788 kommentarer

  1. Skam-Elsker

    Fy fader dette gjorde sånn serr DAGEN MIN BARE BEDRE!!???

    11
  2. Meg

    Håper at william blir hovedrollen i Skam neste sesong vis det blir en neste sesong

    1
  3. Camilla

    Årh, jeg er bare pjattet med Noora – især i dette klip ?

    3
  4. YOUSEF..svar dog !!

    jeg har ikke tålmodighed til dette !!

  5. Lotta

    Er det ikke snart på tide at Yousaf svarer?

    7
  6. tig

    Kom igjen, Yousef! Klokka er 17:30, og du er garantert ferdig på jobb. Jeg jobber i barnehage selv, og vet ikke hvor mange ganger jeg har sneket meg til å sjekke mobilen min i dag, så jeg er sikker på at du har sett meldinga fra Sana. Svar da!!! Sana liker deg jo, det er ikke tull, selv om jeg skjønner at du kanskje er litt usikker. Send henne ei hyggelig melding nå, så gjør du både henne og syv billioner Skam-fans glade. ?

    23
  7. Silje

    Eeeeeeeeeeeeeeelsker at det ble en lykkelig slutt for Noora og William, tidenes beste kjærlighetshistorie på tv! Er så glad for at dette ikke ble enda en tragisk Romeo&Julie. Har håpet på dette helt siden slutten av sesong 2. Noora og William hører bare sammen for alltid!! ❤️

    9
  8. Ælska bare ho Noora ass

    4
  9. B

    #yousefmåsvare

    4
  10. Snakker vi jentetur til Tyrkia?

    Altså. Tipper at det blir litt krøll. MEN så vedder jeg på at jentegjengen hopper på en tur til Tyrkia (er jo billig nå pga folk er redde for å dra dit) og at Yousef og Sana i alle fall får et par fine sommeruker sammen. Go yousana❤️

    1
  11. Sana fan

    Nydelig klipp ? Endelig har Noora og William ordnet opp ❤ Herlig par? Virkelig vennskap mellom Sana og Noora. Godt Norra hjalp Sanna til å ta kontakt med Yousef. Men desverre tror jeg ikke det blir noen lykkelig slutt med de to? Ettersom han som spiller Yousef har sagt at den vanskelige scenen ikke hadde blitt spilt enda av han…. Men jeg håper virkelig det blir Sana og Yousef❤❤❤❤ Rart vi ikke får se noe fra Chatten…..
    Han må ha sett den nå!

    2
  12. A

    Klarer ikke tanken på at dette er siste sesong… Hva skal jeg gjøre etter dette? Kan ikke huske de dagene før jeg oppdaterte denne siden hele tiden i håp om at det hadde kommet et nytt klipp. Ekte kjærlighet for meg er Noora og William. Og jeg er absolutt ikke klar for at hele dette SKAM universet skal være over. Julie Andem – du fortjener en stor klapp på skulderen, dette er ditt univers! Og det er ditt mesterverk. Jeg er bare ikke klar til å gi slipp.

    9
  13. ...

    ❤️Blir litt livredd når Noora sier at Nå, nå smiler livet. Da må vel noe skje, da….? ? Nydelig klipp!!

    6
  14. v

    hfskhigåapesfsdfhvlkö#lfjhaha kan vi inte bara få ett lyckligt klipp med Sana och Yousef? problemet kan ju vara deras familjer istället. pliiiiiiis

    6
  15. Kan vi få

    En Facebook-chat mellom Yousef og Sana, plis??

    15
  16. Enya

    Alltså nå må de kommer noen sted, Sana og Yousef! #yousefmåsvare

    8
  17. yousf andsana

    kan ikke yousef bare svare

    7
  18. Lady E

    Nå mååå Yousef svare!!!

    11
  19. h

    Nei, så utrolig tragisk og kleint. Nå stopper jeg å se på skam.

    1
  20. Hvor var vi?

    William åpner seg til Nora og vi får ikke se det en gang!

    1
    • Sana sin sesong...

      Hadde vært litt urealistisk om Sana skulle være med på dette, eller?

      2
  21. uff

    Noora og William er det beste eksempelet på kjærestepar jeg virkelig ikke takler. Man tar seg faktisk tid til vennene sine samtidig.

    2
  22. Mer SKAM

    Det er så mange ufortalte historier, ikke at jeg er utakknemlig eller noe, men kan vi ikke få sesong 5, da? Please!

    6
  23. Happy ending

    Det blir jo ikke helt happy ending før i siste episode. Håper Yousef og Sana finner sammen NÅ og at eneste konflikten som gjenstår er mot foreldrene hennes. OG at de også tar til fornuft i siste episode – OG at Yousef utsetter Tyrkia turen sin. Han kan jo være hos Elias i sommer 🙂
    Aller siste episode er stort party hvor de alle feirer Isak sin 18 års dag 🙂 Alt er Love!

    5
  24. Aston Martin + William

    Ja, visst er det en Aston Martin, og visst er det London-fareren William, og visst er han iført en casual skinnjakke av det mer eksklusive slaget. Hva ellers?
    Just love it?

    1
  25. Heia Skam!

    Så utrolig bra Skam er! Nå lurer jeg på om Sana og Yousef rekker å få litt tid sammen før Skam er slutt….

  26. Anonym

    Men åhhhhh glad man blir

  27. p:)

    Stop med at spild jeres tid med unødvendige negative kommentarer omkring forholdet mellem Noora og William. Dette er Sanas sæson, det er jeg udemærket klar over. Derfor er det også på sin ret at Noora og Williams forhold får opmærksomhed igen, når det er Sana der bragte dem sammen. Der er en grund til vi ikke ser mere til både Isak og Even samt Vilde og Magnus. Sana har ikke haft noget med deres forhold at gøre modsat med Noora og Williams. Der er også en årsag til, at vi de sidste 4 dage ikke har set noget til William og Noora, for hvad de laver blandt dem har intet med Sana at gøre, hvilket er årsagen til at vi kun ser dem på offentlige steder sammen med de andre. Jeg kunne forstå hvis man så dem selv uden de andre, at i ville være sure, for så havde det intet med Sana at gøre, men dette er ikke tilfældet. I må snart også indse, at Julie Andem med denne sidste sæson af SKAM blot samler alle de løser ender, så der ingen åbning slut er. Ved de andre sæsoner har der altid været en åbning slutning, mens hvis dette også var tilfældet her, ville i også brokke jer over, at Julie vælger at slutte SKAM åbent og der derfor for altid vil være åbne spørgsmål kun fantasien ville kunne svare på. Respekter hvad der sker og se alt det positive i, at alle bliver forenet på den ene eller anden måde i stedet for serien slutter med splid blandt alle. Tak for alt Julie Andem, dit hårde arbejde og dine beslutninger er virkelig værdsat.

    7
  28. rat

    no one cares about noorhelm

    1
  29. Bolle

    Skam kan bare ikkje slutte??

    1
  30. !!!!!

    YOUSEF HAVE TO ANSWER NOW!

    2
  31. Klipp???

    Kommer det flere klipp i dag eller må vi vente til i morgen?

    1
  32. Lisa.

    Hva heter sangen??

  33. ?, men...

    …jag hade ju hemskt gärna varit med och skolkat, jag. För att inte tala om hur nyfiken man är på Yousefs respons….

    1
  34. Anna

    #yousefmåsvare ?

    1
  35. ?

    Nå men altså er begyndt at bande af mobilen, når jeg tjekker efter opdateringer, og der ingen er. Oj er Så utålmodig nu ?. Men elsker at vide at halvdelen af Norden også venter og venter…

    1
  36. Takk Julie! Takk Skam!

    Glade Noora.
    Spente Sana.
    Går ting plutselig i dass nå?
    Aner faktisk ikke om det kommer til å bli Sana og Yousef, det er det som er så genialt.. aner ikke om det blir en lykkelig avslutning eller ikke… *skjelver i buksene*
    Hele Skam…. love it. Det har betydd så utrolig mye for meg i livet mitt. – hilsen bipolar

    3
  37. #Yousefmåsvare !!!

    !!

    1
  38. forelska noora

    jeg blei nesten forelska selv

    6
  39. Åh

    #yousefmåsvare

    1
  40. Fan

    Veldig rart i 2017 at Yousef ikke ser på tlf sin at han har fått melding av Sana ? I dag har jo alle tlf tilgjengelig. Så dette er ikke bra for Sana? Uansett så må han jo svare henne. Tragisk at det skal ta så tid. Ettersom Skam er snart ferdig ?? HÅPER PÅ CHATT MELLOM SANA OG YOUSEF I KVELD .ALLE FÅR OPPLEVE KJÆRLIGHET UTENOM SANA?

    1
  41. kait

    Yousef!!! Hvor er du?!?

    1
  42. Låtvalet asså...

    Hahahahahaha. Älskar musikvalet. Precis skitskoj att «fuck girl» Noora kliver ur «fuckboy-ens» bil efter allt tjat om att William är just en fuckboy. Älskar det och väljer att se det som ett litet finger från JA åt alla som inte ser Willams fina utveckling genom serien. ALLA behöver och förtjänar goda relationer här i livet. Det gäller också tonåriga fuckboys med en tragisk barndom som inte har några vuxna att lita på.

    Nu vill jag se Sana lika lycklig som hon blev förra veckan. Och gärna skratta igen. <3

    18
    • :D

      Haha exakt! Såg det också som en tydlig känga åt haters. ÄLSKADE det.

      5
  43. ...

    Føle Noora he tatt drugs….

    • Rätt!

      Gulerotdrugs!
      I fyra dagar!

      1
  44. No more#måsvare

    Pliiiiis la meg slippe #Yosefmåsvare!!!!!!

  45. SKAMFAAN

    Jippi NOORA og Willliam❤️

    4
  46. A

    #yousefmåsvare

    1
  47. Kan det ske något hemskt?

    Det härligt att se William och Noora tillsammans! ❤️❤️ Verkligen! Men… Nu har jag en dålig känsla i magen – William kör ut med sin fina bil eller något annat hemskt händer. Det kan inte gå så lätt, eller kan det? Hoppas att fokuset är på Sanna och Yousef istället för något annat.

    2
  48. Elin

    Vad är det för tjat att det bara måste vara Sana i den här säsongen!? Jämför med s. 1 till exempel som var Evas season men nästan alla karaktärer hade sina egna historier. Vilket var självklart för att vi måste lära känna alla ju! Precis samma med sista säsongen, helt naturligt att alla trådar måste knytas ihop. Jag tycker det har varit för lite «hela gänget» och original killarna! Det betyder inte att ämnen som tas upp runt Sana är oviktiga. Det har tagits upp viktiga ämnen kring icke-fokus personer förut ex. Vildes ätstörningar och Evens psykiska ohälsa. Vill att slutet ska handla om ALLA!

    2
  49. Anni

    #yousefmåsvare

    1
  50. nette

    Elsker at hovedpersonene fra alle sesonger får sin plass, og avslutning… eller…æsj…må det virkelig være slik at det ikke kommer flere sesonger! men … biter meg merke i leppestiftfargene … eller er det bare meg? Sana fra lys til svart, til nå en mellomfarge… Noora nå uten… Er dette og en detalj som er lagt inn for å beskrive sinnssteming..

    1