så om du skal falle av pga DET, da føler jeg kanskje du bør utfordre deg selv litt:) Men jeg skal jo ikke si hva andre skal gjøre, og jeg dømmer deg ikke.. det er bare min mening:)
str8 privelege
får prøve å trosse preferansene dine og leve deg inn, slik homser har gjort foran tv-skjermen til alle serier som noen sinne har gått ?
Word!!
Så sykt sant!! Spot on!!!!!
Og jeg forstår virkelig heller ikke hvordan det går an å falle av her, det her er jo bare sykt hot. Prøv å utfordre fordommer litt, som den typiske «greit de er homo, men jeg trenger ikke se de kysse på gata.» Helt naturlig og digg at de har sex også som alle andre, og skriver sånne meldinger som alle andre.. Og at det vises på tv foran et helt folk, enda bedre!
Hetero mann
Altså, dette er ikke fordommer. Jeg sier ikke at dette er feil, unaturlig, eller at det ikke bør vises. Tvert i mot, jeg synes det er på tide (så det var litt dumt å svare på «æsj-kommentaren», innser jeg nå). Det er bare ikke min greie, så hvis det fortsetter i denne gata, må jeg kanskje finne noe annet å se på. Og som «str8 privelege» påpeker, er det nok å ta av. Jeg er nok uansett ikke i målgruppen, selv om jeg har syntes det har vært veldig flott frem til nå.
Hetero mann
Ja da, unner dere dette, altså. Tipper det blir lite sånt i filmklippene, så det går nok bra. Tror NRK er veldig forsiktig med hva de ber ungdom gjøre foran kamera.
Translaaation
E: that thing you did in the shower this morning. [The ‘ass’ part doesn’t mean ass, it just adds emphasis]
I: what about it?
E: can’t concentrate. I’m in English class. And I have a boner.
I: meet me after school and I’ll do it again
E: when’s your last class done?
I: 15.35
E: then I’ll wait for you at kaffebrenneriet [a café]. The man of my life
I: hahaha, shut up ❤
:)
Well done, perfect.
nextcomedia
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH THANKS FOR KILLING MEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
jesus todo poderoso dame fuerzaaaaaaaaa <3 <3 <3
Evak Fan :)
asdfghjklkjhgfds WOW OMG!! OMG!! thank you for translation!!! Oh! you make my day, I really hope this serie have oficially english subtitles, although actually I speak spanish!!! hahaha XD, I´m happy for have found this!!! <3 <3 <3
Silje
De kan få ha LITT privatliv da.. ?
For the english speaking:
E: Those things you did in the shower earlier.
I: what about them?
E: I can’t concentrate. I have got English class. And a boner.
I: meet me after school and I’ll do it One more time.
E: when do you get off
I: 15.53
E: then I will wait for you at the coffee shop.
Mann of my dreams.
I: haha
shut up ❤️
herre
SKAM BE TREATING US TOOOO GOOOOOOOOOOOD
Hirosa
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Omfg
Isak og Even. Mennene i mitt liv.
(jeg kommenterer jævlig sakte. Er ganske så chill)
GIDDER IKKE MER
Har prøvd å kommwntere ting her seriøst 11 ganger nå og får HELE tiden beskjed om at jeg kommenterer for fort når jeg skriver helt vanlig og rolig. Hater kommentarfeltet på skam nå, jeg får aldri sagt min mening. Takk
Neo
Det er bare å trykke et par ganger ekstra på «Publiser»-knappen så postes det.
Snupp
…og da du endelig klarte å komme igjennom brukte du anledningen til å skrive dette? ?
.
Er vel for mange som prøver på en gang. Pleier å virke hvis du venter litt og prøver å trykke «publiser kommentar» på nytt noen ganger.
Jaja
Den sinna kommentaren min kom igjennom hvertfall, men tro meg har prøvd å laste siden på nytt, venta, trykka publiser osv flere dager flere ganger. Sinnsykt kjipt
OMG konsentrasjonen min var dårlig fra før ass….. ?
Og der slutta hodet å virke... ???
Åååh får seriøst alvorlige rytmeforstyrrelser her…. hjertet slår i ååååh…. ????❤️? OMG ! ❤️????❤️
OMFG!!
Eg vil ha klipp fra dusjen?????
Andreas
In English:
-That stuff you did in the shower this morning.. awww..
-What about it?
-Can´t consentrate. In English class. With a boner.
-Meet me after school and I´ll do it once more
-When are you done?
-15:35
-Waiting for you at Kaffebrenneriet (local coffee shop in Oslo). Man in my life
-Hahaha. Shut up…
Linn
Synes de burde få litt privatliv ass, drøyt at noen bare legger ut hva de tekster til hverandre liksom …
S
Du forstår at dette her ikke er ekte, sant? Det er skuespillere?
Linn
ekte? selvfølgelig vet jeg at Isak og Even er ekte mennesker. Hva tror du at de er? Romvesener?
heihei
«Skam er en dramaserie og alle karakterene og profilene i serien er fiktive.
SKAM sine sosiale medier-kontoer finnes på Profiler-siden.» hentet fra: http://skam.p3.no/om/ Så nei, jeg tror du har misforstått litt
Linn er ikke dum
Tror nok Linns kommentar var ment sarkastisk
Raja
Linn <3
Even og Isak❤️
Det er jo det som er hele poenget?? De legger ut meldingene han skriver/får. Og det er jo bare en serie, så er ingens privatliv som blir innvandret
Lilly
Haha, kongekommentar! Du knuste internett med den, Linn! 🙂
yo
Helt enig. Sykt av NRK å gjøre noe sånt!
RainbowJ
OMG OMG OMG!!!!!! Nå flyr alt i regnbue her ass!!!!!?? are they literally sexting during class YAAAS❤ ????? L.O.V.E *gay is ok?*!!!!
OH MY SWEET JESUS
can’t stop smiling.. I will literally die after seasons final!
‘Mannen i mitt liv’ – love that Even is saying/writing it too!!!
I will definitely learn Norwegian.. hate being dependent on google translate!!
BEST SHOW EVER, TUSEN TAKK <3 <3 <3
Hjerte
?LOVE?
Danmark elsker Norge !!
!!!! Oh MY FUCKING GOOD !!!!
***** L O V E *******
THE WORLD NEED ISAK AND EVAN FOR LOVE PRESIDENTS NOW !!!!!!
Evan?
Har sett dette flere ganger nå. Hvorfor Evan og ikke Even?
bodil
Älskar att han fortfarande heter «Even Kosegruppa»
Raja
Isak og Even har sin egen lille kosegruppe 🙂
❤️
Giv os et klip, please!! Sug i maven
Nå klarer ikke jeg å konse heller
Digg ass ?
Titti
????
Den beste!
Jeg synes at dette er den beste sesongen av de tre.
bosted
Sad som lærervikar i en 9. klasse da dette blev lagt op. Tabte både kæben og tråden, hvilket alle mine elever bed mærke i!!! Shit for en sms tråd!!!!!!!! #15.35
hallooo nrk
hvordan skal jeg kunne konse på jobben min nåååå liksom??
???
det e så og si offisielt – isak har googla «how to deep throat».
tom
hahahahhahahahahaah omg
Even Kosegruppa
burde jo nå være Even #mannenimittliv
Goals
Hva betyr goals?
F.eks «De er så goals «
Amanda
Aaaaaaaaaaah finns inga bättre än dessa
little french
you seriously SAVED 2016
Stakkars engelsklærer
Alle har boner i engelsken jo! Først William, nå Even ?
.lol
sikkert en sjukt digg engelsklærer på nissen
Nissenelev
Det kan jeg love deg at det ikke er…
Well...
This escelated quickly.
nextcomedia
and I’m freaking out and so happy about it!!! TT__TT <3 <3 <3
Smulan
Okej, det är inga små fjärilar (sommerfugler) i magen här alltså. Det är stora jävla påfåglar som flaxar runt! Sitter bänkad kl 15:35.
J
Hahaha! Så jävla bra!
Satt på tuben och fick hjärtklappning och kände mig ertappad jag.. herregud
#
Klarer ikke konse, cuz skam
Wow-reagerer nesten som om jeg hadde fått meldingen!
Like vanskelig for å konse-og av samme grunn..
Skam Elsker❤️
Jeg trodde i starten han skrev til Eskild og da ble jeg engstelig for å si det sånn. Men yuus dette er bra! YEP this is gr8!❤️?
Bruno
YEEEEEAH BOII THAT IS THE CONTENT I SIGNED UP FOR BITCH YES
Herregud ❤❤❤ Jeg dør!!!! (Og fniser og rødmer ??❤????)
ÆÆÆ SYKT GØY, EVEN OG ISAK❤️ men trenger svar på ting snart!!! Skal de snakke sammen ordentlig? Hva skjer med Emma? Elvebakken festen? Og får vi noe ordentlig dypdykk i Evens fortid og Isak sin med mor osv? Så mange spørsmål så lite tid!
SEXTING REALLY?! FUCKING HELL THESE BOYS. CAN THEY STOP GIVING ME HEART ATTACKS!! ???
Men ååååh, de är ju bara för söta! <3 Log så brett när jag såg det här att alla på min föreläsning säkert tror att det är jag som är upp över öronen förälskad! 🙂
Skulle gjerne sett ansiktet til Isak når han fikk disse meldingene ☺️
Haha, han ble vel like rød som da Eskild lekset opp for han tenker jeg. Så ut som om han hadde fått et slag med flatneven på begge sider 😀
Rødmer som en purung jomfru her jeg sitter. På jobb.
Du er ikke alene ??
I’m blushing up to my ears, they’re actually sexting, they showered together, I’ll never recover from this, oh my god.
Åh, guuuud??❤️??
Haha ? ? Men stackars Noora da!
Og Eskild. Han kan sikkert heller ikke konse.
Diiiiiiiger boner han nå
Hvor er det blitt av Linn?
Hvor har det blitt av Linn?
Jeg tar til nermeste kaffebrenneriet klokken 15:35 bare for å være helt sikker. Kanskje dette er helt ekte, i et parallelt univers osv.
OMG
Hver du hvilket kaffebrenneri? Vil dra dit også
æsj, litt for mye as
Ja. Merker at jeg detter av når de går fra romantikk til sex.
Herregud, er det mulig å dette av her? Blir ikke hottere enn dette, nettopp fordi vi allerede er på romantikken. Ass.
Svar til «Hmmm…»: skjønner at mange liker at det begynner å bli litt mer action. Det ville vært ganske rart om nyforelskede tenåringer skulle nøye seg med kyssing. Men jeg tror ikke det er mange hetero menn som blir tent av sex mellom menn. Forelskelsen, blikkene, ja til og med klininga har klart å gi meg hjertebank. Men her ser det altså ut til å stoppe. Så for min egen del synes jeg det er litt trist, for jeg kan ikke huske sist en serie eller film ga meg hjertebank på samme måten. Men jeg fikk jo hetero-romanse i sesong 2, så det er vel andres tur nå. Og for noen skuespillere dere har fått. Men egentlig tror jeg det blir mest drama og lite sex i filmklippene, så jeg gir ikke opp ennå. Er jeg den eneste hetero-fyren som har blitt med helt hit?
Jeg er hetero og syns det er helt ålreit med homofil kjærlighet og sex.. Er ikke så uvanlig som du tror å være hetero og å syns det er digg også med homofil love. To mennesker som er sex er jo digg, uansett kjønn. Så jeg ser ikke noe problem med det.. Og det er jo ikke slik at NRK viser de drøyeste scenene liksom. Det er litt avkledning, kyss og gløtt av nakne kropper, og det er ikke mange sekundene. Så om du skal falle av pga DET, da føler jeg kanskje du bør utfordre deg selv litt:) Men jeg skal jo ikke si hva andre skal gjøre, og jeg dømmer deg ikke.. det er bare min mening:)
får prøve å trosse preferansene dine og leve deg inn, slik homser har gjort foran tv-skjermen til alle serier som noen sinne har gått ?
Så sykt sant!! Spot on!!!!!
Og jeg forstår virkelig heller ikke hvordan det går an å falle av her, det her er jo bare sykt hot. Prøv å utfordre fordommer litt, som den typiske «greit de er homo, men jeg trenger ikke se de kysse på gata.» Helt naturlig og digg at de har sex også som alle andre, og skriver sånne meldinger som alle andre.. Og at det vises på tv foran et helt folk, enda bedre!
Altså, dette er ikke fordommer. Jeg sier ikke at dette er feil, unaturlig, eller at det ikke bør vises. Tvert i mot, jeg synes det er på tide (så det var litt dumt å svare på «æsj-kommentaren», innser jeg nå). Det er bare ikke min greie, så hvis det fortsetter i denne gata, må jeg kanskje finne noe annet å se på. Og som «str8 privelege» påpeker, er det nok å ta av. Jeg er nok uansett ikke i målgruppen, selv om jeg har syntes det har vært veldig flott frem til nå.
Ja da, unner dere dette, altså. Tipper det blir lite sånt i filmklippene, så det går nok bra. Tror NRK er veldig forsiktig med hva de ber ungdom gjøre foran kamera.
E: that thing you did in the shower this morning. [The ‘ass’ part doesn’t mean ass, it just adds emphasis]
I: what about it?
E: can’t concentrate. I’m in English class. And I have a boner.
I: meet me after school and I’ll do it again
E: when’s your last class done?
I: 15.35
E: then I’ll wait for you at kaffebrenneriet [a café]. The man of my life
I: hahaha, shut up ❤
Well done, perfect.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH THANKS FOR KILLING MEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
jesus todo poderoso dame fuerzaaaaaaaaa <3 <3 <3
asdfghjklkjhgfds WOW OMG!! OMG!! thank you for translation!!! Oh! you make my day, I really hope this serie have oficially english subtitles, although actually I speak spanish!!! hahaha XD, I´m happy for have found this!!! <3 <3 <3
De kan få ha LITT privatliv da.. ?
E: Those things you did in the shower earlier.
I: what about them?
E: I can’t concentrate. I have got English class. And a boner.
I: meet me after school and I’ll do it One more time.
E: when do you get off
I: 15.53
E: then I will wait for you at the coffee shop.
Mann of my dreams.
I: haha
shut up ❤️
SKAM BE TREATING US TOOOO GOOOOOOOOOOOD
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Isak og Even. Mennene i mitt liv.
(jeg kommenterer jævlig sakte. Er ganske så chill)
Har prøvd å kommwntere ting her seriøst 11 ganger nå og får HELE tiden beskjed om at jeg kommenterer for fort når jeg skriver helt vanlig og rolig. Hater kommentarfeltet på skam nå, jeg får aldri sagt min mening. Takk
Det er bare å trykke et par ganger ekstra på «Publiser»-knappen så postes det.
…og da du endelig klarte å komme igjennom brukte du anledningen til å skrive dette? ?
Er vel for mange som prøver på en gang. Pleier å virke hvis du venter litt og prøver å trykke «publiser kommentar» på nytt noen ganger.
Den sinna kommentaren min kom igjennom hvertfall, men tro meg har prøvd å laste siden på nytt, venta, trykka publiser osv flere dager flere ganger. Sinnsykt kjipt
Omg these two
OMGGGF ?????????????
Wohoooo de har seg hele tida ???
Tappade koncentrationen totalt! Live-länk?! Ja, tack ?
OMG konsentrasjonen min var dårlig fra før ass….. ?
Åååh får seriøst alvorlige rytmeforstyrrelser her…. hjertet slår i ååååh…. ????❤️? OMG ! ❤️????❤️
Eg vil ha klipp fra dusjen?????
In English:
-That stuff you did in the shower this morning.. awww..
-What about it?
-Can´t consentrate. In English class. With a boner.
-Meet me after school and I´ll do it once more
-When are you done?
-15:35
-Waiting for you at Kaffebrenneriet (local coffee shop in Oslo). Man in my life
-Hahaha. Shut up…
Synes de burde få litt privatliv ass, drøyt at noen bare legger ut hva de tekster til hverandre liksom …
Du forstår at dette her ikke er ekte, sant? Det er skuespillere?
ekte? selvfølgelig vet jeg at Isak og Even er ekte mennesker. Hva tror du at de er? Romvesener?
«Skam er en dramaserie og alle karakterene og profilene i serien er fiktive.
SKAM sine sosiale medier-kontoer finnes på Profiler-siden.» hentet fra: http://skam.p3.no/om/ Så nei, jeg tror du har misforstått litt
Tror nok Linns kommentar var ment sarkastisk
Linn <3
Det er jo det som er hele poenget?? De legger ut meldingene han skriver/får. Og det er jo bare en serie, så er ingens privatliv som blir innvandret
Haha, kongekommentar! Du knuste internett med den, Linn! 🙂
Helt enig. Sykt av NRK å gjøre noe sånt!
OMG OMG OMG!!!!!! Nå flyr alt i regnbue her ass!!!!!?? are they literally sexting during class YAAAS❤ ????? L.O.V.E *gay is ok?*!!!!
can’t stop smiling.. I will literally die after seasons final!
‘Mannen i mitt liv’ – love that Even is saying/writing it too!!!
I will definitely learn Norwegian.. hate being dependent on google translate!!
BEST SHOW EVER, TUSEN TAKK <3 <3 <3
?LOVE?
!!!! Oh MY FUCKING GOOD !!!!
***** L O V E *******
THE WORLD NEED ISAK AND EVAN FOR LOVE PRESIDENTS NOW !!!!!!
Har sett dette flere ganger nå. Hvorfor Evan og ikke Even?
Älskar att han fortfarande heter «Even Kosegruppa»
Isak og Even har sin egen lille kosegruppe 🙂
Giv os et klip, please!! Sug i maven
Digg ass ?
????
Jeg synes at dette er den beste sesongen av de tre.
Sad som lærervikar i en 9. klasse da dette blev lagt op. Tabte både kæben og tråden, hvilket alle mine elever bed mærke i!!! Shit for en sms tråd!!!!!!!! #15.35
hvordan skal jeg kunne konse på jobben min nåååå liksom??
det e så og si offisielt – isak har googla «how to deep throat».
hahahahhahahahahaah omg
burde jo nå være Even #mannenimittliv
Hva betyr goals?
F.eks «De er så goals «
Aaaaaaaaaaah finns inga bättre än dessa
you seriously SAVED 2016
Alle har boner i engelsken jo! Først William, nå Even ?
sikkert en sjukt digg engelsklærer på nissen
Det kan jeg love deg at det ikke er…
This escelated quickly.
and I’m freaking out and so happy about it!!! TT__TT <3 <3 <3
Okej, det är inga små fjärilar (sommerfugler) i magen här alltså. Det är stora jävla påfåglar som flaxar runt! Sitter bänkad kl 15:35.
Hahaha! Så jävla bra!
Satt på tuben och fick hjärtklappning och kände mig ertappad jag.. herregud
Klarer ikke konse, cuz skam
Like vanskelig for å konse-og av samme grunn..
Jeg trodde i starten han skrev til Eskild og da ble jeg engstelig for å si det sånn. Men yuus dette er bra! YEP this is gr8!❤️?
YEEEEEAH BOII THAT IS THE CONTENT I SIGNED UP FOR BITCH YES