Herregud klokka er 15:41 har ikke kommet noe enda jeg blir gaaal
OMG
Så SYKT sexy! Mannen min elsker Skam (selv om han ikke ser på det) – fordi dama i hans liv blir så syyykt turned on av all these good vibrations ???
....
Når kommer det klipp av hva Isak gjør med Even??????
klokken er 15.35
Og det er ikke noe klipp!!!!
GOD??!??!!!!
OH. LORD. THIS KILLED ME.
KLOKKA!!!
JEG VIL HA NYTT KLIPP, KLOKKEN ER 15.43
noah
har suttit och lett mitt största leende nånsin hela vägen hem, LYCKAN
Isak+Even?
Kudos til NRK for dette innlegget! ?????? Elsker at dere bare «put it out there»! ?
Berit123
kjære skam-redaksjon
dere kan ikke skrive at isak og even skal møte hverandre 15.35 OG IKKE legge ut et klipp. Det er faktiks ikke lov. Bensinstasjoner kan faktisk ikke si at de har verdens beste boller, hvis de ikke HAR verdens beste boller, det kalles «false advertisement». SÅ skam kan heller ikke gjøre det. Håper dere tar til dere denne svært viktige kritikken.
mvh
Berit
15:35
Åååå, dette var 10 min siden. Utolmodig D:
#LoveAlwaysWins
OMG! Amazing storyline.. I really need a happy ending for these two.
Greetings from Argentina!
M
isak «maybe im a little gay» valtersen stepped it up real fast I LOVE THEM ❤
V
haha! <3
...
Gleder meg til neste klipp, elsker bare Isak og Even. Tror dere at det kommer i kveld, fordi at de liksom filmer nå?
m
nei, dette er filmet for lenge siden
.
Ja det vet jeg, men de kan late som de filmer for å slippe klippet senere
...
Poenget er ikke at vi skal føle på at de filmer nå. Poenget er at vi skal.føle at det er ekte.
KJ.
Jente (38) sitter på jobb og er helt paralysert av denne meldingsutvekslinga fordi det er så vakkert og hot! Helt skjelven og konsentrasjonen er på bånn. Herregud ass! ?
?
Jente (26) også. Måtte gjemme mobilen for sjefen ?
?
Sjef (42) må gjemme meg på kontoret for ansatte, for å sjekke om det har kommet oppdateringer?
Fru klarer ikke å vente mer!
Jeg sjekker skam hele tiden nå!! Det må komme klipp snart!!?❤️❤️ JEG KAN IKKE TA DET KULI LIKSOM! Jeg har ventet i en time på et lite klipp!!??❤️??
omg!!!!
så utrolig hot!!!!!!!!!
Rikke
#mandagkl15.35… jeg får ikke lest til eksamen før jeg får vite mer ass! #fårikkekonsa <3
Du vet hvem
Dæver hvis det egentlig bare er at han tryna i dusjen ellerno, og at even bare har boner i engelsken liksom
Its getting hot in here ?
Når du er på butikken men bare MÅ sjekke om det er lagt ut noe nytt her, så er denne meldingen lagt ut og jeg smiler fra øre til øre mens jeg går inne i butikken, folk så dumt på meg for å si det sånn ?
sier som noen andre i kommentarene her; hadde jeg vært mann hadde jeg faen meg hadd boner selv ?
Gleder meg til klipp nå! ?
Frustrert
Er det virkelig ingen andre enn meg som er frustrert over at de ikke har ordnet ordentlig opp? Det blir jo bare mer styr om de ikke ordner opp ?
.
De har jo på en måte ordnet opp med hverandre og vært tydelige på at «jeg er din nå».
Det er nok mer de burde ha snakket om, og det kommer kanskje etter hvert (enten som rolig prat eller store avsløringer).. og så vet vi jo ikke allt de har gjort og sagt i løpet av helga..
Syns egentlig det er ganske realistisk at de fokuserer på hverandre nå og prøver å ikke tenke for mye på det som har vært (evt er?) vanskelig. Selv om de sikkert ideelt sett skulle snakket ut med en gang.
Lurte på om jeg skulle si dette ☺️ Men .. Jeg har vært i en liknende situasjon en gang, og når jeg da kom tilbake etter en «pause» hvor begge hadde såret hverandre, så ville vel egentlig ingen av oss vite så mye om detaljene for hvorfor det ble sånn og hva som hadde skjedd. Det som ble viktig var å vise hverandre at «nå har jeg valgt deg, og jeg blir her med deg nå, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke såre deg igjen». Han er forøvrig min «mannen i mitt liv» ?. Så det kan gå bra.
i 2016...
Økte plutselig salget av kardemomme, Kaffebrenneriet opplevde fenomenal økning i omsetning, rømme i eggerøra var tingen, plutselig likte alle Gabrielle likevel, 90-talls hiphop var kult igjen. Og de som var for gamle for denne serien i utgangspunktet begynte å prate litt annerledes…Det er helt serr!
Rømme
Hadde rømme i eggerøra på sø dagsfrokosten ?
reklameguru
Bislett kebab er nok den bedriften som har fått best markedsføring fra SKAM. Fant noen ut hvilken avdeling BK Jonas og Isak var på før samtale på benk?
off
Den på Bilslet
True story
Ooooog Hartvig Nissen fikk rekordmange søkere i høst 🙂 #skamskolen
❣️❣️❣️
Og danskerne begyndte at tale norsk !! Nej – jeg kødder ikke!! ???#DanmarkElskerSkam
Skriver under på den ja?
Trodde aldri jeg skulle bli Gabrielle fan lissom, men har nå spilt Fem fine frøkner non stop siden tidenes klipp? Forestiller meg at jeg har Even dansende hjemme på kjøkkenet mitt og har kun lyst på eggerøre med rømme ??? #isakogevenforlife ❤?????
vel, det kunne ha vært en god ting her - men noen står imot?
Angel Number 1535 is a message from your angels that the decisions and choices you are making in regards to changing aspects of your life are the right ones to make, and you are encouraged to take action and put them into practice as soon as possible. Trust that the angels support you in these choices and are sending you intuitive guidance to help you through the transitions.
Angel Number 1535 tells you that although your steps may not seem clear to you right now, have faith and trust that these changes will bring about positive new opportunities for you to take advantage of.
:(
Kommer det video idag…?
OK
Det e no litt cringe da. Jaja de får kose seg.
lol
Du er cringe 🙂
Der våkna den lille eikenøtta
Jeg vil også være stormforelsket og klinesyk hele tiden! Jeg må gå en tur eller kjøle meg ned før jeg i ren SKAM-begeistring hiver ut samboeren.
Himalaya
Sterk (og ikke helt god) følelse av at Isak sitter og venter og venter og venter. Akkurat som oss.
.
Tror ikke han sitter og venter noe sted altså. Koser seg med Even på rommet tenker jeg 🙂
Marion
I can’t deal! Just re watched the first ep of season 3 and then jumping back to this. Damn what a journey. I’m also trying to get everyone in Australia to watch this show. Literally.
Cille
Jeg smiler og rødmer som om det skulle vært JEG som fikk sex-sms fra hot fyr?
Fuck!!
Ja da ble vi lurt…Kom ikke noe nytt klipp 15:35 for å si det sånn!!!
ni kan inte bara skriva en tid och inte ge oss ett klipp
SNÄLLA FÖR GUDS SKULL GE OSS ETT KLIPP IDAG!!!!
Andrea
Jeg vil ha klippet mitt ass
YASYASSEXYTIME
^^^
Ka skjer.. ?!
35 og aldeles hekta på SKAM..
35
Same ?? #fåraldrinok
Nå ble det varmt her
Jeg tenner normalt ikke på gutter, men herregud, dette var hot! Ja takk til dusj-montage.
sitter på kaffebrenneriet og venter
jeg ble forespeilet 15.45-tiden..hva skjera? må jeg bort på torshov?
Dette er lovely!
Men jeg får helt vondt i magen av at nå som de har vært så sårbare ovenfor hverandre, følelser og all sexen, og da får jeg helt vondt i magen av å tenke på at noe kan gå galt eller Isak få det vondt igjen :/ Eller at Even får det vanskelig og trekker seg unna.. Men må ikke tenke sånn nå!! Vil ikke være Miss Negativ her! Være heller glad av disse meldingene! 😀
Digg at det er mer enn varmtvannet som gjør det hot i dusjen! <3
joda det blir dem
men det kommer nok ikke til å gå knirkefritt. noe dritt skjer
rebecca
du är inte ensam att tänka det där!
❤️
What do we want? A NEW CLIP!!!
When do we want it? NOW!!!
Refreshing the page every two seconds.. who else? ?
Eeeeeee......???
Det der e ekkelt!
hahah
ååå, traff visst målgruppen gitt
Lang episode?
Er det et godt tegn at det ikke er kommet ny episode? Sånn med tanke på at de «nå» er på kaffebrenneriet så kanskje de fremdeles er der? Hva tenker dere, er vel lov å håpe..?❤️????
Skam elsker❤️
Omg!!! Jeg håper det kommer en video i dag.ISKAK!!!! EVEN!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Dr A
Dette unner vi dem!!! ????
Kardemomma
❤️❤️ Skam-redaksjonen: hva er det dere gjør med oss? Tusenvis av mennesker over hele verden går rundt og er nyforelska. Er skikkelig forelska i forelskelsen. Det kribler i magen og man lengter etter oppdateringer.
Har aldri følt det sånn av film og TV – NOENSINNE!!
Jeg døde
Tror jeg rødma på ordentlig som om meldinga var til meg
Heiskam
Kommer det ikke en vidio om at de møtes?
emma
man har ikke engelsk i tredje lol
Er ikke likt på alle skoler
Man kan velge engelsk som et valgfag i tredje klasse hvis man ønsker det. 1 vgs studiespesialisering der er det pålagt med engelsk, men når du kommer i andre klasse kan du velge å fjerne det eller legge det til. Samme gjelder i tredje klasse.
Bella
Valgfag.
Jo?
Det har man vel? Hvis han har det som fordypningsfag?
:))
Jo, det er et valgfag så det er fullt mulig :))
Vg3
Ikke obligatorisk nei. Kan velge det som valgfag/programfag med samfunnsfaglig engelsk. Da vet vi at Even har valgt språk, samfunnsfag og økonomi på vg3. Ikke noe kjemi på skolen…sett bort ifra kjemi med Isak ?
Joda
Man kan jo ha det som valgfag
fail
International English? English Litterature?
Jeg har det og jeg går VG3, lol:)
T
Engelsk er valgfag i tredje. Tok det selv.
Joda...
Man kan ta Samfunnsfaglig engelsk eller Engelskspråklig litteratur og kultur på VG3:)
..?
jo, man kan ha det ass.
H
Jo!
A
Jo, som valgfag.
Vivi
so hooooooorny
Kom igjen, da
Vi vil se et klipp av dem ute sammen i offentlighet!
okkk..
saa de kan ikke ta folge fra skolen sammen? tydlighvis ikke public about it..??
AR
Det gjorde ham en blowjob? eller noe annet?
Ey
Heeeeeey Isaaaaak so naughty!!! Im in love with this ?
Herregud klokka er 15:41 har ikke kommet noe enda jeg blir gaaal
Så SYKT sexy! Mannen min elsker Skam (selv om han ikke ser på det) – fordi dama i hans liv blir så syyykt turned on av all these good vibrations ???
Når kommer det klipp av hva Isak gjør med Even??????
Og det er ikke noe klipp!!!!
OH. LORD. THIS KILLED ME.
JEG VIL HA NYTT KLIPP, KLOKKEN ER 15.43
har suttit och lett mitt största leende nånsin hela vägen hem, LYCKAN
Kudos til NRK for dette innlegget! ?????? Elsker at dere bare «put it out there»! ?
kjære skam-redaksjon
dere kan ikke skrive at isak og even skal møte hverandre 15.35 OG IKKE legge ut et klipp. Det er faktiks ikke lov. Bensinstasjoner kan faktisk ikke si at de har verdens beste boller, hvis de ikke HAR verdens beste boller, det kalles «false advertisement». SÅ skam kan heller ikke gjøre det. Håper dere tar til dere denne svært viktige kritikken.
mvh
Berit
Åååå, dette var 10 min siden. Utolmodig D:
OMG! Amazing storyline.. I really need a happy ending for these two.
Greetings from Argentina!
isak «maybe im a little gay» valtersen stepped it up real fast I LOVE THEM ❤
haha! <3
Gleder meg til neste klipp, elsker bare Isak og Even. Tror dere at det kommer i kveld, fordi at de liksom filmer nå?
nei, dette er filmet for lenge siden
Ja det vet jeg, men de kan late som de filmer for å slippe klippet senere
Poenget er ikke at vi skal føle på at de filmer nå. Poenget er at vi skal.føle at det er ekte.
Jente (38) sitter på jobb og er helt paralysert av denne meldingsutvekslinga fordi det er så vakkert og hot! Helt skjelven og konsentrasjonen er på bånn. Herregud ass! ?
Jente (26) også. Måtte gjemme mobilen for sjefen ?
Sjef (42) må gjemme meg på kontoret for ansatte, for å sjekke om det har kommet oppdateringer?
Jeg sjekker skam hele tiden nå!! Det må komme klipp snart!!?❤️❤️ JEG KAN IKKE TA DET KULI LIKSOM! Jeg har ventet i en time på et lite klipp!!??❤️??
så utrolig hot!!!!!!!!!
#mandagkl15.35… jeg får ikke lest til eksamen før jeg får vite mer ass! #fårikkekonsa <3
Dæver hvis det egentlig bare er at han tryna i dusjen ellerno, og at even bare har boner i engelsken liksom
Når du er på butikken men bare MÅ sjekke om det er lagt ut noe nytt her, så er denne meldingen lagt ut og jeg smiler fra øre til øre mens jeg går inne i butikken, folk så dumt på meg for å si det sånn ?
sier som noen andre i kommentarene her; hadde jeg vært mann hadde jeg faen meg hadd boner selv ?
Gleder meg til klipp nå! ?
Er det virkelig ingen andre enn meg som er frustrert over at de ikke har ordnet ordentlig opp? Det blir jo bare mer styr om de ikke ordner opp ?
De har jo på en måte ordnet opp med hverandre og vært tydelige på at «jeg er din nå».
Det er nok mer de burde ha snakket om, og det kommer kanskje etter hvert (enten som rolig prat eller store avsløringer).. og så vet vi jo ikke allt de har gjort og sagt i løpet av helga..
Syns egentlig det er ganske realistisk at de fokuserer på hverandre nå og prøver å ikke tenke for mye på det som har vært (evt er?) vanskelig. Selv om de sikkert ideelt sett skulle snakket ut med en gang.
Lurte på om jeg skulle si dette ☺️ Men .. Jeg har vært i en liknende situasjon en gang, og når jeg da kom tilbake etter en «pause» hvor begge hadde såret hverandre, så ville vel egentlig ingen av oss vite så mye om detaljene for hvorfor det ble sånn og hva som hadde skjedd. Det som ble viktig var å vise hverandre at «nå har jeg valgt deg, og jeg blir her med deg nå, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke såre deg igjen». Han er forøvrig min «mannen i mitt liv» ?. Så det kan gå bra.
Økte plutselig salget av kardemomme, Kaffebrenneriet opplevde fenomenal økning i omsetning, rømme i eggerøra var tingen, plutselig likte alle Gabrielle likevel, 90-talls hiphop var kult igjen. Og de som var for gamle for denne serien i utgangspunktet begynte å prate litt annerledes…Det er helt serr!
Hadde rømme i eggerøra på sø dagsfrokosten ?
Bislett kebab er nok den bedriften som har fått best markedsføring fra SKAM. Fant noen ut hvilken avdeling BK Jonas og Isak var på før samtale på benk?
Den på Bilslet
Ooooog Hartvig Nissen fikk rekordmange søkere i høst 🙂 #skamskolen
Og danskerne begyndte at tale norsk !! Nej – jeg kødder ikke!! ???#DanmarkElskerSkam
Trodde aldri jeg skulle bli Gabrielle fan lissom, men har nå spilt Fem fine frøkner non stop siden tidenes klipp? Forestiller meg at jeg har Even dansende hjemme på kjøkkenet mitt og har kun lyst på eggerøre med rømme ??? #isakogevenforlife ❤?????
Angel Number 1535 is a message from your angels that the decisions and choices you are making in regards to changing aspects of your life are the right ones to make, and you are encouraged to take action and put them into practice as soon as possible. Trust that the angels support you in these choices and are sending you intuitive guidance to help you through the transitions.
Angel Number 1535 tells you that although your steps may not seem clear to you right now, have faith and trust that these changes will bring about positive new opportunities for you to take advantage of.
Kommer det video idag…?
Det e no litt cringe da. Jaja de får kose seg.
Du er cringe 🙂
Jeg vil også være stormforelsket og klinesyk hele tiden! Jeg må gå en tur eller kjøle meg ned før jeg i ren SKAM-begeistring hiver ut samboeren.
Sterk (og ikke helt god) følelse av at Isak sitter og venter og venter og venter. Akkurat som oss.
Tror ikke han sitter og venter noe sted altså. Koser seg med Even på rommet tenker jeg 🙂
I can’t deal! Just re watched the first ep of season 3 and then jumping back to this. Damn what a journey. I’m also trying to get everyone in Australia to watch this show. Literally.
Jeg smiler og rødmer som om det skulle vært JEG som fikk sex-sms fra hot fyr?
Ja da ble vi lurt…Kom ikke noe nytt klipp 15:35 for å si det sånn!!!
SNÄLLA FÖR GUDS SKULL GE OSS ETT KLIPP IDAG!!!!
Jeg vil ha klippet mitt ass
^^^
35 og aldeles hekta på SKAM..
Same ?? #fåraldrinok
Jeg tenner normalt ikke på gutter, men herregud, dette var hot! Ja takk til dusj-montage.
jeg ble forespeilet 15.45-tiden..hva skjera? må jeg bort på torshov?
Men jeg får helt vondt i magen av at nå som de har vært så sårbare ovenfor hverandre, følelser og all sexen, og da får jeg helt vondt i magen av å tenke på at noe kan gå galt eller Isak få det vondt igjen :/ Eller at Even får det vanskelig og trekker seg unna.. Men må ikke tenke sånn nå!! Vil ikke være Miss Negativ her! Være heller glad av disse meldingene! 😀
Digg at det er mer enn varmtvannet som gjør det hot i dusjen! <3
men det kommer nok ikke til å gå knirkefritt. noe dritt skjer
du är inte ensam att tänka det där!
What do we want? A NEW CLIP!!!
When do we want it? NOW!!!
Refreshing the page every two seconds.. who else? ?
Det der e ekkelt!
ååå, traff visst målgruppen gitt
Er det et godt tegn at det ikke er kommet ny episode? Sånn med tanke på at de «nå» er på kaffebrenneriet så kanskje de fremdeles er der? Hva tenker dere, er vel lov å håpe..?❤️????
Omg!!! Jeg håper det kommer en video i dag.ISKAK!!!! EVEN!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Dette unner vi dem!!! ????
❤️❤️ Skam-redaksjonen: hva er det dere gjør med oss? Tusenvis av mennesker over hele verden går rundt og er nyforelska. Er skikkelig forelska i forelskelsen. Det kribler i magen og man lengter etter oppdateringer.
Har aldri følt det sånn av film og TV – NOENSINNE!!
Tror jeg rødma på ordentlig som om meldinga var til meg
Kommer det ikke en vidio om at de møtes?
man har ikke engelsk i tredje lol
Man kan velge engelsk som et valgfag i tredje klasse hvis man ønsker det. 1 vgs studiespesialisering der er det pålagt med engelsk, men når du kommer i andre klasse kan du velge å fjerne det eller legge det til. Samme gjelder i tredje klasse.
Valgfag.
Det har man vel? Hvis han har det som fordypningsfag?
Jo, det er et valgfag så det er fullt mulig :))
Ikke obligatorisk nei. Kan velge det som valgfag/programfag med samfunnsfaglig engelsk. Da vet vi at Even har valgt språk, samfunnsfag og økonomi på vg3. Ikke noe kjemi på skolen…sett bort ifra kjemi med Isak ?
Man kan jo ha det som valgfag
International English? English Litterature?
Jeg har det og jeg går VG3, lol:)
Engelsk er valgfag i tredje. Tok det selv.
Man kan ta Samfunnsfaglig engelsk eller Engelskspråklig litteratur og kultur på VG3:)
jo, man kan ha det ass.
Jo!
Jo, som valgfag.
so hooooooorny
Vi vil se et klipp av dem ute sammen i offentlighet!
saa de kan ikke ta folge fra skolen sammen? tydlighvis ikke public about it..??
Det gjorde ham en blowjob? eller noe annet?
Heeeeeey Isaaaaak so naughty!!! Im in love with this ?