604 kommentarer

  1. Desp

    Herregud klokka er 15:41 har ikke kommet noe enda jeg blir gaaal

    4
  2. OMG

    Så SYKT sexy! Mannen min elsker Skam (selv om han ikke ser på det) – fordi dama i hans liv blir så syyykt turned on av all these good vibrations ???

    65
  3. ....

    Når kommer det klipp av hva Isak gjør med Even??????

    9
  4. klokken er 15.35

    Og det er ikke noe klipp!!!!

    4
  5. GOD??!??!!!!

    OH. LORD. THIS KILLED ME.

    6
  6. KLOKKA!!!

    JEG VIL HA NYTT KLIPP, KLOKKEN ER 15.43

    9
  7. noah

    har suttit och lett mitt största leende nånsin hela vägen hem, LYCKAN

  8. Isak+Even?

    Kudos til NRK for dette innlegget! ?????? Elsker at dere bare «put it out there»! ?

  9. Berit123

    kjære skam-redaksjon
    dere kan ikke skrive at isak og even skal møte hverandre 15.35 OG IKKE legge ut et klipp. Det er faktiks ikke lov. Bensinstasjoner kan faktisk ikke si at de har verdens beste boller, hvis de ikke HAR verdens beste boller, det kalles «false advertisement». SÅ skam kan heller ikke gjøre det. Håper dere tar til dere denne svært viktige kritikken.
    mvh
    Berit

    1
  10. 15:35

    Åååå, dette var 10 min siden. Utolmodig D:

    2
  11. #LoveAlwaysWins

    OMG! Amazing storyline.. I really need a happy ending for these two.
    Greetings from Argentina!

    31
  12. M

    isak «maybe im a little gay» valtersen stepped it up real fast I LOVE THEM ❤

    77
    • V

      haha! <3

      4
  13. ...

    Gleder meg til neste klipp, elsker bare Isak og Even. Tror dere at det kommer i kveld, fordi at de liksom filmer nå?

    2
    • m

      nei, dette er filmet for lenge siden

      2
      • .

        Ja det vet jeg, men de kan late som de filmer for å slippe klippet senere

      • ...

        Poenget er ikke at vi skal føle på at de filmer nå. Poenget er at vi skal.føle at det er ekte.

        5
  14. KJ.

    Jente (38) sitter på jobb og er helt paralysert av denne meldingsutvekslinga fordi det er så vakkert og hot! Helt skjelven og konsentrasjonen er på bånn. Herregud ass! ?

    45
    • ?

      Jente (26) også. Måtte gjemme mobilen for sjefen ?

      16
      • ?

        Sjef (42) må gjemme meg på kontoret for ansatte, for å sjekke om det har kommet oppdateringer?

        26
  15. Fru klarer ikke å vente mer!

    Jeg sjekker skam hele tiden nå!! Det må komme klipp snart!!?❤️❤️ JEG KAN IKKE TA DET KULI LIKSOM! Jeg har ventet i en time på et lite klipp!!??❤️??

    8
  16. omg!!!!

    så utrolig hot!!!!!!!!!

    5
  17. Rikke

    #mandagkl15.35… jeg får ikke lest til eksamen før jeg får vite mer ass! #fårikkekonsa <3

    7
  18. Du vet hvem

    Dæver hvis det egentlig bare er at han tryna i dusjen ellerno, og at even bare har boner i engelsken liksom

    3
  19. Its getting hot in here ?

    Når du er på butikken men bare MÅ sjekke om det er lagt ut noe nytt her, så er denne meldingen lagt ut og jeg smiler fra øre til øre mens jeg går inne i butikken, folk så dumt på meg for å si det sånn ?

    sier som noen andre i kommentarene her; hadde jeg vært mann hadde jeg faen meg hadd boner selv ?

    Gleder meg til klipp nå! ?

    21
  20. Frustrert

    Er det virkelig ingen andre enn meg som er frustrert over at de ikke har ordnet ordentlig opp? Det blir jo bare mer styr om de ikke ordner opp ?

    13
    • .

      De har jo på en måte ordnet opp med hverandre og vært tydelige på at «jeg er din nå».
      Det er nok mer de burde ha snakket om, og det kommer kanskje etter hvert (enten som rolig prat eller store avsløringer).. og så vet vi jo ikke allt de har gjort og sagt i løpet av helga..
      Syns egentlig det er ganske realistisk at de fokuserer på hverandre nå og prøver å ikke tenke for mye på det som har vært (evt er?) vanskelig. Selv om de sikkert ideelt sett skulle snakket ut med en gang.
      Lurte på om jeg skulle si dette ☺️ Men .. Jeg har vært i en liknende situasjon en gang, og når jeg da kom tilbake etter en «pause» hvor begge hadde såret hverandre, så ville vel egentlig ingen av oss vite så mye om detaljene for hvorfor det ble sånn og hva som hadde skjedd. Det som ble viktig var å vise hverandre at «nå har jeg valgt deg, og jeg blir her med deg nå, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke såre deg igjen». Han er forøvrig min «mannen i mitt liv» ?. Så det kan gå bra.

      24
  21. i 2016...

    Økte plutselig salget av kardemomme, Kaffebrenneriet opplevde fenomenal økning i omsetning, rømme i eggerøra var tingen, plutselig likte alle Gabrielle likevel, 90-talls hiphop var kult igjen. Og de som var for gamle for denne serien i utgangspunktet begynte å prate litt annerledes…Det er helt serr!

    194
    • Rømme

      Hadde rømme i eggerøra på sø dagsfrokosten ?

      7
    • reklameguru

      Bislett kebab er nok den bedriften som har fått best markedsføring fra SKAM. Fant noen ut hvilken avdeling BK Jonas og Isak var på før samtale på benk?

      9
    • True story

      Ooooog Hartvig Nissen fikk rekordmange søkere i høst 🙂 #skamskolen

      25
    • ❣️❣️❣️

      Og danskerne begyndte at tale norsk !! Nej – jeg kødder ikke!! ???#DanmarkElskerSkam

      49
    • Skriver under på den ja?

      Trodde aldri jeg skulle bli Gabrielle fan lissom, men har nå spilt Fem fine frøkner non stop siden tidenes klipp? Forestiller meg at jeg har Even dansende hjemme på kjøkkenet mitt og har kun lyst på eggerøre med rømme ??? #isakogevenforlife ❤?????

      2
  22. vel, det kunne ha vært en god ting her - men noen står imot?

    Angel Number 1535 is a message from your angels that the decisions and choices you are making in regards to changing aspects of your life are the right ones to make, and you are encouraged to take action and put them into practice as soon as possible. Trust that the angels support you in these choices and are sending you intuitive guidance to help you through the transitions.

    Angel Number 1535 tells you that although your steps may not seem clear to you right now, have faith and trust that these changes will bring about positive new opportunities for you to take advantage of.

    13
  23. :(

    Kommer det video idag…?

  24. OK

    Det e no litt cringe da. Jaja de får kose seg.

    • lol

      Du er cringe 🙂

      11
  25. Der våkna den lille eikenøtta

    Jeg vil også være stormforelsket og klinesyk hele tiden! Jeg må gå en tur eller kjøle meg ned før jeg i ren SKAM-begeistring hiver ut samboeren.

    39
  26. Himalaya

    Sterk (og ikke helt god) følelse av at Isak sitter og venter og venter og venter. Akkurat som oss.

    3
    • .

      Tror ikke han sitter og venter noe sted altså. Koser seg med Even på rommet tenker jeg 🙂

      1
  27. Marion

    I can’t deal! Just re watched the first ep of season 3 and then jumping back to this. Damn what a journey. I’m also trying to get everyone in Australia to watch this show. Literally.

  28. Cille

    Jeg smiler og rødmer som om det skulle vært JEG som fikk sex-sms fra hot fyr?

    22
  29. Fuck!!

    Ja da ble vi lurt…Kom ikke noe nytt klipp 15:35 for å si det sånn!!!

    6
  30. ni kan inte bara skriva en tid och inte ge oss ett klipp

    SNÄLLA FÖR GUDS SKULL GE OSS ETT KLIPP IDAG!!!!

    10
  31. Andrea

    Jeg vil ha klippet mitt ass

    4
  32. Ka skjer.. ?!

    35 og aldeles hekta på SKAM..

    14
    • 35

      Same ?? #fåraldrinok

      3
  33. Nå ble det varmt her

    Jeg tenner normalt ikke på gutter, men herregud, dette var hot! Ja takk til dusj-montage.

  34. sitter på kaffebrenneriet og venter

    jeg ble forespeilet 15.45-tiden..hva skjera? må jeg bort på torshov?

    24
  35. Dette er lovely!

    Men jeg får helt vondt i magen av at nå som de har vært så sårbare ovenfor hverandre, følelser og all sexen, og da får jeg helt vondt i magen av å tenke på at noe kan gå galt eller Isak få det vondt igjen :/ Eller at Even får det vanskelig og trekker seg unna.. Men må ikke tenke sånn nå!! Vil ikke være Miss Negativ her! Være heller glad av disse meldingene! 😀

    Digg at det er mer enn varmtvannet som gjør det hot i dusjen! <3

    15
    • joda det blir dem

      men det kommer nok ikke til å gå knirkefritt. noe dritt skjer

      4
    • rebecca

      du är inte ensam att tänka det där!

      4
  36. ❤️

    What do we want? A NEW CLIP!!!
    When do we want it? NOW!!!
    Refreshing the page every two seconds.. who else? ?

    42
  37. Eeeeeee......???

    Det der e ekkelt!

    • hahah

      ååå, traff visst målgruppen gitt

      17
  38. Lang episode?

    Er det et godt tegn at det ikke er kommet ny episode? Sånn med tanke på at de «nå» er på kaffebrenneriet så kanskje de fremdeles er der? Hva tenker dere, er vel lov å håpe..?❤️????

    5
  39. Skam elsker❤️

    Omg!!! Jeg håper det kommer en video i dag.ISKAK!!!! EVEN!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  40. Dr A

    Dette unner vi dem!!! ????

    5
  41. Kardemomma

    ❤️❤️ Skam-redaksjonen: hva er det dere gjør med oss? Tusenvis av mennesker over hele verden går rundt og er nyforelska. Er skikkelig forelska i forelskelsen. Det kribler i magen og man lengter etter oppdateringer.
    Har aldri følt det sånn av film og TV – NOENSINNE!!

    85
  42. Jeg døde

    Tror jeg rødma på ordentlig som om meldinga var til meg

    12
  43. Heiskam

    Kommer det ikke en vidio om at de møtes?

    2
  44. emma

    man har ikke engelsk i tredje lol

    4
    • Er ikke likt på alle skoler

      Man kan velge engelsk som et valgfag i tredje klasse hvis man ønsker det. 1 vgs studiespesialisering der er det pålagt med engelsk, men når du kommer i andre klasse kan du velge å fjerne det eller legge det til. Samme gjelder i tredje klasse.

      2
    • Bella

      Valgfag.

      2
    • Jo?

      Det har man vel? Hvis han har det som fordypningsfag?

      1
    • :))

      Jo, det er et valgfag så det er fullt mulig :))

      2
    • Vg3

      Ikke obligatorisk nei. Kan velge det som valgfag/programfag med samfunnsfaglig engelsk. Da vet vi at Even har valgt språk, samfunnsfag og økonomi på vg3. Ikke noe kjemi på skolen…sett bort ifra kjemi med Isak ?

      7
    • Joda

      Man kan jo ha det som valgfag

      2
    • fail

      International English? English Litterature?
      Jeg har det og jeg går VG3, lol:)

    • T

      Engelsk er valgfag i tredje. Tok det selv.

      2
    • Joda...

      Man kan ta Samfunnsfaglig engelsk eller Engelskspråklig litteratur og kultur på VG3:)

      2
    • ..?

      jo, man kan ha det ass.

      2
    • H

      Jo!

      4
    • A

      Jo, som valgfag.

      7
  45. Vivi

    so hooooooorny

    8
  46. Kom igjen, da

    Vi vil se et klipp av dem ute sammen i offentlighet!

    28
  47. okkk..

    saa de kan ikke ta folge fra skolen sammen? tydlighvis ikke public about it..??

    3
  48. AR

    Det gjorde ham en blowjob? eller noe annet?

  49. Ey

    Heeeeeey Isaaaaak so naughty!!! Im in love with this ?

    6