493 kommentarer

  1. Leo

    That’s alot of money

  2. Lysebrun/leverpostej

    Kan god lide at PM-gjengen er gået au naturel 🙂 Det må også blive fedt for Josefine og Ulrikke og slippe for tvangs-blonderingen når serien er slut 🙂

  3. Hmm

    Hva heter ho med panneluggen