Det er altså så genialt at de ikke prøver å komme unna at disse to GUTTENE har sex. Altfor ofte blir homofile «ufarliggjort» på tv og film. De er morsomme og opptatt av interiør. Et kyss på kinnet kan de kanskje få.
Dette er ekte, tusen takk!
jepp!
Helt enig!
Enig
Ja, det er så fett! Stor ros til SKAM
Interiør
Interiørinteressert er Isak hvertfall ikke ?
Kinky!!!!
They are head over heels for each other ?? it’s so cute
Stille før stormen....
Tror dere Even er på kaffebrenneriet?
Hvem møter de i så fall der?
Henrik Holm jobber der irl;)
Lucas
ki-ki-kiiiill meeee
Vivian
SCREAMING!!!!!!! Do you know you guys have already got tons of fans from China!!!!!??? Love from China!!!
Ja , nå ble jeg rød
Men elsker det ass ! ♥♥♥
jippii
åh herregud redd meg så fine de er. Blir jo helt tent bare av å lese dette! passer seg kanskje ikke helt på lesesalen. menmen!
Pølsefest i dusjen
hahahaha, omg pølsefest i dusjen, høres jo riktig festlig ut. Og ISAK kan sine ting ser du ut som..hehehe jeg dauvver av denne serien.. helt fantastisk.
KINKY EVEN+ISAK!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG I’m smiling like an idiot!!! Ahahahah!! This is wild! LOVE LOVE LOVE this show!!! ???
Kj.
Hjelpes. Vet ikke om jeg / hjerte mitt klarer mer. Dette er bare så fantastisk! Det hjerte på slutten…. ?
Fangirl
JEG FANGIRLER SYKT HER OMG AAAAAAAAHHH DE ER SÅ SØTE SAMMEN
LC
OMG!!!! Saucy ? ❤ ❤❤
...!!
Are they trying to kill us?! Ohh myth gaawd!
chinese fan
sweet~~~~~~~~~~~In Chengdu, China, waiting for updates
Faïza
THEY ARE SO CUTE I CAN’T-
Døde
Håper det kommer klipp i dag ass!! Hvertfall etter denne meldingen,
Satt kaffen i halsen der...
Nyforelska og all over eachother <3 SÅ herllig!! Jeg leser til eksamen og klarer i alle fall ikke konse nå!
❣️❣️❣️
Uanset hvilke problemer de kommer ud i ( og vi ved der kommer et eller andet!) i de næste 3 episoder så kommer alle de gode timer de har sammen, aldrig dårligt tilbage!! Håber håber håber deres kærlighed er stærk nok til at bære dem sammen igennem!! #DanmarkElskerSkam #Isak&EvenForever
❤️
Ja, Even+Isak=4ever❤️
Tur
Da kan jeg gå tur med hunden. Nå vet jeg når jeg skal komme tilbake. Det er så ekte og genuint. Elsker det..
Fujoshi
Akkurat som i yaoi manga❤️❤️
Jeez
Ikke dra inn det her a
?
Hæ
Hot stuff!
Kan synes som at Isak har noen skills?
skiillls
skillls yayyyyy
Puls
Sitter med ubehagelig høy puls her nå, og håper det kommer et klipp 15:35…. I❤️E
KÆRLIGHEDEN VINDER
De er alt for søde åhhhh jeg kan næsten ikke klare det !!! Det lille shut up med hjerte … og mannen i mit liv … åhhh hvis bare vi havde set dem komme i skole i dag hånd i hånd … men nu ser jeg frem til forhåbentlig at få et nyt klip 15.35
:))))))
drøyt
broooooo
jeg var ikke klar. omg.
CW
Rødmer ?
Lll
OH MY HEART! Keep giving out the sweetness plz!
Hva om...
… det Isak gjorde i dusjen var å synge? Og Even vet om dette fordi Isak snappet det?
Ikke vær så grisete alle sammen ?
Hæ?
Hvor har du sett det?
Perfekt
bare helt perfekt!! Her går vi og venter på seriøs prat og yatti yatti, og så bare BANG, sexting!!!
Helt spot on akkurat sånn det er og jeg klarer ikke slutte å glise!! <3 Keep it coming 🙂
Lua
Hi, Can anyone help me with this? maybe a brief translation?, PLEASE!! google translator is a sh**!!
Trans
You’ll find several translations if you scroll a bit..
Kvinde...
…men nu med fiktiv boner – jeg vil også med og mødes på kaffebrænderiet! <3
Omg!❤️❤️❤️
Dette er så HOT!❤️ Herlig! Kan heller ikke konse nå!?❤️?
Lilly
Vedder 500 kr på at Sonja kommer inn på kaffebrenneriet og at Even dukker ned og gjemmer seg. Han har IKKE slått opp med Sonja.
Noen som tør vedde imot?
Argh
Noe sånt… eller Emma dukker opp… :-/
Eller hjemme...
Sonja dukker opp hjemme, da eller…?
Lett!
Vedder hva som helst på at han har slått opp. Even er god som gull.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
SHUT UP <3
Erica
you want me to die. literally. how can i wait until fridey????
from italy with all my loveeee
Per Glup
Dårlig gjort at vi ikke fikk se en videosnutt fra dusjen. Jeg er sikker på at det som skjedde der var at de såpet inn, og vasket ryggen til hverandre. God hygiene er viktig, så dette er noe NRK absolutt burde vise!
Ren rygg
Enig! Veldig viktig med ren rygg! Nrk bør få med dette på et vis ?
??
And the award for best comment of the day goes to…
Hvis hygiene er viktig
Så MÅ de skifte på senga
Omg
Elsker <3
Pia
I wanna thank god and sweet baby jesus for this ^^^^^^^^
Ikke Voksen
Vær eneste gang jeg ser det første klippet «Lykke til Isak» får jeg sånn «haha ja du skulle bare vist!»…de siste klippene har jeg bare «DETTE SKULLE VÆRT LYKKE TIL ISAK!» men denne samtalen er mer «lykke til Even» 😉 Ser også at klokka er 15.34 i det jeg skriver denne kommentaren <3 (Men kommenterer vist for raskt å aner ikke hva det menes med :C)
same
ELSKER å se tidlige klipp igjen også bare tenke sånn «åhåhåhå du skulle bare VISSTT boi»
Ingrid
KLOKKA ER 15:35 JEG VIL HA KLIPP NÅ
15:36
Klockan är 15:36 och inget klipp ??
Mathilde
15:43 – venter stadig spændt!!!
!Lykke til Even!
Jeg har ventet i 19 minutter nå!?✨ Det må komme klipp snart!
H
Jeg har sett innspillingen av den scenen som kommer nå! Foran kaffebrenneriet!
Ana
Holy shittttt what did I do to deserve this I’m dying this is too much
HÆ
WHAHAHAT NÅ ER JEG EXCITED
:)
Kan det please komme et klipp på hva Isak gjør med Even??<3
Jaaaa?❤️❤️❤️
Åh gud det bliver bedre og bedre. JEG ELSKER DET! Fuck mit liv, jeg lever nu 100% gennem skam. ????❤️
Kvinne21
Åååå for en fin chat ? love is all around ? Dirtytalk ?
From sweden with löve
Dööör. Har samma känsla som om att det vore jag som nyss haft den konversationen. Nervpirrandet, leendet på mina läppar, värmen i hjärtat och spänningen och längtan till att ses snart. Hur klarar man att sitta kvar i skolan nu??? Jag kan inte heller koncentrera mig!
Det må komme et klipp!!
Kommer det klipp snart!! HELLU jeg venter???
AK
Hæ? Jeg? Neida. Jeg refresher ikke denne sida annenhvert minutt. Hva snakker du om? Det må være noen andre du tenker på…
Det er altså så genialt at de ikke prøver å komme unna at disse to GUTTENE har sex. Altfor ofte blir homofile «ufarliggjort» på tv og film. De er morsomme og opptatt av interiør. Et kyss på kinnet kan de kanskje få.
Dette er ekte, tusen takk!
Helt enig!
Ja, det er så fett! Stor ros til SKAM
Interiørinteressert er Isak hvertfall ikke ?
They are head over heels for each other ?? it’s so cute
Tror dere Even er på kaffebrenneriet?
Hvem møter de i så fall der?
Henrik Holm jobber der irl;)
ki-ki-kiiiill meeee
SCREAMING!!!!!!! Do you know you guys have already got tons of fans from China!!!!!??? Love from China!!!
Men elsker det ass ! ♥♥♥
åh herregud redd meg så fine de er. Blir jo helt tent bare av å lese dette! passer seg kanskje ikke helt på lesesalen. menmen!
hahahaha, omg pølsefest i dusjen, høres jo riktig festlig ut. Og ISAK kan sine ting ser du ut som..hehehe jeg dauvver av denne serien.. helt fantastisk.
OMG I’m smiling like an idiot!!! Ahahahah!! This is wild! LOVE LOVE LOVE this show!!! ???
Hjelpes. Vet ikke om jeg / hjerte mitt klarer mer. Dette er bare så fantastisk! Det hjerte på slutten…. ?
JEG FANGIRLER SYKT HER OMG AAAAAAAAHHH DE ER SÅ SØTE SAMMEN
OMG!!!! Saucy ? ❤ ❤❤
Are they trying to kill us?! Ohh myth gaawd!
sweet~~~~~~~~~~~In Chengdu, China, waiting for updates
THEY ARE SO CUTE I CAN’T-
Håper det kommer klipp i dag ass!! Hvertfall etter denne meldingen,
Nyforelska og all over eachother <3 SÅ herllig!! Jeg leser til eksamen og klarer i alle fall ikke konse nå!
Uanset hvilke problemer de kommer ud i ( og vi ved der kommer et eller andet!) i de næste 3 episoder så kommer alle de gode timer de har sammen, aldrig dårligt tilbage!! Håber håber håber deres kærlighed er stærk nok til at bære dem sammen igennem!! #DanmarkElskerSkam #Isak&EvenForever
Ja, Even+Isak=4ever❤️
Da kan jeg gå tur med hunden. Nå vet jeg når jeg skal komme tilbake. Det er så ekte og genuint. Elsker det..
Akkurat som i yaoi manga❤️❤️
Ikke dra inn det her a
Hæ
Kan synes som at Isak har noen skills?
skillls yayyyyy
Sitter med ubehagelig høy puls her nå, og håper det kommer et klipp 15:35…. I❤️E
De er alt for søde åhhhh jeg kan næsten ikke klare det !!! Det lille shut up med hjerte … og mannen i mit liv … åhhh hvis bare vi havde set dem komme i skole i dag hånd i hånd … men nu ser jeg frem til forhåbentlig at få et nyt klip 15.35
drøyt
jeg var ikke klar. omg.
Rødmer ?
OH MY HEART! Keep giving out the sweetness plz!
… det Isak gjorde i dusjen var å synge? Og Even vet om dette fordi Isak snappet det?
Ikke vær så grisete alle sammen ?
Hvor har du sett det?
bare helt perfekt!! Her går vi og venter på seriøs prat og yatti yatti, og så bare BANG, sexting!!!
Helt spot on akkurat sånn det er og jeg klarer ikke slutte å glise!! <3 Keep it coming 🙂
Hi, Can anyone help me with this? maybe a brief translation?, PLEASE!! google translator is a sh**!!
You’ll find several translations if you scroll a bit..
…men nu med fiktiv boner – jeg vil også med og mødes på kaffebrænderiet! <3
Dette er så HOT!❤️ Herlig! Kan heller ikke konse nå!?❤️?
Vedder 500 kr på at Sonja kommer inn på kaffebrenneriet og at Even dukker ned og gjemmer seg. Han har IKKE slått opp med Sonja.
Noen som tør vedde imot?
Noe sånt… eller Emma dukker opp… :-/
Sonja dukker opp hjemme, da eller…?
Vedder hva som helst på at han har slått opp. Even er god som gull.
SHUT UP <3
you want me to die. literally. how can i wait until fridey????
from italy with all my loveeee
Dårlig gjort at vi ikke fikk se en videosnutt fra dusjen. Jeg er sikker på at det som skjedde der var at de såpet inn, og vasket ryggen til hverandre. God hygiene er viktig, så dette er noe NRK absolutt burde vise!
Enig! Veldig viktig med ren rygg! Nrk bør få med dette på et vis ?
And the award for best comment of the day goes to…
Så MÅ de skifte på senga
Elsker <3
I wanna thank god and sweet baby jesus for this ^^^^^^^^
Vær eneste gang jeg ser det første klippet «Lykke til Isak» får jeg sånn «haha ja du skulle bare vist!»…de siste klippene har jeg bare «DETTE SKULLE VÆRT LYKKE TIL ISAK!» men denne samtalen er mer «lykke til Even» 😉 Ser også at klokka er 15.34 i det jeg skriver denne kommentaren <3 (Men kommenterer vist for raskt å aner ikke hva det menes med :C)
ELSKER å se tidlige klipp igjen også bare tenke sånn «åhåhåhå du skulle bare VISSTT boi»
KLOKKA ER 15:35 JEG VIL HA KLIPP NÅ
Klockan är 15:36 och inget klipp ??
15:43 – venter stadig spændt!!!
Jeg har ventet i 19 minutter nå!?✨ Det må komme klipp snart!
Jeg har sett innspillingen av den scenen som kommer nå! Foran kaffebrenneriet!
Holy shittttt what did I do to deserve this I’m dying this is too much
WHAHAHAT NÅ ER JEG EXCITED
Kan det please komme et klipp på hva Isak gjør med Even??<3
Åh gud det bliver bedre og bedre. JEG ELSKER DET! Fuck mit liv, jeg lever nu 100% gennem skam. ????❤️
Åååå for en fin chat ? love is all around ? Dirtytalk ?
Dööör. Har samma känsla som om att det vore jag som nyss haft den konversationen. Nervpirrandet, leendet på mina läppar, värmen i hjärtat och spänningen och längtan till att ses snart. Hur klarar man att sitta kvar i skolan nu??? Jag kan inte heller koncentrera mig!
Kommer det klipp snart!! HELLU jeg venter???
Hæ? Jeg? Neida. Jeg refresher ikke denne sida annenhvert minutt. Hva snakker du om? Det må være noen andre du tenker på…