604 kommentarer

  1. Herregud ?

    Herregud ❤❤❤ Jeg dør!!!! (Og fniser og rødmer ??❤????)

    68
  2. EVEN + ISSYBOY

    ÆÆÆ SYKT GØY, EVEN OG ISAK❤️ men trenger svar på ting snart!!! Skal de snakke sammen ordentlig? Hva skjer med Emma? Elvebakken festen? Og får vi noe ordentlig dypdykk i Evens fortid og Isak sin med mor osv? Så mange spørsmål så lite tid!

    2
  3. ASA

    SEXTING REALLY?! FUCKING HELL THESE BOYS. CAN THEY STOP GIVING ME HEART ATTACKS!! ???

    142
  4. Finlandssvensk

    Men ååååh, de är ju bara för söta! <3 Log så brett när jag såg det här att alla på min föreläsning säkert tror att det är jag som är upp över öronen förälskad! 🙂

    3
  5. Naaaaaw

    Skulle gjerne sett ansiktet til Isak når han fikk disse meldingene ☺️

    138
    • Oslogg

      Haha, han ble vel like rød som da Eskild lekset opp for han tenker jeg. Så ut som om han hadde fått et slag med flatneven på begge sider 😀

      1
  6. Jesus

    Rødmer som en purung jomfru her jeg sitter. På jobb.

    238
    • Mhm

      Du er ikke alene ??

      35
  7. Lilian

    I’m blushing up to my ears, they’re actually sexting, they showered together, I’ll never recover from this, oh my god.

    164
  8. Bare smiler

    Åh, guuuud??‍❤️‍??

    16
  9. V

    Haha ? ? Men stackars Noora da!

    26
    • DK

      Og Eskild. Han kan sikkert heller ikke konse.

      60
      • Gay prode

        Diiiiiiiger boner han nå

        5
    • My

      Hvor er det blitt av Linn?

    • ..

      Hvor har det blitt av Linn?

      7
  10. Hedda

    Jeg tar til nermeste kaffebrenneriet klokken 15:35 bare for å være helt sikker. Kanskje dette er helt ekte, i et parallelt univers osv.

    OMG

    189
    • Er med på det

      Hver du hvilket kaffebrenneri? Vil dra dit også

  11. nice

    æsj, litt for mye as

    8
    • Hetero mann

      Ja. Merker at jeg detter av når de går fra romantikk til sex.

      • Hmmm...

        Herregud, er det mulig å dette av her? Blir ikke hottere enn dette, nettopp fordi vi allerede er på romantikken. Ass.

        14
      • Hetero mann

        Svar til «Hmmm…»: skjønner at mange liker at det begynner å bli litt mer action. Det ville vært ganske rart om nyforelskede tenåringer skulle nøye seg med kyssing. Men jeg tror ikke det er mange hetero menn som blir tent av sex mellom menn. Forelskelsen, blikkene, ja til og med klininga har klart å gi meg hjertebank. Men her ser det altså ut til å stoppe. Så for min egen del synes jeg det er litt trist, for jeg kan ikke huske sist en serie eller film ga meg hjertebank på samme måten. Men jeg fikk jo hetero-romanse i sesong 2, så det er vel andres tur nå. Og for noen skuespillere dere har fått. Men egentlig tror jeg det blir mest drama og lite sex i filmklippene, så jeg gir ikke opp ennå. Er jeg den eneste hetero-fyren som har blitt med helt hit?

        1
      • En annen hetero fyr

        Jeg er hetero og syns det er helt ålreit med homofil kjærlighet og sex.. Er ikke så uvanlig som du tror å være hetero og å syns det er digg også med homofil love. To mennesker som er sex er jo digg, uansett kjønn. Så jeg ser ikke noe problem med det.. Og det er jo ikke slik at NRK viser de drøyeste scenene liksom. Det er litt avkledning, kyss og gløtt av nakne kropper, og det er ikke mange sekundene. Så om du skal falle av pga DET, da føler jeg kanskje du bør utfordre deg selv litt:) Men jeg skal jo ikke si hva andre skal gjøre, og jeg dømmer deg ikke.. det er bare min mening:)

        11
      • str8 privelege

        får prøve å trosse preferansene dine og leve deg inn, slik homser har gjort foran tv-skjermen til alle serier som noen sinne har gått ?

        18
      • Word!!

        Så sykt sant!! Spot on!!!!!

        Og jeg forstår virkelig heller ikke hvordan det går an å falle av her, det her er jo bare sykt hot. Prøv å utfordre fordommer litt, som den typiske «greit de er homo, men jeg trenger ikke se de kysse på gata.» Helt naturlig og digg at de har sex også som alle andre, og skriver sånne meldinger som alle andre.. Og at det vises på tv foran et helt folk, enda bedre!

        15
      • Hetero mann

        Altså, dette er ikke fordommer. Jeg sier ikke at dette er feil, unaturlig, eller at det ikke bør vises. Tvert i mot, jeg synes det er på tide (så det var litt dumt å svare på «æsj-kommentaren», innser jeg nå). Det er bare ikke min greie, så hvis det fortsetter i denne gata, må jeg kanskje finne noe annet å se på. Og som «str8 privelege» påpeker, er det nok å ta av. Jeg er nok uansett ikke i målgruppen, selv om jeg har syntes det har vært veldig flott frem til nå.

        1
      • Hetero mann

        Ja da, unner dere dette, altså. Tipper det blir lite sånt i filmklippene, så det går nok bra. Tror NRK er veldig forsiktig med hva de ber ungdom gjøre foran kamera.

        1
  12. Translaaation

    E: that thing you did in the shower this morning. [The ‘ass’ part doesn’t mean ass, it just adds emphasis]
    I: what about it?
    E: can’t concentrate. I’m in English class. And I have a boner.
    I: meet me after school and I’ll do it again
    E: when’s your last class done?
    I: 15.35
    E: then I’ll wait for you at kaffebrenneriet [a café]. The man of my life
    I: hahaha, shut up ❤

    153
    • :)

      Well done, perfect.

      19
    • nextcomedia

      AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH THANKS FOR KILLING MEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
      jesus todo poderoso dame fuerzaaaaaaaaa <3 <3 <3

      40
    • Evak Fan :)

      asdfghjklkjhgfds WOW OMG!! OMG!! thank you for translation!!! Oh! you make my day, I really hope this serie have oficially english subtitles, although actually I speak spanish!!! hahaha XD, I´m happy for have found this!!! <3 <3 <3

      2
  13. Silje

    De kan få ha LITT privatliv da.. ?

    19
  14. For the english speaking:

    E: Those things you did in the shower earlier.
    I: what about them?
    E: I can’t concentrate. I have got English class. And a boner.
    I: meet me after school and I’ll do it One more time.
    E: when do you get off
    I: 15.53
    E: then I will wait for you at the coffee shop.
    Mann of my dreams.
    I: haha
    shut up ❤️

    29
  15. herre

    SKAM BE TREATING US TOOOO GOOOOOOOOOOOD

    35
  16. Hirosa

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4
  17. Omfg

    Isak og Even. Mennene i mitt liv.

    (jeg kommenterer jævlig sakte. Er ganske så chill)

    43
  18. GIDDER IKKE MER

    Har prøvd å kommwntere ting her seriøst 11 ganger nå og får HELE tiden beskjed om at jeg kommenterer for fort når jeg skriver helt vanlig og rolig. Hater kommentarfeltet på skam nå, jeg får aldri sagt min mening. Takk

    29
    • Neo

      Det er bare å trykke et par ganger ekstra på «Publiser»-knappen så postes det.

    • Snupp

      …og da du endelig klarte å komme igjennom brukte du anledningen til å skrive dette? ?

    • .

      Er vel for mange som prøver på en gang. Pleier å virke hvis du venter litt og prøver å trykke «publiser kommentar» på nytt noen ganger.

      5
      • Jaja

        Den sinna kommentaren min kom igjennom hvertfall, men tro meg har prøvd å laste siden på nytt, venta, trykka publiser osv flere dager flere ganger. Sinnsykt kjipt

  19. Sexting

    Omg these two

    11
  20. Rosa

    OMGGGF ?????????????

    2
  21. ?

    Wohoooo de har seg hele tida ???

    13
  22. Mia

    Tappade koncentrationen totalt! Live-länk?! Ja, tack ?

    20
  23. Me

    OMG konsentrasjonen min var dårlig fra før ass….. ?

    22
  24. Og der slutta hodet å virke... ???

    Åååh får seriøst alvorlige rytmeforstyrrelser her…. hjertet slår i ååååh…. ????‍❤️‍? OMG ! ❤️????❤️

    37
  25. OMFG!!

    Eg vil ha klipp fra dusjen?????

    25
  26. Andreas

    In English:
    -That stuff you did in the shower this morning.. awww..
    -What about it?
    -Can´t consentrate. In English class. With a boner.
    -Meet me after school and I´ll do it once more
    -When are you done?
    -15:35
    -Waiting for you at Kaffebrenneriet (local coffee shop in Oslo). Man in my life
    -Hahaha. Shut up…

    13
  27. Linn

    Synes de burde få litt privatliv ass, drøyt at noen bare legger ut hva de tekster til hverandre liksom …

    97
    • S

      Du forstår at dette her ikke er ekte, sant? Det er skuespillere?

      32
      • Linn

        ekte? selvfølgelig vet jeg at Isak og Even er ekte mennesker. Hva tror du at de er? Romvesener?

        76
      • heihei

        «Skam er en dramaserie og alle karakterene og profilene i serien er fiktive.
        SKAM sine sosiale medier-kontoer finnes på Profiler-siden.» hentet fra: http://skam.p3.no/om/ Så nei, jeg tror du har misforstått litt

        1
      • Linn er ikke dum

        Tror nok Linns kommentar var ment sarkastisk

        8
    • Raja

      Linn <3

      5
    • Even og Isak❤️

      Det er jo det som er hele poenget?? De legger ut meldingene han skriver/får. Og det er jo bare en serie, så er ingens privatliv som blir innvandret

      11
    • Lilly

      Haha, kongekommentar! Du knuste internett med den, Linn! 🙂

      19
    • yo

      Helt enig. Sykt av NRK å gjøre noe sånt!

  28. RainbowJ

    OMG OMG OMG!!!!!! Nå flyr alt i regnbue her ass!!!!!?? are they literally sexting during class YAAAS❤ ????? L.O.V.E *gay is ok?*!!!!

    36
  29. OH MY SWEET JESUS

    can’t stop smiling.. I will literally die after seasons final!

    ‘Mannen i mitt liv’ – love that Even is saying/writing it too!!!

    I will definitely learn Norwegian.. hate being dependent on google translate!!
    BEST SHOW EVER, TUSEN TAKK <3 <3 <3

    65
  30. Hjerte

    ?LOVE?

    6
  31. Danmark elsker Norge !!

    !!!! Oh MY FUCKING GOOD !!!!

    ***** L O V E *******

    THE WORLD NEED ISAK AND EVAN FOR LOVE PRESIDENTS NOW !!!!!!

    32
    • Evan?

      Har sett dette flere ganger nå. Hvorfor Evan og ikke Even?

  32. bodil

    Älskar att han fortfarande heter «Even Kosegruppa»

    45
    • Raja

      Isak og Even har sin egen lille kosegruppe 🙂

      85
  33. ❤️

    Giv os et klip, please!! Sug i maven

    11
  34. Nå klarer ikke jeg å konse heller

    Digg ass ?

    15
  35. Titti

    ????

    5
  36. Den beste!

    Jeg synes at dette er den beste sesongen av de tre.

  37. bosted

    Sad som lærervikar i en 9. klasse da dette blev lagt op. Tabte både kæben og tråden, hvilket alle mine elever bed mærke i!!! Shit for en sms tråd!!!!!!!! #15.35

    86
  38. hallooo nrk

    hvordan skal jeg kunne konse på jobben min nåååå liksom??

    32
  39. ???

    det e så og si offisielt – isak har googla «how to deep throat».

    46
    • tom

      hahahahhahahahahaah omg

      8
  40. Even Kosegruppa

    burde jo nå være Even #mannenimittliv

    30
  41. Goals

    Hva betyr goals?
    F.eks «De er så goals «

  42. Amanda

    Aaaaaaaaaaah finns inga bättre än dessa

    5
  43. little french

    you seriously SAVED 2016

    36
  44. Stakkars engelsklærer

    Alle har boner i engelsken jo! Først William, nå Even ?

    64
    • .lol

      sikkert en sjukt digg engelsklærer på nissen

      20
      • Nissenelev

        Det kan jeg love deg at det ikke er…

        21
  45. Well...

    This escelated quickly.

    18
    • nextcomedia

      and I’m freaking out and so happy about it!!! TT__TT <3 <3 <3

      10
  46. Smulan

    Okej, det är inga små fjärilar (sommerfugler) i magen här alltså. Det är stora jävla påfåglar som flaxar runt! Sitter bänkad kl 15:35.

    69
    • J

      Hahaha! Så jävla bra!

      Satt på tuben och fick hjärtklappning och kände mig ertappad jag.. herregud

  47. #

    Klarer ikke konse, cuz skam

    13
  48. Wow-reagerer nesten som om jeg hadde fått meldingen!

    Like vanskelig for å konse-og av samme grunn..

    38
  49. Skam Elsker❤️

    Jeg trodde i starten han skrev til Eskild og da ble jeg engstelig for å si det sånn. Men yuus dette er bra! YEP this is gr8!❤️?

    6
  50. Bruno

    YEEEEEAH BOII THAT IS THE CONTENT I SIGNED UP FOR BITCH YES

    40